This post is warranted for the full amount you paid me for it.
als zn verbinding maar stabiel isCAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:29:
[...]
Mooi, dan kunnen we toch nog zien hoe Verstappen gehakt maakt van z'n tegenstanders.
Das vreemd, na jouw bericht kwam opeens dit in beeldMartinspire schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 22:26:
Mooi. Dit jaar hopelijk een stuk betere regie in Monaco:
[Twitter]

Ferrari doet dit ook.Maurice079 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:41:
Er wordt per direct 1M gedoneerd om de hulpverlening in het gebied te stimuleren. Goed bezig F1![]()
[Afbeelding]
Maurice079 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:41:
Er wordt per direct 1M gedoneerd om de hulpverlening in het gebied te stimuleren. Goed bezig F1![]()
[Afbeelding]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Vanwege de huidige situatie in de regio Emilia-Romagna in Italië hebben de organisatie van F1, de voorzitter van de FIA en de lokale autoriteiten, onder wie de relevante ministers, de voorzitter van de Italiaanse Automobielclub, de regiopresident van Emilia-Romagna, de burgemeester van de plaats en de organisator, besloten het GP-weekend in Imola niet te laten doorgaan.
Deze beslissing is genomen omdat het niet mogelijk is het evenement veilig te laten plaatsvinden. Het is bovendien een juist en verantwoord besluit gezien de omstandigheden waarmee de plaatsen in de regio op dit moment te kampen hebben.
Aangezien er dit weekend geen race wordt verreden, verlengen we je F1 TV-abonnement met 7 dagen. Je hoeft zelf niets te doen – dit gebeurt automatisch.
Bedankt voor je begrip.
Het team bij F1
Voor dit seizoen is dus 2 keer een alternatieve bandenallocatie gepland zodat een coureur in een race weekend niet 13 maar nog slechts 11 bandensets ter beschikking heeft waarvan 3 sets hard, 4 sets medium en 4 sets soft banden. De allocatie kent geen afwijkingen voor de vrije trainingen en ook niet voor het aantal sets regenbanden. Wel moest de kwalificatie aangepast worden, de coureurs moetern per kwalificatieronde een verplichte bandentype gebruiken. In Q1 de harde band, in Q2 de medium band en in Q3 de soft.
De planning was met de ATA te experimenteren in Italië en Hongarije. Imola gaat dit weekend niet door maar de verwachting is wel dat ATA zijn eerste optreden nog voor Hongarije zal krijgen.
https://the-race.com/form...las-cancellation-delayed/
De Kiwi is aan de beurt deze keer.
[ Voor 9% gewijzigd door Illegal_Alien op 19-05-2023 22:27 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ohh, sinds wanneer is Ricciardo Nieuw-Zeelander geworden?Illegal_Alien schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:26:
[YouTube: Daniel Ricciardo's return to Oracle Red Bull Racing 🇦🇺]
De Kiwi is aan de beurt deze keer.(En ja gok dat ik dag te laat ben.
)
In ander nieuws Formula 1 zendt morgenavond 21.00 de volledige Emilia Romagna race van 2021 opnieuw uit op Youtube.
[ Voor 25% gewijzigd door Chocoball op 19-05-2023 22:44 ]
Hmm, Monaco zou wel een leuke daarvoor zijn.Chocoball schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:57:
Voor dit seizoen is dus 2 keer een alternatieve bandenallocatie gepland zodat een coureur in een race weekend niet 13 maar nog slechts 11 bandensets ter beschikking heeft waarvan 3 sets hard, 4 sets medium en 4 sets soft banden. De allocatie kent geen afwijkingen voor de vrije trainingen en ook niet voor het aantal sets regenbanden. Wel moest de kwalificatie aangepast worden, de coureurs moetern per kwalificatieronde een verplichte bandentype gebruiken. In Q1 de harde band, in Q2 de medium band en in Q3 de soft.
De planning was met de ATA te experimenteren in Italië en Hongarije. Imola gaat dit weekend niet door maar de verwachting is wel dat ATA zijn eerste optreden nog voor Hongarije zal krijgen.
Wordt het verplichte setje hard tenminste ergens nuttig voor gebruikt ipv meteen inleveren.
En vanmiddag om 14:00 de 2005 San Marino race met Alonso vs Schumacher:Chocoball schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:34:
[...]
Ohh, sinds wanneer is Ricciardo Nieuw-Zeelander geworden?
In ander nieuws Formula 1 zendt morgenavond 21.00 de volledige Emilia Romagna race van 2021 opnieuw uit op Youtube.
[YouTube: Full Race: Alonso And Schumacher Duel At The 2005 San Marino Grand Prix]
The Honey BadgerIllegal_Alien schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:26:
[YouTube: Daniel Ricciardo's return to Oracle Red Bull Racing 🇦🇺]
De Kiwi is aan de beurt deze keer.(En ja gok dat ik dag te laat ben.
)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Moet ik de Kiwi nou echt gaan uitleggen? Vraag het Max je weet wel die Belg.Chocoball schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:34:
[...]
Ohh, sinds wanneer is Ricciardo Nieuw-Zeelander geworden?
Australisch-Italiaans, geen link met Nieuw-Zeeland voor zover ik kan zienIllegal_Alien schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 11:55:
[...]
Moet ik de Kiwi nou echt gaan uitleggen? Vraag het Max je weet wel die Belg.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Jaap-Jan schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:00:
[...]
Australisch-Italiaans, geen link met Nieuw-Zeeland voor zover ik kan zien
Zo dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 20-05-2023 12:05 ]
#ImolaGP | He a superstar in football and he also showed off his skills with a racing wheel in the latest VirtualGP!@thibautcourtois is our first guest for today's 'Racing for Imola Charity GP"
— WILLIAMS ΞSPORTS (@WilliamsEsports) 20 mei 2023
📺 https://t.co/5oYzvQ0eue#WilliamsEsports @EASPORTSF1 @WilliamsRacing pic.twitter.com/nnQMifEYtu
Maar zo te zien vandaag en niet zondag.
Edit: 18u vandaag
SAVE THE DATE!
— WILLIAMS ΞSPORTS (@WilliamsEsports) 19 mei 2023
Williams & friends host 'Racing For Imola Charity GP' on Saturday 💙
📺 https://t.co/5oYzvQ0MjM#WilliamsEsports @EASPORTSF1 #ImolaGP pic.twitter.com/JeSzlAz7Gm
[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 20-05-2023 13:41 ]
Die kan nog best leuk worden als je de wat bekendere namen ziet: Doohan, Verschoor, Da Costa, Rowland, van Gisbergen, Drugovich, Fittipaldi, Iwasa, Hadjar, Crawford en Verstappen.NeverSettle schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:20:
[...]
Team RedLine luistert:
[Twitter]
[Afbeelding]
Volledige lijst gevonden op Reddit:TheBrut3 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 16:46:
[...]
Die kan nog best leuk worden als je de wat bekendere namen ziet: Doohan, Verschoor, Da Costa, Rowland, van Gisbergen, Drugovich, Fittipaldi, Iwasa, Hadjar, Crawford en Verstappen.
Driver | |
Sebastian Job | Red Bull Racing Esports Team |
Gabriel Bortoleto | F3 Driver |
Jack Doohan | Alpine F1 Reserve Driver, F2 Driver |
Richard Verschoor | F2 Driver |
Antonio Felix da Costa | Porsche Formula E Driver |
Oliver Rowland | Mahindra Formula E Driver |
Shane van Gisbergen | Australian Supercars |
Felipe Drugovich | Aston Martin F1 Reserve Driver |
Luke Browning | Williams Driver Academy F3 Driver |
Arvid Lindblad | Red Bull Junior Team F4 Driver |
Enzo Fittipaldi | Red Bull Junior Team F2 Driver |
Ayumu Iwasa | Red Bull Junior Team F2 Driver |
Isack Hadjar | Red Bull Junior Team F2 Driver |
Jak Crawford | Red Bull Junior Team F2 Driver |
Max Verstappen | |
Gianni Vecchio | Team Redline Driver |
Enzo Bonito | Team Redline Driver |
Luke Bennett | Team Redline Driver |
Chris Lulham | Team Redline Driver |
Jeffrey Rietveld | Team Redline Driver |
Kevin Siggy | Team Redline Driver |
Atze Kerkhof | Team Redline Driver |
Josh Thompson | Team Redline Driver |
Diogo Pinto | Team Redline Driver |
Zal wel sponsor gerelateerd zijn of simpelweg geen tijd/zin.TheBrut3 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 23:28:
Jammer dat Norris en/of Leclerc niet meedoen.
Nu is het eigenlijk een F2 en F3 coureurs aangevuld met de sim coureurs en Max verstappen
In dit artikel verteld Atze Kerkhof ze gaan rijden in F3 wagens, Formula Ford, Mazda MX-5 en Toyta GR86. Volgens Max Verstappen eenvoudig onder te knie te krijgen in iRacing.
Gezien het aantal RB junioren, heb ik het idee dat ene Helmut M. van de week even wat telefoontjes heeft gepleegd.. "Dus jij dacht Zondag niets te doen te hebben?"NeverSettle schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 23:35:
Zal wel sponsor gerelateerd zijn of simpelweg geen tijd/zin.
-
Zal wel connecties zijn van Max Verstappen, gezien hij zijn eigen 'Verstappen.com Racing' en wordt gesponsord door Red Bull. Zowel Team Redline in de virtuele wereld, als Jos Verstappen (rally) en Thierry Vermeulen (GT en DTM) rijden er mee.Edd schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 23:45:
[...]
Gezien het aantal RB junioren, heb ik het idee dat ene Helmut M. van de week even wat telefoontjes heeft gepleegd.. "Dus jij dacht Zondag niets te doen te hebben?"
Uiteraard is daar een topic voor: iRacingMarcel Br schreef op zondag 21 mei 2023 @ 08:29:
Is er geen eigen topic voor dat gedoe op een scherm? Formule 1 racen doe je op asfalt.
Dat lijkt me ook niet het juiste topic, dat gaat over zelf racen.
Ik zou dan eerder neigen naar het algemene race topic en als er genoeg animo is een apart virtueel algemeen race topic.
En dat voor één weekend waarin er een F1 race zou zijn die in de week ervoor gecanceld is.Shinji schreef op zondag 21 mei 2023 @ 09:34:
[...]
Dat lijkt me ook niet het juiste topic, dat gaat over zelf racen.
Ik zou dan eerder neigen naar het algemene race topic en als er genoeg animo is een apart virtueel algemeen race topic.
Like, in het weekend dat de race van China zou zijn is er ook geen virtuele race geweest die hier uitbundig besproken is.
Intussen zijn er al meest berichten geweid aan over of het offtopic is en het in een eigen topic moet dan dat er over de daadwerkelijke (aankondiging van) de race gesproken is. En ik verwacht ook niet dat er nog veel inhoudelijk over gesproken gaat worden.
Oftewel, zoals altijd: als een onderwerp / paar offtopic posts je niet bevallen lees er gewoon lekker overheen. Of rapporteer een van de posts en zie wat de modjes er mee doen. Want de offtopic discussie over of het offtopic is levert meestal meer reacties op dan de wellicht offtopic berichten.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Leuke line up, er zit aardig wat (sim)race talent bij. Beetje veel RedBull maar dat viel te verwachten en dat ligt waarschijnlijk meer aan de rest dan aan RB. Ik zou ook niet door Verstappen vernederd willen worden als het niet nodig is
Waar kan je dit bekijken? of twitch is TeamRedline offline, en volgens hun schema komt er ook niks (vandaag)NeverSettle schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:20:
[...]
Team RedLine luistert:
[Twitter]
[Afbeelding]
Hij staat op twitch onlinesuperduper schreef op zondag 21 mei 2023 @ 15:15:
[...]
Waar kan je dit bekijken? of twitch is TeamRedline offline, en volgens hun schema komt er ook niks (vandaag)

Bl44t
Leuk 😁Snowhite0901 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 10:00:
Weerberichten voor Monaco zijn regenachtig...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- Team Redline: https://www.twitch.tv/teamredline
- Lando: https://www.twitch.tv/landonorris
Signatures zijn voor boomers.
Ik heb gekeken naar een vriendenclubje dat totaal niet serieus met elkaar aan het ouwehoeren was terwijl ze een spelletje speelden. Echt serieus was het in ieder geval niet te noemen.Maasluip schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:57:
Ik zit het nu te kijken. Ik zie al één ding wat ze 100% moeten overnemen in F1: allemaal op één kanaal op de radio en dom tegen elkaar zitten lullen.
"When you grow up your heart dies"
Dat had ik ook. Ik heb het ook vrij snel weer afgezet. Misschien leuk om als achtergrond te hebben, maar het was me ook niet helemaal duidelijk wat de regels waren (blijkbaar maar 10 rondes of zo) en soms zag je 6 mensen in de lijst en soms 12 en daarna gingen ze Mazda's racen.sjaool schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:12:
[...]
Ik heb gekeken naar een vriendenclubje dat totaal niet serieus met elkaar aan het ouwehoeren was terwijl ze een spelletje speelden. Echt serieus was het in ieder geval niet te noemen.
Tja.
Ik neem aan dat echt simracen een beetje georganiseerder gebeurt.
[ Voor 3% gewijzigd door Maasluip op 22-05-2023 08:59 ]
10 minuten per race en dan de ronde afmaken. inderdaad verschillende klasses ja.Maasluip schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:49:
[...]
Dat had ik ook. Ik heb het ook vrij snel weer afgezet. Misschien leuk om als achtergrond te hebben, maar het was me ook niet helemaal duidelijk wat de regels waren (blijkbaar maar 10 rondes of zo) en daarna gingen ze Mazda's racen.
Tja.
Maar op een gegeven moment was Lando ergens achteraan gekwalificeerd, die ging bij de start ongeveer 3 seconden voor het licht op groen ging al weg
Niets mis mee, maar met "sim" racen had het weinig te maken

Ik merkte ook dat ik begon te kijken als naar een F1-race, maar dat werkte totaal niet. Het ging om 4x tien minuten racen (tijd liep af), in steeds een ander type auto, met ook steeds een korte training vooraf. Bij simraces is dat natuurlijk niet zo, maar voor een gewone simrace hebben ze ook enorme voorbereiding. Dat kon afgelopen week uiteraard niet. Dus dit was voor deelnemers vooral ook voor de fun. Toen ik er met die blik naar ging kijken was het wel vermakelijk. Voor goede doel ok, maar verder niet perse voor herhaling vatbaar.Maasluip schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:49:
[...]
Dat had ik ook. Ik heb het ook vrij snel weer afgezet. Misschien leuk om als achtergrond te hebben, maar het was me ook niet helemaal duidelijk wat de regels waren (blijkbaar maar 10 rondes of zo) en soms zag je 6 mensen in de lijst en soms 12 en daarna gingen ze Mazda's racen.
Tja.
Bij de laatste race had ik het idee dat ik op de kermis bij de botsauto’s stond te kijken.
De door de Formule 1 georganiseerde F1 Esports Virtual Grand Prix van een tijdje terug waren een stuk professioneler en serieuzer dan deze spontane actie.Maasluip schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:49:
[...]
offtopic; kijk eens naar https://srvn.nl/sjaool schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:20:
[...]
De door de Formule 1 georganiseerde F1 Esports Virtual Grand Prix van een tijdje terug waren een stuk professioneler en serieuzer dan deze spontane actie.
[Video]
zij doen het erg leuk; commentaar, meerdere scheidsrechters, herhalingen, regie, best professioneel voor hobby clubje
anyway; on topic [..] DUURT LANG!!!
crash.net (emmer zout) schrijft dat ferrari een voorstel richting lewis gedaan heeft; https://www.crash.net/f1/...ga-40m-deal-f1-2024-drive
Zoals het er nu naar uitziet gaat Monaco gewoon ook al zou dat volgens sommige website die graag met clickbait titels strooien niet zo zijn. Wel bewolkt in Monaco maar droog. Net op zondag een heel kleine kans op een buitje. Niets noemenswaardig.
Was dat vorig jaar ook niet de voorspelling?sjaool schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:52:
[...]
Zoals het er nu naar uitziet gaat Monaco gewoon ook al zou dat volgens sommige website die graag met clickbait titels strooien niet zo zijn. Wel bewolkt in Monaco maar droog. Net op zondag een heel kleine kans op een buitje. Niets noemenswaardig.
EDIT:
d-vine in "[F1 2022] Race 7 GP van Monaco"
Ja, aardig hetzelfde. Al was het iets meer regenachtig voorspelt, maar dat was ook korter op de race al

[ Voor 18% gewijzigd door Waah op 22-05-2023 10:58 ]
Dat "gerucht" gaat al langer rond inderdaad.himlims_ schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:25:
crash.net (emmer zout) schrijft dat ferrari een voorstel richting lewis gedaan heeft; https://www.crash.net/f1/...ga-40m-deal-f1-2024-drive
Ik neem het pas serieus, als Ferrari het gerucht ontkenthimlims_ schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:25:
Zou het wel erg leuk vinden! Maar geloof er niets van. Hij kan alleen maar verliezen als die overstapt. En als Ferrari zijnde zou ik de keuze tussen Leclerc of Sainz lastig vinden momenteel...Leclerc is de snellere, Sainz de consistentere... Als je daar Lewis neer gaat zetten lijkt een Sainz me een "Bottas" (mits Lewis het waarmaakt). Maar ga je Leclerc dan echt weg sturen?
[ Voor 35% gewijzigd door Waah op 22-05-2023 11:11 ]
verwacht het ook niet, ferrari moet gewoon 'eventjes' hun bolide wat beter makenWaah schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:09:
[...]
Ik neem het pas serieus, als Ferrari het gerucht ontkent
Zou het wel erg leuk vinden! Maar geloof er niets van. Hij kan alleen maar verliezen als die overstapt. En als Ferrari zijnde zou ik de keuze tussen Leclerc of Sainz lastig vinden momenteel...Leclerc is de snellere, Sainz de consistentere... Als je daar Lewis neer gaat zetten lijkt een Sainz me een "Bottas" (mits Lewis het waarmaakt). Maar ga je Leclerc dan echt weg sturen?
lewis naar ferrari zie ik niet gebeuren; waarom zou lewis dat willen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/J6PW7irXd5FyUY4ONDQZtm1X.png?f=user_large)
Dat het regenachtig gaat zijn moge duidelijk zijn, maar die verschrikkelijk irritant sneue clickbait sites die al zeuren dat de race mogelijk niet doorgaat zijn echt het laagst van het laagst...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ach dat kan nog 5x veranderen voordat er ook maar 1 meter gereden isDamian schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:16:
[Afbeelding]
Dat het regenachtig gaat zijn moge duidelijk zijn, maar die verschrikkelijk irritant sneue clickbait sites die al zeuren dat de race mogelijk niet doorgaat zijn echt het laagst van het laagst...
Ze vinden vast wel een gepast moment wanneer het opklaart
(hope I jinxed it)
Tja.Damian schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:16:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/eK9L3PS7KIQtkAImLXt1CgTC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja nou dat, gewoon maar even het weekend afwachten
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Vergeet ook niet dat we al maanden horen dat er alleen nog een krabbel moet onder het contract van Hamilton en dat beide partijen het alleen nog eens moeten worden over de financiën. Mogelijk zit er meer achter dat dit nieuws opeens naar buiten komt maar misschien ook niet want we weten ook dat Ferrari bezig was om kopstukken zoals Newey te verleiden tot een dienstverband in Maranello. Mogelijk dat Hamilton een onderdeel van dat plan was.Waah schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:09:
[...]
Ze kunnen natuurlijk altijd een bod doen. Al is het maar om de huidige Ferrari mannen een beetje te pushen. Zo van "pas maar op of we vervangen je"Waah schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:09:
[...]
Gebeurt dat niet elk jaar? Dat Hamilton tot het laatste moment wacht met tekenen?Chocoball schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:32:
[...]
Vergeet ook niet dat we al maanden horen dat er alleen nog een krabbel moet onder het contract van Hamilton en dat beide partijen het alleen nog eens moeten worden over de financiën. Mogelijk zit er meer achter dat dit nieuws opeens naar buiten komt maar misschien ook niet want we weten ook dat Ferrari bezig was om kopstukken zoals Newey te verleiden tot een dienstverband in Maranello. Mogelijk dat Hamilton een onderdeel van dat plan was.
Kan me zelf niet voorstellen dat hij naar Ferrari zou gaan. Hetzelfde geldt voor Newey.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Lekker 1+1 contract tekenen, een jaar erbij en als de auto om de voorste plekken mee doet een optie voor nog een jaar. Hamilton gaat met pensioen bij Mercedes, daarvoor is hij ook veel te close met Wolff en co.
Hamilton heeft in het verleden wel eens/vaker aangegeven dat hij ook wel voor Ferrari wil rijden vziw.Gewoon_Jansen schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:14:
Echt 0% kans dat Hamilton naar Ferrari gaat. Het is goed voor de clicks om zulke dingen te schrijven en misschien achter de schermen ook wel goed voor de contractonderhandelingen. Maar hij heeft niks te zoeken daar. Een minder team met weinig tot geen kansen op een kampioenschap de komende seizoenen.
Lekker 1+1 contract tekenen, een jaar erbij en als de auto om de voorste plekken mee doet een optie voor nog een jaar. Hamilton gaat met pensioen bij Mercedes, daarvoor is hij ook veel te close met Wolff en co.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik dacht ook altijd dat 'ie close was met Angela. Die verdween ook van de een op andere dag en nooit meer wat van gehoordGewoon_Jansen schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:14:
Echt 0% kans dat Hamilton naar Ferrari gaat. Het is goed voor de clicks om zulke dingen te schrijven en misschien achter de schermen ook wel goed voor de contractonderhandelingen. Maar hij heeft niks te zoeken daar. Een minder team met weinig tot geen kansen op een kampioenschap de komende seizoenen.
Oké, maar als we het dan over (constant) vooraan mee kunnen rijden, waarom hebben we het dan over Ferrari?Giel schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 09:43:
[...]
Ik dacht ook altijd dat 'ie close was met Angela. Die verdween ook van de een op andere dag en nooit meer wat van gehoord. Close of niet met Wolff, uiteindelijk draait het om vooraan rijden en geld denk ik. Daar worden relaties vrij makkelijk voor opgegeven.
Sowieso, wat moet je met een coureur die misschien nog een seizoen of 2-3 in zich heeft als Ferrari? En al helemaal niet met het prijskaartje wat eraan hangt. Denken ze daarmee de auto beter te maken? Lewis staat nu niet echt te boek als iemand die heel goed kan aangeven waar de auto tekort komt en wat er verbetert moet worden om de auto sneller te maken. En dan blijft ook nog eens de grote vraag wie er dan zou moeten wijken, Leclerc of Sainz. De eerste heeft nog een lang contract en het kost dus ook veel geld om dat af te kopen en Sainz is de meer constante rijder die je misschien beter naast Lewis past, dan Leclerc. Ik zie alleen maar meer problemen die je op je hals haalt als Ferrari zijnde door Lewis aan te trekken, dan je ermee oplost.ArcticWolf schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 09:49:
Ik snap de logica ook niet helemaal, willen ze LH als "merk" naar Ferrari halen voor promotie? En ik zie ook niet in wat LH met Ferrari wilt, al snap ik de allure om bij HET Ferrari te rijden, maar goed... moet het allemaal nog maar zien.
Het vergelijk tussen Alonso en Lewis zie ik ook niet, omdat het totaal verschillende karakters zijn. Alonso leeft voor de sport en is de uitzondering op de regel dat je op die leeftijd nog met de besten mee kan doen. Lewis is veel zwakker qua karakter en die zie ik echt niet tot de leeftijd van Alonso mee doen, misschien alleen als die zeker weet dat die weer een rocketship onder zijn kont krijgt voor die 8ste titel. Daarnaast is hij ook veel te veel bezig met andere dingen buiten de F1. En dat is zijn goed recht, maar die focus en de total commitment van Alonso is een hele andere benadering van de sport. En daar haal ik ook uit dat hun focus totaal anders is.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Is Tom Coronel jouw bron van Lewis info?thunder8 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:07:
[...]
Het vergelijk tussen Alonso en Lewis zie ik ook niet, omdat het totaal verschillende karakters zijn. Alonso leeft voor de sport en is de uitzondering op de regel dat je op die leeftijd nog met de besten mee kan doen. Lewis is veel zwakker qua karakter en die zie ik echt niet tot de leeftijd van Alonso mee doen, misschien alleen als die zeker weet dat die weer een rocketship onder zijn kont krijgt voor die 8ste titel. Daarnaast is hij ook veel te veel bezig met andere dingen buiten de F1. En dat is zijn goed recht, maar die focus en de total commitment van Alonso is een hele andere benadering van de sport. En daar haal ik ook uit dat hun focus totaal anders is.
I served in a company of heroes.
Waarom denk je dat? Heb die gast al jaren niet meer gezien op TV. Het is algemeen bekend dat Lewis veel zaken naast F1 doet. En dat hij niet de beste coureur is die kan aangeven wat er mis is met de auto, is ook geen geheim. Dat valt ook makkelijk uit de boordradio's te halen.
Dat zijn zware woorden die je gebruikt. Hoezo is Hamilton veel zwakker qua karakter? Ik zie dat totaal niet, ondanks dat ik geen Hamilton fan ben. Als er (ja, Alonso ook...) iemand is die leeft voor de sport is het Hamilton wel, ondanks dat ie er zat dingen naast doet. Als hij geen motivatie meer had, was ie toch al gestopt?thunder8 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:07:
[...]
Ik zeg nergens dat ie geen motivatie meer heeft, maar niet op het level van bijvoorbeeld Alonso. Alonso is een racer pur sang. Als die het kan redden, zal die over 10 jaar nog in de F1 zijn, ook al weet die dat de kans op nog een titel niet heel groot is.Giel schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:19:
[...]
Dat zijn zware woorden die je gebruikt. Hoezo is Hamilton veel zwakker qua karakter? Ik zie dat totaal niet, ondanks dat ik geen Hamilton fan ben. Als er (ja, Alonso ook...) iemand is die leeft voor de sport is het Hamilton wel, ondanks dat ie er zat dingen naast doet. Als hij geen motivatie meer had, was ie toch al gestopt?
En waarom ik denk dat Lewis zwakker is qua karakter is voor mij een optelsom van bepaalde zaken. Het feit dat hij al jaren iedere keer tot op het laatst wacht met tekenen van het contract, dat hij niet met de vuist op tafel heeft geslagen bij Mercedes om het Zero-pod concept te ditchen, omdat die blijkbaar niet werkt, het constante oprakelen van het grote onrecht dat hem aangedaan is in 2021, het spontaan droppen van Angela die jarenlang alles voor hem deed, enz enz. Als je die topcoureur bent, die je claimt te zijn en met de band die hij heeft met Toto, dan heb je als Lewis ook de macht om te zeggen: Toto, dit is een draak van een concept en het werkt gewoon niet. We moeten overstappen naar een vergelijkbaar concept als RB en van daar uit werken naar een winnende auto. Ik teken nu 2 jaar bij, als we samen alles op alles zetten de Mercedes weer de beste te maken. En dat zie ik nergens terug. En ja, ik besef dat ik er ook naast kan zitten, ik ga niet regelmatig bij Lewis thee drinken.
Dit inderdaad. Nu er niet meer zoveel getest mag worden en simulaties steeds belangrijker worden wordt de racesim voor de teams steeds belangrijker. En als er iemand een uitgesproken hekel heeft aan racesims is het Lewis Hamilton wel.thunder8 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:07:
[...]
Sowieso, wat moet je met een coureur die misschien nog een seizoen of 2-3 in zich heeft als Ferrari? En al helemaal niet met het prijskaartje wat eraan hangt. Denken ze daarmee de auto beter te maken? Lewis staat nu niet echt te boek als iemand die heel goed kan aangeven waar de auto tekort komt en wat er verbetert moet worden om de auto sneller te maken.
Ook geen probleem verder, hij is van een andere generatie en heeft meer dan voldoende talent om dat te compenseren, maar als je als team wilt bouwen aan de toekomst heb je er natuurlijk niet zoveel aan. Hamilton is - net als Alonso - iemand die direct een zeer hoog niveau kan leveren en waarmee je dus direct prijzen/punten kunt pakken. Wil je richting de toekomst door-ontwikkelen dan is het beter om naar anderen te kijken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ja, snap wel wat je zegt en idd wel mee eens. Al zal 99% van wat gezegd wordt intern blijven, en wat naar buiten komt wordt graag verdraaid door de media. Het blijft lastig peilen hoe de vork in de steel zit.thunder8 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:29:
[...]
Ik zeg nergens dat ie geen motivatie meer heeft, maar niet op het level van bijvoorbeeld Alonso. Alonso is een racer pur sang. Als die het kan redden, zal die over 10 jaar nog in de F1 zijn, ook al weet die dat de kans op nog een titel niet heel groot is.
En waarom ik denk dat Lewis zwakker is qua karakter is voor mij een optelsom van bepaalde zaken. Het feit dat hij al jaren iedere keer tot op het laatst wacht met tekenen van het contract, dat hij niet met de vuist op tafel heeft geslagen bij Mercedes om het Zero-pod concept te ditchen, omdat die blijkbaar niet werkt, het constante oprakelen van het grote onrecht dat hem aangedaan is in 2021, het spontaan droppen van Angela die jarenlang alles voor hem deed, enz enz. Als je die topcoureur bent, die je claimt te zijn en met de band die hij heeft met Toto, dan heb je als Lewis ook de macht om te zeggen: Toto, dit is een draak van een concept en het werkt gewoon niet. We moeten overstappen naar een vergelijkbaar concept als RB en van daar uit werken naar een winnende auto. Ik teken nu 2 jaar bij, als we samen alles op alles zetten de Mercedes weer de beste te maken. En dat zie ik nergens terug. En ja, ik besef dat ik er ook naast kan zitten, ik ga niet regelmatig bij Lewis thee drinken.Maar daarom is het ook mijn mening en daar mogen anderen anders over denken.
daar hebben de meeste teams personeel voor reserve rijders voornamelijk. tuurlijk zitten de coureurs zelf ook geregeld in de sim. maar denk dat meeste ontwikkeling plaats vind middels een samenwerking / balans tussen die twee.alexbl69 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:35:
[...]
Dit inderdaad. Nu er niet meer zoveel getest mag worden en simulaties steeds belangrijker worden wordt de racesim voor de teams steeds belangrijker. En als er iemand een uitgesproken hekel heeft aan racesims is het Lewis Hamilton wel.
Ook geen probleem verder, hij is van een andere generatie en heeft meer dan voldoende talent om dat te compenseren, maar als je als team wilt bouwen aan de toekomst heb je er natuurlijk niet zoveel aan. Hamilton is - net als Alonso - iemand die direct een zeer hoog niveau kan leveren en waarmee je dus direct prijzen/punten kunt pakken. Wil je richting de toekomst door-ontwikkelen dan is het beter om naar anderen te kijken.
@thunder; als toto zijnde ... lewis, die 40 miljoen salaris kan ik ook veel leuke dingen voor doen. een jong talent voor fractie van de prijs
wel leuk idee mocht dat realiteit worden; https://www.gpfans.com/en...tappen-le-mans-teammates/
[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 23-05-2023 10:46 ]
nope - artiel was van crash.net, dat is niet met korrel maar emmer zout te nemenThinlanet schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:59:
Beetje gut-feeling, maar ik vraag mij af hoe populair Lewis voor de Ferrari-achterban. De hype van Schumacher hebben Alonso en Vettel ook niet kunnen waarmaken (dat gaat ongetwijfeld gepaard met het succes). Zit Ferrari te wachten op iemand die tegen woke-aanschuurd en mensenrechten in Saudie Arabie bekritiseerd, waar een groot deel van het klantenbestand van Ferrari zit.
Gezien de windrichting Zuid-Oost is, Monaco ten noorden en westen tegen een berg aan ligt, is de kans wel wat groter op regen (vanuit zee) met deze windrichting. Maar laat het maar lekker gieten wat mij betreft.
Tja, het enige wat voorspelbaar is aan Monaco, is de race zelf.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:27:
Speculeren over het weer in Monaco is volledig zinloos, door de ligging is dat redelijk onvoorspelbaar.
Leclerc maakt te veel fouten. Dan baseer ik me op commentators die al heel lang meedraaien in de sport, en die ik heel hoog inschat. Peter Windsor bijvoorbeeld. Peter levert top analyses op, te vinden op youtube onder andere.
Wij kunnen ons moeilijk uitspreken over kleine foutjes, omdat we ze soms niet eens zien of we ons zelfs gewoon niet kunnen inbeelden hoe het is om met zo'n auto's te rijden. Een expert ziet alles, en ziet ook de kleine nuances in het stuurgedrag. Er is al vaak naar boven gekomen dat Leclerc fouten maakt die onacceptabel zijn voor iemand op dit niveau. Fouten die Verstappen gewoon niet/nooit maakt. (het in dit topic verplichte positieve Verstappen comment, check
En dan ook z'n attitude als Leclerc nogmaals een ferrari in de barriers plant. Dat depressieve gemekker over de radio. Die man is compleet gedesillusioneerd. Is het omdat de auto al jaren niet goed genoeg is om mee te doen op top niveau? De ferrari strategie die 'm dwars zitten? Beseft hij zelf ook dat hij domme fouten maakt?
In elk geval, met die mentaliteit raakt hij nooit uit die negatieve spiraal.
Waar is dat absolute killer instinct en die gedrevenheid van een absolute topper zoals Schumacher? Schumacher zou heel die paddock bij elkaar bliksemen met die blik in de ogen die hij had. Dag en nachtwerk eisen van het team om een auto op de baan te zetten die kan winnen. Ik heb het gevoel dat Leclerc totaal die invloed niet heeft. Iemand die zich aanbied op raceweekend om rondjes te draaien, en verder commercials gaat draaien voor horloges en deodorants.
En ja, de tijden zijn veranderd. Vroeger kon Schumacher dag en nacht rondjes draaien en testen, in het echt. Nu is alles via sim te doen, en dat kan je liggen of niet. F1 wordt meer en meer gewoon een video game en een speeltje voor ingenieurs en nerds, waar de racer zelf steeds minder kan bijdragen. Dus in die zin is het niet fair om generaties met elkaar te vergelijken.
Maar in de context van de bovenstaande discussie over wat Hamilton wel of niet doet om mee het team te trekken en de auto te ontwikkelen, schat ik Leclerc op dat gebied nog veel lager in. Volgens mij gaat Hamilton daar echt nog wel een stapje verder in.
Trouwens, het is Hamiltons goed recht om de sim te mijden. Zo zijn er wel meer piloten die er zo over denken. Er zijn genoeg analyses die het gebruik van de sim voor de piloten zelf ook erg relativeren, aangezien het absoluut geen vergelijkbare ervaringen zijn. De impact van de sim is moeilijk te meten, maar is naar alle waarschijnlijkheid nihil. Je mist ook gewoon veel feedback.
Het is nodig voor de ontwikkeling van de auto, en wordt dan ook gedaan door specifieke coureurs. Maar Verstappen, Hamilton, Alonso, Leclerc, ... die moeten echt niet "leren F1 rijden" in zo'n sim.
Sowieso, op papier kwam de zero side pod volledig uit de (CFD-) sims, en presteerde het daar in theorie wel goed. De realiteit is echter anders gebleken, en dat concept is niet te redden. De sim en andere simulaties kunnen je dus ook volledig het verkeerde pad opsturen.
Persoonlijk denk ik dat ik F1 nog volg tot 2026, en het dan maar voor bekeken houd. Ik zal de uitslagen en de standings nog wel volgens, maar ik verwacht dat F1 tegen dan nog meer hybride wordt, nog meer 'uit de computer' komt, en steeds 'artificiëler' zal aanvoelen. Op zich geen probleem, wellicht trekt het wel een volgende generatie fans die zich wel eindeloos kunnen vermaken met hybride tech en DRS discussies. Dat is prima.
Is Sainz niet aan vervanging toe dan? Sure Leclerc heeft het lastig, maar ik denk dat ie het best nog kan. Maar willen ze niet liever Sainz vervangen dan? Die moet toch nog verlengen? Leclerc had toch een veel langer contract staan?NeverSettle schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:03:
Bronnen van zowel Leclerc als Hamilton kunnen dit ook hebben "gelekt" aan de media om zo druk te kunnen uitoefenen voor een betere contract. Leclerc was gelinkt aan Mercedes en Hamilton zoals in het verleden weer gelinkt aan Ferrari.
Ik lees in verschillende motorsport media dat Ferrari bezig is om Leclerc te verlengen, zijn huidige contract loopt t/m 2024. Geruchten hoeven niet waar te zijn, waar rook is, is vuur toch?Martinspire schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:14:
[...]
Is Sainz niet aan vervanging toe dan? Sure Leclerc heeft het lastig, maar ik denk dat ie het best nog kan. Maar willen ze niet liever Sainz vervangen dan? Die moet toch nog verlengen? Leclerc had toch een veel langer contract staan?
Max kan het weten, die heeft er al éénhimlims_ schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:12:
[Afbeelding]
trofee zit in doosje wat waarschijnlijk duurder is dan mijn autowat zou er in die 2 lades zitten? eoa rolex klokje ter waarde van een rijtjeshuis?
Gewoon vochtvreters in de een en in de ander een zakje gummy bears.himlims_ schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:12:
[Afbeelding]
trofee zit in doosje wat waarschijnlijk duurder is dan mijn autowat zou er in die 2 lades zitten? eoa rolex klokje ter waarde van een rijtjeshuis?

met iets beter materiaal deed die het anders prima de eerste helft van 2022. Als hij een auto heeft die dominant is zoals Max nu heeft, zal die zeker kampioen worden. Een Sainz kan die makkelijk van zich af houden als die een stabiele auto heeft en niet op de limiet hoeft te rijden. Dat hebben we vorig jaar wel gezien. Het hele "Hij kan wel kwalificeren maar in de race niets" ligt toch echt vooral aan de auto en hoe snel die zijn banden opvreet. Daar zou ook een Max weinig aan kunnen doen.Amos_x schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:12:
Leclerc is geen kampioen materiaal, en zal het volgens mij ook nooit worden. Ondanks sporadische momenten van uitblinken (vooral qualy) en successen in de lagere klasse.
Peter Windsor heeft een ENORME bias richting britse drivers, en een duidelijke aversie tegen een aantal anderen (zoals Tsunoda). Dat iemand lang meedraait betekent niet dat ze met een neutrale blik kunnen kijken.Leclerc maakt te veel fouten. Dan baseer ik me op commentators die al heel lang meedraaien in de sport, en die ik heel hoog inschat. Peter Windsor bijvoorbeeld. Peter levert top analyses op, te vinden op youtube onder andere.
Max heeft anders genoeg fouten gemaakt. Zelfs vorig jaar nog met een aantal spins. Alleen ging dat dan niet mis voor Max. En vroeger heeft die wel degelijk heel wat fouten gemaakt. Dus nooit? nee zeker wel. Juist toen die op de limiet moest rijden maakte die wel degelijk fouten.Wij kunnen ons moeilijk uitspreken over kleine foutjes, omdat we ze soms niet eens zien of we ons zelfs gewoon niet kunnen inbeelden hoe het is om met zo'n auto's te rijden. Een expert ziet alles, en ziet ook de kleine nuances in het stuurgedrag. Er is al vaak naar boven gekomen dat Leclerc fouten maakt die onacceptabel zijn voor iemand op dit niveau. Fouten die Verstappen gewoon niet/nooit maakt. (het in dit topic verplichte positieve Verstappen comment, check...)
Tot die een goede stabiele auto heeft. Dat gemekker hebben we (in het kwadraat) ook bij Lewis gezien. Zodra het dan eens mee zit staat die er weer. Dat zal bij leclerc niet anders zijn. Het feit dat die baalt, en hard is voor zichzelf is juist een teken dat het hem wat doet en dat die competitief is.En dan ook z'n attitude als Leclerc nogmaals een ferrari in de barriers plant. Dat depressieve gemekker over de radio. Die man is compleet gedesillusioneerd. Is het omdat de auto al jaren niet goed genoeg is om mee te doen op top niveau? De ferrari strategie die 'm dwars zitten? Beseft hij zelf ook dat hij domme fouten maakt?
In elk geval, met die mentaliteit raakt hij nooit uit die negatieve spiraal.
Het is geen Schumacher nee. Maar daar moet je ook een teambaas voor hebben die dat toe laat. Als Schumacher dat niet had gehad, en de Ferrari-top had zich er steeds mee bemoeit was Schumachers avontuur bij Ferrari misschien ook wel mislukt.Waar is dat absolute killer instinct en die gedrevenheid van een absolute topper zoals Schumacher? Schumacher zou heel die paddock bij elkaar bliksemen met die blik in de ogen die hij had. Dag en nachtwerk eisen van het team om een auto op de baan te zetten die kan winnen. Ik heb het gevoel dat Leclerc totaal die invloed niet heeft. Iemand die zich aanbied op raceweekend om rondjes te draaien, en verder commercials gaat draaien voor horloges en deodorants.
Vergeet niet dat Schumacher in 1991 in de F1 kwam, in 1996 naar Ferrari ging en pas in het 5e Ferrari-seizoen kampioen werd (2000).
Dit is Leclercs 6e seizoen, en zijn 4e bij Ferrari. Schumacher reed dus al een stuk langer in de F1 rond, had al 2 titels op zijn naam bij een ander team en had in het 5e seizoen voor Ferrari pas een drivers championship voor het team.
Als veteraan en 2 voudig wereldkampioen kan je wat makkelijker met je vuist op tafel slaan. Net als dat een Hamilton dat makkelijker kan dan een Russel.
En toch hoor je teams als Haas enorm blij zijn met 2 ervaren coureurs die feedback geven over de auto en zo helpen met de ontwikkeling.En ja, de tijden zijn veranderd. Vroeger kon Schumacher dag en nacht rondjes draaien en testen, in het echt. Nu is alles via sim te doen, en dat kan je liggen of niet. F1 wordt meer en meer gewoon een video game en een speeltje voor ingenieurs en nerds, waar de racer zelf steeds minder kan bijdragen. Dus in die zin is het niet fair om generaties met elkaar te vergelijken.
Je kunt niet eerst zeggen dat de coureur nauwelijks nog wat toevoegd, en daarna zeggen dat Leclerc weinig toevoegd vergeleken met Hamilton. Dat staat haaks op elkaarMaar in de context van de bovenstaande discussie over wat Hamilton wel of niet doet om mee het team te trekken en de auto te ontwikkelen, schat ik Leclerc op dat gebied nog veel lager in. Volgens mij gaat Hamilton daar echt nog wel een stapje verder in.
Artificieler dan "Launch control" of "traction control" van de oude tijden bedoel je?Trouwens, het is Hamiltons goed recht om de sim te mijden. Zo zijn er wel meer piloten die er zo over denken. Er zijn genoeg analyses die het gebruik van de sim voor de piloten zelf ook erg relativeren, aangezien het absoluut geen vergelijkbare ervaringen zijn. De impact van de sim is moeilijk te meten, maar is naar alle waarschijnlijkheid nihil. Je mist ook gewoon veel feedback.
Het is nodig voor de ontwikkeling van de auto, en wordt dan ook gedaan door specifieke coureurs. Maar Verstappen, Hamilton, Alonso, Leclerc, ... die moeten echt niet "leren F1 rijden" in zo'n sim.
Sowieso, op papier kwam de zero side pod volledig uit de (CFD-) sims, en presteerde het daar in theorie wel goed. De realiteit is echter anders gebleken, en dat concept is niet te redden. De sim en andere simulaties kunnen je dus ook volledig het verkeerde pad opsturen.
Persoonlijk denk ik dat ik F1 nog volg tot 2026, en het dan maar voor bekeken houd. Ik zal de uitslagen en de standings nog wel volgens, maar ik verwacht dat F1 tegen dan nog meer hybride wordt, nog meer 'uit de computer' komt, en steeds 'artificiëler' zal aanvoelen. Op zich geen probleem, wellicht trekt het wel een volgende generatie fans die zich wel eindeloos kunnen vermaken met hybride tech en DRS discussies. Dat is prima.
Als de techniek en DRS je niet liggen tja, dan snap ik niet waarom je nu wél kijkt.

Als DRS puur een overtake op het rechte stuk is, dan is het niet goed. Maar zoals Miami waar je er (behalve RB) enkel naast kon komen, dan heb je elke ronde gevechten en moet je goed verdedigen (zoals Magnussen goed deed tegen een aantal coureurs). En dat maakt het kijken veel leuker dan een "DRS train". Want zonder DRS krijg je gewoon een Train
TL;DR: Leclerc zie ik wel als kampioensmateriaal. Maar of je kampioen wordt ligt ook aan het andere materiaal en je team. En daar zat het Leclerc nog niet echt mee.
Contracten van zowel Sainz als Leclerc lopen 2024 af.Martinspire schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:14:
[...]
Is Sainz niet aan vervanging toe dan? Sure Leclerc heeft het lastig, maar ik denk dat ie het best nog kan. Maar willen ze niet liever Sainz vervangen dan? Die moet toch nog verlengen? Leclerc had toch een veel langer contract staan?
Laat je die gaan dan wordt het probleem voor de toekomst met wie ga je hem vervangen als Lewis Hamilton na 1 of 2 jaar zegt dat het mooi geweest is.
Dat is ook geen risico wat je kan lopen.
Sainz is geen topmateriaal maar zeker ook niet slecht. Zulke rijders heb je wel nodig voor het beste team klassement. Daarnaast is hij analytisch sterk wat voor de ontwikkeling zeer belangrijk is.
Denk eerder dat dit de zogenaamde druk is om te stellen dat Leclerc vervangen kan worden.
Waardeloze trofee...himlims_ schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:12:
[Afbeelding]
Verlang naar dit zoals vroeger bij Monaco en een beker hoort te zijn
/f/image/uNxqflQiOMRxZlFbZFWAuaYP.png?f=fotoalbum_large)
Mja daarom vind ik het nog niet zeker dat het om Leclerc gaat. En allicht helpt het om Hamilton te benaderen om in ieder geval de kosten wat te drukken bij de huidige contracten. En als ze Hamilton wel krijgen, is dat ook weer genoeg publiciteit.TinusXIII schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:06:
[...]
Contracten van zowel Sainz als Leclerc lopen 2024 af.
de geruchten worden concreter [..] maar goed, is pas over paar jaar, kan nog 3x veranderen
Verder is F1 totaal geen elitaire sport hoor.himlims_ schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:12:
[Afbeelding]
monaco sowieso maar 'rare' stad, paar dagen rond gehangen. Ene ferrari na de andere, na middagje had ik echt zo iets van 'wat doe ik verkeerd in mijn leven?' ik wil ook een ferrari
Zo, wat een regen daar.hardware-lover schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:51:
De belangrijkste vrachtwagen is gearriveerd 😏
[Afbeelding]
(beide dochters ritje Monaco circuit gemaakt even geleden).
ping 127.212.23.124
Ik denk dat je het beter om kan draaien en de vraag stellen: "Wat doen deze mensen allemaal verkeerd? Wat voor schimmige praktijken houden ze er op na dat ze zoveel geld hebben?"himlims_ schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:47:
monaco sowieso maar 'rare' stad, paar dagen rond gehangen. Ene ferrari na de andere, na middagje had ik echt zo iets van 'wat doe ik verkeerd in mijn leven?' ik wil ook een ferrari
Iedereen die naar Monaco toe verhuist ivm belastingontwijking staat soweiso op mijn shitlist.
Ik zou er voor tekenenCAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat je het beter om kan draaien en de vraag stellen: "Wat doen deze mensen allemaal verkeerd? Wat voor schimmige praktijken houden ze er op na dat ze zoveel geld hebben?"
Iedereen die naar Monaco toe verhuist ivm belastingontwijking staat soweiso op mijn shitlist.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics