True, maar je kan ook gewoon een klein IR paneel onder je bureau hangen en ervoor te kiezen dan pas buiten werktijd de CV aan te knallenstylezzz schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:31:
[...]
Beetje een edge case he? Het overgrote deel van de nederlandse huishoudens heeft gewoon een cv keteltje hangen.
Eerlijk gezegd reken ik er een beetje op dat tegen half februari (dan loopt mijn huidige jaarcontract af) er weer vaste contracten te krijgen zijn. En anders kan ik nog verlengen bij mijn huidige leverancier Innova.Thalaron schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:55:
[...]
En hoe valt dat, los van of je dat kunt betalen, uit wanneer je niet op jaar, maar op maandbasis zou moeten gaan salderen? Iets dat een aantal maatschappijen nu dus flikken…
Dus je overschot van b.v. Augustus tegen een teruglever vergoeding van 9 cent per kWh en inkoop in december voor de volle mep?
Ik begrijp dat dit wellicht lastig is om zo 123 uit te rekenen, maar het zou mij niet verbazen dat we meer en meer die richting op gaan.
En anders is de nog kans dat het kabinet ingrijpt óf dat Budget Energie te rechtszaak verliest (wat ik wel verwacht).
Stiekem verwacht ik er zelf niet mee te maken te krijgen dus
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc