[F1] Seizoen 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 80 Laatste
Acties:
  • 901.130 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:05
Killjoy schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:14:
[...]

Met een 7-bak staat'ie dan in neutraal.
En sinds 2014 hebben ze er 8.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10 16:37
Hopelijk hebben ze genoeg regenbanden mee. In de regio is het zeer slecht weer met geen goede vooruitzichten: https://www.emergency-liv...-the-grip-of-bad-weather/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-10 15:23

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willem30 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:44:
[...]

Hopelijk hebben ze genoeg regenbanden mee. In de regio is het zeer slecht weer met geen goede vooruitzichten: https://www.emergency-liv...-the-grip-of-bad-weather/
Net zoveel als anders neem ik aan. Dus 3 full wets en 4 inters? Maar als ze op vrijdag een set inters gebruiken krijgen ze één nieuwe set meen ik.

Voordeel van de inters & wets is ook dat ze een veel lagere degradatie hebben. In principe kun je op een set wets altijd wel een hele race rijden, en de inters ook een zeer groot deel. Enige reden voor pitstops met inters & wets is om verse banden die op temperatuur zijn te hebben, niet omdat de band versleten is. Of ja, pitstops, zolang ze rijden zijn die pitstops dus uberhaupt niet nodig omdat de banden dan op temperatuur zijn. Bandenwissels bij rode vlag dus (en evt die wat achteraan rijden bij een SC situatie, zoals Stroll & Kvyat bij Hockenheim 2019 wat Kvyat een podium opleverde).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:48
Of het wordt echt een verschrikkelijk weekend met bakken regen en nauwelijks mogelijkheden tot sessies, of het wordt spektakel. Ik vrees het eerste.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XaO_uX7mYEmDPyA9TTtw2jJgrXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9StYQ0W999ANYd4vzGZ7Y0mw.jpg?f=fotoalbum_large

Bron: https://www.weerplaza.nl/...uropa/italie/imola/21221/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:36

-tom-562

Oliesjeik

Leuk, en dat op een high-speed track. Ik hoop voor Bottas dat Russel niet achter hem zit dan 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:46
dawg schreef op maandag 15 mei 2023 @ 20:40:
Als het zo doorgaat is het over een aantal jaar een Amerikaanse sport a la Indy maar dan custom chassis etc. De invloed van de Amerikaanse eigenaren wordt steeds opzichtiger.

4x VS. 8)7
4x VS is over een afstand waar er 8x in europa gereden wordt.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:53
StefanVerkerk schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:48:
Of het wordt echt een verschrikkelijk weekend met bakken regen en nauwelijks mogelijkheden tot sessies, of het wordt spektakel. Ik vrees het eerste.

[Afbeelding]

Ik ga wel achteraf kijken, kan je alle rode vlag momenten doorspoelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:49

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Oef dit klinkt niet best, maar een regenrace is natuurlijk altijd leuk als ze maar wel gaan rijden en niet in de pits blijven staan. Maar ik zou deze race ook heel graag op een droge baan willen zien, want het is gewoon echt een mooie baan waarop ze rijden _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-10 10:21

Martinspire

Awesomeness

[Afbeelding]

Ik vrees het ook. Veel uitstel en geannuleerde sessies ben ik bang. Als de quali door gaat, is de kans op een nieuwe polesitter wel aanwezig en ook voor de race.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56
Kan MER mooi alle upgrades testen in de regen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:17
Martinspire schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:46:
[...]

Ik vrees het ook. Veel uitstel en geannuleerde sessies ben ik bang. Als de quali door gaat, is de kans op een nieuwe polesitter wel aanwezig en ook voor de race.
En met regen zal het testen van de aangekondigde upgrade pakketten mogelijk niet veel terechtkomen.

Ik zie dat @BasvanS en ik op hetzelfde tijdstip dezelfde gedachte hadden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 16-05-2023 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Chocoball schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 12:16:
[...]

En met regen zal het testen van de aangekondigde upgrade pakketten mogelijk niet veel terechtkomen.

Ik zie dat @BasvanS en ik op hetzelfde tijdstip dezelfde gedachte hadden :)
Het is je vergeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-10 13:06
Willem30 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:44:
[...]

Zelfs naar Bahrein neemt het steeds 'milieubewustere en geldbesparende FIA' voor elk team meerdere sets full wets en intermediates mee.... 7(8)7
Dus dat komt hier echt wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

De nieuwe fullwets van Pirelli kunnen wellicht lekker aan de bak.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

FirePuma142 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 12:53:
Ik hoop een beetje op een kwalitatief goede band in dat geval. Je ziet toch dat het aantal kilometers beperkt is bij de diverse teams zodra het nat wordt. Enerzijds om schade te beperken en anderzijds omdat ze niet zoveel regenbanden beschikbaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:13
Een van de redenen waarom ze niet (veel) rijden bij regen is de hoeveelheid spray van de Pirelli regenbanden waardoor achterliggers compleet in de mist rijden als het ware. Zal dat beter zijn bij de nieuwe variant?

Anders zie ik een saai weekend tegemoet als het daadwerkelijk flink gaat regenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

FirePuma142 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 12:53:
Zou wel mooi zijn want hopelijk hoeven de coureurs niet weer in de pits te blijven zoals vorig jaar bij Japan. Maar ergens hoop ik dat het nog wel een droge race word op een baan die opdroogt, dan gebeurd er namelijk ook echt van alles.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Gezien wat er de laatste maanden steeds uitkomt van die verwachtingen, gaan we een prachtig, warm en droog raceweekend tegemoet :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Gaan we dit weekend dan ook die zogenaamde spatborden zien die er zouden komen, als het zoveel gaan plensen?

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

thunder8 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:19:
Gaan we dit weekend dan ook die zogenaamde spatborden zien die er zouden komen, als het zoveel gaan plensen?
Zijn die door de keuring ja? Heb er nooit meer iets over gehoord :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

JB schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:21:
[...]

Zijn die door de keuring ja? Heb er nooit meer iets over gehoord :)
Ik ook niet, maar het was wel een optie om beter te kunnen racen met de regen. Maar zullen wel weer niet goedgekeurd zijn, dus wordt het weer duimendraaien totdat er geraced wordt.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik kan mij wel herinneren dat ik daar een video over zag op YouTube, dat iemand het "geniale" idee had om de regen het hoofd te bieden met spatborden. :')

Ook een andere video, die uitlegde (met een versimpeld voorbeeld) wat het effect van snelheid op een natte baan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

thunder8 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:22:
[...]

Ik ook niet, maar het was wel een optie om beter te kunnen racen met de regen. Maar zullen wel weer niet goedgekeurd zijn, dus wordt het weer duimendraaien totdat er geraced wordt.
ter afwisseling nu in Budapest, voor eerst in 10jr dat hier kom, nog nooit zo’n shit load aan regen gezien (voor periode van jaar). Standaard weer cyclus lijkt beetje van slag. Dagen bakken regen is ook niet normaal voor tijd van jaar voor dat stukje Italië

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
himlims_ schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:36:
[...]

ter afwisseling nu in Budapest, voor eerst in 10jr dat hier kom, nog nooit zo’n shit load aan regen gezien (voor periode van jaar). Standaard weer cyclus lijkt beetje van slag. Dagen bakken regen is ook niet normaal voor tijd van jaar voor dat stukje Italië
Hou maar op.. vlieg morgen voor een bruiloft naar de Toscane :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

CH4OS schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:25:
Ik kan mij wel herinneren dat ik daar een video over zag op YouTube, dat iemand het "geniale" idee had om de regen het hoofd te bieden met spatborden. :')

Ook een andere video, die uitlegde (met een versimpeld voorbeeld) wat het effect van snelheid op een natte baan is.
Fabrega?

*Klik want FOM*

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
thunder8 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:19:
Spatborden was meer een test in de 2e helft van het 2023 seizoen ergens rond Japan en SIngapore maar een definitieve oplossing is pas in 2024 te verwachten.

Wel komen komend weekend de nieuwe regenbanden die zonder bandenwarmers kunnen aan bod. Weet alleen niet die ook beter omgaan met de watermist zoals vorig jaar in Japan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-10 18:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Eerst maar kijken of de GP door kan gaan, want dit is wel iets serieuzer dan een beetje regen. Flinke hoeveelheden regen wat kan leiden tot overstromingen is wel van een iets andere orde.

Tweakers Discord

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-10 20:22
tweakduke schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:26:
Eerst maar kijken of de GP door kan gaan, want dit is wel iets serieuzer dan een beetje regen. Flinke hoeveelheden regen wat kan leiden tot overstromingen is wel van een iets andere orde.
Honda schijnt voor dit weekend met een upgrade te komen:

Afbeeldingslocatie: https://w7.pngwing.com/pngs/372/130/png-transparent-gaudin-s-honda-outboard-motor-riverside-honda-ski-doo-vtec-motor-boat.png

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FwQPhKhagAApIs-?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FwQPhKeaQAAdcQk?format=jpg&name=large

gaat al lekker..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FwP0DICWIAQ6OjE?format=jpg&name=large

[ Voor 43% gewijzigd door basvn op 16-05-2023 15:58 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:53
Daar gaat niet geracet worden dit weekend :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, ik ben bang dat dit misschien niet doorgaat ja...
Topic komt er in ieder geval morgen, maar of dat lang gaat duren is de vraag. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:54:
Topic komt er in ieder geval morgen, maar of dat lang gaat duren is de vraag. :)
:'(

Had me juist extra verheugd op normaal (Europees) circuit! -O-

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:54:
Vraagje, is dat het Formula 1 Qatar Airways Gran Premio Del Made In Italy E Dell 'Emilia-Romagna 2023 topic? :)

Volgens de Iitaliaanse journalist Roberto Chinchero in de F1 Nation podcast is de verwachting dat er normale regenval is op zaterdag en zondag. Laten we maar hopen dat het dat wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door Chocoball op 16-05-2023 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-10 21:07
Dat plaatje met F1 speedboten zal ook wel weer voorbij komen, maar het scheelt nu nog weinig daar en het kan echt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Chocoball schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 19:01:
[...]

Vraagje, is dat het Formula 1 Qatar Airways Gran Premio Del Made In Italy E Dell 'Emilia-Romagna 2023 topic? :)

Volgens de Iitaliaanse journalist Roberto Chinchero in de F1 Nation podcast is de verwachting dat er normale regenval is op zaterdag en zondag. Laten we maar hopen dat het dat wordt.
Uiteraard. :)
Maar dit gaat niet meer om of er nog gereden kan worden. Het is dinsdag waardoor de meeste onderdelen of personeel waarschijnlijk vandaag pas aankwamen of er nog niet zijn. Kunnen de auto's, hospitalisaties, FIA en FOM materiaal etc opgezet worden? Kan iedereen nog wel bij het circuit komen? Verder hoe zit het met mensen met tickets voor de GP? En is het ethisch te verkopen dat dit doorgaat in een gebied met overstromingen?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:39
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 19:20:
[...]

Uiteraard. :)
Maar dit gaat niet meer om of er nog gereden kan worden. Het is dinsdag waardoor de meeste onderdelen of personeel waarschijnlijk vandaag pas aankwamen of er nog niet zijn. Kunnen de auto's, hospitalisaties, FIA en FOM materiaal etc opgezet worden? Kan iedereen nog wel bij het circuit komen? Verder hoe zit het met mensen met tickets voor de GP? En is het ethisch te verkopen dat dit doorgaat in een gebied met overstromingen?
Als we kunnen racen op circuits uit landen met mensenrechtenschendingen, raketinslagen (relatief) nabij het circuit etc dan is een overstroming ook geen issue lijkt me :+

Maar inderdaad het is afwachten wat er mogelijk is. Het lijkt in ieder geval niet top. Maar het niet door laten gaan zie ik ze niet snel doen. Maar met heftige buien zullen ze ook niet kunnen rijden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Waah schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 19:27:
[...]

Als we kunnen racen op circuits uit landen met mensenrechtenschendingen, raketinslagen (relatief) nabij het circuit etc dan is een overstroming ook geen issue lijkt me :+

Maar inderdaad het is afwachten wat er mogelijk is. Het lijkt in ieder geval niet top. Maar het niet door laten gaan zie ik ze niet snel doen. Maar met heftige buien zullen ze ook niet kunnen rijden.....
Je bent mij net voor met de raketaanvallen :')

Denk dat ze wel weer een reden verzinnen om het gewoon door te laten gaan of 3 rondjes achter de SC en dan weer afvlaggen..

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-05-2023 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:19
Chocoball schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 19:01:
[...]

een "normale" regenrace op imola is niets mis mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asomers
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-10 22:10
Het lijkt er idd op dat ze er alles aan gaan doen om toch te laten doorgaan.
Recent statement van de councilor van de autodrome zelf, alsook burgemeester van Imola geeft aan dat er voorlopig geen redenen zijn voor cancellation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 31-08 07:54
Ik hoop dat er geracet gaat worden, denk dat dit een leuke race zou kunnen zijn.. als deze plaatsvindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

franssie

Save the albatross

Als de lokale hulpdiensten bezig zijn met evacuaties, lijkt het mij niet heel kies om dan te gaan racen. Maar 'the show must go on' want miljoenen.

Het duurt nog een paar dagen dus we zullen zien. Wellicht wel leuk om buienradar/Europa in de komende TS te zetten ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:14
Het wordt echt een buitenboordmotor denk ik: https://www.dumpert.nl/?selectedId=100061493_a807c533

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Klinkt niet positief idd.
Maar als er zulk overstromingsgevaar is, dan valt er niet veel te kiezen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

En als het wel door gaat, worden er geheid fouten gemaakt. Dus dan heb je wel een leuke race :P

Had het race topic trouwens niet al open gemoeten?

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 17-05-2023 00:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Oh wauw, de teams zijn morgen niet welkom op de baan:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 14:35
Ik vind het niet echt gepast om koste wat het kost een race te houden terwijl mensen hun huis zijn verloren of, erger nog, zijn omgekomen.
Daarnaast snap ik wel dat menden graag een race hadden willen zien en teleurgesteld zijn, maar kom op, er zijn toch ergere dingen?

Maar misschien ben ik te bevooroordeeld omdat ik zelf familie in Italië heb.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s2EMuzOg2FLvPziG6VlKL6Ic7TE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tiyCG5Sd9fnjrJlTI17gWbbk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:52

Gaitman

The Real One

Vertaling:

🚨 LAST MINUTE: Zo ziet de paddock van Imola er op dit moment uit.

👉 Zoals gemeld @Albert Fabrega, de F1-paddock en het pitgebied zijn prima, maar het F2-gebied is erg nat.

👉 Het is het personeel tot nader order verboden het circuit te betreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Dat is niet best.. Zie zelf zo geen mogelijkheid zien om het allemaal door te laten gaan

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Chocoball
Ondanks zeer natte en slechte condities op dit moment plus de kans dat de grand prix niet doorgaat hebben we wel een race topic voor komend weekend [F1 2023] Race 6 GP van Emilia-Romagna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
Don Corleone schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 07:23:
Ik vind het niet echt gepast om koste wat het kost een race te houden terwijl mensen hun huis zijn verloren of, erger nog, zijn omgekomen.
Daarnaast snap ik wel dat menden graag een race hadden willen zien en teleurgesteld zijn, maar kom op, er zijn toch ergere dingen?

Maar misschien ben ik te bevooroordeeld omdat ik zelf familie in Italië heb.
Maar als er alleen "gepaste" races waren dan kunnen ze heel formule 1 wel opdoeken. Van de problemen in de woestijn tot het klimaat.

Neemt natuurlijk niet weg dat wat er nu gebeurd in Italië vreselijk is voor de mensen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 14:35
asdfqwerty schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:41:
[...]

Maar als er alleen "gepaste" races waren dan kunnen ze heel formule 1 wel opdoeken. Van de problemen in de woestijn tot het klimaat.

Neemt natuurlijk niet weg dat wat er nu gebeurd in Italië vreselijk is voor de mensen daar.
Je hebt een punt. Zoals ik al aangaf, ik ben niet helemaal onbevooroordeeld waardoor dit dichterbij komt dan die andere "niet gepaste" omstandigheden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Mogelijk dat de Imola discussie verder kan in het race topic, anders vindt deze discussie op 2 plekken plaats.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40

flessuh

Set sail for fail!

Zou een mogelijke complete regen F1 race ook invloed hebben op het ontwikkelschema van de teams?
Mercedes zou bijvoorbeeld een groot pakket meenemen, maar in de regen kun je toch veel minder goed bevestigen dat je upgrades doen wat ze moeten doen?

En het lijkt mij dat je de evolutie van die onderdelen pas kunt ontwikkelen wanneer de originele versie goed getest en de werking ervan bevestigd is.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:56

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

flessuh schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 10:58:
Zou een mogelijke complete regen F1 race ook invloed hebben op het ontwikkelschema van de teams?
Mercedes zou bijvoorbeeld een groot pakket meenemen, maar in de regen kun je toch veel minder goed bevestigen dat je upgrades doen wat ze moeten doen?

En het lijkt mij dat je de evolutie van die onderdelen pas kunt ontwikkelen wanneer de originele versie goed getest en de werking ervan bevestigd is.
Dan zou het Barcelona worden. Na Imola gaan ze naar Monaco. Lijkt mij ook niet de meest ideale circuit om te testen ;)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
flessuh schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 10:58:

Ferrari staat op het punt om het testen van de nieuwe achterophanging door te schuiven naar Barcelona. Kans is dus groot dat meerdere teams zullen volgen.

Update: gezien de afgelasting van Imola wordt het nu zeker Barcelona voor de teams die met upgrades komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 17-05-2023 14:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-10 14:36

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-10 10:23

Stoney3K

Flatsehats!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FwU3PqGXoAELapb?format=jpg&name=900x900

Hulpdiensten moeten beschikbaar blijven voor de grote waterschade, en 100.000'en mensen erbij tijdens zo'n calamiteit is dan levensgevaarlijk. Helemaal te begrijpen dus.

[ Voor 50% gewijzigd door Stoney3K op 17-05-2023 14:11 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Begrijpelijk maar wel erg jammer.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ewoud75
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10 15:21
De enige, naar mijn persoonlijke mening, juiste beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Stoney3K schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:10:
[Afbeelding]

Hulpdiensten moeten beschikbaar blijven voor de grote waterschade, en 100.000'en mensen erbij tijdens zo'n calamiteit is dan levensgevaarlijk. Helemaal te begrijpen dus.
Zeker te begrijpen en goede ingreep ook!

Echter hoe gaat het met de boekingen die de fans hebben gedaan? Denk aan hotels huurauto's enzovoorts.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 22:44

AvK

Ready Set Go

Speedster schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 17:18:
[...]

Echter hoe gaat het met de boekingen die de fans hebben gedaan? Denk aan hotels huurauto's enzovoorts.
Overmacht!!!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 14:09

TrekDr0p

QR niet scannen

Welke teams waren allemaal van plan om dit weekend grote updates mee te nemen?

Deze week niet kunnen testen of het werkt en volgende week Monaco ook niet kunnen testen omdat dat ook weer een unieke baan is.

Loop je zo weer 2 weken uit met je updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
[...]

We gaan het zien. Hotel (Expedia) al 75% teruggeboekt op mijn rekening. Dat is een meevaller. De rest is het nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21:58
[...]

Reisverzekering en annuleringsverzekering? Hopelijk kunnen mensen ook de ticketkosten terug vragen of vergoeding krijgen via de GP organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Mensen verliezen hun complete huis aan het water en jij maakt je zorgen over de annulering van een 50eu huurauto?
(Die wel ongetwijfeld een annulering of reisverzekering dekt, of je überhaupt niet hoeft te betalen)

[ Voor 11% gewijzigd door YakuzA op 17-05-2023 20:20 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Helemaal mee eens.
Heel erg jammer maar de enige juiste beslissing.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jan390 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 18:30:
[...]

We gaan het zien. Hotel (Expedia) al 75% teruggeboekt op mijn rekening. Dat is een meevaller. De rest is het nog even afwachten.
Opzich wel netjes, ze hadden mogelijk ook kunnen verstoppen onder “dit is overmacht”

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:46
YakuzA schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 19:29:
[...]

Mensen verliezen hun complete huis aan het water en jij maakt je zorgen over de annulering van een 50eu huurauto?
(Die wel ongetwijfeld een annulering of reisverzekering dekt, of je überhaupt niet hoeft te betalen)
Het treft hem niet, dus boeit dat denk ik niet

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:39
[...]

Ja want in een F1 topic mag je het niet over de gevolgen voor de F1 fans hebben in dit soort situaties :Y)

Het lijkt me geen vreemde vraag hoe men om gaat met de fans (niet om zichzelf he? Hij heeft het over het algemeen). Het kan en een tragedie zijn voor de mensen daar waar hier ook bij word stilgestaan EN je kan je afvragen hoe ze het afhandelen voor de annulering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:20
[...]

En er is oorlog in Oekraïne, laten we de wereld daar ook om stilzetten en geen leuke dingen meer doen of bekommeren over randzaken. :F

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Precies. Als je naar zo'n race gaat en daar het hele jaar naar uitgekeken hebt en ook nog veel geld betaald hebt mag je daar ook prima teleurgesteld over zijn en willen weten of en hoe je je geld terug krijgt.

Dat sluit toch totaal niet uit dat je tegelijkertijd te doen hebt met de mensen die getroffen zijn en hun woonkamer onder water hebben staan.... :?

PC Specs

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Nu de grand prix komend weekend is afgezegd is het belangrijk dat het gebied zich eerst weet te herstellen van deze natuurramp. Een beslissing of de grand prix definitief komt te vervallen of verplaatst gaat worden moet nog komen maar kijkend naar de kalender is er niet heel veel plek om de grand prix in te halen.

juni
9-11 junii: tussen Spanje (2-4 juni) en Canada (16-18 juni) is er nog plek maar of dat logistiek haalbaar is met Canada een week later? Daarnaast zijn er dan 4 grand prix op rij: Monaco - Spanje - Italië - Canada.
23-25 juni: tussen Canada (16-18 juni) en Oostenrijk (30 juni - 2 juli) is ook nog plek. Hetzelfde probleem als met her eerdere slot in juni, direct na Canada en dan gelijk ook weer 4 grand prix achter elkaar: Canada - Italië - Oostenrijk - Groot-Brittanië.

juli
14-16 juli: tussen Groot-Brittanië (7-9 juli) en Hongarije (21-23 juli) is er ook nog een vrij weekend. Logistiek misschien makkelijker dan een combinatie met Canada ertussen maar wordt dan wel een triple header: Groot-Brittanië - Italië - Hongarije.

zomerstop
Tijdens de 4 weken zomerstop in augustus moeten de fabrieken verplicht 2 weken dicht. Een grand prix in de 1e of laatste week van de zomerstop plannen vraagt waarschijnlijk ook weer instemming van alle betrokkenen omdat het regelementair is vastgelegd.

september
8-10 sept: tussen Monza, Italië (1-3 sept) en SIngapore (15-17 sept) zou het een afsluiter kunnen worden voor de Euopese tour met Zandvoort en Monza alleen volgt dan een week later Singapore. Logistiek zal waarschijnlijk ook een rol spelen en er zouden dan 5 grand prix op rij worden: Nederland - Italië - Italië - Singapore - Japan. Vanaf de 2e helft van september zijn het alleen nog maar overzeese races en speciaal naar Europa terugkomen voor 1 race zie ik niet gebeuren.

22 races voor dit seizoen is best een mooi getal.

[ Voor 14% gewijzigd door Chocoball op 18-05-2023 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-10 19:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zo te zien heeft Nyck de Vries ook wat meegemaakt:
https://www.telegraaf.nl/...leek-een-soort-noodopvang

Zit alleen achter paywall. Iemand met de TL;DR versie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10 22:25
Martinspire schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:34:

Hij is 2x gestrand in Italie, leek een soort noodopvang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik zie hier trouwens nog van Motorsport een verhaal. Ik denk dat dit dan hetzelfde is: https://www.motorsport.co...imola-f1-flood-/10470732/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Martinspire schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:34:

Nycks eigen bericht:
https://www.instagram.com...A2-4D54-80D4-C6F11DD9BC16

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:13
Chocoball schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:27:
Nu de grand prix komend weekend is afgezegd is het belangrijk dat het gebied zich eerst weet te herstellen van deze natuurramp. Een beslissing of de grand prix definitief komt te vervallen of verplaatst gaat worden moet nog komen maar kijkend naar de kalender is er niet heel veel plek om de grand prix in te halen.

juni
9-11 junii: tussen Spanje (2-4 juni) en Canada (16-18 juni) is er nog plek maar of dat logistiek haalbaar is met Canada een week later? Daarnaast zijn er dan 4 grand prix op rij: Monaco - Spanje - Italië - Canada.
23-25 juni: tussen Canada (16-18 juni) en Oostenrijk (30 juni - 2 juli) is ook nog plek. Hetzelfde probleem als met her eerdere slot in juni, direct na Canada en dan gelijk ook weer 4 grand prix achter elkaar: Canada - Italië - Oostenrijk - Groot-Brittanië.

juli
14-16 juli: tussen Groot-Brittanië (7-9 juli) en Hongarije (21-23 juli) is er ook nog een vrij weekend. Logistiek misschien makkelijker dan een combinatie met Canada ertussen maar wordt dan wel een triple header: Groot-Brittanië - Italië - Hongarije.

zomerstop
Tijdens de 4 weken zomerstop in augustus moeten de fabrieken verplicht 2 weken dicht. Een grand prix in de 1e of laatste week van de zomerstop plannen vraagt waarschijnlijk ook weer instemming van alle betrokkenen omdat het regelementair is vastgelegd.

september
8-10 sept: tussen Monza, Italië (1-3 sept) en SIngapore (15-17 sept) zou het een afsluiter kunnen worden voor de Euopese tour met Zandvoort en Monza alleen volgt dan een week later Singapore. Logistiek zal waarschijnlijk ook een rol spelen en er zouden dan 5 grand prix op rij worden: Nederland - Italië - Italië - Singapore - Japan. Vanaf de 2e helft van september zijn het alleen nog maar overzeese races en speciaal naar Europa terugkomen voor 1 race zie ik niet gebeuren.

Ik denk niet dat deze GP dit jaar nog gereden gaat worden. Teveel gedoe, het is natuurlijk niet alleen de logistiek van de F1 zelf en ook die kunnen niet even een last minute boeken voor al hun materieel en mensen :P

De vraag is ook hoe erg de regio eraan toe is. Kunnen de mensen/bedrijven überhaupt wel een dergelijk evenement organiseren en zijn ze niet veel te druk met de wederopbouw?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Chocoball schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:27:

juni

juli

zomerstop

september

Vind persoonlijk Monza echt een waardeloos circuit, dus ik zeg Monza van de kalender en Imola ervoor in de plaats. Wel even op het rechte stuk voor start-finish in Imola de chicane weer in ere herstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

pjlgt schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:54:
Vind persoonlijk Monza echt een waardeloos circuit, dus ik zeg Monza van de kalender en Imola ervoor in de plaats.
Gelukkig doen ze dat niet... oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:05
Mooi overzicht @Chocoball, dankjewel!

Kleine aanvulling:
Chocoba[b][/b]ll schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:27:

juli
In dit overzicht ontbreekt Oostenrijk op 2-7, wat het een quadruple header zou maken, en daarom ook afvalt verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
@Nivado Graag gedaan, ik had Oostenrijk nog in juni gelaten maar kan net zo goed meetellen voor juli. Mocht Imola ertussen worden 'gepropt' hebben we 5 weken op rij een grand prix: Oostenrijk (2 juli), Groot-Brittanië (9 juli), Italië (16 juli), Hongarije (23 juli) en België (30 juli).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Het imola topic is gesloten dus post ik het maar hier Gisteren 1751 bericht over de afhandeling tickets, direct bij het circuit gekocht, in het kort omruilen voor 2024 of refund, duurt nog een paar dagen voordat ze het geregeld hebben.

Zal nog ff nadenken wat im ga doen, wilde 2024 naar barcelona omdat deze niet lang meer op de calender zal staan….
ENGLISH VERSION

Dear Customer,

this email is to provide you with important updates about the event Formula 1 Qatar Airways Grand Prix of Made in Italy and Emilia-Romagna 2023 scheduled in IMOLA.

Below you can find what was communicated by the Event Organizer:

“Important Notice Regarding Formula 1 Qatar Airways Gran Premio del Made in Italy e dell'Emilia-Romagna 2023

Following the press release issued yesterday by the Automobile Club of Italy in agreement with the authorities and Formula 1, announcing that the "Qatar Airways Formula 1 Gran Premio del Made in Italy e dell’Emilia Romagna" scheduled for May 19-21, will not take place due to the continuing weather emergency, we would like to inform those who have purchased tickets through the website and ticketone sales network that we will offer the opportunity to convert the tickets purchased with tickets for the 2024 event or, if they prefer, a refund. Given the ongoing emergency in the region, we will need a few days to arrange this. More detailed information will be sent via e-mail in the coming days and posted on the sales sites imolagpf1.ticketone.it and ticketone.it

Helpcenter form TicketOne: https://www.ticketone.it/helpcenter/en/?form=1

Thank you for your patience.”

Best Regards,
TicketOne Staff
(Italiaanse versie heb ik weggelaten)

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik verwacht niet dat Imola dit jaar nog gereden gaat worden. Dus we hebben een seizoen met 22 races. Een prima aantal en veel van de teams zullen dat ook vinden. Ik ben zelf van mening dat 18 ook voldoende is. En laat ze dan meteen maar een aantal stratencircuits schrappen. Dus weer terug naar de traditionele circuits.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 08:15
sjaool schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:11:
Ik verwacht niet dat Imola dit jaar nog gereden gaat worden. Dus we hebben een seizoen met 22 races. Een prima aantal en veel van de teams zullen dat ook vinden. Ik ben zelf van mening dat 18 ook voldoende is. En laat ze dan meteen maar een aantal stratencircuits schrappen. Dus weer terug naar de traditionele circuits.
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren, want die stratencircuits zijn het geld waard. Ja, misschien dat Monaco gaat verdwijnen, maar dat is nou juist het enige stratencircuit dat zou moeten blijven vanwege historie en nouja, in ieder geval een leuke kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:23

alienfruit

the alien you never expected

Jammer dat het niet door gaat. Ik had er wel zin in maar lekker luieren dit weekend. Heb nog een paar ongelezen boeken liggen. Ik hoop wel dat de refunds (vooral voor de niet familebedrijven, bijv. F1, hotelketen etc) goed geregeld zijn. Het is toch behoorlijk lullig als je een hoop geld hebt uitgegeven voor de F1 beleving en dan wordt het geannuleerd. Natuurlijk in dit geval totaal te begrijpen.

[ Voor 8% gewijzigd door alienfruit op 18-05-2023 21:38 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mooi. Dit jaar hopelijk een stuk betere regie in Monaco:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Martinspire schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 22:26:

[Twitter]
‘Is that stroll’ :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martinspire schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 22:26:

[Twitter]
Dat is (hopelijk) goed nieuws. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
De F1 regie laat ook regelmatig nog wat te wensen over. En laten we eerlijk zijn, zo'n Stroll herhaling tussendoor is natuurlijk erg verfrissend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

asdfqwerty schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:44:
De F1 regie laat ook regelmatig nog wat te wensen over. En laten we eerlijk zijn, zo'n Stroll herhaling tussendoor is natuurlijk erg verfrissend :+
Die in Monaco was altijd het dieptepunt van het jaar. De algehele regie is tegenwoordig trouwens sowieso een stuk beter dan in de afgelopen jaren. Maar mijn beleving is dan ook heel anders dan de gemiddelde kijker. Met 3 onboard streams, F1 Live, F1 livetiming en het Tweakers forum. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 17:03

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Wat zou het leuk als alle coureurs die nu vrij zijn in de sim stappen om samen een virtuele GP te rijden.
Ik weet dat ik iedere seconde van de dag 100 sim-races kan kijken, maar voor het F1 "verhaal" zou het leuk zijn om ze een keer met gelijk materiaal te zien rijden (ook al is het dan virtueel).

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21:58
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:09:
Wat zou het leuk als alle coureurs die nu vrij zijn in de sim stappen om samen een virtuele GP te rijden.
Ik weet dat ik iedere seconde van de dag 100 sim-races kan kijken, maar voor het F1 "verhaal" zou het leuk zijn om ze een keer met gelijk materiaal te zien rijden (ook al is het dan virtueel).
Team RedLine luistert:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fwb0VwYWcAkUKOb?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:11

Edd

Mag het race-topic dan weer open? O-)

-

Pagina: 1 ... 33 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics