Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De laatste van het seizoen. Eens zien wat er nu allemaal gebeurt en of Max in staat is om Checo te helpen. Want om dat te doen zal Checo er toch echt bij moeten zitten.
"When you grow up your heart dies"
Ben ook wel benieuwd hoe de Merc's het hier gaan doen, normaal zijn ze hier best sterk geloof ik.sjaool schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:04:
De laatste van het seizoen. Eens zien wat er nu allemaal gebeurt en of Max in staat is om Checo te helpen. Want om dat te doen zal Checo er toch echt bij moeten zitten.
Ik ben ook heel benieuwd wat die twee gaan doen.
Wel jammer dat het de laatste is, maar het is ook wel genoeg geweest.
Wel jammer dat het de laatste is, maar het is ook wel genoeg geweest.
Ha gelukkig weer eens normale tijden 

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Erg veel zin in. Ben benieuwd wanneer haas de 2de stoel bekend gaat maken, dat zou voor de race zijn toch?
Max was hier altijd wel snel, dus lijkt me dat ie pole rijdt en wegrijdt en dan niks meer kan of hoeft te doen.
Eindelijk weer eens F2/F3. Heb ik meer zinin!
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
De beste en meest eenvoudige race om te boycotten. Achtergesteld zandbakland dat niet aan mensenrechten doet, het kampioenschap is toch al beslist en kleuter Max die zijn ware kleuren heeft laten zien verdient geen seconde aandacht meer van mij dit jaar.
https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
Omdat Mercedes altijd de auto had met het meeste vermogen en topsnelheid. Nu heeft Red Bull dat, dus ik zie Max als favoriet. De vorige 2 banen lagen ook ver boven zeeniveau (iets van 700 en 2100 meter), wat voordeliger was voor Mercedes. Deze baan ligt weer rond zeeniveau.Maarten schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:09:
Ben ook wel benieuwd hoe de Merc's het hier gaan doen, normaal zijn ze hier best sterk geloof ik.
Dus als de Red Bull betrouwbaar blijft, het team geen gekke calls of pitstops maakt en Perez goed in zijn vel zit, dan moet afsluiten met een 1-2 wel lukken.
Dan zal het toch de schuld van Max blijven, die moet straks 20 secondes bij finish blijven staan om Perez op P3 te laten inhalen, om zo puntjes te geven, maar omdat Lec alsnog P2 werd, de vorige race de beslisser was om Perez P2 in WDC te laten eindigenTheBrut3 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:48:
Dus als de Red Bull betrouwbaar blijft, het team geen gekke calls of pitstops maakt en Perez goed in zijn vel zit, dan moet afsluiten met een 1-2 wel lukken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Idem, al is het enkel F2. Seizoen F3 is al afgelopen.siggy schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:45:

Ik snap echt niet wat je hier wil zeggen. Maar als Perez voor Leclerc finisht, dan is hij 2e andersom ook. In geval van de top posities heeft afgelopen week helemaal geen impact.SinergyX schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:51:
Dan zal het toch de schuld van Max blijven, die moet straks 20 secondes bij finish blijven staan om Perez op P3 te laten inhalen, om zo puntjes te geven, maar omdat Lec alsnog P2 werd, de vorige race de beslisser was om Perez P2 in WDC te laten eindigen
Maar je neemt wel nog de moeite om ons dit mede te delen?CodeCaster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:47:
De beste en meest eenvoudige race om te boycotten. Achtergesteld zandbakland dat niet aan mensenrechten doet, het kampioenschap is toch al beslist en kleuter Max die zijn ware kleuren heeft laten zien verdient geen seconde aandacht meer van mij dit jaar.

Van die figuren die het hele jaar zelden iets bijdragen behalve als het slecht gaat. Dan zijn ze er als eerste bij om te zagen.RobertMe schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:23:
[...]
Maar je neemt wel nog de moeite om ons dit mede te delen?
DoeiCodeCaster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:47:

Kunnen we pls de hele Max/Perez discussie parkeren en niet ook hier daar weer dagen over door-emmeren.
Ben erg benieuwd hoe de kaarten geschud zijn dit weekend! Mercedes verrassend sterk in Brazil, Red Bull zat er onverwacht een keer naast met de setup, en Ferrari was Ferrari, al hadden ze geen slechte race.
Kortom; 3 teams die toch allemaal gewoon deze race willen winnen om hun vorm te bevestigen. Is er nou een extra recht stuk bijgekomen / bocht verwijderd?
Ben erg benieuwd hoe de kaarten geschud zijn dit weekend! Mercedes verrassend sterk in Brazil, Red Bull zat er onverwacht een keer naast met de setup, en Ferrari was Ferrari, al hadden ze geen slechte race.
Kortom; 3 teams die toch allemaal gewoon deze race willen winnen om hun vorm te bevestigen. Is er nou een extra recht stuk bijgekomen / bocht verwijderd?
Weinig kans... Die discussie is dit weekend vrij actueel.Loveless85 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:28:
Kunnen we pls de hele Max/Perez discussie parkeren en niet ook hier daar weer dagen over door-emmeren.
Ik kijk al een jaar of vijftien F1, lees veel mee en draag af en toe bij, maar heb niet zo'n behoefte om in een livechattopic mee te lallen van "oeh Max wat doe je nu" of "Hamilton is weer aan het zeiken over z'n banden", want om een of andere reden loopt mijn stream altijd achter en hebben vijftig anderen dat op dat moment al gepost.Justevo schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:27:
[...]
Van die figuren die het hele jaar zelden iets bijdragen behalve als het slecht gaat. Dan zijn ze er als eerste bij om te zagen.
Ik voelde wel de noodzaak om als eerste in dit topic af te geven op het land waar deze race wordt verreden. Mensen worden daar in de gevangenis gezet wanneer ze homoseksueel zijn of buitenechtelijke seks hebben, of wanneer ze kritiek hebben op de overheid. Als alternatief of aanvulling daarop krijgen ze zweepslagen.
Maar hey, V6 goes brr (mede dankzij hun olie) dus we zijn blij, toch?
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
Ieder z'n ding. Niet mee komen "lallen" maar wel komen klagen over dat Verstappen een kleuter is vind ik dan wel weer twee uitersten. Ik ben ook geen voorstander van een race in een land waar ze homoseksuelen van daken gooien, maar wij gaan daar in dit topic echt niets aan veranderen. Vind het dus vrij nutteloos.CodeCaster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:38:
[...]
Ik kijk al een jaar of vijftien F1, lees veel mee en draag af en toe bij, maar heb niet zo'n behoefte om in een livechattopic mee te lallen van "oeh Max wat doe je nu" of "Hamilton is weer aan het zeiken over z'n banden", want om een of andere reden loopt mijn stream altijd achter en hebben vijftig anderen dat op dat moment al gepost.
Ik voelde wel de noodzaak om als eerste in dit topic af te geven op het land waar deze race wordt verreden. Mensen worden daar in de gevangenis gezet wanneer ze homoseksueel zijn of buitenechtelijke seks hebben, of wanneer ze kritiek hebben op de overheid. Als alternatief of aanvulling daarop krijgen ze zweepslagen.
Alweer de laatste race. 3 Top teams die het momenteel goed doen.
Komt er een situatie dat Max Perez kan helpen?
Wordt een leuk weekend!
Komt er een situatie dat Max Perez kan helpen?
Wordt een leuk weekend!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Er zijn genoeg landen waar geracet werd/wordt, die verkeerd omgaan met mensenrechten. India, China, Qatar, Rusland en ga zo maar door. Ook landen als USA zijn niet schoon als het gaat om mensenrechten. Als dit echt je principes zijn, kan je beter stoppen met kijken.CodeCaster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:38:
[...]
Ik kijk al een jaar of vijftien F1, lees veel mee en draag af en toe bij, maar heb niet zo'n behoefte om in een livechattopic mee te lallen van "oeh Max wat doe je nu" of "Hamilton is weer aan het zeiken over z'n banden", want om een of andere reden loopt mijn stream altijd achter en hebben vijftig anderen dat op dat moment al gepost.
Beter dan uit een vliegend vliegtuig, toch?Justevo schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:42:
[...]
Ieder z'n ding. Niet mee komen "lallen" maar wel komen klagen over dat Verstappen een kleuter is vind ik dan wel weer twee uitersten. Ik ben ook geen voorstander van een race in een land waar ze homoseksuelen van daken gooien, maar wij gaan daar in dit topic echt niets aan veranderen. Vind het dus vrij nutteloos.

Och jah, F3 had inderdaad een prachtige finishVanStino schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:56:
[...]
Idem, al is het enkel F2. Seizoen F3 is al afgelopen.(Maar ik kijk heel erg graag de support races, de heren en dames racers in F2/F3 hebben nog net een tikje hogere risk/reward en dat maakt de races meestal wel echt spannend.)

Dat de F1 geen enkel probleem heeft met sportswashing is al heel lang duidelijk, zo ook de hypocrieten der startvelden die het uiteraard 'best crowd ever' vinden

Hopelijk kan Max nog op een high eindigen, anders is het wel een anticlimax. (

Nee, want die is juist nu relevant? Gaat Max weer voor alleen maar zichzelf of heeft het team de boel kunnen sussen en wil hij Perez nu wel helpen, zoals Perez vorig jaar notabene hier hem aan de titel geholpen heeft.Loveless85 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:28:
Mercedes zal er hier ook wel goed bij zitten.
Niet ten opzichte van vorig jaar toch? De veranderingen waren daarvoor al doorgevoerd.
Daarom zeg ik toch ook dat dit de makkelijkste race is om niet te kijken? Want ik vind de sport geweldig en kijk graag, daarom is het ook zo dubbel.Extigo schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:46:
[...]
Er zijn genoeg landen waar geracet werd/wordt, die verkeerd omgaan met mensenrechten. India, China, Qatar, Rusland en ga zo maar door. Ook landen als USA zijn niet schoon als het gaat om mensenrechten. Als dit echt je principes zijn, kan je beter stoppen met kijken.
Als ik niet kijk en niets zeg, merkt daar niemand wat van. Vandaar dat ik even kom zeggen dat ik deze niet kijk. Misschien zet ik er ook maar één iemand mee aan het denken, en heb daarmee meer impact dan stilletjes niets doen.
[Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 16-11-2022 09:58]
Nou, weer een hoofdstuk om af te sluiten zondag. Ben benieuwd hoeveel gezeik er nog over blijft als Verstappen het kampioenschap officieel gewonnen heeft. Heb het idee dat de Perez en Hamilton fans nog wel lange tijd giftig gaan doen, ongeacht of dat nou terecht is of niet. Maar goed, mij maakt het weinig uit, hij is gewoon de terechte winnaar dit jaar.
En omdat het meeste al beslist is, wordt het voor veel jongens nog een leuke race om wat meer te doen. En Russell heeft net als Sainz dit jaar zijn vuurdoop gehaald. Dus die heeft nu vast een enorme last van zijn schouders af.
En omdat het meeste al beslist is, wordt het voor veel jongens nog een leuke race om wat meer te doen. En Russell heeft net als Sainz dit jaar zijn vuurdoop gehaald. Dus die heeft nu vast een enorme last van zijn schouders af.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Mercedes gaat roepen dat ze heel graag het Kyalami circuit in Zuid-Afrika terug op de kalender willen vanwege zijn pracht en praal...... Rond de 1500m boven zeeniveauTheBrut3 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:48:
[...]
Omdat Mercedes altijd de auto had met het meeste vermogen en topsnelheid. Nu heeft Red Bull dat, dus ik zie Max als favoriet. De vorige 2 banen lagen ook ver boven zeeniveau (iets van 700 en 2100 meter), wat voordeliger was voor Mercedes. Deze baan ligt weer rond zeeniveau.

Laatste race van het jaar.
Ben wel blij dat we dit jaar kunnen afsluiten, met al die vage dingen die er gebeurt zijn.
PER P1 en iedereen is blij.
Ben wel blij dat we dit jaar kunnen afsluiten, met al die vage dingen die er gebeurt zijn.
PER P1 en iedereen is blij.
Wat doe je dan nog in dit topic? Beetje boel onbegrijpelijk naar mijn mening.CodeCaster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:47:
Ik denk eerder dat Ferrari en Charles geen fouten moeten maken.TheBrut3 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:48:
[...]

Het moment is toch weer aangebroken, we zitten weer in het laatste topic van dit seizoen
De race zal ik pas Zondagavond of Maandag in de ochtend bekijken, want om 14:00 zit bij de Dutch Comic Con in Utrecht.
Ben wel heel benieuwd of Perez die P2 weet te krijgen

De race zal ik pas Zondagavond of Maandag in de ochtend bekijken, want om 14:00 zit bij de Dutch Comic Con in Utrecht.
Ben wel heel benieuwd of Perez die P2 weet te krijgen

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
De aanpassingen zijn vorig jaar al gedaan, ik mag hopen dat je die race hebt gezienLoveless85 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:28:
Is er nou een extra recht stuk bijgekomen / bocht verwijderd?

https://www.formula1.com/...ejS8Xxbgoom5yPUInsek.html
Inclusief filmpje met uitleg.
Hoezo? Was er iets bijzonders in die race dan?TheBrut3 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:43:
[...]
De aanpassingen zijn vorig jaar al gedaan, ik mag hopen dat je die race hebt gezien

Volgens mij is juist de inhaalactie / plek in de laatste ronde het resultaat van die aanpassing, de chicane daarvoor is weggehaald geloof ik.
Ben er in elk geval gerust op dat het niet zo'n controversiele race zal worden als vorig jaar en dat zal al een flinke verbetering zijn.
Hoop dat Leclerc zijn P2 veilig kan stellen, dat verdient hij wel na zo'n brak seizoen.
Hoop dat Leclerc zijn P2 veilig kan stellen, dat verdient hij wel na zo'n brak seizoen.
Met dat lange rechte stuk zou je zeggen dat deze track Red Bull moet liggen. Maar Mercedes is wel flink gaan updaten de laatste tijd, dus we gaan het zien.
Tomorrow is not today!
Die aanpassingen zijn er al even. Dit is de oude layout:van 2020:Loveless85 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:28:
Sinds 2021 is de nieuwe track in gebruik, die layout zie je in de TS.

[Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 16-11-2022 13:10]
Einde van het seizoen. Dan een paar maanden geen F1. Vindt het gezin ook wel eens fijn.
Hoop voor Verstappen dat hij in staat is Perez te helpen en dat hij niet eindigt met een halve ronde voorsprong. De bal ligt dus zeker bij Perez. Voor Leclerc blijven.
We gaan het meemaken de komende dagen. Weer zin in!

We gaan het meemaken de komende dagen. Weer zin in!
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik vind het lastig wie ik P2 het meest gun. Van de ene kant heeft Leclerc pech gehad met Ferrari. Van de andere kant heeft hij bijvoorbeeld de auto ook in de muur geparkeerd in Frankrijk. Perez heeft volgens mij geen mega fouten gemaakt, maar is gewoon niet snel genoeg.Homeland schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:02:
Ik vind Russell nu echt een eikeltje geworden bij Mercedes, dus gun hem niet nog een overwinnen. Maar gekeken naar prestaties zou hij wel de 2e plek verdienen. Met de minste auto, gemiddeld gezien over het jaar, kan hij theoretisch nog 2e worden. Hij heeft erg constant gereden, eigenlijk altijd P3-P5 met 1x P2 en afgelopen race de overwinning. Ook 1x P14 (Singapore) maar dat kwam omdat hij vanuit de pit moest starten en 1x P8 (Japan) wat een knotsgekke race was en alsnog 1.5s achter P6.
Als je deze kijkt duurt het 'een hele week' korter voor je de volgende race kunt kijken.CodeCaster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:47:
Ik denk dat als Verstappen Leclerc van de baan af rijdt dat het dan nog wel eens een stukje controversieler kan worden. Vooral als ze Perez dan ook meenemen, er een SC komt, Hamilton aan de leiding, Russell er achter met verse bandjes, SC die in de voorlaatste ronde naar binnen gaat, en dan Russell die Hamilton in de laatste ronde inhaalt, meteen de fastest lap rijdt, en zo P2 pakt in het kampioenschap.Homeland schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:02:
Ben er in elk geval gerust op dat het niet zo'n controversiele race zal worden als vorig jaar en dat zal al een flinke verbetering zijn.
Gaat nog een boeiende laatste race worden om o.a. P2 in het kampioenschap, maar stiekem kijk ik alweer uit naar de start van 2023 
Gaat Mercedes weer volledig meedoen om de titelstrijd? En wat betekent dat voor de onderlinge relaties in dat team?
Gaat Binotto inderdaad vervangen worden en gaat Ferrari daarmee beter presteren?
Hoe gaat Nyck het doen?
Zijn er inderdaad 6 teams over het budget gegaan?
Blijf kijken naar Goede Rondetijden, Slechte Rondetijden

Gaat Mercedes weer volledig meedoen om de titelstrijd? En wat betekent dat voor de onderlinge relaties in dat team?
Gaat Binotto inderdaad vervangen worden en gaat Ferrari daarmee beter presteren?
Hoe gaat Nyck het doen?
Is de volgende ook niet in een "achtergesteld zandbakland" dan?Onestone schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:21:
[...]
Als je deze kijkt duurt het 'een hele week' korter voor je de volgende race kunt kijken.

Hmm nee, was het een boeiende race vorig jaar?TheBrut3 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:43:
[...]
De aanpassingen zijn vorig jaar al gedaan, ik mag hopen dat je die race hebt gezien

Dan heb ik het dus mis, ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat bij een van die zandbakbanen er een bochtensectie verdween er een meer recht stuk voor terugkwam. Wellicht was dat dan vorig jaar.
Hopelijk volgend jaar inderdaad een kampioenschap waarin in de laatste race alle 3 top teams nog meedoen voor de overwinningJEightyFive schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:44:
Gaat nog een boeiende laatste race worden om o.a. P2 in het kampioenschap, maar stiekem kijk ik alweer uit naar de start van 2023
Hoe gaat Nyck het doen?

Hail to the king baby!
Maar vorig jaar zeker wél gekeken??CodeCaster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:38:
[...]

Als ik Andrew Shovlin bij F1 Nation hoor, was Brazilie meer een gelukje dat zij met relatief weinig trainingstijd de auto in een goed window hadden. Met meer drag en lange rechte stukken dan op Interlagos zou dit weer voor een reset moeten zorgen. Kijkend naar de qualificatie van vorig jaar was het van belang de banden "goed" te houden tot de laatste sector. Die sector zal Mercedes en Ferrari goed liggen dus is het voor RBR zaak om iets toe te geven in sector 1 en 2, om in 3 niet al te veel te verliezen.
Zoals eerder al genoemd, kan Verstappen relatief weinig helpen, anders dan een aanstormende Leclerc afhouden wanneer Perez voor hem ligt. Perez zal het dus hoogstwaarschijnlijk op eigen kracht moeten doen. Ik denk dat Verstappen niet snel een overwinning voor Perez zal laten, daar zijn zijn statistieken toch te heilig voor.
Uiterste scenario dat Russell P2 haalt, vind ik ook niet echter verdiend. Doorgaans door goede betrouwbaarheid maar 3/4 van de races ver van de pace van RBR en Ferrari af. Brazilie was de eerste keer dat hij liet zien van goede race-craft beschikt (Sakir GP zat hij gewoon in een dubbel zo snelle wagen als de rest en waren Leclerc en Verstappen al uitgevallen).
Hamilton zal ook wel de balen hebben dat hij quasi-thuisrace op Interlagos niet had gewonnen, al was hij daar deels debet aan bij de SC herstart. Redemption? Ik weet niet of het er in zit. Vorig jaar wel een super pace, maar toen nog andere banden.
Ik denk dat Verstappen er met de winst van door gaat, dan Sainz, Hamilton, Perez, Russell en Noris. Leclerc valt uit met motor problemen, Binotto's laatste weekend voor Ferrari als teambaas.
Zoals eerder al genoemd, kan Verstappen relatief weinig helpen, anders dan een aanstormende Leclerc afhouden wanneer Perez voor hem ligt. Perez zal het dus hoogstwaarschijnlijk op eigen kracht moeten doen. Ik denk dat Verstappen niet snel een overwinning voor Perez zal laten, daar zijn zijn statistieken toch te heilig voor.
Uiterste scenario dat Russell P2 haalt, vind ik ook niet echter verdiend. Doorgaans door goede betrouwbaarheid maar 3/4 van de races ver van de pace van RBR en Ferrari af. Brazilie was de eerste keer dat hij liet zien van goede race-craft beschikt (Sakir GP zat hij gewoon in een dubbel zo snelle wagen als de rest en waren Leclerc en Verstappen al uitgevallen).
Hamilton zal ook wel de balen hebben dat hij quasi-thuisrace op Interlagos niet had gewonnen, al was hij daar deels debet aan bij de SC herstart. Redemption? Ik weet niet of het er in zit. Vorig jaar wel een super pace, maar toen nog andere banden.
Ik denk dat Verstappen er met de winst van door gaat, dan Sainz, Hamilton, Perez, Russell en Noris. Leclerc valt uit met motor problemen, Binotto's laatste weekend voor Ferrari als teambaas.
Vorig jaar met gelijke punten voor gedeelde nummers 1 de laatste race in.
Dit jaar met gelijke punten voor de gedeelde nummers 2.
Benieuwd wat het gaat brengen en hoe de sfeer binnen het RedBull team gaat zijn.
Dit jaar met gelijke punten voor de gedeelde nummers 2.
Benieuwd wat het gaat brengen en hoe de sfeer binnen het RedBull team gaat zijn.
Even een wilde losse flodder. In hoeverre zou het RB helpen om bv Max al met een setup voor volgend jaar te laten rijden? Dan is de rijhoogte toch anders?
Worst case krijgen ze al intel over de setup voor volgend jaar.
Best Case: gaat hij wat langzamer, en komt ie in het vaarwater van de Perez'en, Sainzen en Leclercs. Precies daar waar hij hinderlijk in de weg rijdt, èn hebben ze intel voor volgend jaar.
Paar puntjes ter nuancering van mijn eigen argument
- Max wil niet gehinderd worden in zijn kans om de race te winnen
- De intel komt volgend jaar tijdens de testweken in Bahrein (en Barcelona? Is dat het zelfde als dit jaar?) toch wel
Best Case: gaat hij wat langzamer, en komt ie in het vaarwater van de Perez'en, Sainzen en Leclercs. Precies daar waar hij hinderlijk in de weg rijdt, èn hebben ze intel voor volgend jaar.
- De intel komt volgend jaar tijdens de testweken in Bahrein (en Barcelona? Is dat het zelfde als dit jaar?) toch wel
Ik denk dat voor de verhoogde rijhoogte, Adrian Newey en kornuiten nog wel een andere vloer willen introduceren om deze ook op rijhoogte "luchtdicht" te krijgen. Er zou een vloer in de pipeline zitten maar die hebben ze vooruitgeschoven. Zulke overspeed heeft RBR nou ook weer niet dat men met "2cm minder groundeffect" durft te rijden.YoupS schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:05:
Even een wilde losse flodder. In hoeverre zou het RB helpen om bv Max al met een setup voor volgend jaar te laten rijden? Dan is de rijhoogte toch anders?
De vloer van de RB is/staat/hangt toch al hoger dan die van de rest?
[Voor 9% gewijzigd door murphydrz op 16-11-2022 15:24]
T.o.v. Merc sowieso. De 'rest' als in allemaal, durf ik niet te zeggen.murphydrz schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:24:
Er werd (/wordt) zelfs over gesproken dat Red Bull weer wat rake had? De rest is allemaal zo vlak mogelijk en tegen het asfalt aan. De Red Bull staat achter weer wat hoger.murphydrz schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:24:
mclaren komende race!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik hoop maar dat Michael Masi als eregast is uitgenodigd of dat we anders een cameo van hem te zien krijgen 

CodeCaster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:57:
[...]
Daarom zeg ik toch ook dat dit de makkelijkste race is om niet te kijken? Want ik vind de sport geweldig en kijk graag, daarom is het ook zo dubbel.
Als ik niet kijk en niets zeg, merkt daar niemand wat van. Vandaar dat ik even kom zeggen dat ik deze niet kijk. Misschien zet ik er ook maar één iemand mee aan het denken, en heb daarmee meer impact dan stilletjes niets doen.
offtopic:
Men houdt hier niet van moraalridders (ik wel overigens!), zoveel was wel duidelijk in aanloop naar Zandvoort waar het gros de rechtzaken omtrent milieu en beschermde diersoorten onzin en overdreven vond.
Men houdt hier niet van moraalridders (ik wel overigens!), zoveel was wel duidelijk in aanloop naar Zandvoort waar het gros de rechtzaken omtrent milieu en beschermde diersoorten onzin en overdreven vond.
Klopt, er wordt gezegd dat ze de suspensie zo voor elkaar gekregen dat het op de rechte stuk wat omlaag gaat en dus zeer efficiënte aero. Wel is het zo dat Ferrari en Mercedes sneller zijn in de bochten.RobertMe schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:31:
[...]
Er werd (/wordt) zelfs over gesproken dat Red Bull weer wat rake had? De rest is allemaal zo vlak mogelijk en tegen het asfalt aan. De Red Bull staat achter weer wat hoger.
Ik gun het diegene met uiteindelijk de meeste punten. Dat is Verstappens gedachte waarschijnlijk ook.TheBrut3 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:20:
[...]
Ik vind het lastig wie ik P2 het meest gun
Is dit nu een groot display?
Meen iets gezien te hebben dat McLaren samen met Google en nog een partner/producent bezig waren om de covers van een of ander display technologie te voorzien. Dus carbon out display in. Zodat we onder het kijken ook nog een adblocker nodig hebben als Google de reclame voor het hoogste bod doet verkopen.
On a more serious note: ze hebben dit ik meen dus op F1TV laten zien dat ze displays hadden in de cockpitrand. En die technologie zou dan net zo ligt, sterk, hitte tolerant, ... zijn als carbon waardoor ze het ook als engine cover kunnen toepassen.
We gaan van rijdende reclameborden naar rijdende reclamespotjes. The future is here!RobertMe schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:18:
[...]
Meen iets gezien te hebben dat McLaren samen met Google en nog een partner/producent bezig waren om de covers van een of ander display technologie te voorzien. Dus carbon out display in. Zodat we onder het kijken ook nog een adblocker nodig hebben als Google de reclame voor het hoogste bod doet verkopen.
On a more serious note: ze hebben dit ik meen dus op F1TV laten zien dat ze displays hadden in de cockpitrand. En die technologie zou dan net zo ligt, sterk, hitte tolerant, ... zijn als carbon waardoor ze het ook als engine cover kunnen toepassen.
Hadden ze nu nog maar die Indycar-style dingen achter de airbox. Konden we tijdens de F1 race een filmpje óp de covers kijken.
De strijd om plek 2 is nog spannend! heerlijk weer raceweekend, maar daarna het zwarte gat in 
En voor de moraalridders: Ik heb zelfs een GP gekeken in een land waar de overheid kinderen uit gezinnen heeft gerukt en waarbij een groot deel van de bevolking vlak daarna nog op de lachende eindverantwoordelijke hebben gestemd. Had ik eigenlijk niet moeten doen, sorry!

En voor de moraalridders: Ik heb zelfs een GP gekeken in een land waar de overheid kinderen uit gezinnen heeft gerukt en waarbij een groot deel van de bevolking vlak daarna nog op de lachende eindverantwoordelijke hebben gestemd. Had ik eigenlijk niet moeten doen, sorry!
Welk land was dat? Ik heb daar geen actieve herinnering aan.sNielz123 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:59:
De strijd om plek 2 is nog spannend! heerlijk weer raceweekend, maar daarna het zwarte gat in
Dit hadden ze inderdaad, in Austin: https://storage.googleapi...8A6631-e1666270939718.jpgRobertMe schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:18:
[...]
Hier met andere inhoud: https://storage.googleapi...8A6631-e1666270939718.jpg
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Tsjah... brak inderdaad. Wie verdient die p2 nou? Perez die in een van de snelste autos van de grid soms veel moeite heeft om in de buurt van het podium te komen? Of leclerc die in een snelle auto, maar met veel blunders in de strategie en pitbox op hetzelfde aantal punten is gekomen. Mag ik zeggen dat leclerc eigenlijk de betere coureur is?Homeland schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:02:
Alleen als je Mart Smeets heet. YouTube: Mart Smeets Mixstylezzz schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:22:
Mag ik zeggen dat leclerc eigenlijk de betere coureur is?
[Voor 14% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 16-11-2022 20:36]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Ben ik de enige met een soort PTSD gevoel als je de topictitel leest? (ok 1 getal anders).
I served in a company of heroes.
Ik raad iedereen aan deze nog eens te kijken. Kippenvel.Vuvuzela schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:58:
Ben ik de enige met een soort PTSD gevoel als je de topictitel leest? (ok 1 getal anders).
Lewis: "Is he right behind me? On new tires?
RBR race engineer: "This is it Max, this is it."
Goh, hoe zou dat komen? Ooit er bij stilgestaan dat F1 voor veel mensen een stukje ontspanning is? Even niet bezig zijn met al het gezeur in de wereld maar gewoon lekker met de soap die F1 heet.dawg schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:41:
[...]
offtopic:
Ik vind echt wel dat jullie een punt hebben, maar ik heb gewoon zo weinig zin in het gezeik rondom een onderwerp waar ik juist m’n ontspanning uit haal.
Dat zal de reden zijn dat men hier niet zoveel zin heeft in moraalridders.
Dit klinkt egocentrisch, en wellicht is dat het ook, maar stuur lekker een mail naar de FIA en val mij er niet mee lastig.

Ja, dat mag, ik ben het ook wel met je eens. Verstappen heeft laten zien wat de potentie is van de RB18, die was zeker de 2e seizoenshelft superieur, maar waar Verstappen de overwinningen bijna aan elkaar reeg, zat Perez regelmatig voor plek 5-6 te vechten. Sinds de zomerstop heeft Verstappen 6x gewonnen, Perez heeft maar 4x op het podium gestaan in dezelfde tijd. Net als Bottas, over een heel seizoen komen ze er gewoon niet aan t.o.v. de nummer 1 binnen het team, en corrigeerde de betere auto dat nog enigszins. Wat dat betreft zou ik het terecht vinden als Leclerc komend weekend de P2 in het WDC pakt, hij was zeker niet foutloos dit seizoen, maar hij heeft wel het maximale uit de Ferrari gehaald.stylezzz schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:22:
[...]
Tsjah... brak inderdaad. Wie verdient die p2 nou? Perez die in een van de snelste autos van de grid soms veel moeite heeft om in de buurt van het podium te komen? Of leclerc die in een snelle auto, maar met veel blunders in de strategie en pitbox op hetzelfde aantal punten is gekomen. Mag ik zeggen dat leclerc eigenlijk de betere coureur is?
Ik red zoiets tot de 6 minuut mark en dan zet ik hem af..jaapstobbe schreef op woensdag 16 november 2022 @ 23:01:
[...]
Ik raad iedereen aan deze nog eens te kijken. Kippenvel.
[YouTube: That Night in Abu Dhabi - Formula 1 Short film]

Edit: Maar inderdaad, wat een video...

[Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 16-11-2022 23:37]
Maar dat zal dan nog steeds de schuld van Max blijven, die trend is ingezet, die is nu bepaald. En dat is jammer.Transportman schreef op woensdag 16 november 2022 @ 23:34:
[...]
Ja, dat mag, ik ben het ook wel met je eens. Verstappen heeft laten zien wat de potentie is van de RB18, die was zeker de 2e seizoenshelft superieur, maar waar Verstappen de overwinningen bijna aan elkaar reeg, zat Perez regelmatig voor plek 5-6 te vechten. Sinds de zomerstop heeft Verstappen 6x gewonnen, Perez heeft maar 4x op het podium gestaan in dezelfde tijd. Net als Bottas, over een heel seizoen komen ze er gewoon niet aan t.o.v. de nummer 1 binnen het team, en corrigeerde de betere auto dat nog enigszins. Wat dat betreft zou ik het terecht vinden als Leclerc komend weekend de P2 in het WDC pakt, hij was zeker niet foutloos dit seizoen, maar hij heeft wel het maximale uit de Ferrari gehaald.
Ergens hoop je dat 2021 dit weekend is weer, welke fan je ook geweest bent dat weekend, het is 1 van de mooiste laatste rondes van F1 geworden. Dan hoop je dat alles gewoon 'verloopt', gewoon een race, Checo ver voorbij lec, en laat die zooi dan maar gewoon, geen drama, geen bullshit.
Het is de laatste race van Vettel, de laatste race voor (voorlopig) Ric, laat het dan voorlopig de race voor hun zijn, geen overschaduw van drama en andere bullshit.
En laatste race Latifi.. maargoed

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En van Mick...SinergyX schreef op donderdag 17 november 2022 @ 00:42:
[...]
Maar dat zal dan nog steeds de schuld van Max blijven, die trend is ingezet, die is nu bepaald. En dat is jammer.
Ergens hoop je dat 2021 dit weekend is weer, welke fan je ook geweest bent dat weekend, het is 1 van de mooiste laatste rondes van F1 geworden. Dan hoop je dat alles gewoon 'verloopt', gewoon een race, Checo ver voorbij lec, en laat die zooi dan maar gewoon, geen drama, geen bullshit.
Het is de laatste race van Vettel, de laatste race voor (voorlopig) Ric, laat het dan voorlopig de race voor hun zijn, geen overschaduw van drama en andere bullshit.
En laatste race Latifi.. maargoed
(Bron, zijn eigen twitteraccount)
Vincere Per Belli
VS met Trumpiedump.TheBrut3 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:47:
[...]
Welk land was dat? Ik heb daar geen actieve herinnering aan.
Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ietsje dichterbij dan dat

Ik snap nog steeds niet goed wat Hulkenberg nog te bieden heeft, behalve een gunfactor. Maar mijns inziens had Mick die ook. Is Hulkenberg nou echt zoveel beter, ondanks zijn paar jaar afwezigheid?
Ah toeslagenaffaireYoupS schreef op donderdag 17 november 2022 @ 07:55:
[...]
Ietsje dichterbij dan dat.
Ik snap nog steeds niet goed wat Hulkenberg nog te bieden heeft, behalve een gunfactor. Maar mijns inziens had Mick die ook. Is Hulkenberg nou echt zoveel beter, ondanks zijn paar jaar afwezigheid?

Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Wat een moment was ditjaapstobbe schreef op woensdag 16 november 2022 @ 23:01:
[...]
Ik raad iedereen aan deze nog eens te kijken. Kippenvel.
[YouTube: That Night in Abu Dhabi - Formula 1 Short film]

Krijg er nog steeds kippenvel van..
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Tijdens de race vorig jaar was onze kleine man net 3 weken oud en die had ik bij me liggen.G_Dragon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:09:
[...]
Wat een moment was dit..
En toen kwam dit beeld voorbij
Vader en zoon, van kleins af aan alles gegeven en het grote doel bereikt.
Man ik kan er nog steeds emo van worden.
Mijn zoontje zegt nu nog regelmatig bij races als ie ziet dat Max 1e staat;G_Dragon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:09:
[...]
Wat een moment was dit..
"Papa niet zo juichen als vorig jaar hé, als Max wint"
Die zat langs me te huilen van de schrik toentertijd omdat ik tegen het plafond vloog

Mijn boefje is liev!
Dit klinkt heel bekend. Mijn jongste was anderhalf en schrok zich een hoedje. Die heb ik na het juichen nog even moeten troosten.JB schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:36:
[...]
Mijn zoontje zegt nu nog regelmatig bij races als ie ziet dat Max 1e staat;
Die zat langs me te huilen van de schrik toentertijd omdat ik tegen het plafond vloog
Je hebt 2 groepen, de ene groep kijkt naar entertainment en niet verder dan dat. De andere groep kijkt naar entertainment maar ook hoe dat tot stand komt.ZeromaNoiS schreef op woensdag 16 november 2022 @ 23:04:
[...]
Goh, hoe zou dat komen? Ooit er bij stilgestaan dat F1 voor veel mensen een stukje ontspanning is? Even niet bezig zijn met al het gezeur in de wereld maar gewoon lekker met de soap die F1 heet.
Ik vind echt wel dat jullie een punt hebben, maar ik heb gewoon zo weinig zin in het gezeik rondom een onderwerp waar ik juist m’n ontspanning uit haal.
Dat zal de reden zijn dat men hier niet zoveel zin heeft in moraalridders.
Dit klinkt egocentrisch, en wellicht is dat het ook, maar stuur lekker een mail naar de FIA en val mij er niet mee lastig.
Goed voorbeeld is het aankomende WK maar in diezelfde richting zit ook een zanger die bijvoorbeeld veroordeeld is voor misbruik, de ene groep luistert dan nog naar zijn/haar muziek, de andere groep niet meer.
En ik vind persoonlijk dat er ook nog een groep is die het puur voor de sport kijktHomeland schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:44:
[...]
Je hebt 2 groepen, de ene groep kijkt naar entertainment en niet verder dan dat. De andere groep kijkt naar entertainment maar ook hoe dat tot stand komt.
Goed voorbeeld is het aankomende WK maar in diezelfde richting zit ook een zanger die bijvoorbeeld veroordeeld is voor misbruik, de ene groep luistert dan nog naar zijn/haar muziek, de andere groep niet meer.

Haha, mijn zoontje was toen 2,5, die snapte er echt helemaal niks van dat ik zo stond te schreeuwen en juichen achter de TV (mijn vriendin trouwens ook nietJB schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:36:
[...]
Mijn zoontje zegt nu nog regelmatig bij races als ie ziet dat Max 1e staat;

Inmiddels een jaartje verder en hij begint F1 ("raceauto's racen, niet botsen!") steeds interessanter te vinden, en hij herkent Max inmiddels ook al

Ik hoop dat het zondag 1-2'tje wordt, maar dat zal lastig worden. Een situatie zoals vorig jaar maar dan voor P2 lijkt mij wel episch

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.
Maar dan zit je dus in groep 1, en beslis je niet verder te kijken/geen moreel oordeel te vellen over hoe die sport tot stand komt.G_Dragon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:45:
[...]
En ik vind persoonlijk dat er ook nog een groep is die het puur voor de sport kijkt
Overigens is het misschien ook meer een schaal, aan de ene kant "ik kijk alles, ongeacht moreel juist of niet" aan de andere kant, "ik kijk alleen 100% moreel zuivere sporten/events". En iedereen zal daar ergens tussenin hangen.
Voor F1 kijk ik in principe elke race, wetende dat het qua uistoot een rampzalige sport is die greenwashing aan alle kanten mogelijk maakt...
Bij het WK heb ik wat meer twijfels, zal denk ik alsnog wel wedstrijden kijken want tja, of ik nu wel of niet kijk, gaat dat nu veel verschil maken?
En sommige muzikanten luister ik niet meer vanwege hoe ze zich in het verleden hebben gedragen.
Kan dat niet lekker in [F1] Randzaken ? Abu Dhabi is niet de enige baan waarbij deze overwegingen spelen.
Ah oke duidelijk!Homeland schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:55:
[...]
Maar dan zit je dus in groep 1, en beslis je niet verder te kijken/geen moreel oordeel te vellen over hoe die sport tot stand komt.
Overigens is het misschien ook meer een schaal, aan de ene kant "ik kijk alles, ongeacht moreel juist of niet" aan de andere kant, "ik kijk alleen 100% moreel zuivere sporten/events". En iedereen zal daar ergens tussenin hangen.
Voor F1 kijk ik in principe elke race, wetende dat het qua uistoot een rampzalige sport is die greenwashing aan alle kanten mogelijk maakt...
Bij het WK heb ik wat meer twijfels, zal denk ik alsnog wel wedstrijden kijken want tja, of ik nu wel of niet kijk, gaat dat nu veel verschil maken?
En sommige muzikanten luister ik niet meer vanwege hoe ze zich in het verleden hebben gedragen.

Ik kijk namelijk zelf puur omdat ik sport leuk vind en ik als kind al met mijn vader meekeek toen Schumacher nog reed, maakt mij vaak niet uit wie er wint zolang het maar eerlijk gaat. Persoonlijk vind ik het allermooiste wanneer er iemand uit het middenveld of uit het achterveld wint, dat zijn vaak de grootste verrassingen.
Ik hoop persoonlijk wel dat er weer veel meer gereden gaat worden wanneer er regen valt, want dat is voor mij dit jaar de grootste teleurstelling van het seizoen.
Ik krijg nog steeds kippenvel van dat inhaalmoment in de laatste ronde(s)JB schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:36:
[...]
Zelden zo'n indrukwekkend sportmoment gezien.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nog steeds van de beelden van de pitwall, Newey die je in huilen ziet uitbarsten, de pitcrew die je de garagebox ziet uitrennen.Gunner schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:23:
[...]
Ik krijg nog steeds kippenvel van dat inhaalmoment in de laatste ronde(s)

Never Before Have I Seen Such A Blatant Display Of Poofery!!
Gunner schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:23:
[...]
Ik krijg nog steeds kippenvel van dat inhaalmoment in de laatste ronde(s)
Ergens jammer dat ik al die momenten niet goed mee heb gekregen. Cliche, maar thuis voor de TV zie je het toch beter.Sepp14 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:26:
[...]
Nog steeds van de beelden van de pitwall, Newey die je in huilen ziet uitbarsten, de pitcrew die je de garagebox ziet uitrennen.
De sfeer op locatie redt natuurlijk alles

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Maar jij kreeg een gastoptreden van Ali BFeaR schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:30:
[...]
[...]
Ergens jammer dat ik al die momenten niet goed mee heb gekregen. Cliche, maar thuis voor de TV zie je het toch beter.
De sfeer op locatie redt natuurlijk alles![]()
[Afbeelding]

Never Before Have I Seen Such A Blatant Display Of Poofery!!
Ah joh, wees blij dat je de hond niet was gaan uitlatenFeaR schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:30:
[...]
[...]
Ergens jammer dat ik al die momenten niet goed mee heb gekregen. Cliche, maar thuis voor de TV zie je het toch beter.
De sfeer op locatie redt natuurlijk alles![]()
[Afbeelding]

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.
Leuke foto maar lijkt me nou niet bepaald een goed voorbeeld voor een gezonde vader zoon relatie..JEightyFive schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:25:
[...]
Tijdens de race vorig jaar was onze kleine man net 3 weken oud en die had ik bij me liggen.
En toen kwam dit beeld voorbij
[Afbeelding]
Vader en zoon, van kleins af aan alles gegeven en het grote doel bereikt.
Man ik kan er nog steeds emo van worden.

Wellicht niet maar vond het toch een indrukwekkend moment, vooral omdat ik dus zelf met die pasgeboren spruit op schoot zat.Grimmie187 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:29:
[...]
Leuke foto maar lijkt me nou niet bepaald een goed voorbeeld voor een gezonde vader zoon relatie..
Zal er zelf ook geen voorbeeld aan nemen

Voordat dit forum een soort van "Libelle" of "Margriet" gaat worden, vraag ik mij af hoe het nu tussen Max en Perez is.
Ik lees er erg weinig berichten over..
Dat hoeft toch ook niet, ze zullen professioneel genoeg zijn om het nu achter zich te laten. Dat hebben ze zelf ook gezegd.murphydrz schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:44:
Voordat dit forum een soort van "Libelle" of "Margriet" gaat worden, vraag ik mij af hoe het nu tussen Max en Perez is.
In die trant ook mooi hoe MER eea weer versterkt, icm HAM die _niet meer bezig is_ met Abu Dhabi '21. Actie Max vorige week was alles behalve handig maar de media icm het haatzaaien etc blijft lekker dooretteren.murphydrz schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:44:
Real racing at Interlagos. ⚔️🔥 Maximum respect as Lewis battled Checo for P2! 👊pic.twitter.com/yTtZzQcPAa
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 14 november 2022
Max wordt overigens meteen "aan de kant gezet";
Geen Max #Verstappen maar Liam Lawson in de RB18 tijdens de eerste vrije training in Abu Dhabi#F1 #AbuDhabiGP https://t.co/p8x0YhYGL8
— Motorsport.com Nederland (@motorsportcomnl) 17 november 2022
Mijn boefje is liev!
De relatie/verhoudingen tussen Max en Perez is toch exact “Margriet” of “Libelle” inhoud…murphydrz schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:44:
Dat komt doordat er dagen geleden al meermaals is gezegd dat ze het intern hebben uitgepraat en dat het intern zal blijven. Intern betekent meestal dat het niet openbaar gemaakt wordt. De media is na 4-5 dagen al wel klaar met het voor de zoveelste keer herhalen van het originele bericht zonder nieuwe informatie, daarom hoor je er weinig over.murphydrz schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:44:
Haha! Ja goed punt.Patrick4 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:52:
[...]
De relatie/verhoudingen tussen Max en Perez is toch exact “Margriet” of “Libelle” inhoud…

Ik bedoel eigenlijk meer of er al besproken is hoe max Perez eventueel wil gaan helpen.
Normaliter zit de pers er bovenop, maar het is erg stil.
Dat kan je niet nu al bespreken of bekend maken tenzij er echt aluhoedjes-niveau matchfixing aan de hand is. Tijdens de race kunnen situaties zich voordoen, of niet, en daar moet op dat moment op gereageerd worden, of niet. Wie weet rijdt Sainz Verstappen er wel af in bocht 1 om zo Leclerc te helpen.murphydrz schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:56:
[...]
Haha! Ja goed punt.![]()
Ik bedoel eigenlijk meer of er al besproken is hoe max Perez eventueel wil gaan helpen.
Normaliter zit de pers er bovenop, maar het is erg stil.
[Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 17-11-2022 11:59]
..of erger, Sainz rijdt Perez er af..DataGhost schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:58:
[...]
Dat kan je niet nu al bespreken of bekend maken tenzij er echt aluhoedjes-niveau matchfixing aan de hand is. Tijdens de race kunnen situaties zich voordoen, of niet, en daar moet op dat moment op gereageerd worden, of niet. Wie weet rijdt Sainz Verstappen er wel af in bocht 1 om zo Leclerc te helpen.
En dan Verstappen Leclerc en worden ze alle 4 gediskwalificeerd in het WDC en is Russell kampioen!murphydrz schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:05:
[...]
..of erger, Sainz rijdt Perez er af..
Nee, dit is een beetje wat ik met m'n eerdere post bedoelde

We zien het wel. Al twee topics volgeluld met alle mogelijke discussiepunten over deze aanvaring

Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |