Banzaiiii!! ..Vettel als kamikazepiloot!!Chocoball schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:07:
Red Bull in het blauw dus dit weekend, dan maar wat foto's van Vettel en fans.
[Afbeelding]
Wie spot de nieuwe sponsor? En nee, dan heb ik het niet over Honda..

El Red Bull para Suzuka
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 6 oktober 2022
The Red Bull for Suzuka pic.twitter.com/b7hcn18K45
-
Even doorklikken naar Utube.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dan ook graag Verstappen en Perez met kattenoortjes op de helm dit weekend!Edd schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:54:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Die coureurs zien er toch heel anders uit zonder zo'n race-overall aan.Pendaco schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:56:
[...]
Dan ook graag Verstappen en Perez met kattenoortjes op de helm dit weekend!
[Afbeelding]
Zijn de full-wets toch nog ergens goed voor, anders worden die toch niet gebruikt.Edd schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:54:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik dacht dat ze weer met Honda gingen rijden en niet met Yamaha?Pendaco schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:56:
[...]
Dan ook graag Verstappen en Perez met kattenoortjes op de helm dit weekend!
[Afbeelding]

-
Zal vast wel meerdere keren gedeeld zijn over het debuut van Verstappen op Suzuka in 2014.
Het rondje zelf (FOM)
Reed hij toen met nr 38 rondjes? Had hij pas 33 vanaf zijn officiele intrede het jaar daarna? (omdat Daniel al zijn eigenlijk gewenste nr 3 had)?Chocoball schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:34:
Zal vast wel meerdere keren gedeeld zijn over het debuut van Verstappen op Suzuka in 2014.
Het rondje zelf (FOM)
[YouTube: Max Verstappen's First Flying Lap in F1 | 2014 Japanese Grand Prix]
mijn signature is bewust leeg :-)
Is toch gewoon kunst dit?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De helm van MSC is ook een kunstwerkje dit weekend!

Weekend Warm-up:
Virtual lap met Checo:
Virtual lap met Checo:
[ Voor 40% gewijzigd door Humma Kavula op 06-10-2022 18:28 ]
Mooie lijst. Had hem nog niet gezien.tweakduke schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:08:
Omdat er nu veel scenario's mogelijk zijn, meteen maar deze:[Afbeelding]
Ik geloof er geen bal van dat PER een gevaar zal zijn voor Max zijn kampioenschap in Japan.
Mocht hij uiteindelijk degene zijn die Max zijn kampioenschap in gevaar brengt, krijgt hij heel toevallig autopech ofzo.
Hij mag alleen echt racen als Max uitvalt.
/aanname
Als ze Per gewoon laten racen, dan neem ik mijn petje af voor RB.
Het zou toch wel handig zijn als Perez op P2 weet te finishen.streamnl schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:40:
[...]
Mooie lijst. Had hem nog niet gezien.
Ik geloof er geen bal van dat PER een gevaar zal zijn voor Max zijn kampioenschap in Japan.
Mocht hij uiteindelijk degene zijn die Max zijn kampioenschap in gevaar brengt, krijgt hij heel toevallig autopech ofzo.
/aanname
Dan is P1 voor Verstappen voldoende en hoeft hij zich geen zorgen te maken over de snelste ronde.
Hierbij in ieder geval alvast een pet

Edit: @streamnl, dan zitten we inderdaad op dezelfde lijn. En graag gedaan
[ Voor 4% gewijzigd door alesandro_46 op 06-10-2022 20:23 ]
We bedoelen (denk ik) hetzelfde. Hij mag Max helpen om in Japan kampioen te worden.alesandro_46 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:46:
[...]
Het zou toch wel handig zijn als Perez op P2 weet te finishen.
Dan is P1 voor Verstappen voldoende en hoeft hij zich geen zorgen te maken over de snelste ronde.
Hierbij in ieder geval alvast een pet
[Afbeelding]
Maar zodra hij degene is die er voor zorgt dat Max pas een race later kampioen wordt, dan krijgt hij een signaal dat hij gas los moet laten.
Hopelijk verwoord ik me nu beter.
En bedankt voor het petje.
Ik snap je post niet.streamnl schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:40:
[...]
Mooie lijst. Had hem nog niet gezien.
/aanname
Ookal wint perez alle overgebleven races, dan wordt hij toch geen kampioen realistisch gezien.
Ik zie geen enkele reden om hem niet gewoon te laten racen?
Het heeft voor RB ook geen meerwaarde of Max nu eerder of een race later kampioen wordt.
[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 06-10-2022 20:48 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik gun het ze van harte!
Ik denk dat Honda er wel blij van wordt als Red Bull met Verstappen WDC wordt op een circuit dat eigendom van hen (Honda) is.YakuzA schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:46:
[...]
Ik snap je post niet.
Ookal wint perez alle overgebleven races, dan wordt hij toch geen kampioen realistisch gezien.
Ik zie geen enkele reden om hem niet gewoon te laten racen?
Het heeft voor RB ook geen meerwaarde of Max nu eerder of een race later kampioen wordt.
Dat welRobertMe schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:53:
[...]
Ik denk dat Honda er wel blij van wordt als Red Bull met Verstappen WDC wordt op een circuit dat eigendom van hen (Honda) is.
Maar als dat team orders betekend dan liever geen kampioen worden dan oneervol winnen.
Maar maakt dat echt zoveel uit? Iedereen gaat er al lang vanuit dat Verstappen WDC wordt, en vooraf aan Singapore dacht iedereen dat dat met gemak op Suzuka zou zijn. Wat maakt het dan uit dat ze het met een teamorder een weekje opschuiven zodat de Japanners & Honda blij zijn?D-dark schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:09:
[...]
Dat wel
Maar als dat team orders betekend dan liever geen kampioen worden dan oneervol winnen.
Ben ik de enige die bij al die berichten van "look at my shiny new helmet, can't wait to wear it" denkt: het zal allemaal wel. Racen.
Veel, als dat gebeurd dan heeft iedereen het erover dat het alleen met team orders gebeurd is en niet op eigen kracht. Dat doet behoorlijk wat af aan het vieren van de gebeurtenis.RobertMe schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:11:
[...]
Maar maakt dat echt zoveel uit? Iedereen gaat er al lang vanuit dat Verstappen WDC wordt, en vooraf aan Singapore dacht iedereen dat dat met gemak op Suzuka zou zijn. Wat maakt het dan uit dat ze het met een teamorder een weekje opschuiven zodat de Japanners & Honda blij zijn?
Dan liever een Honda overwinning en als het kan een 1, 2 overwinning.
Een week later dan het kampioenschap.
Plus, vraag je eens af of Max zelf wel op zo'n manier wil winnen.
Nee, die auto's die rondjes rijden is voor mij meer bijzaak.gysman11 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:23:
Ben ik de enige die bij al die berichten van "look at my shiny new helmet, can't wait to wear it" denkt: het zal allemaal wel. Racen.
Ik kijk vooral voor de politieke discussies, het modder gooien van/naar bepaalde teambazen, het gebash op bepaalde coureurs, de consequente regelgeving en dat soort zaken.
spoiler:
Als het om een P1 - P2 swap gaat gaat het om 7 punten verschil. Wint Verstappen hem niet dan hoeft hij dus nog maar 7 punten te behalen in de resterende 5(?) races. Dat is dus een P6 (8 punten uit mijn hoofd). En dat zou betekenen dat Leclerc of Perez ook nog eens elke race, de sprint, en fastest lap moeten winnen. Dus die swap maakt v.w.b. invloed op het WDC echt 0,0 uit. De kans is nu al relatief klein dat Verstappen geen WDC wordt. Met zondag een P2 en Perez een P1 kun je wel met 99,99% zekerheid stellen dat Verstappen WDC wordt. Waarbij een swap daar 100% van maakt. Daarbij kun je IMO dus niet meer spreken over "geholpen door team(genoot)". Ja, die "hulp" bepaald de race v.w.b. WDC worden. Maar het kampioenschap is gewoon gedaan met Perez op P1 en Verstappen op P2.D-dark schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:28:
[...]
Veel, als dat gebeurd dan heeft iedereen het erover dat het alleen met team orders gebeurd is en niet op eigen kracht. Dat doet behoorlijk wat af aan het vieren van de gebeurtenis.
Dan liever een Honda overwinning en als het kan een 1, 2 overwinning.
Een week later dan het kampioenschap.
Plus, vraag je eens af of Max zelf wel op zo'n manier wil winnen.
Hannah en nog iemand?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Correct, Hannah Schmitz, Yuki en een Red Bull Racing waifu karakter.
Qua logica kan ik niets afdoen aan je analyse. Die is 100% correct.RobertMe schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:40:
[...]
Als het om een P1 - P2 swap gaat gaat het om 7 punten verschil. Wint Verstappen hem niet dan hoeft hij dus nog maar 7 punten te behalen in de resterende 5(?) races. Dat is dus een P6 (8 punten uit mijn hoofd). En dat zou betekenen dat Leclerc of Perez ook nog eens elke race, de sprint, en fastest lap moeten winnen. Dus die swap maakt v.w.b. invloed op het WDC echt 0,0 uit. De kans is nu al relatief klein dat Verstappen geen WDC wordt. Met zondag een P2 en Perez een P1 kun je wel met 99,99% zekerheid stellen dat Verstappen WDC wordt. Waarbij een swap daar 100% van maakt. Daarbij kun je IMO dus niet meer spreken over "geholpen door team(genoot)". Ja, die "hulp" bepaald de race v.w.b. WDC worden. Maar het kampioenschap is gewoon gedaan met Perez op P1 en Verstappen op P2.
Maar niet alles is rationeel. Geen reden om zo'n smet op een overwinning te accepteren. Dan liever later en op eigen kracht. Dat maakt de smaak des te beter.
RB doet er goed aan om een evt teamorder in de voorbedachte strategie toe te passen. Gezien de performance kunnen ze echt wel de race gaan “dirigeren”. 1-2 voor RB + WDC is natuurlijk geweldig voor de exposure van Honda, terugkeer van Suzuka en F1. Die laatste kan wel wat positieve wind vangen, vooral de organisatie stinkt daar de laatste tijd naar rotte vis die ze zelf hebben gevangen (einde race Monza, watervrees Singapore, budgetplafond). En dan heeft Perez meteen een bonnetje om in Mexico in te leveren. Je moet die doorgestoken kaart natuurlijk niet spelen op de manier dat Ferrari dat zo goed kan…D-dark schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:54:
[...]
Qua logica kan ik niets afdoen aan je analyse. Die is 100% correct.
Maar niet alles is rationeel. Geen reden om zo'n smet op een overwinning te accepteren. Dan liever later en op eigen kracht. Dat maakt de smaak des te beter.
Het regent op Suzuka
Mijn boefje is liev!
Morning. It’s ☔️ pic.twitter.com/PO3nLxEjXS
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 7 oktober 2022
Mijn boefje is liev!
Grijs, grauw en behoorlijk nat herfstweertje daar idd.
https://www.suzukacircuit.jp/en/weather/
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 07-10-2022 03:40 ]
Ik ben klaar wakker sinds half drie. Bedenkt me net ineens dat het vrijdag is, straks maar de training kijken dan of zo?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Goedemorgen! Wekker om 04.55, maar al sinds 4:30 wakker....... de hond is verbaasd dat ik zo vroeg beneden rond loop.... je moet er wat voor over hebben om de vrije training van de GP van Japan live te willen kijken....;)
Cogitationis poenam nemo patitur
Nou ik ga maar s slapen ofzo...
[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 07-10-2022 04:57 ]
Half uurtje eerder wakker voor tegen
Commentatoren praten over jappaners alsof 't geen mensen zijn, maar speciale species. Japanners hebben gewoon wel klasse.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nu nog wachten tot er weer een auto de baan op gaat… TSU de enige tot nu toe meen ik.
Edit: LAT to the rescue!
[ Voor 13% gewijzigd door marcelcee op 07-10-2022 05:12 ]
Je hebt een haasje gemist, Stroll nu ook, maar zal wel rustig blijven deze sessiemarcelcee schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 05:11:
Nu nog wachten tot er weer een auto de baan op gaat… TSU de enige tot nu toe meen ik.
[ Voor 9% gewijzigd door PalingDrone op 07-10-2022 05:17 ]
Goedemorgen! Hier ook present.
Sainz klaagt over een vreemd geluid vanuit zijn motor, mogelijk iets met zijn turbo.
Sainz klaagt over een vreemd geluid vanuit zijn motor, mogelijk iets met zijn turbo.
Meer regen onderweg vanuit het westen bij Suzuka. Nu even een droog gat.
:strip_exif()/f/image/gJRBb6n0D7xc6q4cg74D23aE.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.jma.go.jp/bos...rmal/elements:hrpns&slmcs
:strip_exif()/f/image/gJRBb6n0D7xc6q4cg74D23aE.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.jma.go.jp/bos...rmal/elements:hrpns&slmcs
Max gaat nu rijden.
Zijn er nog meer mensen wakker die enkel meelezen of zo? Wat een rust hier. Echt vreemd, haha.
Zijn er nog meer mensen wakker die enkel meelezen of zo? Wat een rust hier. Echt vreemd, haha.
Volg de sessie en zo af en toe blik richting forumStefanVerkerk schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 05:32:
Max gaat nu rijden.
-edit-
inters way to go!
[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 07-10-2022 05:34 ]
VER rijdt met zijn eerste hot lap op inters eventjes 3,6 seconde er af ten opzichte van LEC met wets.
Haha, goud dit. Steiner kan er wel om lachen.
https://i.imgur.com/IbveNHW.mp4
https://i.imgur.com/IbveNHW.mp4
[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 07-10-2022 05:39 ]
Een van z'n vele thuisbanenStefanVerkerk schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 05:36:
VER rijdt met zijn eerste hot lap op inters eventjes 3,6 seconde er af ten opzichte van LEC met wets.
B, NL, A, MC, J en als ie gaat trouwen ook nog BR
Weinig spannends verder tijdens deze FP1.
Maar toch, er rijden F1 auto's in de regen met full wets. Het kan dus wel.
Maar toch, er rijden F1 auto's in de regen met full wets. Het kan dus wel.
MSC van de baan in bocht 8
MEDICAL CAR DEPLOYED
7 Oct 2022, 06:05:14
YELLOW IN TRACK SECTOR 8
7 Oct 2022, 06:04:44
MEDICAL CAR DEPLOYED
7 Oct 2022, 06:05:14
YELLOW IN TRACK SECTOR 8
7 Oct 2022, 06:04:44
[ Voor 64% gewijzigd door StefanVerkerk op 07-10-2022 06:06 ]
Zo, serieuze crash nog van Mick. Oei.
ALO snelste deze sessie
fwiw...
Nu 1 slaapcyclus en dan weer verder met de nattigheid in Japan
Nu 1 slaapcyclus en dan weer verder met de nattigheid in Japan
Klopt inderdaad. Volgens SkyF1 reed hij een flinke 'rivier' in.
Hij was hem ook gewoon kwijt op een raar punt.. ineens swoesshhh weg..StefanVerkerk schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 06:10:
[...]
Klopt inderdaad. Volgens SkyF1 reed hij een flinke 'rivier' in.
Net nog even teruggekeken. Goede demonstratie waarom ze niet racen wanneer er een beetje standing water is. Haas zal vast balen van deze proefstart. Mick trouwens ook, niet best voor zijn F1 carrière.
Hopelijk minder regen in P2 zo.
Tomorrow is not today!
De verwachting was dat de regen zou blijven vallen voorlopig.Sydney08 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 06:26:
Hopelijk minder regen in P2 zo.
Nou goedemorgen zeg. Bij Mick moet het kwartje nog steeds vallen. Moeilijke omstandigheden, jadiejadieja, hij is wéér diegene die crasht. Bij Haas zal ie zeker niet mogen blijven, tenzij Ferrari dat eist.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
aan de andere kant, na een paar rondes achter safetycar rijden, is het meeste liggende water wel wegTheBrut3 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 06:18:
Net nog even teruggekeken. Goede demonstratie waarom ze niet racen wanneer er een beetje standing water is. Haas zal vast balen van deze proefstart. Mick trouwens ook, niet best voor zijn F1 carrière.
zeker als ze er vanaf dan elke 2 minuten weer langs komen.
FP1 aangezet en weer lekker verder geslapen met een achtergrond geluid blijkbaar
FP2 hier maar meelezen&via twitter. want ben alweer op het werk

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waarom zou Ferrari dat eisen? Het FDA contract is toch afgelopen/verbroken?siggy schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 06:54:
Bij Haas zal ie zeker niet mogen blijven, tenzij Ferrari dat eist.
It looks like that heavy rain conditions will continue on FP2 as well.
— Toni Sokolov (@tonisokolov1011) 7 oktober 2022
It should be clear tomorrow, FP3 will be very, very important session for every team.#JapaneseGP #F1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
FP2 - tyre test has been scrapped. No dry running so no test. I believe the session will still be 90 mins though. #F1
— Jennie Gow (@JennieGow) 7 oktober 2022
Schumacher rijdt FP2 niet. Zn chassis moet worden vervangen.
Mick will be unable to participate in FP2 due to the requirement of a chassis change following his incident at the end of FP1.#HaasF1 #JapaneseGP pic.twitter.com/73Df8ThZQz
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 7 oktober 2022
[ Voor 13% gewijzigd door Extigo op 07-10-2022 07:45 ]
Ik zie dat ik dus weinig heb gemist anders dan dat Schumacher alweer zijn auto onnodig afschreef.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yup.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:03:
Ik zie dat ik dus weinig heb gemist anders dan dat Schumacher alweer zijn auto onnodig afschreef.
Ik zie nu net dat het zondag ook een grote regen race wordt. Joepie.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vanmorgen de crash van Schumacher terug gekeken, was weer een flinke.
Gelukkig geen droge vrije trainingen
Gelukkig geen droge vrije trainingen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jep. Blij dat ik niet om 05:00 voor de TV zat en gewoon terug heb gekeken. Eens zien of de komende 1,5 (nu nog 1,25) uur meer spanning brengt. F1 Calendar van Racefans is zo te zien ook bijgewerkt, die stond gisteren een uur te laat bij de Vrije Trainingen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:03:
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Latifi was de baan kwijt. #zucht
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Haha neemt Latifi nou de verkeerde afslag? Heb ik dit serieus goed gezien of heb ik gewoon koffie nodig

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
SAI bijna compleet in het grind. Engineer: 'We kijken wanneer we naar intermediate's kunnen'...

per aspera ad astra
Kan toch moeilijk wennen aan lipsync delay bij Tom Coronel. Echt zo moeilijk om beeld en geluid naast de baan synchroon te laten lopen ? Kun je altijd corrigeren.
Hebbie beeld voor de mensen die alleen het topic kunnen volgen?G_Dragon schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:14:
Haha neemt Latifi nou de verkeerde afslag? Heb ik dit serieus goed gezien of heb ik gewoon koffie nodig
McLaren teamradio:
Engineer: "How's the track?"
Norris: "Wet"
Thank you, caption obvious!
Engineer: "How's the track?"
Norris: "Wet"
Thank you, caption obvious!
Ik zie nog niets bij de altijd actieve Reddit users in r/formula1Jasphur schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:19:
[...]
Hebbie beeld voor de mensen die alleen het topic kunnen volgen?
Akelige plek om er vanaf te gaan met aquaplanning, moet direct aan Jules Bianchi denken.TheBrut3 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 06:18:
Wordt de start vast uitgesteld, kan je uitslapenloekf2 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:12:
[...]
Yup.
Ik zie nu net dat het zondag ook een grote regen race wordt. Joepie.
Mijn hele zondag programma in de war. Van mij mogen ze om 07:00.jelmuur schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:23:
[...]
Wordt de start vast uitgesteld, kan je uitslapen
Latifi fans: https://racingnews365.nl/...verdwaalt-op-suzuka#close
(let op de cookies, ABP moet ws ff uit)
of minder gedoe :loekf2 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:27:
Latifi fans: https://racingnews365.nl/...verdwaalt-op-suzuka#close
https://t.co/Q5sJTNkCF9
twitterlinkje
[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 07-10-2022 08:29 ]
Russell naar buiten op inters. Rijdt al aardig wat paarse minisectors.
Haha. What the…basvn schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:29:
[...]
of minder gedoe :
https://t.co/Q5sJTNkCF9
twitterlinkje
Maar toegeven, ging met gamen daar soms ook wel eens in de fout
Nee om eerlijk te zijn niet want ben ook op me werk aan het kijkenJasphur schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:19:
[...]
Hebbie beeld voor de mensen die alleen het topic kunnen volgen?
Ook Max gaat zo naar buiten, hij is zojuist de auto ingestapt. Steeds meer actie op de baan.
Er gebeurd gelukkig genoeg in de vrije training

Hamilton en Verstappen zijn beiden lekker bezig in de regen, wat een tijden!
Als je ook kijkt naar wie Japan de afgelopen jaren hebben gewonnen, zou je dit jaar niet durven denken maar zeg nooit nooit.. Want is alleen maar MercedesExocet schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:44:
Mercedes doet het zeer goed
- Winnaar 2019: Valtteri Bottas
- Winnaar 2018: Lewis Hamilton
- Winnaar 2017: Lewis Hamilton
- Winnaar 2016: Nico Rosberg
- Winnaar 2015: Lewis Hamilton
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2022 08:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |