"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
TV directie die de hele ronde mist. Ai ai. Hopelijk voor de kwalificatie en de race zijn ze wel wakker.
[ Voor 57% gewijzigd door siggy op 03-09-2022 12:18 ]
Dat ligt niet aan jou.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:21:
Vind de baan trouwens wel smal of licht dat aan mij?
computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:21:
Vind de baan trouwens wel smal of licht dat aan mij?
Nee, is niks te breedErazzzer schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 21:17:
Zandvoort is wel een prachtig circuit voor een single lap zeg. Jammer dat het smaller is dan een gemiddeld fietspad, dus racen onmogelijk is. Maar net als Spa is het wel mooi om te zien.
Sam Collins is zo anti VER/RBR dat hij compleet ongeloofwaardig is wat mij betreft.Gewoon_Jansen schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:23:
Sam Collins heeft echt moeite met credits geven aan Red Bull, man man man. Snelle ronde Mercedes: "Looks like the car is coming alive". Red Bull (Max): "Probably another engine mode and low fuel".
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Magnussen is juist in de meeste races een stuk beter... en Magnussen stond nou niet bekend als een top talent.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:20:
Snap nog altijd niet waarom Mag al wel een contract voor volgend jaar hbeeft en Mick nog niet. hij outpreformed mag toch redelijk consistent of matched hem. Hoop echt dat hij gasly zijn stoeltje neemt als die ergens anders heen gaat.
Gewoon de international opzetten vanaf de zaterdagGewoon_Jansen schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:23:
Sam Collins heeft echt moeite met credits geven aan Red Bull, man man man. Snelle ronde Mercedes: "Looks like the car is coming alive". Red Bull (Max): "Probably another engine mode and low fuel".
Terwijl Verstappen nog best wat rondjes reed na zijn eerste getimede ronde.Gewoon_Jansen schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:23:
En hij vervolgens toch een snellere ronde rijdt.dr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:25:
Het is wel te hopen dat ze nog iets met dat commentaar van Max kunnen (namelijk dat na 1 timed lap de grip al weg is).
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Toen de Haas t.o.v. het veld een redelijke prima auto was, was Mick bezig met prutsen en 2 crashes waarbij de auto door midden ging helpt niet. Nu de auto, relatief tov het veld, langzamer is geworden, lijkt ie inderdaad wat beter te presteren, maar de resultaten zijn er niet. Ferrari zegt al gedag van hem, hij heeft het helaas niet in hem. Denk niet dat hij volgend jaar nog in de Haas zit. Ik vermoed dat ie ergens reserve rijder wordt.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:20:
Snap nog altijd niet waarom Mag al wel een contract voor volgend jaar hbeeft en Mick nog niet. hij outpreformed mag toch redelijk consistent of matched hem. Hoop echt dat hij gasly zijn stoeltje neemt als die ergens anders heen gaat.
Bezig met long runcomputerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:33:
Kan iemand die vandaag op de buhne zit even naar Perez lopen het volgende zeggen: El pedal del acelerador está a la derecha.
Einde sessie maar even bekijken waar hij uitkomt
Dit zie je nog steeds zo?backupdevice schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:11:
[...]
Ik denk dat als Max in de Top 3 kwalificeert , hij heel blij mag zijn . Denk dat Ferrari en Mercedes beter uit de voeten kunnen op dit circuit.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Hehe. Dit soort posts gaan nooit lang mee of ze hebben geluk. FP1/2/3 zijn zo niets zeggend over de kwalificatie en de race.
Zeker nu Albon opeens de derde tijd rijdt haha. Ik verwacht nog steeds dat dit circuit de Ferrari in principe wat beter ligt.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:38:
[...]
Hehe. Dit soort posts gaan nooit lang mee of ze hebben geluk. FP1/2/3 zijn zo niets zeggend over de kwalificatie en de race.
Activeerde Albon nou zijn DRS pas ná de kombocht?dreester schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:39:
ALB is goed bezig. Raket op het rechte stuk!
[ Voor 7% gewijzigd door siggy op 03-09-2022 12:41 . Reden: Vernederlandscht ]
Heb even teruggekeken. Deed DRS inderdaad pas na de bocht opensiggy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:40:
[...]
Deed ie nou zijn DRS ná de kombocht pas activeren?
Dat gaan we zo ziensiggy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:46:
Leclerc met een top tijd. Wel een beetje wild. Nog ff paar kwalificatieruns. Benieuwd wat Max nog kan doen.
Edit: met foutje nog snel in sector1... maar niet overall.
[ Voor 10% gewijzigd door marcelcee op 03-09-2022 12:51 ]
PSN: bollsie
PSN: xMaurice93
Ziet er voorlopig wel zo uit inderdaad. Heel benieuwd naar de race.Maurice079 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:52:
Leuk! Mercedes, Ferrari en Red Bull lijken echt aan elkaar gewaagd te zijn.
"When you grow up your heart dies"
Strategie zal morgen dan extra belangrijk zijn…. Ik wens Ferrari alvast sterkte!renegrunn schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:52:
[...]
Ziet er voorlopig wel zo uit inderdaad. Heel benieuwd naar de race.
Untappd: Louwke80
Ik kijk altijd graag naar de resultaten. Vergelijking na 14 van de races:talkatoo schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:25:
[...]
Magnussen is juist in de meeste races een stuk beter... en Magnussen stond nou niet bekend als een top talent.
- Magnussen 5x voor Mick gefinished (inclusief race dat MSC niet startte en de races die hij uitviel)
- Mick 8x voor Magnussen gefinished (inclusief races dat MAG uitviel)
- 1x beiden uitgevallen (Monza)
Welke race heb jij voor volgende week op de planning staan?Erwin schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:55:
1x beiden uitgevallen (Monza)
Denk dat je Monaco bedoeld. Gezien Schumacher hem in de muur zet en Magnussen met mechanische problemen uitvalt kun je die ook wel aan Magnussen geven.
Nope, die liep alweer lekker door de pitbox te banjeren.TinusXIII schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:01:
Verstappen niet voor een proefstart?
Verwacht dat het nog wel een spannende race kan worden, maar RB zal zich niet direct bemoeien met de podiumplaatsen als Ferrari en Mercedes geen gekke dingen doen. Ook wel een leuke verandering van actie.
Iemand een staartje van race pace runs?
Vorige week werd er al aangegeven dat Zandvoort voor RB moeilijk zou wordenmatz schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:28:
Het ziet er naar uit dat bij RB het gedeeltelijk missen van de eerste vrije training er voor heeft gezorgd dat ze achter de feiten aan lopen tov de concurrentie.
Verwacht dat het nog wel een spannende race kan worden, maar RB zal zich niet direct bemoeien met de podiumplaatsen als Ferrari en Mercedes geen gekke dingen doen. Ook wel een leuke verandering van actie.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Met als reden?backupdevice schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:31:
[...]
Vorige week werd er al aangegeven dat Zandvoort voor RB moeilijk zou worden
Dat Red Bull snel is in een rechte lijn, al het hele seizoen. En Zandvoort heeft natuurlijk geen echt rechte stukken.
In de race zal MER het afleggen tegen RBR.matz schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:28:
Het ziet er naar uit dat bij RB het gedeeltelijk missen van de eerste vrije training er voor heeft gezorgd dat ze achter de feiten aan lopen tov de concurrentie.
Het zit vrij dicht bij elkaar, dus ik zou een podium voor RB zeker niet uit durven sluiten. Het zal echter niet zo “makkelijk” gaan als vorige week.matz schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:28:
Eerst maar zien wat de kwalificatie gaat opleveren voor de teams.
Grappig, dat was vorig seizoen juist omgedraaid. Toen was Merc supersnel met hun raketmotoren op de rechte stukken, dus iedereen hoopte toen op een bochtencircuit zodat Max toch nog iets kon tegenover HAM.RobertMe schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:37:
[...]
Dat Red Bull snel is in een rechte lijn, al het hele seizoen. En Zandvoort heeft natuurlijk geen echt rechte stukken.
Gelukkig maar, want zo'n race als vorige week is super tof voor RB/Max, maar ietwat aan de saaie kant. Dan heb ik liever dat Max er nu voor moet gaan vechtendr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:38:
[...]
Het zit vrij dicht bij elkaar, dus ik zou een podium voor RB zeker niet uit durven sluiten. Het zal echter niet zo “makkelijk” gaan als vorige week.
Eerst maar zien wat de kwalificatie gaat opleveren voor de teams.
Mwah, hoeft niet perse. Mercedes doet in de race meestal redelijk mee / kan aardig aanhaken, terwijl ze in de kwalificatie wel langzamer zijn. Op basis van FP3 de Q simulatie doen ze mee voor de Q, als ze vervolgens in de race weer net wat beter zijn dan kunnen ze wel eens vooraan mee doen. Als vervolgens zoals verwacht wordt Red Bull iets minder is dan kan Mercedes dus zomaar voor Red Bull finishen.hansvk schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:37:
[...]
In de race zal MER het afleggen tegen RBR.
Uiteraard veel variabelen. Maar ik zou Mercedes niet zomaar uitsluiten.
Ik vind de banden strategie vooral veel boeiender. 2 stops op zijn minst? Ik vermoed een SC in de race namelijk.
Hoeveel nieuwe sets hebben de mannen voor morgen?
[ Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 03-09-2022 14:20 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
De race is zeker strategisch vooral interessant, de racepace is weer een ander verhaal dan de snelste ronde hier rijden.
Testing, one, two ...
Een podium in de afgelopen 9 races meen ik? Wat best bizar is als je kijkt dat er pas 14 races zijn geweest. Hij startte goed, maar gaat echt slecht na die 5 races. Uiteraard lang niet allemaal zijn eigen schuld (alleen Frankrijk zijn schuld?).hardware-lover schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:27:
Dit wordt er weer een voor Leclerc, en dan maar "hopen" dat ie het tot een goed einde gaat brengen morgen, hij staat al een hele poos podium droog. Laat er nog maar wat spanning terugkomen in het kampioenschap (voor het gevoel)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
edit: nevermind
[ Voor 11% gewijzigd door DonJunior op 03-09-2022 15:24 ]
*sowieso
Idd, enkel Frankrijk mag ie op "eigen" schuld schrijven.RobertMe schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:40:
Een podium in de afgelopen 9 races meen ik? Wat best bizar is als je kijkt dat er pas 14 races zijn geweest. Hij startte goed, maar gaat echt slecht na die 5 races. Uiteraard lang niet allemaal zijn eigen schuld (alleen Frankrijk zijn schuld?).
Testing, one, two ...
Na SPA waar RB "even" liet zien hoe goed ze waren.
Is het mogelijk nu tijd voor wat nederigheid.
En zou Ferrari wel eens een mooi weekend te gemoed kunnen gaan.
Mercedes weet ik nog niet zo.
Ze zijn stabiel en betrouwbaar. Iets wat Ferrari niet kan zeggen.
Maar denk dat Max ook nog wel een trick up it;s sleeve heeft.
En zondag met goede strategie nog wel iets kan goedmaken als de Q vandaag tegenvalt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Was vanochtend tijdens de F3 race ook al zo.DonJunior schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:45:
Opvallend: alle Nederlandse vlaggen boven op de tribune (achter Viaplay nu) hangen ondersteboven.
Tokkies gonna tokkie.DonJunior schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:45:
Opvallend: alle Nederlandse vlaggen boven op de tribune (achter Viaplay nu) hangen ondersteboven.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Hier bij F1TV nog geen beeld, maar dat is wel goed voor de support voor onze boeren!DonJunior schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:45:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Op Paul Ricard hingen de nationale vlaggen ook ondersteboven, kraaide geen haan naar.DonJunior schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:45:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja, Lammers was er ook wel handig in. 'We hebben veel support van boeren, dus we verwachten er geen protesten.' Zucht.
Het is gewoon triest en treurig. Vooral omdat feiten naar de achtergrond worden gedrukt. Beetje een 'alternatieve realiteit' is nu het nieuwe normaal.
Welkom in the upside down, mocht je het nog niet door hebben.DonJunior schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:45:
Alleen die ronde van Sainz die ze toonden was meen ik niet eens een snelle ronde, Perez was op weg naar de pits, de vlag hing al uit. Sainz zat daar al meen ik over de minuut in zijn rondetijd (tenzij de directie weer en foutje maakte), dus mijn inziens was het compleet onnodig van Sainz om daar zich voorbij te drukken aan Perez.Jasphur schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:50:
Wel okay discussie over ‘blocking’ op de F1TV. Met al die blinde bochten op de heuvel is het inderdaad flink lastig voor de stewerds om te bepalen of iemand echt aan het blokken is of gewoon op een ongelukkige rijdt
Het zijn de vlaggen aangebracht door het circuit zelf, op de vlaggenstokken bovenop de tribune (een hele rij) dus niet die mensen zelf meenemen en ergens ophangen.
*sowieso
Ik voorspel mist, oranje mist.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat snap ik, ik ben in de veronderstelling dat ze zijn omgedraaid door publiek of opstandig personeel. Prins Bernhard accepteert als circuiteigenaar echt geen gemarchandeer met de Nederlandse vlag.DonJunior schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:55:
[...]
Het zijn de vlaggen aangebracht door het circuit zelf, op de vlaggenstokken bovenop de tribune (een hele rij) dus niet die mensen zelf meenemen en ergens ophangen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vast niet, die mocht je toch niet meenemen?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:56:
Nou daar gaan we.
Ik voorspel mist, oranje mist.
En ik wil echt niet weten hoe ze die staafvormige dingen naar binnen gesmokkeld hebben, zal wel niet zo lekker meer ruiken...
We zien ze elke vrije training al dus.PalingDrone schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:59:
[...]
Vast niet, die mocht je toch niet meenemen?
En ik wil echt niet weten hoe ze die staafvormige dingen naar binnen gesmokkeld hebben, zal wel niet zo lekker meer ruiken...![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Echt grappig hoeveel illusies die 2 hebben.
Bij F1TV zeiden ze heel tactisch dat Mercedes lans maakt op polecomputerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:00:
Volgens sky heeft Hamilton kans op pole lolol.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Russel zat 0,06 van LEC af. Zo gek is dat dus niet hoorcomputerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:00:
PSN: xMaurice93
Een Ferrari?sjaool schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:00:
Gaat iemand hem nog in de muur zetten vandaag?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Viaplay zei net hetzelfde hoor..computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:00:
*sowieso
Latifi uiteraard.sjaool schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:00:
Gaat iemand hem nog in de muur zetten vandaag?
Viaplay roept het ook, mede door de hogere temperatuur.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:00:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Of Tsunoda
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Training is tot nu toe een zeer slechte graadmeter gebleken.Maurice079 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:00:
[...]
Russel zat 0,06 van LEC af. Zo gek is dat dus niet hoor
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Zeer betrouwbare gok
Heerlijk zo'n old school circuit.
Ja, maar niet met dit soort fratsen
3s langzamer dan vorig jaar.Cass Casey schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:08:
Kolere. Dat lijkt erg snel.
Maar ja, nieuwe wagens, nieuwe tijden...
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |