Ik heb even wat gemist geloof ik. Hulkenberg in Q3 (jeej!) maar niet gereden? Ik zie geen tijd…
Of gevalletje “banden sparen”?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat zag je ook toen die Perez niet voor wilde laten gaan afgelopen jaar. Er is maar één ding dat telt en dat is winnen. 2de heb je ook niets aan.desalniettemin schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:33:
[...]
Zal Max aan zijn reet roesten. Max haat gewoon verliezen.
Sterkt wel het verhaal dat de rb19 een betere auto is voor beide rijders, ipv dat er een auto voor VER word gemaakt waar PER het dan maar mee moet doen. Kwali resultaat bied in ieder geval hoop.Belsj schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:30:
Zojuist een interview van Helmut Marco op Sky (DLD). Hierin gaf hij aan dat Ver niet blij was geweest in de vrije trainingen, niet over zijn onderstuur maar vooral niet dat Per sneller was. Als compromis hebben ze blijkbaar iets veranderd zodat ze en een goede racepace houden, maar ook Ver een goede kwalificatie kon rijden. Marco gaf aan dat dit nodig was voor het 'ego van Max'... hmm...
Als racepace ook goed is, heeft RBR dit jaar een total package.stylezzz schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:37:
[...]
Sterkt wel het verhaal dat de rb19 een betere auto is voor beide rijders, ipv dat er een auto voor VER word gemaakt waar PER het dan maar mee moet doen. Kwali resultaat bied in ieder geval hoop.
Mijn boefje is liev!
Time deleted, track limits.bove027 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:36:
Ik heb even wat gemist geloof ik. Hulkenberg in Q3 (jeej!) maar niet gereden? Ik zie geen tijd…
Was die in de trainingen niet al erg goed? Ferrari gaat genekt worden door hun slijtage denk ik.JB schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:38:
[...]
Als racepace ook goed is, heeft RBR dit jaar een total package.
En daar gaat het Red Bull nu om. Team moet nu zo snel mogelijk kampioen worden.JB schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:38:
[...]
Als racepace ook goed is, heeft RBR dit jaar een total package.
[ Voor 10% gewijzigd door Gé Brander op 04-03-2023 17:40 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ah, zonde… mooie vent, leuk team. Ik gun ze wel wat puntjes.
Nick de Vries >> lekker terug naar Formule-eRobkazoe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:49:
Vind het toch wel mooi om te zien dat de constructeurs weer een beetje gehusseld zijn:
- Ferrari zit strakker op Red Bull.
- Aston Martin nu het derde team van de grid en lijken sneller dan Mercedes/Alpine
- Mclaren na een matig voorgaande jaar, zijn nu helemaal zoek gereden.
- Williams lijkt ook een paar plekken opgeklommen.
- Alpha Tauri zoals verwacht niet heel sterk.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
1:31.055. Dus het werd sowieso P10, ocon P9 was 1:30:984. Ook langzamer dan zijn Q2 ronde van 1:30:809bove027 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:47:
[...]
Weet iemand welke tijd hij had? Voor het idee?
Nadat hij vorig jaar één goede race gereden heeft, was het één grote hossana voor Nick. Ik vond dat toen ook al iets te optimistisch voor 1 race. Dat hij nu laatste geworden is, is dan voor veel mensen weer terug naar de realiteit. Neemt niet weg dat ik denk dat hij nog wel iets kan groeien en gelukkig wordt hij niet meteen uit het team gegooid. We gaan het zien wat hij dit seizoen gaat brengen.
Komt wel goed als ik het zo zie. Haas zit niet meer in de absolute achterhoede lijkt het.bove027 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:47:
[...]
Weet iemand welke tijd hij had? Voor het idee?
Norris zal zijn opties gaan overwegen denk ik. Die jongen verdient zoveel beter.Robkazoe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:49:
Vind het toch wel mooi om te zien dat de constructeurs weer een beetje gehusseld zijn:
- Aston Martin nu het derde team van de grid en lijken sneller dan Mercedes/Alpine
Perez eruit en Norris erin...stylezzz schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:59:
[...]
Norris zal zijn opties gaan overwegen denk ik. Die jongen verdient zoveel beter.
1 kwalificatie en dan gelijk dit roepen?
Gebeurde andersom toch ook na 1 race?d-vine schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:02:
[...]
1 kwalificatie en dan gelijk dit roepen?
Zullen we halverwege en einde van het seizoen de balans gaan opmaken lijkt me wat gepaster
Zal niet snel gebeuren. RBR lijkt deze auto op beide rijders te hebben gefabriceert. Als het 1-2 met max en checoh word en blijft zouden ze wel gek zijn om norris erbij te trekken.
Ik verwacht dat er een grote glimlach te zien was bij Marko tijdens die uitspraak 😏Exocet schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:35:
Raar verhaal
Testing, one, two ...
Hier via KPN (VDSL2) gewoon kunnen kijken naar F1TV zonder stutters of wat dan ook. Problemen op een ander transportnetwerk / andere ISP misschien?Spotmatic schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:54:
Wat is dat over F1TV? 0 Problemen gehad daarmee tijdens deze quali.
[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 04-03-2023 18:06 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Waarom zou RBR dat doen? PER lijkt nu veel beter te kwalificeren dan vorig seizoen toen hij regelmatig buiten de top 3 kwalificeerde. Staat nu gewoon netjes op de tweede plek. Heeft veel ervaring met de huidige auto. En ik gok dat de rolverdeling in het team ook wel duidelijk is. Als RBR neem je dan denk ik een groot risico ook mede omdat je niet twee "nummer 1" drivers in één team wil hebben want dat levert brokken op.
Bij mij was de kwaliteit ook vaak matig, beetje als ik weer Geoff Crammond Grand Prix 2 zat te spelenSpotmatic schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:54:
Wat is dat over F1TV? 0 Problemen gehad daarmee tijdens deze quali.
Hij loopt al wat langer mee en deed ook het nodige naast de baan bij bv. Mercedes en blijkbaar heeft de Vries ook daar een goede indruk achter gelaten. Dat hij nu een stoeltje heeft is echt niet alleen door Monza.
Fragment?Belsj schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:30:
Zojuist een interview van Helmut Marco op Sky (DLD). Hierin gaf hij aan dat Ver niet blij was geweest in de vrije trainingen, niet over zijn onderstuur maar vooral niet dat Per sneller was. Als compromis hebben ze blijkbaar iets veranderd zodat ze en een goede racepace houden, maar ook Ver een goede kwalificatie kon rijden. Marco gaf aan dat dit nodig was voor het 'ego van Max'... hmm...
Mijn boefje is liev!
Ik zou het doen!
Ik lees eerder dat Max en zijn team een discussie hadden over kwali of race afstelling en dat ze de gulle middenweg hebben gekozen.Belsj schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:30:
https://f1manager.info/ranking/4605
De vries had duidelijk zijn dag niet. Met tsunoda op p14 moet het de vries met zijn bak ervaring wel lukken om daar voor te komen.Robkazoe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:49:
Heb je dan wel je stream kwaliteit op bv 1080 staan of laat je hem op automatisch staan.Marc3l schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:05:
[...]
Bij mij was de kwaliteit ook vaak matig, beetje als ik weer Geoff Crammond Grand Prix 2 zat te spelen
Naar Viaplay gegaan en kwaliteit was daar wel goed dus lag echt bij F1TV.
Ik ben benieuwd hoe de start morgen zal verlopen. Zouden ze elkaar van de baan ketsen of niet?Robkazoe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:05:
[...]
Waarom zou RBR dat doen? PER lijkt nu veel beter te kwalificeren dan vorig seizoen toen hij regelmatig buiten de top 3 kwalificeerde. Staat nu gewoon netjes op de tweede plek. Heeft veel ervaring met de huidige auto. En ik gok dat de rolverdeling in het team ook wel duidelijk is. Als RBR neem je dan denk ik een groot risico ook mede omdat je niet twee "nummer 1" drivers in één team wil hebben want dat levert brokken op.
Max zal wat meer zijn ellebogen gebruiken als het kan. Tenzij poepstart en alonso iedereen voorbij duiktschumi2004 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:22:
[...]
Ik ben benieuwd hoe de start morgen zal verlopen. Zouden ze elkaar van de baan ketsen of niet?
Hmm geen idee eigenlijk. Voorheen ook nog nooit problemen gehad. Gisteren ook de eerste vrije training gezien en toen ook geen problemen.peukiemon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:18:
[...]
Heb je dan wel je stream kwaliteit op bv 1080 staan of laat je hem op automatisch staan.
Ik heb het al jaren en praktisch nooit problemen gehad met de stream zowel op 4/5G als Wifi.
Ze stellen per wagen af dus dat verhaal kan ik niet geheel serieus nemen. En Helmut Marko mag dingen nogal graag tongue in cheek stellen. Dus dat met dat ego moet je niet al te letterlijk nemen volgens mij.Belsj schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:30:
"When you grow up your heart dies"
Maar liefst 100 euro… goedkoper dan op de Nederlandse wegen…rammes schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:10:
Gasly mega boete voor speeding in the pitlane.
Mijn boefje is liev!
Ik kan me een Hamilton - Bottas incident herinneren op dit circuit, je hebt het niet altijd zelf in de hand.stylezzz schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:23:
Max zal wat meer zijn ellebogen gebruiken als het kan. Tenzij poepstart en alonso iedereen voorbij duikt
Testing, one, two ...
Veel beter te kwaliferen dan vorig jaar? Is dat niet een beetje voorbarig?Robkazoe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:05:
[...]
Ik moet zeggen dat PER vandaag wel wat indrukwekkends liet zien. Maar om de zondag race te winnen heb je meer nodig dan alleen een kei goede ronde tijd neer te zetten in de Q.Robkazoe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:05:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Silent Thunder op 04-03-2023 18:40 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Uh nee? Geen shitbox gehoord alsmede “not yet to the bin”stylezzz schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:42:
Toto wolff is zeer ontevreden over de auto lijkt wel als ik het interview in de f1tv post kwali show moet geloven. Denk dat ze bij mercedes concept 2 nu daadwerkelijk gaan afstoffen....
Mijn boefje is liev!
Ze hadden het op F1TV Live over het kwalificatie gat, en dat het dit jaar duidelijk minder was geworden voor Mercedes. Vorig jaar de eerste Mercedes op 0.7 van pole, dit jaar 0.6 😳stylezzz schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:42:
Toto wolff is zeer ontevreden over de auto lijkt wel als ik het interview in de f1tv post kwali show moet geloven. Denk dat ze bij mercedes concept 2 nu daadwerkelijk gaan afstoffen....
Testing, one, two ...
Neejaapstobbe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:23:
Is Russel nu gewoon beter dan Hamilton, kunnen we dat al concluderen (ook na vorig seizoen)?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Haha nee hij gaat natuurlijk niet nu al zeggen dat de w14 in de prullenbak gaat. Ik las (of luisterde) tussen de regels door.JB schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:48:
[...]
Uh nee? Geen shitbox gehoord alsmede “not yet to the bin”
1 lap difference 0,4 volgens Toto. 2e run uiteindelijk 0,6 tiende omdat MER binnen bleef staan.stylezzz schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:06:
[...]
Haha nee hij gaat natuurlijk niet nu al zeggen dat de w14 in de prullenbak gaat. Ik las (of luisterde) tussen de regels door.
Mijn boefje is liev!
Toch wel te overzien dan? Op andere banen zal het minder zijnJB schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:11:
[...]
1 lap difference 0,4 volgens Toto. 2e run uiteindelijk 0,6 tiende omdat MER binnen bleef staan.
Hij was zeker niet tevreden maar het concept is nog niet afgeschreven, anders was deze na vorig jaar de prullenbak in gegaan en niet nu.Exocet schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:14:
[...]
Toch wel te overzien dan? Op andere banen zal het minder zijn
Mijn boefje is liev!
Marko zegt wel eens vaker aparte dingen
LZ86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:35:
Mwah, VER gaat hier denk ik geen pole pakken, daarvoor is het te close.
Wel bizar hoe het bij de wintertest op dezelfde baan er zo anders uitzag. RBR heeft rare dingen met die kar gedaan
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoezo Ferrari strakker op RB dan?Robkazoe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:49:
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Geen negatief woord over GP2! 🤨Marc3l schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:05:
[...]
Bij mij was de kwaliteit ook vaak matig, beetje als ik weer Geoff Crammond Grand Prix 2 zat te spelen
Die gasten bij Red Bull gooien graag de knuppel in het hoenderhoek jahardware-lover schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:04:
[...]
Ik verwacht dat er een grote glimlach te zien was bij Marko tijdens die uitspraak 😏
T.o.v. eind vorig jaar lijkt het gat gereduceerd te zijn. Als je vergelijkt met begin vorig jaar dan is het gat schijnbaar groter geworden.
PS4 PSN: Dazzler2120
Er hebben maar 3 auto's 2 runs gereden, de Red Bulls & Sainzrik86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:54:
En Alonso ook maar 1 q3 run gedaan toch? En dan zit de top nog dichter bij elkaar omdat de meesten die 2 runs deden zich duidelijk verbeterden de 2e run
PS4 PSN: Dazzler2120
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
This is a bit after the fact, but Q1 tonight was the closest ever seen since this qualifying format was first adopted in 2006, surpassing Hungary 2022 by just 0.008s #BahrainGP https://t.co/Mizsf9F39z
— Sean Kelly (@virtualstatman) 4 maart 2023
Laatste Q3 van 2022 was het verschil ook maar twee tienden. Maar goed, echte verschil moet morgen ook blijken. Kan best zijn dat de RB op racepace nog steeds sneller is.Dazzler2120 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:51:
[...]
T.o.v. eind vorig jaar lijkt het gat gereduceerd te zijn. Als je vergelijkt met begin vorig jaar dan is het gat schijnbaar groter geworden.
Echter vertekent het wel een beetje, aangezien Leclerc geen 2de run heeft gedaan in Q3.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Alleen Latifi die niet meedoet maakt al voor 0,6 seconde verschil 2022 vs 2023.
erutangiS
Ik denk dat ze Checo een klein steuntje hebben gegeven, Max is daar niet happy mee. Maar dat is dan omdat ze het gevoel hebben dat het kan.Lynx schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:04:
Max bij viaplay interview dat er onderdelen verschillen tussen beide auto’s die hetzelfde zouden moeten zijn. Checo de test auto en Max een nieuwe? Is wel balen als je met een big smile in je nieuwe auto stapt en deze doet het ineens minder goed als waar je de week ervoor in reed. Helemaal als je teamgenoot nog steeds die smile heeft 😂
een treffende spreuk
Ik hou het op een miscommunicatie, wat wel passend zou zijnDazzler2120 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:59:
Heb trouwens compleet gemist waarom Leclerc geen 2de run heeft gedaan? Geen nieuwe band?
LA-384 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:11:
Ferrari pitwall :
we pit and have another run
Leclerc:
we quit and have a lot of fun?
Hebben we dit jaar DEV voor terug gekregen.MrOleo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:04:
[...]
Alleen Latifi die niet meedoet maakt al voor 0,6 seconde verschil 2022 vs 2023.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Veel conspiracy weinig bewijs?pro_6or schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:06:
[...]
Ik denk dat ze Checo een klein steuntje hebben gegeven, Max is daar niet happy mee. Maar dat is dan omdat ze het gevoel hebben dat het kan.
Wel gek dat Max daar in de pers over spreekt, dit soort dingen doet redbull echt extreem zwak vind ik. Sluit dat intern even kort. Zorg dat iedereen on board is.
Hoe kom je tot die conclusie? Vorig jaar had Ferrari hier pole op een tiende.Robkazoe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:49:
Geen extra setje volgens mij (t.o.v. RBR) want RBR deed in Q2 een run minder.Help!!!! schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:00:
^
Banden sparen, extra vers setje voor de race morgen meen ik.
Max en Checo hebben een outlap en inlap op hun rode bandje gedaan in Q2. Geen hotlap. Leclerc heeft zijn kans op de pole laten schieten om te kunnen starten op totaal verse banden. Of een teken van vertrouwen, of echt zorgen dat ze qua bandenslijtage hoger zitten dan redbull.Shinji schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:12:
[...]
Geen extra setje volgens mij (t.o.v. RBR) want RBR deed in Q2 een run minder.
Maar wel starten op nieuwe band volgens mij.
een treffende spreuk
Mijn boefje is liev!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als je bekijkt dat een Haas op een fractie na het niet gelukt is om de Red Bulls te splitten in Q3 lijkt me dat dat inderdaad wel is gelukt.Jasphur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:20:
Met dat kleine gat van 1 seconde tussen 1ste en laatste in Q1 kun je denk ik best eel stelen dat die maatregelen om het speelveld ‘eerlijker’ te maken, werken. Of niet?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Zeker, alleen rijden die van de top 10 een delta en rijden ze in Q2 en Q3 nog een seconden harderJasphur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:20:
Met dat kleine gat van 1 seconde tussen 1ste en laatste in Q1 kun je denk ik best eel stelen dat die maatregelen om het speelveld ‘eerlijker’ te maken, werken. Of niet?
Nergens last van gehad... strak scherp beeld. Zowel UK als NL commentaar. En tevens drivers positions on track op iPhone gehad. Nergens last van.Marc3l schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:05:
[...]
-
Volgens Sky UK (Brundle), zouden het team van Red Bull en Ferrari beiden nog 2 nieuwe sets rood hebben voor Q3, dat zou Leclerc nog één nieuwe set rood extra geven voor de race.Shinji schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:12:
Geen extra setje volgens mij (t.o.v. RBR) want RBR deed in Q2 een run minder.
Maar wel starten op nieuwe band volgens mij.
[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 04-03-2023 23:40 ]
Testing, one, two ...
Dus met zijn wiel voorbij de rode stippellijn gaat kan dus rekenen op een tijdstaf.For the avoidance of doubt, crossing means that the outside of any tyre should not go beyond the outside, with respect to the pitlane, of the relevant line painted on the track.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Er werd gezegd dat het raken van de witte lijn een straf van 5 seconden zou zijn maar dat is nu dus alleen als je eroverheen gaat als ik dit zo zie/lees?Chocoball schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:45:
Vorig jaar was er veel te doen over de pit exit streep in Monaco. Daarom zijn de regels dit seizoen aangepast en werd er gezegd wie tegen de pit exit streep zou aanzitten kan rekenen op 5 seconden straf.
Nu heeft de race director het volgende plaatje opgenomen in zijn pre-event notes en staat het wiel op de lijn wat nog steeds in orde is?
[Afbeelding]
Maar gelukkig is er de volgende tekst
[...]
Dus met zijn wiel voorbij de rode stippellijn gaat kan dus rekenen op een tijdstaf.
Op zich interessant, maar als ik dan kijk naar 2 makkelijke referenties: de sectortijden.Illegal_Alien schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:56:
Intressant YT kanaal; muziekkeuze is bagger maar:
[YouTube: Verstappen v Perez v Leclerc | 2023 Bahrain Grand Prix Q3]
[YouTube: Alonso v Russell v Hamilton | 2023 Bahrain Grand Prix Q3]
[YouTube: Verstappen v Leclerc v Hamilton | 2023 Bahrain Grand Prix FP2]
E.t.c.
[ Voor 9% gewijzigd door MrOleo op 05-03-2023 09:03 ]
erutangiS
AMuS wist eerder te melden dat alleen de lijn aanraken al een tijdstraf zou opleveren maar volgens dit plaatje mag je er dus op de lijn gereden worden maar niet er overheen. Gaat weer leuk worden als het geconstateerd wordt maar de camerabeelden geen duidelijkheid kunnen verschaffen.TinusXIII schreef op zondag 5 maart 2023 @ 00:26:
[...]
Er werd gezegd dat het raken van de witte lijn een straf van 5 seconden zou zijn maar dat is nu dus alleen als je eroverheen gaat als ik dit zo zie/lees?
Of verliest Perez het omdat hij in het begin teveel van zijn banden vraagt? Waarbij Max het misschien iets rustiger aan doet in het begin, omdat hij weet dat het rendement van wat meer grip in de laatste 2 bochten net iets hoger is?Muse schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:13:
Feitelijk verliest Perez het dus op het uitacceleren van de laatste 2 bochten.
Monaco 2022 all over again.Chocoball schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:02:
[...]
AMuS wist eerder te melden dat alleen de lijn aanraken al een tijdstraf zou opleveren maar volgens dit plaatje mag je er dus de lijn gereden worden maar niet er overheen. Gaat weer leuk worden als het geconstateerd wordt maar de camerabeelden geen duidelijkheid kunnen verschaffen.
"what was the part (of the car) that fell off?"
— clara (@leclercsletters) 4 maart 2023
charles: the part i honestly don't know because i haven't seen any images of that
max: it was the sandbag
charles: (laughs) probably!
PLEASE 😭😭https://t.co/FJrD9Huz8r
Mijn boefje is liev!
Volgens mij ben ik nergens negatief over GP2 maar de graphics van toen waren uiteraard in die tijd niet wat het nu is. Sterker nog, ik ben geen verzamelaar maar deze nog in de kast liggen. NostalgieKlaasjeNL schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:49:
[...]
Geen negatief woord over GP2! 🤨
Bij mij werkt e F1TV Pro overigens probleemloos, al heb ik alleen de main feed bekeken. Andere jaren wel meer problemen mee gehad.
Wat betreft de kwalificatie an sich eigenlijk weinig verrassingen na de testdagen en FP1, 2 en 3. Dit was wel een beetje de te verwachten uitslag. Hulk ook lekker hoor!
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq