[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat gehaad op viaplay ook altijd. Ze zeiden dat de intermediates beter werken dan de full wets. Dus geen zin om op full te gaan.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Oh haha
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Fair enough
Al is het wel algemeen bekend dat eigenlijk niemand fan van de full wets is
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ze hebben net de auto’s drastisch veranderd, dus dat zie ik voorlopig niet gebeuren.bvbal79 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:44:
[...]
Tuurlijk niet..FIA moet gaan nadenken hoe je kan racen in dit weer...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Man man man, code rood, rode vlag.. wat maakt het uit, je snapt toch wat er gezegd wordt?Tristan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:43:
[...]
Filmpje? Volgens mij heet het nog steeds red flag.
/rant
per aspera ad astra
Klopt maar als ze hierop wel kunnen racen, is het niet zeuren en racen zoals ze vroegah ook dedenRichh schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:45:
[...]
Fair enough
Al is het wel algemeen bekend dat eigenlijk niemand fan van de full wets is
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
best simpel, lichten uit en gaan, zijn volwassen goed betaalde profs, het staat iedereen vrij de auto de pits in te sturen of niet te starten.bvbal79 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:44:
[...]
Tuurlijk niet..FIA moet gaan nadenken hoe je kan racen in dit weer...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Safety car kan natuurlijk ook een keertje spinnen, dus inderdaad.. de hond moet maar even opschijten…ZeRoC00L schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:45:
[...]
Ho ho, Latifi doet nog mee, dus actie gegarandeerd
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
REMINDER: This man can win the championship this weekend 😂#JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/XN84vTGuJf
— Formula 1 (@F1) 7 oktober 2022
"When you grow up your heart dies"
Ik lees mee onderweg.jaapstobbe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:37:
Hebben we net Franko P. de deur uitgestuurd om met z'n hond te wandelen
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Het filmpje had van mij niet gehoeven in deze...Kenny_026 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:43:
[YouTube: Jules Bianchi's Crash, Suzuka GP 2014]
Daarom zo schandalig dat ze uitgerekend hier de baan op gaan terwijl er nog autos rondrijden.
Signature
Van de Fia/fom kwam daarover niks. Sky DE heeft het ook zelf op moeten zoeken.StefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:42:
Bij SkyF1 zijn ze er ook eindelijk achter waarom Gasly zo boos was. Jenson Button heeft zojuist een foto gezien.
Niet helemaal, ze zijn verplicht om te starten.Bushie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:46:
[...]
best simpel, lichten uit en gaan, zijn volwassen goed betaalde profs, het staat iedereen vrij de auto de pits in te sturen of niet te starten.
Maar mogen (volgens mij) wel na de opwarmeronde naar de pits om te stoppen.
Zie ook de race in America een paar jaar geleden, toen alleen bridgdestone banden konden rijden.
Volg je bankbiljetten
9 Oct 2022, 07:48:06, Lap 3
Ik ben spuit elf blijkbaar. Dit topic gaat harder dan de race 🤣
[ Voor 64% gewijzigd door Smobbo op 09-10-2022 07:49 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Exact en ze zagen ook waarom Gasly boos was... los van technische malheur op sommige toestellen is er aan de uitzendingen niet zoveel meer op aan te merken.Melantrix schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:45:
[...]
Dat gehaad op viaplay ook altijd. Ze zeiden dat de intermediates beter werken dan de full wets. Dus geen zin om op full te gaan.
Het blijft gewoon random bashen en voegt geen bal toe.
Restart suspended... cancel de race dan meteen.
Even scheren dan maar.
[ Voor 36% gewijzigd door Cass Casey op 09-10-2022 07:49 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Volg je bankbiljetten
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zo lijkt het.DaniëlWW2 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:49:
Ja dit gaat een Spa weekend worden...
Je kan nog een extra blokje doen, herstart is uitgesteld
9 Oct 2022, 07:49:25, Lap 3
Het wordt hem alleen maar makkelijker gemaaktsjaool schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:50:
Max klonk niet happy op de boardradio na die melding.
echt wel, meer tv tijdcy-gor25 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:50:
Wat een falers zijn het toch, dit gaan sponsoren toch ook niet ok vinden
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Natuurlijk snap ik je wel.LAD93 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:45:
[...]
Man man man, code rood, rode vlag.. wat maakt het uit, je snapt toch wat er gezegd wordt?
/rant
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Team Mol heeft de tractor ook gespot.
Oplossing lijkt me simpel dan toch? Wie kan even een paar van deze units naar Suzuka brengen?Exocet schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:48:
Sainz zegt dus dat het grootste probleem het zicht is

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 09-10-2022 07:52 ]
Waarom moet die fles in bed?HKLM_ schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:51:
Snel de baby uit bed halen, fles erin en dan start het hopelijk eens.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Goh , je verwacht het niet dat Mol iets mistFalcon schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:51:
Bij GP radio weten ze nu pas dat die tractor bij GAS op de baan stond
[ Voor 3% gewijzigd door Dwight84 op 09-10-2022 07:52 ]
Daar gaat je hele aerodynamisch pakket op je autoRichh schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:52:
[...]
Oplossing lijkt me simpel dan toch? Wie kan even een paar van deze units naar Suzuka brengen?
[Afbeelding]
Volg je bankbiljetten
Japan gaat al die toeschouwers hun geld dan ook terug geven neem ik aan.G_Dragon schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:43:
[...]
Ja we hoorden net dat de FIA dit wel uitgezocht heeft maar dat Japan dit weigerde.
Ferrari is het niet met je eensZeRoC00L schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:52:
Goed voor de budget cap, niet meer starten is in ieder geval geen schade voor RB.
Heeft met TV slots (wereldwijd) te maken.Dwight84 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:52:
Ook echt van die rare regels, zoveel uur de tijd. Totaal niet mogelijk om morgen te racen.
Ferrari daarintegenZeRoC00L schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:52:
Goed voor de budget cap, niet meer starten is in ieder geval geen schade voor RB.
Ja joh, gegarandeerd

1 iemand in een hok vs F1TV met een gaziljon productie mensen die het ook pas na een 3 kwartier door hadden hoor
Nee Plooij heeft navraag bij het team gedaan omdat Gasly zo boos was, en heeft pas net antwoord gehad.
Heeft niets met Mol te maken..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
off-topic: en toch fijn om te horenFalcon schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:51:
Bij GP radio weten ze nu pas dat die tractor bij GAS op de baan stond
Heb je ooit met een auto gereden met zomerbanden op een ijsbaan? Dat is dus een F1 wagen op lage snelheid. Die moeten hard rijden om grip te hebben.soulcrusher schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:43:
Niet om het goed te praten van die tractor maar het is ook erg dom van Gasly om op die plek volgas te rijden aangezien hij de ronde ervoor een bord op zijn wagen kreeg door een crash van Sainz wiens wagen nog niet weg zal zijn..
De window van operations bij een F1 wagen is maar zeer beperkt. Dus om niet te crashen met zo een F1 wagen in deze omstandigheden is het dus belangrijk om er een redelijke snelheid in te houden.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
FIA: "In relation to the recovery of the incident on Lap 3, the Safety Car had been deployed and the race neutralised. Car 10, which had collected damage and pitted behind the Safety Car, was then driving at high speed to catch up to the field.
— Autosport (@autosport) 9 oktober 2022
1/2
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit weekend al meer gezien dan Spa toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:49:
Ja dit gaat een Spa weekend worden...
* Falcon heeft de ducttape van zijn vrouw’s mond getrokken, duurt toch nog even
Of iig alleen nog maar woestijnracesBushie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:54:
volgend jaar maar geen circuits meer? alles via de sim, lekker droog, geen gevaar meer
Dat is nog uitslapen. Je zal al om kwart voor 5 voor de tv zijn gaan zitten.Silent Thunder schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:52:
Heb ik hiervoor de wekker gezet om kwart voor 7, geweldig
sympathiekFalcon schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:54:
Iemand koffie?
* Falcon heeft de ducttape van zijn vrouw’s mond getrokken, duurt toch nog even
Kan komende race alsnogPatrickC schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:54:
Het had nog erger gekund… dat Max wereldkampioen zou zijn geworden zonder een GP te rijden…
Beter: de melk in de baby. Fles in de baby kan pijnlijk zijn.
Ik heb begrepen dat Zandvoort 2023 sowieso via de sim wordt gereden… stond in het stikstof plan van Remkes namelijk.Bushie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:54:
volgend jaar maar geen circuits meer? alles via de sim, lekker droog, geen gevaar meer
Ik hoor vooral zijn hond lachen anders hoorFalcon schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:52:
@Franko P. is gewoon helderziend en lacht ons allemaal uit
Volgens mij hadden ze toen geen realtime weersatellieten en dus konden ze het weer over X minuten niet weten.KlaasjeNL schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:55:
Iemand die zich kan heugen dat races in de tijd van Senna en Schumacher niet doorgingen door regen? Ik zit te graven, maar kan niks vinden. Ik kan me wel herinneren dat ik de afgelopen jaren (voor Spa) regelmatig flink heb zitten balen dat we een regenrace zouden krijgen, maar de regen pas na de race viel. Tegenwoordig moet je hopen dat het niet regent... Omgekeerde wereld.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |