Echt niet, dit gaat wel wat verder dan verzinde roddels uit de daily mail. DIt lijkt waarschijnlijk, en eerder gesubstantieerd dan verzonnen, wat je ook zelf tussen de regels kan 'aanvoelen' telkens als de strolls in het nieuws komen. Waar rook is, is vuur.
Dit gaat over een team dat meerijdt in dit huidige seizoen, met een controversiele rijder (Stroll) die de motivatie toont van een natte aardappel. Het is duidelijk dat hij slechts rijdt omdat z'n pa een carriere wil forceren/beleven via z'n zoon ("living vicarioulsy through"), en dat hij te tam is om op te biechten dat hij dit eigenlijk niet meer wil. 24 jaar oud en geen ballen om te zeggen dat hij eigenlijk niet goed genoeg is en er uit wil.
Leuk leventje wel, jetset, rondreizen, de bink uithangen overal...
En van zodra Stroll Jr. geen zin meer lijkt te hebben, gooit Stroll Senior ook z'n speeltjes over de haag. Top kerels! Passie voor de sport, yeah right.
Dan is er nog het aspect dat dit hele circus ook een impact heeft op de uiteindelijke positie van het team (ze hadden tweede kunnen zijn), hun budgetten voor volgend jaar, hun evolutie. En dat iemand die wel een racer in hart en nieren is (Alonso) hier ook duidelijk hinder van zal ondervinden.
En ja, paid drivers heb je al sinds het begin van F1. Ego-rijders met te veel geld. Ik vind het persoonlijk een schande voor de sport die we allemaal toch wel kunnen waarderen. Het straalt toch steeds erg negatief af op de sport dat er niet 20x de beste piloot in die enige, gelimiteerde 20 stoeltjes zitten. En ja, een F1 team is meer dan enkel de rijder en een team sport, maar dan nog. Puur voor de ziel van de sport is dit slecht.
In tennis kom je niet in de top 10 als je niet sowieso de beste bent. Punt. Geld en familie zal je daar helemaal niets opleveren.
Van waar ook steeds die obsessie om alles altijd naar andere topics te verwijzen en zo alles te fragmenteren? Het is niet alsof het hier zo hard gaat dat we de grote lijnen van het topic niet meer kunnen volgen, toch? En dan nog is de aangewezen manier via een topic report en niet als niet-mod andere users aanspreken op waar hun post thuis hoort. Wat kan ik me daar aan ergeren soms...