[F1 2022] Race 15 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:
  • 135.651 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zewatanejo schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:37:
[...]

Hij zegt het niet met woorden inderdaad. Maar het is net pantomime. Kijk er is geen ruit, maar toch wel. d:)b
Hij zegt het niet, laten we het bij de feiten houden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Laten we inderdaad alles maar verbieden. Iedereen muilkorven op want het zou zo maar kunnen gebeuren dat iemand te hard juicht. Daar kan je immers nog heel lang van in de war zijn.

Er zijn daar 300k mensen geweest, het aantal klachten is verwaarloosbaar. En de enige van de gemeldde klachten uit het nos bericht die echt niet kunnen zijn het daadwerkelijk betasten van een ander.

De andere klachten verdienen absoluut niet de schoonheidsprijs en zijn heel vervelend maar mensen kunnen echt helemaal niks meer hebben.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetDraakje
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:32
Iets heel anders: heeft men gezien wat het effect is van dat epoxy-grind?
Hebben de coureurs dit ook gemeden (ik heb de indruk van wel)?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:24
Help!!!! schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:39:
Laten we inderdaad alles maar verbieden. Iedereen muilkorven op want het zou zo maar kunnen gebeuren dat iemand te hard juicht. Daar kan je immers nog heel lang van in de war zijn.

Er zijn daar 300k mensen geweest, het aantal klachten is verwaarloosbaar. En de enige van de gemeldde klachten uit het nos bericht die echt niet kunnen zijn het daadwerkelijk betasten van een ander.

De andere klachten verdienen absoluut niet de schoonheidsprijs en zijn heel vervelend maar mensen kunnen echt helemaal niks meer hebben.
We leven helaas in een tijd dat elke klacht wordt opgeblazen door de (social) media, nog voordat die klacht uberhaupt gecontroleerd is op waarheid.
Ik ben het dus met je eens: op het aantal mensen is het allemaal verwaarloosbaar. En jaren terug zou niemand er iets van horen.

[ Voor 7% gewijzigd door Plenkske op 06-09-2022 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:24
HetDraakje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:40:
[...]

In de F1TV voorbeschouwing waren ze een rondje aan het fietsen. Bij dit grind fietste ze er dus over. Het was erg hobbelig. Volgens mij hebben ze het wel gemeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:53
[...]

Tsja, wat is gemeden? Ze zijn er niet doelbewust overheen gaan rijden omdat het sneller is. Maar ik heb nu ook niet het idee dat ze ver uit de buurt zijn gebleven. Als in: ze namen gewoon de curbstone en soms reden ze dan wat te ver en dus over dit "nep grind". Ik heb het idee dat ze hier dus minder een probleem mee hadden dan echt grind of astroturf of zo. Daarbij zorgen ze echt wel dat ze er niet op komen en dus ook verder van de rand van de curbstone blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 17:53

DataGhost

iPL dev

RobertMe schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:06:
[...]

Tsja, wat is gemeden? Ze zijn er niet doelbewust overheen gaan rijden omdat het sneller is. Maar ik heb nu ook niet het idee dat ze ver uit de buurt zijn gebleven. Als in: ze namen gewoon de curbstone en soms reden ze dan wat te ver en dus over dit "nep grind". Ik heb het idee dat ze hier dus minder een probleem mee hadden dan echt grind of astroturf of zo. Daarbij zorgen ze echt wel dat ze er niet op komen en dus ook verder van de rand van de curbstone blijven.
Vorig jaar was het ook bruikbaar genoeg om af en toe een klein stukje daarvan mee te pakken, met als resultaat een bak grind op de baan. Dat is nu voorkomen, dus lijkt me een win, en volgens mij is er niet expres meer gebruik van gemaakt ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 17:44

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

[...]

Ik zat in die bocht. Dus drie dagen er goed op gelet, want was er ook wel benieuwd naar.

Eigenlijk niemand ging bewust constant over de expoxy eigenlijk. Sommige coureurs snijden die bocht constant heel strak aan, anderen niet. Degene die strak aan de binnenkant rijden gaan eigenlijk constant over de curb heen. Soms iets te strak en dan wel over de epoxy heen. Met het verschil dat grind nu niet op de baan gegooid wordt.

Voor mijn gevoel dus goed gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Voor de liefhebberts en omdat mensen het niet leuk vinden:

:P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 12:56
Lijkt mij ook een goede toevoeging. Voor deze krappe en " lange" bocht (met wat banking) misschien niet eens goed z'n potentieel kunnen laten zijn als vervanger voor astro-turf bijvoorbeeld. Ik weet eigenlijk ook niet of ze dit epoxy elders, bij uitkomen van de bocht hebben neergelegd. Als het voldoende sterk is zie ik dit nog wel toegepast worden als strook van 1 meter, achter een kerb uitkomen bocht waar vervolgens daarachter een stuk asfalt ligt om het onbalans wat de strook genereerd te kunnen opvangen. Ik blijf altijd wel een voorvechter voor grindbakken, echter de vervuiling van de baan blijft wel een ding.

Overigens vond ik gedurende de race de baan op Zandvoort wel erg vuil worden, buiten de racelijn. Vooral richting Scheivlak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

En nog een stukkie fietsen:

En wat number crunching:

[ Voor 30% gewijzigd door Illegal_Alien op 06-09-2022 13:09 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:18
Ik blijf het een apart verhaal vinden. Een rijder met zoveel ervaring, een engineer die je helpt herinneren en dan nog fout doen? Bij de safety car herstart bleek Hamilton de verkeerde motor modus te hebben geselecteerd Zijn engineer had nog aangegeven strat 5 te gebruiken om te verdedigen tegen inhalen. Schijnbaar had Hamitlon zijn knop de verkeerde kant opgedraaid en reed daardoor een seconde zonder de extra 160pk van de MGU-K, niet dat het veel zou uitmaken tegen de Red Bull van Verstappen.
Bonnington told him: "So when the lights go out it will be Strat mode five," he said. "You can use an early overtake push, push and hold available at your discretion."

As Hamilton accelerated through the banking of the final corner to go for the restart, Bonnington again came on the radio to remind him about Strat Five, as Hamilton was initially without the 160 horsepower boost available from the MGU-K for around one second until he flicked over.

Ultimately, however, the engine mode delay made little difference to Hamilton's prospects of holding Verstappen off...
https://www.motorsport.co...utch-gp-restart/10364553/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:06

AvK

Ready Set Go

Chocoball schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:20:
Ik blijf het een apart verhaal vinden. Een rijder met zoveel ervaring, een engineer die je helpt herinneren en dan nog fout doen? Bij de safety car herstart bleek Hamilton de verkeerde motor modus te hebben geselecteerd Zijn engineer had nog aangegeven strat 5 te gebruiken om te verdedigen tegen inhalen. Schijbaar had Hamitlon zijn knop de verkeerde kant opgedraaid en reed daardoor een seconde zonder de extra 160pk van de MGU-K, niet dat het veel zou uitmaken tegen de Red Bull van Verstappen.

[...]

https://www.motorsport.co...utch-gp-restart/10364553/
Ham maakt de laatste jaren wel meer 'rare' fouten en foutjes. Magic Button 2x ingedrukt, Proefstart op de verkeerde plek. Onder rood de pitlane inrijden.... En nog wel meer. Er zit wat sleet op de man, zo lijkt het.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Euh, ja, koeien, sloot enzo. Beelden van (een van de) rookbomgooiers staat op 9gag. Staat er nog bij met een glimlach ook. Gewoon triest dat die vent geen circuitverbod krijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door siggy op 06-09-2022 12:37 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

siggy schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:35:
Euh, ja, koeien, sloot enzo. Beelden van (een van de) rookbomgooiers staat op 9gag. Staat er nog bij met een glimlach ook. Gewoon triest dat die vent geen circuitverbod krijgt.
Die beelden zijn in dit topic ook al langsgekomen volgens mij. Was niet zomaar iemand, maar security, met ongetwijfeld een heel domme inschattingsfout na het afpakken van een rookbom van iemand uit het publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-06 19:15
AvK schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:31:
[...]

Ham maakt de laatste jaren wel meer 'rare' fouten en foutjes. Magic Button 2x ingedrukt, Proefstart op de verkeerde plek. Onder rood de pitlane inrijden.... En nog wel meer. Er zit wat sleet op de man, zo lijkt het.
Hij was altijd beetje slordig en is niet alleen van de laatste jaren. Maar ondanks dat, is hij wel het meest consistente de laatste 15 jaar. Weinig die het hem nadoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 12:56
AvK schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:31:
[...]

Klopt, ook nog een lock-up op start/finish, de ronde voordat SC de baan verlaat. Lijkt niet een hele grote flatspot, maar duidelijk weer Magic-button trick onder het commentaar van HAM "Warming-up my tyres".
Van mij mag hij deze tekortkomingen/fouten ook wel eens adresseren, zou hem wat meer krediet geven (zoals Leclerc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:02

Marc H

- - Is wakker - -

Daar zijn ze weer!

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:02

Marc H

- - Is wakker - -

Even gekeken, maar nee, blijkbaar niet.

Gek, ik zag dat het filmpje pas 3 kwartier geleden op youtube geplaatst was en in het afgelopen uur was hij hier niet toegevoegd. Blijkbaar opnieuw geupload naar Youtube? anders kan ik het ook niet verklaren.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Marc H schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:25:
[...]

Even gekeken, maar nee, blijkbaar niet.

Gek, ik zag dat het filmpje pas 3 kwartier geleden op youtube geplaatst was en in het afgelopen uur was hij hier niet toegevoegd. Blijkbaar opnieuw geupload naar Youtube? anders kan ik het ook niet verklaren.
O-) Maaruh boeiend. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:17

Vuvuzela

My spire is forming

Marc H schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:25:
[...]
Het laatste momentje dat nog een kleine glimlach op je gezicht kon toveren is er nu ook uitgeknipt.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:24
Thinlanet schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:08:
[...]

Klopt, ook nog een lock-up op start/finish, de ronde voordat SC de baan verlaat. Lijkt niet een hele grote flatspot, maar duidelijk weer Magic-button trick onder het commentaar van HAM "Warming-up my tyres".
Van mij mag hij deze tekortkomingen/fouten ook wel eens adresseren, zou hem wat meer krediet geven (zoals Leclerc).
Ik denk dat hij dacht dat een korte lockup er bij hoorde, nadat hij dat Max had zien doen in de formatieronde. :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:15:
[...]

Staat letterlijk in de reply... :/
[Twitter]
Degene waar ik op reageer stelt met zekerheid dat het een beveiligingsmedewerker was. Ik maak dat ook niet op uit de reply...

Just to be clear, I am not the one who shot/posted this video originally and I’m also not the one claiming this guy works for the organization. Lots of people in the comments on the original posted stated that this guy works for the security company hired by the

Ze kunnen wel zoveel beweren die lots of people. Als het wel zo zou zijn zouden we zeker een statement van de organisatie gehoord hebben. Ik hou het nog steeds op gewoon onzin nieuws...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

MyHero schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:37:
[...]

Degene waar ik op reageer stelt met zekerheid dat het een beveiligingsmedewerker was. Ik maak dat ook niet op uit de reply...

Just to be clear, I am not the one who shot/posted this video originally and I’m also not the one claiming this guy works for the organization. Lots of people in the comments on the original posted stated that this guy works for the security company hired by the

Ze kunnen wel zoveel beweren die lots of people. Als het wel zo zou zijn zouden we zeker een statement van de organisatie gehoord hebben. Ik hou het nog steeds op gewoon onzin nieuws...
Hij draagt een shirt met het logo van dat beveiligingsbedrijf erop en je ziet een oortje bungelen. If it quacks like a duck....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35
MyHero schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:37:
[...]

https://nos.nl/artikel/24...-afkomstig-van-beveiliger

Zo, hier hoeven we niet meer over te speculeren ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:55
De NOS heeft het bericht echt zo geschreven zonder het filmpje gezien te hebben denk ik. Gast staat ook nog ff populair te doen na het gooien van die fakkel. Komt verre van professioneel over.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:23
Net nog even de safety car release gezien en overtake van Max. Zouden we allemaal Ham onderschatten? Misschien wist hij dat het kansloos was en poogde hij met een slow start Max wel een straf aan te naaien voor overtake op start finish. Volgens mij gaat hij (HAM dus) zelfs van het gas af voor de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:10
Lynx schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:40:
Net nog even de safety car release gezien en overtake van Max. Zouden we allemaal Ham onderschatten? Misschien wist hij dat het kansloos was en poogde hij met een slow start Max wel een straf aan te naaien voor overtake op start finish. Volgens mij gaat hij zelfs van het gas af voor de lijn.
Max lift inderdaad even voor de lijn, aantal paginas terug staan de graphics nog....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
stylezzz schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:46:
[...]

Max lift inderdaad even voor de lijn, aantal paginas terug staan de graphics nog....
@Lynx bedoelt volgens mij dat HAM van z'n gas gaat.

Kan me dat haast niet voorstellen. Dat kan de FIA nagaan en dan zou Hamilton daar een stevige douw voor krijgen. Na een herstart als leider alsnog van je gas af gaan wordt niet echt gewaardeerd door de FIA.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

alexbl69 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:55:
[...]

Kan me dat haast niet voorstellen. Dat kan de FIA nagaan en dan zou Hamilton daar een stevige douw voor krijgen. Na een herstart als leider alsnog van je gas af gaan wordt niet echt gewaardeerd door de FIA.
In dezelfde grafiek was te zien dat Hamilton z'n voet de hele tijd plank op de grond had.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uys2nqN3dtPDMKbpW4wwhX8vuJ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MsERUJiCis1KnWMtiOk5uWSj.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:10
alexbl69 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:55:
[...]

Dat probeerde ik duidelijk te maken inderdaad. HAM heeft zijn voet niet van het pedaal gehad maar kreeg als excuus aangerijkt dat hij een verkeerde motorsetting had.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En dicht. Morgen naar Monza.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord