"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat heb ik gemist.
Had 8 punten nodig. heeft 7 uitgelopen.
wat heb ik gemist......
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

erutangiS
Huh
Wat?
Wtf?
Jaaaaa
Benieuwd hoe?
Hoe dan????
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat een climax!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Aaaah, als hij een FL heeft, dan wel ja. Dat heb ik niet meegekregen.Mschamp schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:14:
Ik dacht dat ik op het einde nog de FL bij max zag staan, kan dat? En maakt dat dan het verschil?
En om het compleet te maken denkt F1 nu dat Verstappen wereldkampioen is na de straf van Leclerc, maar er zijn niet volledige punten vanwege de ingekorte race. Pure komedie 🤣🤣🤣🤣
— Rob van Gameren (@VanGamerenF1) 9 oktober 2022
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je vergeet wat ZOAB isDwight84 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:14:
Samenvatting laatste pagina:
Huh
Wat?
Wtf?
Jaaaaa
Ja, maar leg het dan ook eens uit voor de huh en heh mensen, want met 7 punten verschil is Max geen WDCjaapstobbe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:14:
WORLD CHAMPION (voor de "huh" en "heh"? mensen)
500 posts per pagina crew, unite!
(Nee, 100 is genoeg
[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 09-10-2022 10:17 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
PSN: McMillan0984
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lGxLiCozYyTi40ErV9ntiE4S.jpg?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
FOM terug het hok in
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 9% gewijzigd door BramViking op 09-10-2022 10:16 ]
Iets waar iemand opa aangewerkt heeft dacht ik
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit is wel heel dramatisch of het nou wel of niet waar is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoorde Herbert alleen djeez zeggen. Wat was er dan?Dwight84 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:16:
Max boos op Herbert? lol geweldig!!!!

erutangiS
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |