erutangiS
[ Voor 9% gewijzigd door jaapstobbe op 09-10-2022 10:09 ]
noted.. betekend niet veel toch?StefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:09:
TURN 16 INCIDENT INVOLVING CARS 16 (LEC) AND 11 (PER) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
9 Oct 2022, 10:08:09, Lap 29
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Daar istie dan.
Hopelijk eens uitsluitsel voor de ceremonie. Slam dunk lijkt me.
Nee in PER kan ook nog kampioen worden.Barfman schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:08:
Verstappen wereldkampioen als LEC straf krijgt?
Volgens F1 is het Max 19 punten
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ja maar bedoel nog even voordat het podium begint.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is de keuze tussen een DRS trein of een normale trein waarbij je er met stuurmanskunst er voorbij moet. DRS zal er ooit wel weer een keer af gaan want het is een kunstmatig voordeel net als push-to-pass was in de A1 GP.
"When you grow up your heart dies"
Nee, Verstappen moet 8 punten meer dan LEC halen, als LEC straf krijgt, zakt die van P2 naar P3, dat verschil is niet genoeg om het over de 8 punten te krijgen.Barfman schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:08:
9 Oct 2022, 10:09:06, Lap 29
Nah denk dattie 1 punt meer nodig had? LEC krijgt met penalty 12? Hij had 8 punten nodig. Zonde van die fastest lap dan?Barfman schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:08:
Nee, wel wordt LEC dan 3e en PER 2eBarfman schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:08:
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
LEC kan snel breken onder drukRobkazoe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:10:
Snap niet zo goed waarom LEC eraf ging op dat stuk, PER zat er voor mijn gevoel niet bovenop of maximaal te drukken.
Ging precies goed hoor, volgens de regels in ieder geval. Leclerc deed echt idioot in die laatste bocht.Dentist schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:08:
Wel bizar dat ze 1 ronde te vroeg afvlaggen.. mijn hemel.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hopelijk wordt Max niet kampioen als gevolg van de straf van Leclerc. Anders gaan alle Britse fans weer volop janken.Snowdog schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:10:
[...]
Nah denk dattie 1 punt meer nodig had? LEC krijgt met penalty 12? Hij had 8 punten nodig. Zonde van die fastest lap dan?

Is er wel een vlag gezwaaid? Leek er niet op. Max bleef ook nog doorgassen.Tk55 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:09:
Goede regie!! Pas op laatste seconde de finish laten zien! Focus op de battles, top! Mag gezegd worden!
Jammer dat ie niet nog ff snelste ronde pakte.
Mwa, ging samen met Vettel als eerste de pits in. En zie waar Vettel is geëindigd.jaapstobbe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:09:
LATIFI DotD (vind ik)

Zo kort na de vlag kan dat niet andersG_Dragon schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:08:
Waar blijft die straf, toch niet weer na de race pas?
Even genoten van het stukje racen op de bank, maar het was de moeite waard om lang te wachten. Helaas dat het altijd vervelend is om maar af te wachten, maar goed mens eigen.
Dan maar volgende race in USA style het kampioenfeestje vieren
Maar PER is 14pt, en daar had hij 6pt voorsprong op nodig.Barfman schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:08:
Dus zou dan niet winnen met 1pt op z'n teamgenoot.
Wel leuk voor Honda als ze 1-2 krijgen..
Eens! Vind het alleen wel zorgelijk als het echt zo is dat VER geen vlag gehad heeft. Zou toch wel weer in lijn der FIA verwachting zijnTk55 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:09:
Goede regie!! Pas op laatste seconde de finish laten zien! Focus op de battles, top! Mag gezegd worden!
per aspera ad astra
Dan is het 7 punten verschil.Smobbo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:10:
Ik snap nu even niet meer of Max nu genoeg punten heeft. Volgens mij wel toch? Max 1 en Per 2, dan heeft Lec toch meer dan 8 punten minder?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
9 Oct 2022, 10:10:35, Lap 29
Niet bij max, wel bij lecMikeyMan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:10:
[...]
Is er wel een vlag gezwaaid? Leek er niet op. Max bleef ook nog doorgassen.
Niet met die woorden , maar iksjaool schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:08:
Wie zei er ook alweer dat VER niet zo goed meer was in de regen?

Ben blij dat ik gewacht heb, heb toch verschillende keren gesprongen van de spanning.
De race was toch leuk om te zien. Kort, maar leuk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Waren ze al gestopt dan?StefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:10:
[...]
Hopelijk wordt Max niet kampioen als gevolg van de straf van Leclerc. Anders gaan alle Britse fans weer volop janken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dus Checo is 2e?StefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:11:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 16 (LEC) - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
Focus op Hamilton die 20 rondjes vastzat achter Ocon in plaats van Alonso die van P11 terug naar P7 gaat…Tk55 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:09:

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat is snelStefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:11:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 16 (LEC) - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ze krijgen niet de volle hoeveelheid punten, omdat er maar 50% van de race is afgelegd he.Smobbo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:10:
Ik snap nu even niet meer of Max nu genoeg punten heeft. Volgens mij wel toch? Max 1 en Per 2, dan heeft Lec toch meer dan 8 punten minder?
1ste is 19 punten, 3e is 12 punten. Dus 7 verschil, als Leclerc een +5sec penalty krijgt.
Het gaat dus zeker nog niet vandaag zijn.
Geen WK in ieder gevalChevy454 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:12:
Wat betekent die 5 seconden nu? Hoeveel punten heeft Max nu? En hoeveel Charles?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
A1 was saai. 1 van de redenen dat het is gestoptsjaool schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:09:
[...]
Het is de keuze tussen een DRS trein of een normale trein waarbij je er met stuurmanskunst er voorbij moet. DRS zal er ooit wel weer een keer af gaan want het is een kunstmatig voordeel net als push-to-pass was in de A1 GP.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Had ie maar gepit voor nieuwe banden….DarkSide schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:12:
Max komt dus 1 punt te kort..........
Het was zeker genieten, gelukkig werd de FIA wel verstandig om te gaan racen. Ik blijf bij me mening dat ze echt moeten gaan kijken naar oplossingen met regenraces want dit kan niet jaren zo doorgaan, anders zijn die regenbanden er voor niks.tweakduke schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:11:
[...]
Zo kort na de vlag kan dat niet anders
Even genoten van het stukje racen op de bank, maar het was de moeite waard om lang te wachten. Helaas dat het altijd vervelend is om maar af te wachten, maar goed mens eigen.
Dan maar volgende race in USA style het kampioenfeestje vieren
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nu 111 punten verschil. Er zijn er nog 112 te verdelen in de komende wedstrijden...Chevy454 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:12:
Wat betekent die 5 seconden nu? Hoeveel punten heeft Max nu? En hoeveel Charles?
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Nou, die kan de volgende race in zijn achteruit rijden en alsnog WDC wordenDarkSide schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:12:
Vaak bu'j te bang!
Goh wie had verwacht dat ze zo snel een beslissing kunnen makenStefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:11:
Serieus... Dat was de fastest lap geweest...DarkSide schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:12:
Elk weekend zijn er nieuwe regels.PjotrStroganov schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:12:
Heeft Max ooit niet dezelfde move gedaan als Charles zonder gevolgen? Of zijn de regels veranderd?
Iedereen ging denk ik nog uit van 1 ronde extra, volgens mij is het bij races die op de 2 uur gaan (en sprintraces) is het tot de tijdlimiet en dan volgt er daarna nog 1 ronde. Het leek ook alsof de vlag voor Verstappen veel later kwam dan dat die over de finishlijn kwam.MikeyMan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:10:
[...]
Is er wel een vlag gezwaaid? Leek er niet op. Max bleef ook nog doorgassen.
Volgens mij was dat vooral omdat die rijke Arabier de stekker eruit trok.OMD schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:12:
[...]
A1 was saai. 1 van de redenen dat het is gestopt
"When you grow up your heart dies"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 100% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-10-2022 10:17 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
---RAWE CEEK!!!---
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn wiskunde op zondag morgen zal er wel naast zitten.
Wel beetje dooddoener om het daar bij zo'n sullig interview te zeggen "owja, max, vanwege iemand anders ben je nu kampioen"
Nouja alsnog

[ Voor 44% gewijzigd door Hans1990 op 09-10-2022 10:14 ]
Dus toch dit, FL is t verschilPlenkske schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:00:
Als ze 50% halen en max haalt FL is hij kampioen als ik goed heb gerekent.
Het is in voordeel van Redbull, gaat het wel blijkbaar wel sneller
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Vaak bu'j te bang!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |