Gok eerder Seidl, die is al naar AudiHolk schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:32:
Gunter zou wel een mooie zijn voor Audi. Iemand met zijn ervaring en kennis van opbouwen is meer waard dan een Binotto die overal genoemd wordt.
Hetzelfde, maar 2 jaar (2024, 2025) is in de F1 een half leven en kan veel veranderen.Rembock schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:34:
Niet zeker of wij hetzelfde bedoelen, maar Audi doet ook pas in 2026 mee
weet niet precies meer welke functie wel, maar Seidl gaat niet naar Audi om team principal te worden
https://www.audi-mediacen...-seidl-as-group-ceo-15103Ragnar9999 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 00:07:
[...]
weet niet precies meer welke functie wel, maar Seidl gaat niet naar Audi om team principal te worden
WTF dat ook mag betekenen.Audi welcomes Sauber’s appointment of Andreas Seidl as Group CEO
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
denk niet dat iemand hier schrijft dat Gene een domme amerikaan is die neits van autosport kent. Haas heeft een zeer rijke geschiedenis, en meerwaarde binnen autosport.Kenhas schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:25:
Er wordt hier nu gepraat over Haas alsof het een domme Amerikaan is die niets van autosport kent. Een domme Amerikaan zal het in ieder geval niet zijn. Dan zou hij geen 40 jaar aan het hoofd van zo'n grote firma staan. Waarom zou het team het beter doen onder Andretti? De dagelijkse leiding was in handen van Steiner. Haas werd erbij betrokken om de cheques te tekenen. Denk dat ie een grotere passie heeft voor de sport dan er hier wordt gedacht. Anders steek je geen hoop van je eigen geld in het team.
De beslissing voor Komatsu begrijp ik niet echt. Hij was Director of Engineering. Bij zo'n titel krijg ik het gevoel dat hij een groter aandeel heeft in het "mislukken" van hun auto dan Steiner. Maar blijkbaar gaan ze nu voor een werkwijze gedreven door cijfertjes ipv emoties wat me toch ergens logisch lijkt.
maar ... wat ik niet goed snap wat het nut is van "enkel meedoen om het meedoen" (marketing wordt hierboven al geroepen). dat had ook prima gekunt met 'branding' zoals sauber.
bij toetreden van haas, had ik de illusie dat er langzaam/serieus een USA team op het veld zou komen welke hun rijke autosport ervaring zou benutten en daarmee 'bouwen naar iets groters'
het is natuurlijk koffiedik kijken, en wij als keyboard warriors kunnen alleen maar gissen naar de intenties/motivatie. maar je moet toch wel mee eens zijn dat de huidige status van het team / meerwaarde voor de sport best teleurstellend is.
Ik werkte in die tijd voor Haas Automation Europe. Was wat raar dat de eigenaar in de gevangenis zat. Vreemd bedrijf ook, keihard voor de mensen. Toen de economische crisis begon in 2008 hebben ze zonder pardon de helft van het bedrijf ontslagen. Ze deden toen enkel iets met motorracing, niets met f1alex3305 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:48:
@Kenhas Ho ho. Er zegt niemand dat Gene een domme Amerikaan is. Waarbij zijn afkomst overigens niets met z'n intelligentie te maken heeft. Ik (en ik denk meerdere hier) begrijpen het motief van Gene niet in zijn keuze om Günther (blijkbaar) de laan uit te sturen. Behalve dan dat hij als zondebok moet dienen omdat het niet zo lekker met het team gaat. Maar ik denk dat met de middelen die Steiner tot z'n beschikking had, niemand het veel beter zou kunnen doen.
Overigens is Gene Haas ook niet van ongeschonden blazoen. Dat is ook de reden dat hij zelf bij veel races niet aanwezig is. Dat mag hij namelijk niet.
Komkommertijd 
https://www.formula1.com/...kXSOYZRflPDnxt7PwExx.htmlPerez admits it will be 'a challenge' to topple Verstappen and go for 2024 championship glory
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lekker dit, Mexicaanse media er nog op laten duiken met PapaPerez en z'n vingertje en het is weer smullen.
Perez kan in een uiterst dominante RB19 nog niet eens met gemak de rest van het veld aan, die kan alleen kampioen worden als Verstappen een Schumi 1999 doet
Gisteren toevallig een interview van Albon gezien bij het YT kanaal High Performance. Sowieso leuk om te luisteren als je wat meer over Albon zijn carriere wil weten en zijn struggles....Holk schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:14:
[...]
Lekker dit, Mexicaanse media er nog op laten duiken met PapaPerez en z'n vingertje en het is weer smullen.
Perez kan in een uiterst dominante RB19 nog niet eens met gemak de rest van het veld aan, die kan alleen kampioen worden als Verstappen een Schumi 1999 doet
Maar Albon is dus zelf, toen die enkel bij RB de simulator deed, bij alle teambazen langs gegaan met een excel-sheet om aan te tonen dat hij dichter bij Max zat dan Gastly en Perez kwa tijd.... En dat met een veel lastigere auto.
Denk niet dat Albon het beter had gedaan per sé. Want hij geeft zelf ook aan dat die nu heel veel hulp vanuit Williams heeft, en dat dit bij RB een stuk minder was. En dat hij dat ook nodig heeft om het mentaal te kunnen.
Perez zal begin van het jaar wel weer gehyped worden door Sky.... Tot die weer knakt zoals de vorige jaren en die wordt zoekgereden door Max. Als die weer een reeks neerzet als vorig jaar met alle gemiste Q2/Q3's zie ik hem de winterstop niet halen....
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Als hij de zomerstop niet haalt dan haalt hij ook niet de winterstop
Dat ja

It's not, not trueIllegal_Alien schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:31:
[...]
Als hij de zomerstop niet haalt dan haalt hij ook niet de winterstop

Ligt natuurlijk ook aan de auto en waar de snellere rijder naar toe wil. In het geval van RBR is dat Max dus nadat de basis gereed is kan hij makkelijker z'n wensen aangeven die doorgevoerd kunnen worden mits de auto sneller wordt. Vorig jaar zag je zoiets bij Mercedes waarbij de veranderingen niet in het voordeel van Russell uitvielen maar Lewis er vrijwel meteen sneller mee ging. Was een race of 2 voordat George er ook mee overweg kon, maar daar was het vooral de ervaring / talent die Lewis de snellere maakte.Waah schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:25:
[...]
Gisteren toevallig een interview van Albon gezien bij het YT kanaal High Performance. Sowieso leuk om te luisteren als je wat meer over Albon zijn carriere wil weten en zijn struggles....
Maar Albon is dus zelf, toen die enkel bij RB de simulator deed, bij alle teambazen langs gegaan met een excel-sheet om aan te tonen dat hij dichter bij Max zat dan Gastly en Perez kwa tijd.... En dat met een veel lastigere auto.
Denk niet dat Albon het beter had gedaan per sé. Want hij geeft zelf ook aan dat die nu heel veel hulp vanuit Williams heeft, en dat dit bij RB een stuk minder was. En dat hij dat ook nodig heeft om het mentaal te kunnen.
Perez zal begin van het jaar wel weer gehyped worden door Sky.... Tot die weer knakt zoals de vorige jaren en die wordt zoekgereden door Max. Als die weer een reeks neerzet als vorig jaar met alle gemiste Q2/Q3's zie ik hem de winterstop niet halen....
Albon is/was geen slechte rijder, alleen naast Max zal iedereen stress krijgen om sneller te willen dan de auto op dat moment kan. En een paar keer het ding in de bandenstapel schuiven helpt niet met vertrouwen, daarna is het een neerwaardse spiraal. Kom je daar uit zoals Albon bij Williams deed, dan lijk je snel. Perez had dat in de loop van 2023 op zich ook wel, de auto werd niet meer ontwikkeld, hij kreeg de auto meer onder de knie en kon toen wel presteren. Als RBR de RB19 had doorontwikkeld na de zomerstop was het nog erger geleken denk ik.
Maar inderdaad, Perez de favoriet voor het WK tot ergens april 2024 en dan is het weer neerwaards met hem
Dat is ongeveer wat Albon ook aangaf in het interview. Het in de bandenstapel schuiven was nog niet eens het issue, maar vooral de enorme druk die de media op het 2e RB stoeltje legt helpt niet. En daar is Albon extra gevoelig voor geeft die aan. Die heeft niet de "don't care" attitude van Max, en heeft ook niet de standaard ego "Ik ben de beste maar het ligt aan X en Y" mentaliteit van de meeste F1 drivers.Holk schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:33:
[...]
Ligt natuurlijk ook aan de auto en waar de snellere rijder naar toe wil. In het geval van RBR is dat Max dus nadat de basis gereed is kan hij makkelijker z'n wensen aangeven die doorgevoerd kunnen worden mits de auto sneller wordt. Vorig jaar zag je zoiets bij Mercedes waarbij de veranderingen niet in het voordeel van Russell uitvielen maar Lewis er vrijwel meteen sneller mee ging. Was een race of 2 voordat George er ook mee overweg kon, maar daar was het vooral de ervaring / talent die Lewis de snellere maakte.
Albon is/was geen slechte rijder, alleen naast Max zal iedereen stress krijgen om sneller te willen dan de auto op dat moment kan. En een paar keer het ding in de bandenstapel schuiven helpt niet met vertrouwen, daarna is het een neerwaardse spiraal. Kom je daar uit zoals Albon bij Williams deed, dan lijk je snel. Perez had dat in de loop van 2023 op zich ook wel, de auto werd niet meer ontwikkeld, hij kreeg de auto meer onder de knie en kon toen wel presteren. Als RBR de RB19 had doorontwikkeld na de zomerstop was het nog erger geleken denk ik.
Maar inderdaad, Perez de favoriet voor het WK tot ergens april 2024 en dan is het weer neerwaards met hem
Albon kan het beter uitleggen, maar die vergeleek het met de mouse sensitivity op een PC in games. Beide coureurs houden van een auto met een sterke voorkant. Maar Max wilde en koos steeds meer voor een "hogere sensitiviteit" van de muis. En als Max dan weer een iets groter gat met je maakt, zul je mee moeten. En als dat dan mis gaat, moet je weer opnieuw beginnen en vertrouwen krijgen en raak je nog verder achterop.
Dan de media-aandacht er bovenop en het is een recept voor een dramatisch seizoen. Wat Albon ook niet hielp is dat in zijn jaar Max vaak als 4/5 kwalificeerde en als 3/4e eindigde. Albon finishte dus (met minder delta dan Perez) vaak 11e of 12e. Terwijl toen Perez er bij kwam Max eigenlijk altijd 1e/2e werd en vocht voor de titel, en Perez daardoor leek beter te finished ook al was de delta minder.
Maar dat geeft ook wel aan hoe slecht Perez vorig jaar eigenlijk gereden heeft. Want met een auto die vaak met 20+ seconden los van het veld kon cruisen, haalde die hetzelfde resultaat als 2 jaar daarvoor waarbij de auto ~gelijk was met de Merc

Wat heeft Gunter opgebouwd dan eigenlijk? Ik vind het best een sympathieke vent, maar geen idee hoe zijn prestaties te beoordelen want voor m'n gevoel is het altijd net niet met hem/Haas. Kiezen voor gekke coureurs, sponsoren etc.Holk schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:32:
Gunter zou wel een mooie zijn voor Audi. Iemand met zijn ervaring en kennis van opbouwen is meer waard dan een Binotto die overal genoemd wordt.
I served in a company of heroes.
Verwacht dat hij daar allemaal niets in gekozen heeft. Dit heeft Gene allemaal gedaan. Gunther was enkel zijn marionet in het team.Vuvuzela schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:56:
[...]
Wat heeft Gunter opgebouwd dan eigenlijk? Ik vind het best een sympathieke vent, maar geen idee hoe zijn prestaties te beoordelen want voor m'n gevoel is het altijd net niet met hem/Haas. Kiezen voor gekke coureurs, sponsors etc.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ik kan Gene ook wel wat begrijpen. Netflix was leuk voor Haas/Gene. Maar het lijkt dat Guenter zich vooral richt op het uitbuiten van die bekendheid met een boek etc. Hoeveel focus ligt er dan nog op het team?
Als het toch maar een marionet is, dan maar eentje die niet teveel dingen er buiten doet...
Als het toch maar een marionet is, dan maar eentje die niet teveel dingen er buiten doet...
Stukje van The Race op YT even bekijken, ze leggen dat prima uit.Vuvuzela schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:56:
[...]
Wat heeft Gunter opgebouwd dan eigenlijk? Ik vind het best een sympathieke vent, maar geen idee hoe zijn prestaties te beoordelen want voor m'n gevoel is het altijd net niet met hem/Haas. Kiezen voor gekke coureurs, sponsors etc.
YouTube: Guenther Steiner’s bombshell Haas F1 exit explained
Steiner is er dus tussen kerst en oud en nieuw ontslagen. Zegt dat hij van niks wist.
Steiner wou net zoals elk ander team, investeringen in het team zien om gebruik te maken van de budgetcap regels. Dat kwam niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In de F1 rubriek verdere personele wijzigingen naast Günther
Andor Hegedus has left his position as Project Design Engineer at Red Bull Racing after 9 years and joined Aston Martin F1 Team as a Senior Project Designer.
— Aston Martin Formula 1 News (@AMF1News) 12 januari 2024
Responsible for planning, managing and designing Pit Stop Equipment and Pit Gear projects. pic.twitter.com/R6jwKFMIE8
Het was een seizoen waarin Max verschillende records brak en dit is precies wat hij deed.
We zijn sinds vandaag over de helft van het wachtseizoen heen. We hebben er al 49 dagen op zitten en nog 48 dagen te gaan tot de eerste race. Nog even volhouden
Denk t niet als ze Schumacher nog een kans geven als Duits team. Die is toch wel schandalig behandeld door Steiner sindsdien kan ik die vent niet meer serieus nemenHolk schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:32:
Ondanks alle schade die Schumacher reed?alki schreef op zondag 14 januari 2024 @ 23:25:
[...]
Denk t niet als ze Schumacher nog een kans geven als Duits team. Die is toch wel schandalig behandeld door Steiner sindsdien kan ik die vent niet meer serieus nemen
Met een paar weken beginnen de presentaties al en dan nog een paar weken voor de testdagen beginnen. Dat maakt het al dragelijker. Dan vlak voor de eerste race natuurlijk ook Drive to Survive. Daarna is het gebeurd met de saaie weekenden.Chocoball schreef op zondag 14 januari 2024 @ 22:42:
We zijn sinds vandaag over de helft van het wachtseizoen heen. We hebben er al 49 dagen op zitten en nog 48 dagen te gaan tot de eerste race. Nog even volhouden
Alhoewel sommigen dat ook weer saaie weekenden zullen vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 15-01-2024 08:37 ]
"When you grow up your heart dies"
De eerste livery presentaties beginnen vanaf de tweede week van februari, misschien dat een team nog eind januari of de eerste dagen van februari een poging waagt om de eerste te zijn.sjaool schreef op maandag 15 januari 2024 @ 08:36:
[...]
Met een paar weken beginnen de presentaties al en dan nog een paar weken voor de testdagen beginnen. Dat maakt het al dragelijker. Dan vlak voor de eerste race natuurlijk ook Drive to Survive. Daarna is het gebeurd met de saaie weekenden.
Alhoewel sommigen dat ook weer saaie weekenden zullen vinden.![]()
Drive to Survive begint op de laatste testdag in Bahrein op 23 februari en het eerste raceweekend start 29 februari. Op jouw aanraden heb ik Lucky! met Bernie Ecclestone gekeken. 8 afleveringen, 45 minuten per aflevering vult ook de avond.
Mick reed geen deuk in een pakje boter, wel in z'n eigen auto van tijd tot tijd. Met respect voor de rijders die op dat niveau komen, Mick had geluk in F2, werd op een hypetrain gezet de F1 in en heeft het daar nooit waargemaakt. Had sponsoring bij zich waardoor hij zeker een seizoen te lang heeft mogen aanmodderen maar die gaat never nooit niet terugkomen op de grid, zelfs niet met een Duits Audi team (zelfs met gebrek aan Duitse junior rijders).alki schreef op zondag 14 januari 2024 @ 23:25:
[...]
Denk t niet als ze Schumacher nog een kans geven als Duits team. Die is toch wel schandalig behandeld door Steiner sindsdien kan ik die vent niet meer serieus nemen
Ex Alpine sporting director Alan Permane lijkt terug te keren op de grid bij het team van AlphaTauri.
https://www.motorsport.co...nded-alphatauri/10565784/
https://www.motorsport.co...nded-alphatauri/10565784/
14.02.24. Meet the W15 🖤 pic.twitter.com/6XRmjiJC1N
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 15 januari 2024
F1 🤝 WEC
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 15 januari 2024
Join us on the 7th of February for an Alpine Motorsports Season Launch. pic.twitter.com/wtEm5R6SNT
Bij Mercedes werd al eerder Valentijnsdag geroepen maar was nog niet bevestigd. Heb mijn lijstje weer even bijgewerkt.
Datum | Team | Type-aanduiding |
?? | Red Bull | RB20 |
wo. 14 feb | Mercedes | W15 |
di. 13 feb | Ferrari | project 676 |
?? | McLaren | ?? |
ma. 12 feb | Aston Martin | AMR24 |
wo. 7 feb | Alpine | A524? |
ma. 5 feb | Williams | FW46? |
?? | AlphaTauri | ?? |
ma. 5 feb | Stake F1 | C44 |
?? | Haas | VF-24? |
Red Bull zou toch op 8 februari de RB20 presenteren? Alhoewel dat zijn de geruchten.Chocoball schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:33:
Bij Mercedes werd al eerder Valentijnsdag geroepen maar was nog niet bevestigd. Heb mijn lijstje weer even bijgewerkt.
Datum Team Type-aanduiding ?? Red Bull RB20 wo. 14 feb Mercedes W15 di. 13 feb Ferrari project 676 ?? McLaren ?? ma. 12 feb Aston Martin AMR24 wo. 7 feb Alpine A524? ma. 5 feb Williams FW46? ?? AlphaTauri ?? ma. 5 feb Stake F1 C44 ?? Haas VF-24?
Je hebt nog geen tijd voor het 2024 topic?Chocoball schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:33:
Datum Team Type-aanduiding ?? Red Bull RB20 wo. 14 feb Mercedes W15 di. 13 feb Ferrari project 676 ?? McLaren ?? ma. 12 feb Aston Martin AMR24 wo. 7 feb Alpine A524? ma. 5 feb Williams FW46? ?? AlphaTauri ?? ma. 5 feb Stake F1 C44 ?? Haas VF-24?
De seizoenen zitten zo vol tegenwoordig dat ik merk dat ik het eigenlijk wel even prima vind zo'n winterbreak....Chocoball schreef op zondag 14 januari 2024 @ 22:42:

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Vind sowieso dat er teveel races zijn, voorheen kon je een beetje toeleven naar het volgende week (2 weken later dus), maar nu zijn er zoveel double / triple headers dat de interesse wel afneemt. Ik kijk heel soms nog de tech talks, maar trainingen en zelfs de kwalificatie interesseert mij niet zoveel meerHelp!!!! schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:20:
[...]
De seizoenen zitten zo vol tegenwoordig dat ik merk dat ik het eigenlijk wel even prima vind zo'n winterbreak....![]()
Wolff verlengt contract en gelooft in achtste titel Hamilton:
Het team van Mercedes wil dit jaar weer om de zeges gaan vechten. Teambaas Toto Wolff heeft zijn contract verlengd en hij aast op nieuwe successen. De Oostenrijker rekent op zijn coureurs en hij gelooft ook in een achtste wereldtitel van Lewis Hamilton.
Wolff heeft bekend gemaakt dat hij zijn contract bij Mercedes heeft verlengd tot en met 2026. De Oostenrijker is naast teambaas ook aandeelhouder en hij wil het beste rendement op zijn investeringen. Mercedes heeft een lastige periode achter de rug, in de afgelopen twee jaar werden ze verslagen door het veel snellere Red Bull. In 2023 wisten ze zelfs geen enkele Grand Prix te winnen, maar werden ze wel tweede in het constructeurskampioenschap.
Het team van Mercedes wil dit jaar weer om de zeges gaan vechten. Teambaas Toto Wolff heeft zijn contract verlengd en hij aast op nieuwe successen. De Oostenrijker rekent op zijn coureurs en hij gelooft ook in een achtste wereldtitel van Lewis Hamilton.
Wolff heeft bekend gemaakt dat hij zijn contract bij Mercedes heeft verlengd tot en met 2026. De Oostenrijker is naast teambaas ook aandeelhouder en hij wil het beste rendement op zijn investeringen. Mercedes heeft een lastige periode achter de rug, in de afgelopen twee jaar werden ze verslagen door het veel snellere Red Bull. In 2023 wisten ze zelfs geen enkele Grand Prix te winnen, maar werden ze wel tweede in het constructeurskampioenschap.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Niet alleen de RB20, maar ook de RB17sjaool schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:43:
[...]
Red Bull zou toch op 8 februari de RB20 presenteren? Alhoewel dat zijn de geruchten.
RB20 en RB17
Red Bull zal in 2024 waarschijnlijk dus twee auto's onthullen. De Red Bull RB20, waarmee Max Verstappen en Sergio Perez de F1-circuits zullen tackelen en de RB17. Laatstgenoemde typeaanduiding was ooit voorbestemd voor de F1-auto van 2021, maar toen de F1 de reglementen bevroor vanwege Covid, werd die auto de RB16B genoemd. In 2022 zag vervolgens de RB18 het levenslicht, waardoor de typeaanduiding RB17 vrij bleef.
Aangezien Newey met de RB17 zoveel mogelijk regels aan zijn laars wil lappen, zal de auto op geen enkele manier straatlegaal zijn en dus enkel zijn voorbestemd voor het circuit, dit in tegenstelling tot de Valkyrie. In totaal worden er vijftig gebouwd, met een oplage van 15 per jaar. Eerste levering? Houd rekening met 2027. De prijs? Meer dan 5 miljoen dollar. Maar dan heb je wel een krankzinnig lichtgewicht racemonster met 1250pk, van de hand van Newey. Over unique selling points gesproken!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
mooi, mooi, alleen maar goedG_Dragon schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:27:
De eerste uitspraken waarbij Russell op de tweede plaats wordt gezet (hij gelooft ook in een achtste wereldtitel van Lewis Hamilton.) zijn alweer gedaan. Beetje frictie bij de tegenstanders, prima
Toto blijft nog minimaal 3 jaar.
Three more years of Toto! ✍️
— Autosport (@autosport) 15 januari 2024
As revealed by the @Telegraph, Wolff has signed a new three-year deal to stay at Mercedes until the end of 2026. Are you pleased to see him stay in #F1?
FULL STORY: 👇
Tsja, zal 'ie het doen voor de poen? Of gelooft ie werkelijk in een achtste titel voor Louis?G_Dragon schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:27:
Op basis waarvan denkt hij dan dat ze dit seizoen serieus mee kunnen strijden om de titel?
Of, of, houdt ie gewoon zichzelf voor de gek en weet ie dat zelf ook? Lastig lastig.
Adel verplicht. Zou wat zijn als de teambaas al ruim voor de start van het seizoen zegt dat het om plek 3 gaat strijden ipv winst. Zeker na die hype rond de W15 en 'we gaan alles anders doen'Giel schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:17:
[...]
Tsja, zal 'ie het doen voor de poen? Of gelooft ie werkelijk in een achtste titel voor Louis?
Op basis waarvan denkt hij dan dat ze dit seizoen serieus mee kunnen strijden om de titel?
Of, of, houdt ie gewoon zichzelf voor de gek en weet ie dat zelf ook? Lastig lastig.
Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen, hoop ergens dat Mercedes verrast word door de lagere teamsRagnar9999 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:32:
[...]
mooi, mooi, alleen maar goed
De eerste uitspraken waarbij Russell op de tweede plaats wordt gezet (hij gelooft ook in een achtste wereldtitel van Lewis Hamilton.) zijn alweer gedaan. Beetje frictie bij de tegenstanders, prima
Ik vind het contrast tussen hoe er omgegaan wordt met Mercedes en de overige teams wel frappant overigens.
Een en al shitcar, ze hebben het zo lastig, moeilijke periode etc maar wel gewoon 2e in WCC.
In de periode daarvoor hoorde je over de andere teams nooit, of slechts sporadisch, zulke verhalen. Terwijl RBR ook een aantal jaar derde is geweest etc. Dat de auto niet fijn rijdt is wat anders. Dat geloof ik best, net als de RB16 dacht ik.
Je kan gewoon niet altijd elk jaar kampioen worden. Ik zou het wat anders vinden als MB nu zou zijn afgezakt tot plek 5 of lager in het klassement of iets dergelijks.
Een en al shitcar, ze hebben het zo lastig, moeilijke periode etc maar wel gewoon 2e in WCC.
In de periode daarvoor hoorde je over de andere teams nooit, of slechts sporadisch, zulke verhalen. Terwijl RBR ook een aantal jaar derde is geweest etc. Dat de auto niet fijn rijdt is wat anders. Dat geloof ik best, net als de RB16 dacht ik.
Je kan gewoon niet altijd elk jaar kampioen worden. Ik zou het wat anders vinden als MB nu zou zijn afgezakt tot plek 5 of lager in het klassement of iets dergelijks.
Daar zijn al de nodige uren in gestoken alleen kijk ik al maanden lang tegen 24 races aan waar TBC bij de tijden staat.Ragnar9999 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:13:
[...]
Je hebt nog geen tijd voor het 2024 topic?
Alvast nog wat ander 2024 nieuws. Komend seizoen lopen de contracten van Silverstone en Suzuka af en met een overvolle agenda, veel gegadigden op de wachtlijst en een mogelijke race in Afrika is het nog maar de vraag of 1 van beide op de kalender blijft.
Enerzijds zal dat komen omdat ze van 2014 - 2021 WCC zijn geworden. Daarnaast hebben ze in 2023 geen enkele race gewonnen en zover ik kan herinneren zijn ze daar ook niet in de buurt geweest. Het gat met Red Bull is groot en is niet (veel) kleiner geworden t.o.v. 2022.Shinji schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:38:
Ik vind het contrast tussen hoe er omgegaan wordt met Mercedes en de overige teams wel frappant overigens.
Gezien de grootte van het team, bijbehorende faciliteiten en de recente historie zijn de verwachtingen nou eenmaal een stuk hoger en dan valt het snel tegen.
Als je de rest al klaar hebt staan dan is starten een optie, de TBC kan later aangepast worden?Chocoball schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:56:
[...]
Daar zijn al de nodige uren in gestoken alleen kijk ik al maandenlang tegen 24 races aan waar TBC bij de tijden staat.
Alvast nog wat ander 2024 nieuws. Komend seizoen lopen de contracten van Silverstone en Suzuka af en met een overvolle agenda, veel gegadigden op de wachtlijst en een mogelijke race in Afrika is het nog maar de vraag of 1 van beide op de kalender blijft.
Maar dat is dus precies wat ik bedoel, zijn RBR en Ferarri echt zo veel kleiner? Dat bij hun een tweede plek “jammer maar helaas” is en bij MB “dit kan echt niet moord en brand” (gechargeerd natuurlijk).Racierox schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:56:
[...]
Enerzijds zal dat komen omdat ze van 2014 - 2021 WCC zijn geworden. Daarnaast hebben ze in 2023 geen enkele race gewonnen en zover ik kan herinneren zijn ze daar ook niet in de buurt geweest. Het gat met Red Bull is groot en is niet (veel) kleiner geworden t.o.v. 2022.
Gezien de grootte van het team, bijbehorende faciliteiten en de recente historie zijn de verwachtingen nou eenmaal een stuk hoger en dan valt het snel tegen.
Dat RBR er nu even met kop en schouders bovenuit steekt ok, of eigenlijk vooral Max. Als je Max weg denkt is het denk ik geen verschrikkelijk jaar geweest voor MB.
https://www.motorsport.co...ar-launch-dates/10565853/Alpine is holding its 2024 season launch, which will also involve its World Endurance Championship team, on 7 February.
One week later, Mercedes is pulling back the curtains on its new W15 on 14 February.
Merc en Alpine ook bekend.
Zag het zo snel iig niet op deze pagina in het topic, maar iedereen hier kennende is het vast te laat
[ Voor 28% gewijzigd door YakuzA op 15-01-2024 13:23 ]
PSN
het is 2024, iets in me zegt dat beginnen met seizoen 2024 dan goed te verkopen isRagnar9999 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:02:
[...]
Als je de rest al klaar hebt staan dan is starten een optie, de TBC kan later aangepast worden?
YakuzA schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:22:
[...]
https://www.motorsport.co...ar-launch-dates/10565853/
Merc en Alpine ook bekend.
Zag het zo snel iig niet op deze pagina in het topic, maar iedereen hier kennende is het vast te laat
Zelfde pagina voor mij
Om dan vervolgens 8-10 posts om je oren te krijgen met de vraag waarom de tijden er nog niet in staan of wat TBC betekentRagnar9999 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:02:
[...]
Als je de rest al klaar hebt staan dan is starten een optie, de TBC kan later aangepast worden?
Dit topic was vorig jaar op de 18e geopend dus we lopen niet perse achter
Op Motorsport.tv nog het eerste interview met Günther Steiner bij de Autosport International Show na zijn ontslag. (14:23).DaniëlWW2 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 09:25:
[YouTube: EXCLUSIVE! "I didn't see it coming" 🤷♂️ | Guenther Steiner explains shock Haas exit]
Steiner is er dus tussen kerst en oud en nieuw ontslagen. Zegt dat hij van niks wist.
Steiner wou net zoals elk ander team, investeringen in het team zien om gebruik te maken van de budgetcap regels. Dat kwam niet.
https://motorsport.tv/f1-...ains-his-haas-exit/193027
de video embed functie van Tweakers werkt niet vandaar alleen de link.
Red Bull doet de auto uit de doeken op 15-02-2024
Season 20 💪 Launching 15.02.2024 🔜 pic.twitter.com/kosnvO509i
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 15 januari 2024
Red Bull toegevoegd aan het lijstje, nog 3 te gaan.
do. 15 feb | Red Bull | RB20 |
?? | McLaren | ?? |
?? | AlphaTauri | ?? |
?? | Haas | VF-24? |
Best een goed interview. En Steiner klinkt totaal niet rancuneus. Vind het bijzonder. Vermoed inderdaad dat hij wel op een of andere manier binnen de F1 iets zal gaan doen. Op zich geen gekke gedachte dat Steiner een goede PR man zou kunnen zijn. We gaan het zien.Chocoball schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:06:
[...]
Op Motorsport.tv nog het eerste interview met Günther Steiner bij de Autosport International Show na zijn ontslag. (14:23).
https://motorsport.tv/f1-...ains-his-haas-exit/193027
de video embed functie van Tweakers werkt niet vandaar alleen de link.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
De 2024 livery is al "uitgelekt"G_Dragon schreef op maandag 15 januari 2024 @ 16:13:
Red Bull doet de auto uit de doeken op 15-02-2024
[Twitter]
I served in a company of heroes.
Als in, het is toch elk jaar hetzelfde?Vuvuzela schreef op maandag 15 januari 2024 @ 17:04:
[...]
De 2024 livery is al "uitgelekt"
[Afbeelding]
Op Sauber/Stake en AlphaTauri RB na denk dat alle liveries redelijk hetzelfde zullen zijn. Bij de Reb Bull bespeur ik iets meer donkerblauw bij de sidepod en minder zwart carbon, Benieuwd hoe zwart de wagens dit seizoen blijven?
@Vuvuzela dezelfde afbeelding kom ik overigens tegen als Red Bull RB19 livery for RSS Formula Hybrid 2023? https://www.racedepartmen...ed-bull-rb19-livery.60347. Dus eerder een 2023 repost en geen 2024 lek
[ Voor 24% gewijzigd door Chocoball op 15-01-2024 18:21 ]
Ik bedoelde het ook serieus, de post kan ik opvatten als er is daadwerkelijk iets uitgelekt van de 2024 livery of het is gewoon de 2020 - 2023 livery en voor de grap wordt er bij gezegd dat het de 2024 livery is.Chocoball schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:08:
[...]
Op Sauber/Stake en AlphaTauri RB na denk dat alle liveries redelijk hetzelfde zullen zijn. Bij de Reb Bull bespeur ik iets meer donkerblauw bij de sidepod en minder zwart carbon, Benieuwd hoe zwart de wagens dit seizoen blijven?
@Vuvuzela dezelfde afbeelding kom ik overigens tegen als Red Bull RB19 livery for RSS Formula Hybrid 2023? https://www.racedepartmen...ed-bull-rb19-livery.60347
Ik zou het verschil niet zien.
Haha oh 100% dat de nieuwe auto wederom dezelfde livery gaat krijgen, ik ben echt in voor een regel waarbij teams meer vrijheid en creativiteit mogen gebruiken bij hun liverys! Want zoals de onderstaande liveries waren echt geweldig:Vuvuzela schreef op maandag 15 januari 2024 @ 17:04:
[...]
[Afbeelding]
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
behalve dat beide auto's gelijk moeten zijn hebben ze die vrijheid toch ?G_Dragon schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 08:33:
[...]
Haha oh 100% dat de nieuwe auto wederom dezelfde livery gaat krijgen, ik ben echt in voor een regel waarbij teams meer vrijheid en creativiteit mogen gebruiken bij hun liverys! Want zoals de onderstaande liveries waren echt geweldig:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Nou niet zoveel vrijheid zoals we zouden willen, want ze moeten rekening houden met de sponsoren.Ragnar9999 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 08:35:
[...]
behalve dat beide auto's gelijk moeten zijn hebben ze die vrijheid toch ?
Never change a winning livery. Daar kan Mercedes over meepraten.Vuvuzela schreef op maandag 15 januari 2024 @ 17:04:
[...]
[Afbeelding]
sjaool schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:22:
[...]
Never change a winning livery. Daar kan Mercedes over meepraten.

McLaren’s livery for 2024 is here! 🙌
Meet their 2024 challenger in all its glory on 14 February! 👀
:strip_exif()/f/image/Ix1L26kDHIIcaBVCxyGZbcH8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gJSCIJMfvBaFEnileXtepskn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rIuzxCEe5tSZfrWGFVFfGXze.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ix1L26kDHIIcaBVCxyGZbcH8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gJSCIJMfvBaFEnileXtepskn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rIuzxCEe5tSZfrWGFVFfGXze.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bWvNpeIu7jS92rueroDJHhUl.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 65% gewijzigd door G_Dragon op 16-01-2024 18:33 ]
Mild shockIt features more papaya
Link naar F1
offtopic:
Gefeliciteerd trouwens, @G_Dragon
Gefeliciteerd trouwens, @G_Dragon
[ Voor 68% gewijzigd door Jasphur op 16-01-2024 18:27 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat McLaren dat gewoon doet op jouw verjaardag. Wat sociaal van ze.G_Dragon schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:02:
[Afbeelding]
Gefeliciteerd!!
Wauw niet eens een echte foto, spannend.G_Dragon schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vind je dat heel raar, als ze de auto zelf pas volgende maand presenteren?Arjantje72 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:44:
[...]
Wauw niet eens een echte foto, spannend.
Misschien ben ik een iets te groot fan van slechte grappen, maar ik vind het jammer dat Chrome niet in het chroom is. (En zou een leuke throwback naar de West-McLaren tijd zijn)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Is de diffuser nou langer geworden of zie ik dat verkeerd? En ja... ze hebben waarschijnlijk veel details weggeshopt dus sowieso lastig vergelijkenG_Dragon schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De hele voorkant is wel errug smal. Dat waait er af boven de 300Kph. Het oogt als niet helemaal kloppend. Tenminste bij mij.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik zou ze even opbellen. Maar de auto is nog niet gepresenteerd, dit is slechts de livery. Het model wat je ziet is dus van de 2023-auto en daar hebben ze gewoon mee gereden zonder dat de voorkant eraf gewaaid is.AvK schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:59:
De hele voorkant is wel errug smal. Dat waait er af boven de 300Kph. Het oogt als niet helemaal kloppend. Tenminste bij mij.
Laat dan gewoon niks zien, kan ookDataGhost schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:52:
[...]
Vind je dat heel raar, als ze de auto zelf pas volgende maand presenteren?
Haha ja wat een bijzondere actie van hun! Voor hun papaja-fansstreamnl schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:30:
[...]
Dat McLaren dat gewoon doet op jouw verjaardag. Wat sociaal van ze.![]()
Gefeliciteerd!!
Nog bedankt voor je felicitatie!
Nee klopt maar we hebben wel alvast een mooi beeld van het designArjantje72 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:44:
[...]
Je bent zeker niet gek want er zijn wel duidelijk verschillen te zien met het oudere model, maar ik kan net niet de vinger erop leggen. Wel zie ik dat de Halo meer bedekt lijkt te zijn, waardoor hij automatisch kleiner lijkt. Ook achterop zit een extra vin en de achtervleugel lijkt ook groter of breeder.ArcticWolf schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:39:
[...]
Is de diffuser nou langer geworden of zie ik dat verkeerd? En ja... ze hebben waarschijnlijk veel details weggeshopt dus sowieso lastig vergelijken
Tijd voor F1 Seizoen 2024 topic nu het Livery seizoen weer begonnen is 
Ontopic: McLaren traditioneel maar strak, staat prima zo met die Google accenten
Ontopic: McLaren traditioneel maar strak, staat prima zo met die Google accenten
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Geloof mij, daar word al een lange tijd hard aan gewerkt achter de schermen!p0st schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:21:
The light blue touches that have featured on McLaren's last two cars have been removed for 2024, with the team opting for a darker blue more like the one it used in the years running up to 2022 solely around a decal for sponsor DP World.G_Dragon schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:11:
[...]
Je bent zeker niet gek want er zijn wel duidelijk verschillen te zien met het oudere model, maar ik kan net niet de vinger erop leggen. Wel zie ik dat de Halo meer bedekt lijkt te zijn, waardoor hij automatisch kleiner lijkt. Ook achterop zit een extra vin en de achtervleugel lijkt ook groter of breeder.
Oké, ergens vind het lichtere blauw wel mooier want het valt meer op en er zijn al zoveel donkere kleuren op de gridRagnar9999 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:33:
[...]
The light blue touches that have featured on McLaren's last two cars have been removed for 2024, with the team opting for a darker blue more like the one it used in the years running up to 2022 solely around a decal for sponsor DP World.
Het is dan ook een livery presentatie.Arjantje72 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:44:
[...]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Houd er wel rekening mee dat de tijden in local en GMT zijn. In de winter is het hier dus 1 uur later, en in de zomer 2 (dan GMT).basvn schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:32:
https://www.fia.com/news/2024-formula-1-start-times
[Afbeelding]
start tijden voor in de TS van volgend jaar
In de zomer toch ook gewoon +1?Nivado schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:36:
[...]
Houd er wel rekening mee dat de tijden in local en GMT zijn. In de winter is het hier dus 1 uur later, en in de zomer 2 (dan DMT).
Aangezien GMT in de zomer naar GMT (Daylight Saving) gaat.
Als het om UTC tijden gingen daarin tegen had je wel gelijk
UTC veranderd niet met Daylight Saving.
🚨 Red Bull has registered the domain https://t.co/Ufo967ov8P
— RBR Daily (@RBR_Daily) 17 januari 2024
It also redirects to the same domain when you go to https://t.co/an9odMDZJK
So AlphaTauri's new name is likely to be Visa CashApp Racing Bulls pic.twitter.com/cyDIaPkFWy
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat komt niet overeen met dat de GB race in local time 1 uur later start dan de GMT tijd?Ryur schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:40:
[...]
In de zomer toch ook gewoon +1?
Aangezien GMT in de zomer naar GMT (Daylight Saving) gaat.
Als het om UTC tijden gingen daarin tegen had je wel gelijk
UTC veranderd niet met Daylight Saving.
PSN
Daarmee heb je inderdaad zeer vreemde tijden.
Als het team echt "... Visa CashApp ..." gaat heten, dan zal de verbastering "crashapp" niet lang op zich laten wachten lijkt me...
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Stake F1 Team was al tenenkrommend.
Red Bull: Hold my beer
Dank. Ik ga de starttijden vanavond controleren voor het 2024 topic.Zie dat de tijden van alle sprint weekenden voorlopig nog even op zich laten wachten.basvn schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:32:
https://www.fia.com/news/2024-formula-1-start-times
[Afbeelding]
start tijden voor in de TS van volgend jaar
Verder laat ik AlphaTauri naam in het 2024 topic staan totdat de nieuwe naam definitief is.
Haas doet weer Haas dingen en presenteert de 2024 wagen op zondag 11 februari.
do. 15 feb | Red Bull | RB20 |
?? | McLaren | ?? |
?? | AlphaTauri | ?? |
zo. 11 feb | Haas | VF-24? |
Huh, wat bedoel je met Haas dingen?Chocoball schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:38:
Datum Team Type-aanduiding do. 15 feb Red Bull RB20 wo. 14 feb Mercedes W15 di. 13 feb Ferrari project 676 ?? McLaren ?? ma. 12 feb Aston Martin AMR24 wo. 7 feb Alpine A524? ma. 5 feb Williams FW46? ?? AlphaTauri ?? ma. 5 feb Stake F1 C44 zo. 11 feb Haas VF-24?
We hebben nu 5 / 7 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 feb een onthulling?
Of bedoel je omdat het zondag is?
Oh wat fijn in het weekend, kan je er ook lekker voor gaan zitten want door de weeks moet ik het vaak terugkijken als het voor 17:00 word gehouden.Chocoball schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:38:
Datum Team Type-aanduiding do. 15 feb Red Bull RB20 wo. 14 feb Mercedes W15 di. 13 feb Ferrari project 676 ?? McLaren ?? ma. 12 feb Aston Martin AMR24 wo. 7 feb Alpine A524? ma. 5 feb Williams FW46? ?? AlphaTauri ?? ma. 5 feb Stake F1 C44 zo. 11 feb Haas VF-24?
Haas doen dingen weer anders door een zondag te kiezen inderdaad.TrekDr0p schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:56:
[...]
Huh, wat bedoel je met Haas dingen?
We hebben nu 5 / 7 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 feb een onthulling?
Of bedoel je omdat het zondag is?
Mijn voorwaarde was dat de starttijden minimaal bekend moesten zijn voordat het 2024 seizoen open kon en de starttijden heb ik vanavond verwerkt in de topic start.p0st schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:21:
Versiebeheer |
---|
- 1.0 - Topic Start Formule 1 Seizoen 2024.
Deze mag je samen met je co-editers dragen.Chocoball schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:04:
[...]
Mijn voorwaarde was dat de starttijden minimaal bekend moesten zijn voordat het 2024 seizoen open kon en de starttijden heb ik vanavond verwerkt in de topic start.
Versiebeheer

Ha nice, daar gaan we dan (bijna)Chocoball schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:04:
[...]
Mijn voorwaarde was dat de starttijden minimaal bekend moesten zijn voordat het 2024 seizoen open kon en de starttijden heb ik vanavond verwerkt in de topic start.
Versiebeheer
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Het Formule 1 Seizoen 2024 staat online [F1] Seizoen 2024
En slotje erop.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics