Daarom ben ik om 6 uur opgestaan…Franko P. schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:30:
Er zit hier een hond me aan te kijken, die wil wandelen. Wat denken jullie, moeten we nog een half uurtje wachten?
WTF...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat de coureurs blij zijn dat jij geen race leider bentalexbl69 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:27:
Vreemde beslissing om te stoppen. Beter gaat het toch niet worden.
Moet iedereen straks weer beginnen met koude banden en een zijknatte baan.
Ja en als ie dit seizoen niet wint dan zijn er volgend seizoen wel weer kansen.jaapstobbe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:28:
Als ze stoppen is max geen kampioen. Wel loopt Max uit en is het volgende race gewoon winnen en klaar.
Ja joh, in het beste geval sowieso minimaal 10 minuten als ze nu willen starten, maar vooralsnog geen zicht op verbetering. Dus duurt nog wel ff.Franko P. schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:30:
Er zit hier een hond me aan te kijken, die wil wandelen. Wat denken jullie, moeten we nog een half uurtje wachten?
Dat is dan nieuw, want is Spa was dat nog niet zovliegnerd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:30:
[...]
Op Sky/f1tv zeggen ze dat er twee ronden gereden moet zijn zonder SC. Dus nu zitten we op 0 punten. FWIW.
WTF die tractor….
F1TV moet ook ff hun communicatieproces nalopen. Die denken nog steeds dat Gasly boos is om dat bord
F1TV moet ook ff hun communicatieproces nalopen. Die denken nog steeds dat Gasly boos is om dat bord

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ja, alle Japanse vlaggen hangen ook ondersteboven zie ik net!kraanwagen schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:31:
[...]
Zijn de boeren hier ook aan het protesteren?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik hoor op F1TV commentaar gebaseerd op de driver cams maar ze laten de safety car zien. Ik snap er niks van 
Never mind #koffienodig
Never mind #koffienodig
[ Voor 13% gewijzigd door Reinier op 09-10-2022 07:34 ]
Ronde 1, de 2 rondjes achter de SC tellen niet mee voor jou afbeelding.StefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:20:
Ik gooi 'm er maar weer even in:
[Afbeelding]
Formeel zitten we nu in ronde 3.
Waarom stond er dan een tractor daar?
Verschil tussen Skysports en F1TV. Commentaar is van Sky waar je waarschijnlijk naar kijkt.Reinier schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:32:
Ik hoor op F1TV commentaar gebaseerd op de driver cams maar ze laten de safety car zien. Ik snap er niks van
Je moet dus gewoon voorop gaan rijdenAppleFan2007 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:27:
[...]
Het gaat ook niet echt om de banden die zijn juist zeer goed maar daar schuilt het gevaar voor andere racers. Al dat water wordt afgevoerd wat de zichtbaarheid van de anderen beïnvloedt. Ze zien enkel 3 lichtjes en voor de rest niets.
Cloud ☁️
Dat is Sky Sports F1 commentaar. Op Sky hebben ze wel beelden.Reinier schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:32:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben vooral verbaasd hoe snel die tractor daar staat? dat is qua timing toch bijna onmogelijk?
Ze hebben de regels na Spa vorig jaar aangepast, vandaag gaan we de nieuwe regels in actie zien, want deze gaat niet meer naar de volledige afstand, en als dit nog lang duurt, ook niet naar 75% voor volledige punten.stekkiekiller schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:31:
[...]
Dat is dan nieuw, want is Spa was dat nog niet zo
Zit Viaplay nou in de studio?
Want ik kijk via F1TV en heb het idee dat ze niet synchroon zijn met me beelden
Want ik kijk via F1TV en heb het idee dat ze niet synchroon zijn met me beelden
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Makkelijk. Genoeg tijd.Franko P. schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:30:
Volgens mij is die hele regel vernieuwd. (eerst alleen halve punten toch? Max kreeg halve punten na 2 rondjes op Spa).stekkiekiller schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:31:
[...]
Op Sky/f1tv zeiden ze in ieder geval dat "sinds Spa ... nieuwe regels ... 2 rondjes zonder SC ... dus op dit moment 0 punten".
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ralf Schumacher is op Sky DE aardig duidelijk. Gewoon rijden zometeen, hoor bij motorsport.
Denk inderdaad dat die regel nieuw is na Spa, om te voorkomen dat we ooit nog eens zo'n Spa race zullen zien.stekkiekiller schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:31:
[...]
Kunnen ze bij Ferrari die auto van SAI nog ff opknappen?
Ik snap eigenlijk niet waarom Gasly nog op de track is? Je ziet duidelijk overal de rode borden flashen. En waarom rijd ie dan nog op zo'n snelheid, dubbel geel is al 'be prepared to stop' ... laat staan rood.
Stuur die vent even een bosbloemen want groot gelijk heeft hij!stekkiekiller schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:33:
Ralf Schumacher is op Sky DE aardig duidelijk. Gewoon rijden zometeen, hoor bij motorsport.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Aan de andere kant het is code rood dan al. Dan ga je toch heel rustig rijden.
Maar ja je verwacht het niet en slecht zicht. Vraag me af wat de officiële regels hiervoor zijn.
Om sainz weg te halen. Gewoon super dom.Silent Thunder schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:32:
[...]
Waarom stond er dan een tractor daar?
Vast. Maar hij mag niet meer meedoen vandaag.Hippocampus schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:34:
Kunnen ze bij Ferrari die auto van SAI nog ff opknappen?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat wordt spijbelenRivanov schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:10:
Pff.. lame.
Als ze maar om 9:30 klaar zijn want dan moet ik met de hond naar cursus.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Trekkers kunnen best snel rijden hoor. Ze maken niet voor niets regelmatig gebruik van de snelweg.Sinned123 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:33:
Ik ben vooral verbaasd hoe snel die tractor daar staat? dat is qua timing toch bijna onmogelijk?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gaat m’n vrouw maar alleen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is geen code rood…Skidmarks schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:34:
[...]
Aan de andere kant het is code rood dan al. Dan ga je toch heel rustig rijden.
Maar ja je verwacht het niet en slecht zicht. Vraag me af wat de officiële regels hiervoor zijn.
Dit incident met Gasly en dat voertuig op de baan gaan ze natuurlijk niet tonen bij de FOM op F1TV.
RACE WILL RESUME AT 14:50 - ROLLING START PROCEDURE
9 Oct 2022, 07:35:11, Lap 3
9 Oct 2022, 07:35:11, Lap 3
Hopelijk zo bericht van de FIA dat we met 10 minuten weer gaan racen.. maar ben er bang voor van niet
Yes! Ik lees rollingstart
Lets race!!
Yes! Ik lees rollingstart

Lets race!!
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 09-10-2022 07:36 ]
Al een half uur naar de gallemiezen...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Klopt. 15G_Dragon schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:36:
Hopelijk zo bericht van de FIA dat we met 10 minuten weer gaan racen.. maar ben er bang voor van niet..
THERE WILL BE MORE THAN ONE LAP BEHIND THE SAFETY CAR
9 Oct 2022, 07:36:08, Lap 3
9 Oct 2022, 07:36:08, Lap 3
Eindelijk! Lets race, full wets eronder en gaan

De beeldkwaliteit bij Viaplay is zo ruk dat ze in de studio ook die trekker niet op de baan zien staan.
Alsnog een rolling start? Dus toch iets geleerd van de farce op Spa?
Qua grip (even het voorval van Sainz daargelaten) lijkt het eigenlijk niet eens zo slecht.
Ik heb het idee dat Singapore gladder was eigenlijk.
Vooral het zicht is dramatisch, wat nog ergers is met full wets?
Ik heb het idee dat Singapore gladder was eigenlijk.
Vooral het zicht is dramatisch, wat nog ergers is met full wets?
En dan in slaap vallen en weer wakker worden na de race...
"When you grow up your heart dies"
Op het filmpje zie je toch rood knipperen. Hij krijgt ook van z’n team te horen dat het code rood is. Titel van het filmpje is ook code red.
Wel mooi dat we gaan racen.
En die start van Stroll zo 2mm langs de muur iedereen inhalen. Wow
En die start van Stroll zo 2mm langs de muur iedereen inhalen. Wow
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
7:50 rolling start.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hebben we net Franko P. de deur uitgestuurd om met z'n hond te wandelen
10 voor 8 gaan we weer. Hopelijk meer dan paar rondjes achter de sc
? Je bedoelt de spray was zo ernstig dat het zicht nul was.Kenny_026 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:37:
De beeldkwaliteit bij Viaplay is zo ruk dat ze in de studio ook die trekker niet op de baan zien staan.
Sowieso, alle voertuigen die op de baan moeten werken moeten gewoon volop verlichting voeren. Ik zag net wat op de baan rijden met een zielig blauw pitje op het dak. Ongelofelijk slecht.
Rode vlagSkidmarks schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:37:
[...]
Op het filmpje zie je toch rood knipperen. Hij krijgt ook van z’n team te horen dat het code rood is. Titel van het filmpje is ook code red.
Nah. Zet Ondertussen ook de espressomachine vast aan. Die maakt genoeg herrie om wakker door te wordensjaool schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:37:
[...]
En dan in slaap vallen en weer wakker worden na de race...
10 rondjes achter de SC, afvlaggen, Spa 2.0
Tristan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:38:
[...]
? Je bedoelt de spray was zo ernstig dat het zicht nul was.
:strip_exif()/f/image/8MpmwqYgfyWJAcDs0IUtDb0i.jpg?f=fotoalbum_large)
Is op Viaplay gewoon niet te zien. En ja ik weet dat er een ander topic voor is maar dit lijkt me wel iets waar je normaal niet aan voorbij gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Kenny_026 op 09-10-2022 07:39 ]
We krijgen meerdere rondjes achter de SC en dan komt er weer een rode vlag omdat het toch te slecht is.MC_Sparkles schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:37:
10 voor 8 gaan we weer. Hopelijk meer dan paar rondjes achter de sc
Hondeweer...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ben benieuwd of wets nu ook verplicht worden, of toch inters.
Neeeee! Gewoon racen en geen Spa 2.0

Daarom liep ik al om 5:55 met hem over straat.
Franko P. schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:30:
This aged wellsoulcrusher schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:31:
[...]
Ja joh, in het beste geval sowieso minimaal 10 minuten als ze nu willen starten, maar vooralsnog geen zicht op verbetering. Dus duurt nog wel ff.

Hopelijk wordt het een kort rondje met de hond
[ Voor 25% gewijzigd door soulcrusher op 09-10-2022 07:40 ]
Ik wil een Brazilië 2016! Minus het wachten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Daarom dat Gasly zo pissed was: rode vlag en er reed reeds een tractor / sleepwagen op de baan terwijl de F1 wagens nog op de baan waren.
Geheel terecht onder deze omstandigheden
https://gp33.nl/video-pie...HSQQ9rKLnhZyKpqtQ2yze-ss4
[ Voor 29% gewijzigd door Chevy454 op 09-10-2022 07:41 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ook iemand wakkerChevy454 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:40:
Daarom dat Gasly zo pissed was: rode vlag en er reed reeds een tractor / sleepwagen op de baan terwijl de F1 wagens nog op de baan waren.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
USE OF WET WEATHER TYRES IS MANDATORY
9 Oct 2022, 07:40:17, Lap 3
De FIA moet echt eens gaan nadenken over wanneer een GP het beste kan worden gepland in een jaar. Nu rijdt je op één van de mooiste banen ter wereld en is er altijd grote kans op regen in deze tijd van het jaar. Dit wordt Spa 2021 v2.0 helaas…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dan gaat iedereen met 0 punten naar huis. Dat is dus wel aangepastdglavimans schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:39:
Spa 2.0 here we come
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nou volle punten gaan we niet meer halen vandaag.
Kan nog makkelijk.TinusXIII schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:41:
Nou volle punten gaan we niet meer halen vandaag.
En dan duurt het weer jaren voor ze de banden wissel vrijgeven zeker.StefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:41:
En maar goed ook stel je voor dat lec eraf was en Max 12 punten kreeg 🤡BM schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:41:
[...]
Dan gaat iedereen met 0 punten naar huis. Dat is dus wel aangepast
Bij SkyF1 zijn ze er ook eindelijk achter waarom Gasly zo boos was. Jenson Button heeft zojuist een foto gezien.
Je zal na deze vraag toch maar vroeg opgestaan zijnThe_Butler schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:55:
Hoe is de laatste weers verwachting? beetje jammer als ik 6:45 me'n nest uit kom en de start is een uur vertraagd door de regen...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wordt het punt voor de snelste raceronde ook gedeeld als het niet een volledige race is?
Ja we hoorden net dat de FIA dit wel uitgezocht heeft maar dat Japan dit weigerde.PatrickC schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:41:
De FIA moet echt eens gaan nadenken over wanneer een GP het beste kan worden gepland in een jaar. Nu rijdt je op één van de mooiste banen ter wereld en is er altijd grote kans op regen in deze tijd van het jaar. Dit wordt Spa 2021 v2.0 helaas…
Op Viaplay waren ze in het begin aan het roepen dat de intermediates meer water afvoeren dan de full wetsStefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:41:

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet om het goed te praten van die tractor maar het is ook erg dom van Gasly om op die plek volgas te rijden aangezien hij de ronde ervoor een bord op zijn wagen kreeg door een crash van Sainz wiens wagen nog niet weg zal zijn..Chevy454 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:40:
Nu hoop ik dat de full wets niet zo een dweil zijn als men eerder zei. Snap wel dat ze veiligheid voorop hebben maar soms kan de oplossing erger zijn als de kwaal.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Filmpje? Volgens mij heet het nog steeds red flag.Skidmarks schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:37:
[...]
Goed 2e bakkie koffie zit er in, warme crossaintjes zijn op, ze mogen weer beginnen van mij

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Sorry maar het is Viaplay?Richh schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:43:
[...]
Op Viaplay waren ze in het begin aan het roepen dat de intermediates meer water afvoeren dan de full wets
Ze gaan toch alleen maar rondjes achter de safety car rijden… gaat prima die hond uitlaten!
Hier crackers met kaasDutchCrownNL schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:43:
Goed 2e bakkie koffie zit er in, warme crossaintjes zijn op, ze mogen weer beginnen van mij
Christian Albers soms?Richh schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:43:
[...]
Op Viaplay waren ze in het begin aan het roepen dat de intermediates meer water afvoeren dan de full wets
Allard roept dat nota bene!
Tuurlijk niet..FIA moet gaan nadenken hoe je kan racen in dit weer...PatrickC schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:41:
Nog 7 mintuen, hopelijk maximaal 3 rondes achter de safetycar en dan gas der op!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |