Twitter... het zogenaamde sociale media kanaal waar iedereen digitaal zijn mening mag geven.JB schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:46:
Poh op Twitter een en al conspiracy mbt VSC AT (Yuki). We zijn 1 jaar onderweg na jaren dominantie MER en echt alles gaat richting;
[knip]
Waar het op neer komt is dat er een heel klein aantal* roeptoeters wat in de stront lopen te roeren en de boel op scherp zetten waarna er uiteraard mensen tegengas komen geven.
*want 'honderden reacties van fans' is niks vergeleken bij het aantal wat gisteren de race gezien heeft live of op tv
d-vine schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:49:
[knip]
lekker laten gaan de Mercedes en Lewis fans zijn en komen nooit meer over het verlies van vorig jaar heen
Niet alle Mercedes of Hamilton fans over één kam scheren, er zijn er zat die er wel vrede mee hebben enkel hoor je die niet vaak. Daarnaast hebben meerdere partijen fans die moeite hebben met accepteren van zaken.dehardstyler schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:03:
[...]
Die Lewis fans zijn echt serieus ziek, niet normaal. Ik heb me gister weer opgewarmd aan de reacties onder het officiele kanaal van Mercedes op Twitter: @MercedesAMGF1
Daar werd bijvoorbeeld Russel compleet afgebrand, niet door 1 iemand, maar gewoon stelselmatig door honderden mensen dat hij de race van Lewis heeft wegegooid. [knip]
Zulke vooroordelen helpen ook niet mee in ieder geval.Uiteraard heb je aan de RB kant ook kneuzen er tussen zitten, maar bij Lewis heb ik het idee dat er ook een garde Woke figuurtjes klaar staat om hem letterlijk met hand en tand te verdedigen. Leuk om te zien al die "mental gymnastics".

Het online gezever is geen goede representatie van de gemiddelde Formule 1 fan. En ook al zit er hier en daar goede comments tussen zou ik toch willen benadrukken die (a)sociale media niet al te serieus te nemen. Het is te makkelijk om te denken dat die honderden haters alle fans vertegenwoordigen.