Toon posts:

[F1 2022] Race 18 GP van Japan Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 41 Laatste
Acties:
  • 130.718 views

Acties:
  • +29Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Formula 1 Seizoen 2022 - GP-Topic Race 18

18. Suzuka International Racing Course

Data

vr 7 okt
Free Practice 1:https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png05:00(12:00) Lokale tijd
Free Practice 2:https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png08:00(15:00) Lokale tijd
za 8 okt
Free Practice 3:https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png05:00(12:00) Lokale tijd
Qualifying:https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png08:00(15:00) Lokale tijd
zo 9 okt
Race:https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png7:00
(14:00) Lokale tijd

Circuit

Circuit: Suzuka International Racing Course
Lengte:5807m
Aantal Ronden:53
Race Afstand:307,471km

Pirelli Banden

Compounds en Verplichtingen

Bandenkeuzes:
Per Race zijn 3+2* verschillende compounds beschikbaar.:
*+2 zijn de regen en natweer banden

Er zijn vaste kleuren en namen per race:
  • Wit (H) Hard
  • Geel (M) Medium
  • Rood (S) Soft
  • Intermediate (I) - Groen
  • Full Wet (W) - Licht Blauw

Teams moeten voor de race tenminste 1 setje van ieder van de verplichte compounds beschikbaar houden. Daarnaast moet er met minstens 2 verschillende compounds tijdens de race gereden worden***.
***Uitzondering bij regen.

Iedere rijder moet 1 set van de Rode Soft band beschikbaar hebben voor Q3. Deze set wordt na Q3 aan pirelli terug gegeven. Rijders die Q3 (top 10) niet gehaald hebben mogen deze band houden voor gebruik in de race.

Let op: Vanaf dit seizoen mag iedereen na kwalificatie, de banden kiezen waarop ze de race beginnen.

Gedurende een weekeinde moeten teams banden aan Pirelli terug geven. Dit gebeurt volgens onderstaand schema. De keuze welke banden ze terug geven is echter volkomen vrij.
  • Eén set na de 1e 40 minuten van FP1
  • Eén set na het einde van FP1
  • Twee sets na het einde van FP2
  • Twee sets na het einde van FP3
Banden keuze infographic

Regen
  • Tenzij Regen of Intermediate banden gedurende de race gebruikt worden, moeten alle rijders tenminste 2 verschillende (soorten) Dry-weather banden gebruiken tijdens de race. Waarvan tenminste 1 compound eén van de verplichte compounds moet zijn. (teams zijn vrij te beslissen welke compound dat is.)
  • Teams zijn naar eigen inzicht vrij om Regen of Intermediate banden te gebruikten tijdens kwalificatie &/of race. Tijdens de vrije trainingen mag dat alleen als de baan door de race-Director Nat verklaard is.
  • Indien achter de safetycar gestart moet worden wegens hevige regenval, is het gebruik van regenbanden verplicht.
  • Als het begint met regenen in de 3 minuten voor de start, zal de startprocedure afgebroken worden en zal de startprocedure terug naar het 10-minute point terug keren om teams de ruimte te geven passende banden te kiezen en eventueel te monteren.
  • Als de weersomstandigheden daartoe leiden kan de Race-director ervoor kiezen de start af te breken en pas te hervatten als de omstandigheden verbeterd zijn. Als alternatief kan hij ook kiezen voor een start achter de safety car en wanneer de baan voldoende veilig is een gewone staande startprocedure te starten.
  • Als een safetycar noodzakelijk is om een race te kunnen starten, zal een normale staande start plaatsvinden zodra de baan veilig genoeg geacht wordt. De wagens zullen dan normaal vanaf de grid starten.
  • Rondes achter de safety car tellen wel mee voor totale race afstand.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +26Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Omdat er nu veel scenario's mogelijk zijn, meteen maar deze:

Tweakers Discord

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-03 22:41

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Benieuwd of Red Bull (de Max kant) zich kan herpakken en hier dit kampioenschap kan gaan beslissen. Zou mooi zijn voor Honda en een extra drijfveer voor hun zijn om na 2025 verder te gaan met RB.

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:04
Waarom is er van bocht 14 richting 16 geen DRS-zone? Speedtrap ligt daar ook.

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:27
er wordt zondag regen verwacht 100% of het uitkomt gaan we zien

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Top baan. Top tijden. Zin in.
Benieuwd of LEC een uitdaging gaat zijn voor VER.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
TSU en GAS hebben een cadeautje gekregen van RedBull Japan

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:13
kraanwagen schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:06:
Waarom is er van bocht 14 richting 16 geen DRS-zone? Speedtrap ligt daar ook.
Open vraag; Hoe zou je dat zelf voor je zien? Waar de detectie, waar DRS open en waar dicht?

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-03 22:06
DRS detectie bij 12 of 13, dan DRS van 14 tot 15. Speedtrap heeft daar altijd al gezeten om de snelheid door die bocht te laten zien dacht ik? Een 2e DRS zone kan hier makkelijk op deze baan.

• Extigo
  • Laatst online: 24-03 15:23
FastFred schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:40:
DRS detectie bij 12 of 13, dan DRS van 14 tot 15. Speedtrap heeft daar altijd al gezeten om de snelheid door die bocht te laten zien dacht ik? Een 2e DRS zone kan hier makkelijk op deze baan.
En wat gaat dit opleveren? DRS is alleen interessant als deze eindigt in een remzone en de 130R (bocht 15) is geen remzone en gaan ze waarschijnlijk vol gas doorheen.

Steam

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
Zin in! Hou ik dit weekend mijn doordeweekse slaapritme intact. Al beloof ik niet
dat ik FP1 en FP3 live bijwoon :+
offtopic:
In de TS staat nog dat de race van 9-11 september staat :)

[Voor 7% gewijzigd door YoupS op 05-10-2022 08:48]

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:18

TrekDr0p

QR niet scannen

Dus VER heeft alles in eigen handen deze race, winnen met FL is WDC.
Of #1 met LEC en PER niet op #2

Zal wel mooi zijn om het hier al te bezegelen met die Japanners.
Jammer dat hij zich verremde en daardoor nieuwe banden nodig had anders was hij 4de geworden en had hij zelfs al met een 2de plaats genoegen kunnen nemen.

[Voor 17% gewijzigd door TrekDr0p op 05-10-2022 08:52]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:07
Jasphur schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:07:
Top baan. Top tijden. Zin in.
Benieuwd of LEC een uitdaging gaat zijn voor VER.
Sinds de grand prix van Frankrijk is de F1-75 niet meer de wagen die het op elk circuit goed doet. Ferrari heeft het probleem dat de voor- of achterbanden snel oververhitten afhankelijk van het circuit en afstelling.

• TheBrut3
Extigo schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:44:
En wat gaat dit opleveren? DRS is alleen interessant als deze eindigt in een remzone en de 130R (bocht 15) is geen remzone en gaan ze waarschijnlijk vol gas doorheen.
Dit dus.
130R is zo snel dat er maar 1 lijn doorheen is, verwacht niet dat het met de 2022 auto's anders is. DRS na de 130R heeft geen nut, te kort stuk en dan krijg je denk ik te veel do or die acties. Voor de 130R zal denk ik ook potentieel gevaarlijke situaties opleveren omdat iedereen op de ideale lijn wil zitten in die bocht.

Als men per se een 2e DRS zou willen is het denk ik logischer (veiliger) om deze van 9 naar 11 te doen of van 11 naar 13.

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-03 13:31
TrekDr0p schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:50:

Jammer dat hij zich verremde en daardoor nieuwe banden nodig had anders was hij 4de geworden en had hij zelfs al met een 2de plaats genoegen kunnen nemen.
[Twitter]
[Afbeelding]
P1 en FL is altijd een lastige combinatie.. maar dat is ook niet nodig, Max P1 en Perez P2 zou het ultieme resultaat zijn.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nog even twee dingen.
1) Perez reed in Singapore met een oudere PU omdat er problemen waren met zijn meest recente. Mogelijke gridstraf kan hier volgen.
2) Leclerc zijn laatste nieuwe PU was van Spa en we weten dat Ferrari het lastig heeft qua betrouwbaarheid. Die moet waarschijnlijk ook nog een keer. Ik zeg, doe deze race maar. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:01

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heerlijk zo'n race vroeg in de ochtend, dit heb ik de afgelopen jaren echt wel gemist. Alleen mijn vriendin is er nog niet zo blij mee dat ik de wekker zet op de enigste dag dat we kunnen uitslapen :D.

Ben benieuwd hoe het plan van Ferrari gaat zijn om Verstappen van de titel te houden, want Perez heeft veel motor onderdelen die 1 race oud zijn waardoor hij de nieuwste motor heeft van de top teams. Leclerc en Sainz kunnen geen wissel van onderdelen of motor doen zonder straf en een straf kunnen ze niet veroorloven omdat Leclerc zover mij bekend is P2 + Fastest lap moet behalen om Max van de titel af te houden.

We gaan het beleven Zondagochtend _/-\o_

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:01:
Heerlijk zo'n race vroeg in de ochtend, dit heb ik de afgelopen jaren echt wel gemist.
Zeker. Vroeg opstaan is F1 kriebels.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:35
Ik vind de DRS detection zone wel erg vroeg, en ik vind het ook wel apart dat er geen DRS-sectie is tussen op zijn minst bocht 14 en 15. In Real Racing 3 is bocht 15 gewoon flat out, dus met een F1 auto sowieso. Dus prima mogelijk wat mij betreft

• Extigo
Blik1984 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:27:
Ik vind de DRS detection zone wel erg vroeg, en ik vind het ook wel apart dat er geen DRS-sectie is tussen op zijn minst bocht 14 en 15. In Real Racing 3 is bocht 15 gewoon flat out, dus met een F1 auto sowieso. Dus prima mogelijk wat mij betreft
130R met DRS open is gewoon onmogelijk. En een DRS zone zonder dat deze eindigt in een remzone gaat niets veranderen.

Steam

• FastFred
  • Laatst online: 24-03 22:06
Extigo schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:44:
[...]

Dan zit je bij bocht 15 dichter op je voorganger, wat voor een uitrem actie bij bocht 16 kan zorgen? Mits je de auto dusdanig voor elkaar hebt dat je op snelheid en dicht achter een voorganger (dus minder downforce) door bocht 15 kan.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:37

JB

Cédric roelt!

Ik zie Max hier geen kampioen worden. Iets zegt me dat het hem meer doet dan ie toegeeft, kijkende naar afgelopen weekend. Quali was een fuckup vanuit team wellicht, maar de reactie daarop gaf me het gevoel dat ie veel druk voelt (logisch) + in de race toch te gretig ipv afwachtend.

Mijn boefje is liev!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03
Ik zat vorige week nog te denken waarom gooien ze Russel naar binnen om fastest lap te halen terwijl hij stijf achteraan reed.. dat was natuurlijk Toto's plan om RB's feestje in Japan te verstoren gezien ze zelf helemaal geen baat hebben bij dit trucje.

Anders had Max met fastest lap alleen 1e hoeven worden.

Ik las iets over Perez gridstraf.. nou ik denk dat ze dat nog wel proberen een weekje op te schuiven om hier wel voor 1+2 te kunnen gaan zodat Max alsnog WDC is

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JB schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:38:
Ik zie Max hier geen kampioen worden. Iets zegt me dat het hem meer doet dan ie toegeeft, kijkende naar afgelopen weekend. Quali was een fuckup vanuit team wellicht, maar de reactie daarop gaf me het gevoel dat ie veel druk voelt (logisch) + in de race toch te gretig ipv afwachtend.
Totaal niet mee eens, Max is het hele seizoen juist veel relaxter dan vorig seizoen.
Wellicht dat ie nu niet wordt, maar dan maar een race later, zal hem weinig doen.

• Bloodclot
  • Laatst online: 09:00

Bloodclot

Jawier!

Max eist gewoon het maximale en accepteert geen blunders, al is hij al lang WDC en zelfs nog in de laatste race, een amateuristische FK-up van het team komt hij schuimbekkend uit zijn auto gestapt.

• JB

JB

Cédric roelt!

Exocet schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:47:
[...]

Totaal niet mee eens, Max is het hele seizoen juist veel relaxter dan vorig seizoen.
Wellicht dat ie nu niet wordt, maar dan maar een race later, zal hem weinig doen.
Daar ben ik het zeker mee eens (rijd alsof er een last van zijn schouder is), maar nu het de 1e mogelijkheden geeft op titel nr 2... :)

Mijn boefje is liev!

• Mog
  • Nu online
Hoewel hij het op papier in eigen hand heeft, heeft hij in de praktijk Perez nodig om in Japan wereldkampioen worden. Ik zie heb niet een gat slaan van 30 seconden naar Leclerc, zó dominant is de Red Bull ook weer niet.

• JB

JB

Cédric roelt!

Mog schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:51:
Hoewel hij het op papier in eigen hand heeft, heeft hij in de praktijk Perez nodig om in Japan wereldkampioen worden. Ik zie heb niet een gat slaan van 30 seconden naar Leclerc, zó dominant is de Red Bull ook weer niet.
FER being FER is ook een mogelijkheid... :+

Mijn boefje is liev!

• Mog
  • Nu online
JB schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:54:
[...]
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Maar de druk ligt nu toch wel bij Verstappen en niet bij Ferrari.

• Martin0
  • Laatst online: 24-03 17:41
JB schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:54:
[...]
Ik denk juist dat Ferrari op dit moment geleerd heeft van zijn fouten.
Als je kijkt hoe ze vorige race de call van Leclerc overruled hebben en daadwerkelijk de juiste call gemaakt hebben is het een stap in de goede richting.

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

• JB

JB

Cédric roelt!

Martin0 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:57:
[...]

Ik denk juist dat Ferrari op dit moment geleerd heeft van zijn fouten.
Als je kijkt hoe ze vorige race de call van Leclerc overruled hebben en daadwerkelijk de juiste call gemaakt hebben is het een stap in de goede richting.
Zeker! En er is geen druk meer want is het niet deze race, dan is het de volgende wel beslist :)

Mijn boefje is liev!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:39

thunder8

Het gedonder begint weer.

Bloodclot schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:49:
Max eist gewoon het maximale en accepteert geen blunders, al is hij al lang WDC en zelfs nog in de laatste race, een amateuristische FK-up van het team komt hij schuimbekkend uit zijn auto gestapt.
Denk dat Max daar ook knetterhard in is. Hij eist het beste van zichzelf en dan wil je ook het beste van je team. De quali afgelopen race is dan ook een zeldzame fuckup van het team, maar wel heel erg amateuristisch. Hij had de ronde ervoor kunnen afmaken op snelheid als de knappe koppen eerder hadden gezien dat een extra ronde op snelheid niet kan met de brandstof aan boord. Dat mag een dergelijk team simpelweg niet gebeuren en had in dit geval mogelijk hem een pole-position opgeleverd en dan was de race heel anders verlopen.

Als het team zelf geen topprestatie levert, zie Ferrari, dan kost je dat simpelweg het kampioenschap. Dan kan je de beste auto hebben, uitstekende coureurs, maar als iemand dan steken laat vallen, win je simpelweg niet. Je moet er bovenop zitten met het ontwerp, je moet er bovenop zitten met de afstelling per circuit, je moet er bovenop zitten qua pitcrew en je moet er bovenop zitten met de strategie. Faal je ergens, dan is de kans groot dat je het op de baan niet meer recht kan trekken.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Bloodclot
  • Laatst online: 09:00

Bloodclot

Jawier!

Fantastisch zou zijn dat hij in de allerlaatste ronde nog zijn FL haalt, en dan nog afwachten is op de rest of die geen FL haalt (Perez :D).

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:47
Crysania schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:43:
Ik zat vorige week nog te denken waarom gooien ze Russel naar binnen om fastest lap te halen terwijl hij stijf achteraan reed.. dat was natuurlijk Toto's plan om RB's feestje in Japan te verstoren gezien ze zelf helemaal geen baat hebben bij dit trucje.

Anders had Max met fastest lap alleen 1e hoeven worden.

Ik las iets over Perez gridstraf.. nou ik denk dat ze dat nog wel proberen een weekje op te schuiven om hier wel voor 1+2 te kunnen gaan zodat Max alsnog WDC is
Nou ook haalt hij dat puntje weg bij Perez met wie hij nog in gevecht is om eventueel P2 in de eindstand.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Crysania schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:43:
Volgens mij is Mercedes nog volop in de strijd met Ferarri in de drivers en constructors standings, dus elk punt wat ze daar weg kunnen pakken kan aan het einde van de rit waardevol blijken.

• AvK
  • Laatst online: 10:19

AvK

Ready Set Go

Ben benieuwd of in Japan aangekondigd wordt dat Gasly naar Alpine gaat en Nyck naar AT.
Heb het gevoel dat dat dit weekend gaat gebeuren.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Extigo
Verkeerde topic

[Voor 94% gewijzigd door Extigo op 05-10-2022 11:31]

Steam

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het Honda logo staat in ieder geval op de auto's. ;)
https://www.redbullracing...-bull-racing-relationship

• JB

JB

Cédric roelt!

Iets zegt me dat daarom die deal met Porsche is afgeketst. Volgend jaar weer Honda op _alles_ :?

Mijn boefje is liev!

• Chocoball
Vanaf dit weekend is het Honda logo weer te bewonderen op de RB18 en AT03.

Afgelopen dinsdag waren een gesprekken op het hoogste niveau met Honda. 1 van de agendapunten was het nieuwe sponsorcontract wat tot en met het einde van 2025 loopt en daarmee terugkeer van het Honda logo (i.p.v. HRC) op de Red Bull wagens betekent. Verder is er sprake dat het plan gepresenteerd is dat HRC vanaf 2026 zal werken aan het hybride deel terwijl Red Bull Powertrains de motoren levert. De Raad van Bestuur moet het plan nog goedkeuren maar of ze dat gaat lukken voor de FIA inschrijfdatum van 15 oktober?

Verder wordt Perez ambassadeur van de Honda Racing School’s driving academy. Verder zullen alle Red Bull rijders te zien zijn bij de Honda’s HRC Thanks Day op november 27 a.s (een week na einde van het seizoen).

Had alleen gehoopt op een witte livery en teamkleuren :(

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-03 20:11
Valt wel op dat de foto in Monza gemaakt lijkt te zijn. Of zou er Photoshop aan te pas zijn gekomen?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
JB schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:43:
[...]

Iets zegt me dat daarom die deal met Porsche is afgeketst. Volgend jaar weer Honda op _alles_ :?
Dat is die ook. :P

• Chocoball
Fauna schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:46:
[...]

Valt wel op dat de foto in Monza gemaakt lijkt te zijn. Of zou er Photoshop aan te pas zijn gekomen?
Lijkt er wel op

[Voor 20% gewijzigd door Chocoball op 05-10-2022 11:50]

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 15:12

Damian

Insane Obtrusion

Jasphur schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:08:
TSU en GAS hebben een cadeautje gekregen van RedBull Japan

[Afbeelding]
Wat een flapdrol blijft het toch die Yuki :P Mijn Ma die niet zo vaak kijkt vroeg zich wie toch dat kleine jongetje was :P

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:48
Damian schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:52:
[...]

Wat een flapdrol blijft het toch die Yuki :P Mijn Ma die niet zo vaak kijkt vroeg zich wie toch dat kleine jongetje was :P
Waarom maakt zijn lengte hem meteen een flapdrol?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

alesandro_46 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:55:
[...]

Waarom maakt zijn lengte hem meteen een flapdrol?
Nou niet alleen zijn lengte hoor ;) Ook zijn gedrag en driving skills maken hem geen GOAT...

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-03 23:10
Damian schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:56:
[...]

Nou niet alleen zijn lengte hoor ;) Ook zijn gedrag en driving skills maken hem geen GOAT...
Er zit toch nog wel een wereld van verschil tussen en flapdrol en een GOAT. Beetje rare opmerking.

Ik lees de uitslag zondagochtend wel voordat ik naar voetbal ga.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
thunder8 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:59:
[...]

Denk dat Max daar ook knetterhard in is. Hij eist het beste van zichzelf en dan wil je ook het beste van je team. De quali afgelopen race is dan ook een zeldzame fuckup van het team, maar wel heel erg amateuristisch. Hij had de ronde ervoor kunnen afmaken op snelheid als de knappe koppen eerder hadden gezien dat een extra ronde op snelheid niet kan met de brandstof aan boord. Dat mag een dergelijk team simpelweg niet gebeuren en had in dit geval mogelijk hem een pole-position opgeleverd en dan was de race heel anders verlopen.

Als het team zelf geen topprestatie levert, zie Ferrari, dan kost je dat simpelweg het kampioenschap. Dan kan je de beste auto hebben, uitstekende coureurs, maar als iemand dan steken laat vallen, win je simpelweg niet. Je moet er bovenop zitten met het ontwerp, je moet er bovenop zitten met de afstelling per circuit, je moet er bovenop zitten qua pitcrew en je moet er bovenop zitten met de strategie. Faal je ergens, dan is de kans groot dat je het op de baan niet meer recht kan trekken.
Inderdaad. Maar bij Redbull raken ze niet zo snel in paniek na een slecht weekend (voor Verstappen dan). Vrijdag staan ze er gewoon weer. Hopelijk blijft het tijdens de wedstrijd in Japan tot het einde spannend of Max nu al WDC wordt.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-03 16:47

sjaool

Every life should have 9 cats

TrekDr0p schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:50:

[Twitter]
[Afbeelding]
Als Sainz een goede dag heeft is de kans ook groter. :+

"When you grow up your heart dies"

• sjaool

sjaool

Als bedoelt winnaarsmentaliteit dan heb je gelijk. Verder denk ik niet dat hij zich op dit moment zo druk maakt om het kampioenschap vanwege de riante voorsprong die hij heeft. ;)

Perfectionisten zijn nooit tevreden. :P

• sjaool

sjaool

Die staat er al een aantal races op. Ik ben benieuwd of hij weer prominent op de achtervleugel komt te staan. Maar dat zelf wel niet vanwege Oracle.

• sjaool

sjaool

Damian schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:52:
[...]

Als Nyck ernaast komt te staan dan valt het wat minder op. Alpha Tauri Small wordt het dan. :+

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 16:28
sjaool schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:41:
[...]

Als Nyck ernaast komt te staan dan valt het wat minder op. Alpha Tauri Small wordt het dan. :+
Dan kunnen de auto's ook een maatje kleiner.. :+

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Niet echt met je eens. Max is best foused en een stuk volwassener de laatste tijd.

Tijdens de race was niet perse te gretig. Er zat een bump in de weg waardoor hij blokkeerde... Was die er niet geweest had ie er denk ik gewoon voor gezeten.

• TinusXIII
sjaool schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:39:
[...]

Die staat er al een aantal races op. Ik ben benieuwd of hij weer prominent op de achtervleugel komt te staan. Maar dat zelf wel niet vanwege Oracle.
Er staat alleen HRC op toch? Geen Honda.

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-03 20:10
TinusXIII schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:59:
[...]

Klopt, er staat al het hele seizoen HRC op de zijkant.

Ik ben blij dat het weer Honda wordt, dit heeft toch altijd iets speciaals.
Nu nog op de achtervleugel en de bull is weer compleet. :p

• TheBrut3
ZeromaNoiS schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:12:
Klopt, er staat al het hele seizoen HRC op de zijkant.

Ik ben blij dat het weer Honda wordt, dit heeft toch altijd iets speciaals.
Nu nog op de achtervleugel en de bull is weer compleet. :p
Ik zie liever Red Bull op de achtervleugel staan.

Net als er Ferrari op stond bij een niet nader te noemen team in Monza, was ook veel mooier dan een kale zwarte vleugel.

[Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 05-10-2022 14:22]

• pro_6or
  • Laatst online: 23-03 20:13

pro_6or

amateur_60r

Dat ging m.i. om de 9 wins op rij. Max wil overduidelijk heel graag alle records pakken. De teleurstelling daaromtrent was groot.

NU zijn alleen nog de 13+ wins in 1 seizoen op tafel (en hoogste aantal punten).

een treffende spreuk

• JB

JB

Cédric roelt!

pro_6or schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:21:
[...]

Dat ging m.i. om de 9 wins op rij. Max wil overduidelijk heel graag alle records pakken. De teleurstelling daaromtrent was groot.

NU zijn alleen nog de 13+ wins in 1 seizoen op tafel (en hoogste aantal punten).
Goed punt inderdaad! Die streak is ook om zeep nu.

Mijn boefje is liev!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23-03 16:06
Chocoball schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:45:
[...]

Had alleen gehoopt op een witte livery en teamkleuren :(
Is het al bekend dat ze dat niet gaan doen?

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
[...]

Volgens mij interesseren records hem geen biet. Hij wil elk weekend een perfect weekend, daarom was hij boos.

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-03 16:05

1lau

Hearthstone Arena Player

Max lekker wereldkampioen worden dit weekend met de Honda logo, dat zou fantastisch zijn.
Hopelijk komt er ook meer nieuws over de toekomst van Gasly, de Vries, Mick Schumacher en Ricciardo (misschien ook een beetje over Hulkenberg)

twitch.tv/animesenshi, twitter.com/asenshihs, instagram.com/ asenshihs & Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

• sjaool

sjaool

TinusXIII schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:59:
[...]

Hm... Ik meende het toch echt al meerdere grand prix gezien te hebben. Maar dan zal het denk ik alleen op de kleding zijn geweest.

• Mog
  • Nu online

FirePuma142 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:43:
Volgens mij interesseren records hem geen biet. Hij wil elk weekend een perfect weekend, daarom was hij boos.
Iedereen aan de kant, ik weet als enige wat Max echt denkt en wilt*, ik ben de enige Maxfluisteraar. Max rijdt alleen Formule 1 omdat hij nooit doorbrak bij Jong PSV. Hij moest wat doen met zijn leven en is toen maar op Formule 1 gegaan. Records en perfecte weekenden geeft hij niet om, Formule 1 is gewoon een inkomstengenerator voor hem.

*Ik kijk al Formule 1 sinds Max Verstappen bij Red Bull zit en heb slechts de helft van de races gemist. Sinds de tweede helft van vorig seizoen kijk ik echt élke race en soms zelfs de kwalificatie live.

• TheBrut3
Mog schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:55:
Iedereen aan de kant, ik weet als enige wat Max echt denkt en wilt*, ik ben de enige Maxfluisteraar. Max rijdt alleen Formule 1 omdat hij nooit doorbrak bij Jong PSV.
Tsja, die jongen kan er ook niets aan doen dat hij geen verstand heeft van voetbal :+

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-03 15:59
Max heeft 1 minder weekend na een streak van 5 waaronder zijn thuis grand prix en winnen in het hol van de leeuw. Tweakers: Max kan de druk niet aan!!1!! Er moet iets aan de hand zijn!1!2!

[Voor 10% gewijzigd door Rudolf op 05-10-2022 15:10]

• FirePuma142
  • Niet online
Mog schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:55:
[...]

[...]

Iedereen aan de kant, ik weet als enige wat Max echt denkt en wilt*, ik ben de enige Maxfluisteraar. Max rijdt alleen Formule 1 omdat hij nooit doorbrak bij Jong PSV. Hij moest wat doen met zijn leven en is toen maar op Formule 1 gegaan. Records en perfecte weekenden geeft hij niet om, Formule 1 is gewoon een inkomstengenerator voor hem.

*Ik kijk al Formule 1 sinds Max Verstappen bij Red Bull zit en heb slechts de helft van de races gemist. Sinds de tweede helft van vorig seizoen kijk ik echt élke race en soms zelfs de kwalificatie live.
Ik baseer me op uitspraken die hij in de media heeft gedaan, of door mensen nabij hem over records zijn gedaan.

Heeft niets met fluisteren te maken.

• pro_6or
  • Laatst online: 23-03 20:13

pro_6or

amateur_60r

FirePuma142 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:15:
[...]

Ik baseer me op uitspraken die hij in de media heeft gedaan, of door mensen nabij hem over records zijn gedaan.

Heeft niets met fluisteren te maken.
Ik baseer me op fluisteren. luisteren en als je je kon baseren op uisteren dan zou ik dat ook doen.

een treffende spreuk

• FirePuma142
  • Niet online
pro_6or schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:20:
[...]

Ik baseer me op fluisteren. luisteren en als je je kon baseren op uisteren dan zou ik dat ook doen.
Dat mag. Het wordt er niet de waarheid van, maar het mag natuurlijk :+

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58
Rudolf schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:09:
Max heeft 1 minder weekend na een streak van 5 waaronder zijn thuis grand prix en winnen in het hol van de leeuw. Tweakers: Max kan de druk niet aan!!1!! Er moet iets aan de hand zijn!1!2!
Jep. Ik denk dat hij het Wereldkampioenschap kan vergeten. Gaat niets meer worden voor hem dit jaar.

spoiler:
:+

-

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:36
Na max nog genoeg spanning lijkt me. Lec vs Per. Verder in het veld ook, ik zet mijn wekker gewoon vroeg op zondag:)

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• Chocoball
JEightyFive schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:39:
[...]

Is het al bekend dat ze dat niet gaan doen?
Misschien ben ik te vroeg met mijn conclusie maar lees er verder niks over en aankondiging dat het Honda logo weer op de Red Bull wagens verschijnen had een mooie kans geweest.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23-03 16:06
Chocoball schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:45:
[...]

Misschien ben ik te vroeg met mijn conclusie maar lees er verder niks over en aankondiging dat het Honda logo weer op de Red Bull wagens verschijnen had een mooie kans geweest.
Hopen dat ze ons verrassen :) Zou wel erg gaaf zijn om die witte RB weer te zien en dan ook nog in de (mogelijke) kampioensrace.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:40
FirePuma142 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:43:
[...]

Uiteraard wil Max altijd een perfect weekend, maar die records doen hem (denk ik) echt wel wat.

Als je zag hoe hij reageerde op zijn jongste-polesitter-ooit in Mexico (Toch?), toen RIC deze voor hem wegkaapte... En nu weer hiermee.

Helemaal niks mis mee overigens dat het hem wat doet.

• TinusXIII
JEightyFive schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:49:
[...]

Hopen dat ze ons verrassen :) Zou wel erg gaaf zijn om die witte RB weer te zien en dan ook nog in de (mogelijke) kampioensrace.
Ga er maar niet vanuit. Op Twitter staan al foto’s vanuit Japan en de crew is gewoon donkerblauw net als stukjes van de auto die je kan zien.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03 23:22

Bullet NL

Eigen Wijs

Olav Mol geeft inmiddels aan dat de FIA op 10 oktober pas met info over de budgetcap komt.

Cogitationis poenam nemo patitur

• ZeromaNoiS
Bullet NL schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:24:
Olav Mol geeft inmiddels aan dat de FIA op 10 oktober pas met info over de budgetcap komt.
Spannend hoor. Hamilton in 2021 toch kampioen en Max DSQ voor dit seizoen.

Nee, las van een “insider” dat ze er bij RB relaxt onder zijn en er daar niets aan het handje is.
Het probleem is ook dat de budget cap nieuw is, en om die reden zoals altijd wat grijze gebieden bevat.
Hoeveel ronden zouden ze Leclerc dit jaar later doorrijden als die hetzelfde kunstje als vorige GP van Japan flikt?

Voorvleugel met frontwing endplate die er af hangt en onderweg naar naar 130R bij Hamilton in het gezicht vliegt en de spiegel meeneemt. Volgens mij ging die (Leclerc) op gegeven moment ook nog de spiegel vasthouden of iets dergelijks.
Dat ze Leclerc toen geen meatball voor gegeven hebben... In vergelijking daarmee was Magnussen zijn auto in Canada en nu in Singapore nog tiptop in orde.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik ben benieuwd hoe de huidige auto's het gaan doen op dit circuit.

@RobertMe Er kan een hoop veranderen, in een paar jaar, in de F1. Zou nu niet meer kunnen.

Te koop....

albino71 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:49:
@RobertMe Er kan een hoop veranderen, in een paar jaar, in de F1. Zou nu niet meer kunnen.
Snap ik. Maar dat ze Leclerc daar lieten doorrijden sloeg echt nergens op. Bij Magnussen die twee keer dit seizoen was niet perse heel gevaarlijk. En Hamilton kwam er in Singapore ook weer mee weg.,

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:55
ZeromaNoiS schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:09:
[...]

Nee, las van een “insider” dat ze er bij RB relaxt onder zijn en er daar niets aan het handje is.
Het probleem is ook dat de budget cap nieuw is, en om die reden zoals altijd wat grijze gebieden bevat.
De punten die er FIA schijnt te hebben aangemerkt verschillen RB en FIA qua interpretatie. Er heeft een accountant (Deloitte) naar gekeken maar wil niet zeggen dat er geen ruimte voor verschillende interpretaties is. Maar we gaan het zien. Überhaupt een strafmaatregel meten is nog een tweede. Ernest Knoors gaf hier wel een heldere opinie over in de NOS F1 podcast, hoe lastig dit is bij introductie.

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
Thinlanet schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:13:
[...]

De punten die er FIA schijnt te hebben aangemerkt verschillen RB en FIA qua interpretatie. Er heeft een accountant (Deloitte) naar gekeken maar wil niet zeggen dat er geen ruimte voor verschillende interpretaties is. Maar we gaan het zien. Überhaupt een strafmaatregel meten is nog een tweede. Ernest Knoors gaf hier wel een heldere opinie over in de NOS F1 podcast, hoe lastig dit is bij introductie.
Het zijn allemaal geruchten zonder bron toch? Misschien zit MB er wel zelf boven. Who knows.

• Chocoball
Max heeft vandaag opnieuw plaatsgenomen in de Honda RA099 F1-prototype waar zijn vader in het seizoen 1999 mee zou gaan rijden.

[Voor 31% gewijzigd door Chocoball op 05-10-2022 21:31. Reden: er was nog een deel 2]

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Chocoball schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:27:
Max heeft vandaag opnieuw plaatsgenomen in de Honda RA099 F1-prototype waar zijn vader in het seizoen 1999 mee zou gaan rijden.
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
RIP Harvey Postlethwaite

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:55
Damian schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:56:
[...]

Niet echt met je eens. Max is best foused en een stuk volwassener de laatste tijd.

Tijdens de race was niet perse te gretig. Er zat een bump in de weg waardoor hij blokkeerde... Was die er niet geweest had ie er denk ik gewoon voor gezeten.
Eens, Max realiseerde zich maar al te goed dat inhalen lastig is tijdens de race, helemaal bij opdrogende baan (lees 1 racelijn). En ik denk dat Max het tijdens de qualy al aan z’n billentjes voelde dat zijn 1-na-laatste, dat hij al een lekker rondje te pakken had. Met die ronde had hij weer lachend de rest op 6 tiende gezet. Dat is toch waar je het als racer voor doet. In de race moet je maar eens zien hoe het je kant op valt, al helemaal op een circuit als Singapore. Al zat het met z’n race-snelheid ook wel goed. Ik snap niet dat men dit naar een negatieve spiraal praat en Max meerdere fouten maakte tijdens de race.

Ik hoop toch ergens op een 1-2 voor RB, al is het maar voor Honda. Met Leclerc er tussen of op P1 is het meer uitstel van executie tot een minder passende GP om WDC te worden.

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 17:26
TinusXIII schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:25:
[...]
Ga er maar niet vanuit. Op Twitter staan al foto’s vanuit Japan en de crew is gewoon donkerblauw net als stukjes van de auto die je kan zien.
Misschien is dat ook een gevolg van de budget cap. Er is blijkbaar geen geld meer beschikbaar om de boel op te leuken.
ZeromaNoiS schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:09:
[...]
Waarom zou Max een DSQ krijgen of zijn 2021 overwinning worden afgenomen? :?
Het is toch een boete voor de constructeur, niet de coureur!? Dat is een andere kampioenschap. Max z'n overwinning zal gewoon blijven staan.

let the past be the past.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Supertijden dit weekend om de GP te kunnen volgen. Wakker worden, beamer aan, en vanuit ons nest de GP kijken. Prima.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

SPee schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:29:
[...]

Misschien is dat ook een gevolg van de budget cap. Er is blijkbaar geen geld meer beschikbaar om de boel op te leuken.
Is marketing? En marketing valt buiten de budget cap. Zou mijn beredenering in ieder geval zijn.

• ZeromaNoiS
[...]

Waarom zou Max een DSQ krijgen of zijn 2021 overwinning worden afgenomen? :?
Het is toch een boete voor de constructeur, niet de coureur!? Dat is een andere kampioenschap. Max z'n overwinning zal gewoon blijven staan.
[/quote]

Ik had wellicht een /s moeten toevoegen. :)

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11:22
RobertMe schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:55:
[...]

Is marketing? En marketing valt buiten de budget cap. Zou mijn beredenering in ieder geval zijn.
Denk het ook. Maar mogelijk is die witte cover nadelig voor het gewicht?

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

Chocoball schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:27:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het begon allemaal met z'n eerste woordje destijds, dat was momo ipv mama... :)

Zo'n zin in dit weekend, staat in m'n top3 van gave banen en heb deze veel te lang gemist.
Lekker vroeg op nachtje doorhalen en met een beetje geluk weten we tegen de tijd dat ik zondagmiddag weer wakker wordt de definitieve uitslag 8)
Wmb mag dit een heel groot Honda feestje worden, de Japanners hebben dat zeker verdient!

[Voor 14% gewijzigd door PalingDrone op 06-10-2022 02:33]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:18

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-03 16:23

basvn

Breezand - NHN

moeten het hier mee doen, tot nu toe

en HRC logo op de neus dan natuurlijk

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Chocoball
Red Bull in het blauw dus dit weekend, dan maar wat foto's van Vettel en fans.

• jelmuur
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 24-03 13:33
Mooie beelden! Erg benieuwd naar dit weekend

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:47
Wie is de Japanner op de onderste foto? Kobiyashi mss? Gezien de ogen al wat ouder maar wel vooraanstaand genoeg om met de helm van Vettel rond te lopen.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:35
Circuit Map v2

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• Fox-Racing
  • Laatst online: 24-03 15:21
Lynx schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:16:
Wie is de Japanner op de onderste foto? Kobiyashi mss? Gezien de ogen al wat ouder maar wel vooraanstaand genoeg om met de helm van Vettel rond te lopen.
Dat is gewoon een "normale" japanse fan..

Die zitten zo het hele weekend op de tribune, in racepak met helm op..

[Voor 53% gewijzigd door Fox-Racing op 06-10-2022 09:20]

RichardVos.nl

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:35
Yuki, WC fijnproever:

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Pagina: 1 2 3 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee