Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ben erbij! Kan niet wachten tot het zondag is!
https://untappd.com/user/OzzBier
Lekker veel hobbels op Zandvoort. Mercedes verwacht al dat ze hun wagen hoger moeten afstellen en als TD039 ingrijpt Ferrari waarschijnlijk ook, dan bestaat de kans op een herhaling van Spa.
Zeer benieuwd of het de "sweetspot" was of inderdaad iets met TD039 en RBR (of ja Max) mbt dominantie Spa.
Mijn boefje is liev!
Hoe groot is de kans, als het klopt met deze verwachtingen, dat Max het veld met die 72 ronden het veld tem P10 op een ronde zet? Ervanuitgaande dat Max niet vanuit de pitlane start (om het spannend te houden)Chocoball schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:17:
Lekker veel hobbels op Zandvoort. Mercedes verwacht al dat ze hun wagen hoger moeten afstellen en als TD039 ingrijpt Ferrari waarschijnlijk ook, dan bestaat de kans op een herhaling van Spa.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
36,4%Chevy454 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:50:
[...]
Hoe groot is de kans, als het klopt met deze verwachtingen, dat Max het veld met die 72 ronden het veld tem P10 op een ronde zet? Ervanuitgaande dat Max niet vanuit de pitlane start (om het spannend te houden)
Ben erg benieuwd of Ferrari hier inderdaad beter uit de verf komt. Zo ja dan was Spa mogelijk 1 malig (de enorme dominantie van Max). Zo nee dan gaan we al heel gauw de nieuwe WDC inhuldigen.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Zondag kans op onweer. Zal je net zien dat er 1500 uur een dikke onweersbui over trekt.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Waar haal je dat vandaan?AtlAntA schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:54:
Zondag kans op onweer. Zal je net zien dat er 1500 uur een dikke onweersbui over trekt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/l18XteKpGVTHlgL3URlHuIXK.png?f=user_large)
Heb begin van de week wel wat spannende clickbait berichten gezien, maar weinig concreets...
[ Voor 10% gewijzigd door Damian op 31-08-2022 08:55 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hoop het niet... begin inmiddels al weer Williams (begin jaren '90), Schumacher en Hamilton vibes te krijgen dit seizoen.Chevy454 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:50:
[...]
Hoe groot is de kans, als het klopt met deze verwachtingen, dat Max het veld met die 72 ronden het veld tem P10 op een ronde zet? Ervanuitgaande dat Max niet vanuit de pitlane start (om het spannend te houden)
Leuk voor degenen die enkel kijken voor Verstappen, niet leuk voor degenen die kijken voor de sport.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nee, 50%. Ja of nee
Vaak bu'j te bang!
Gisteren (eergister misschien?) nog gelezen op NU of NOS geloof ik maar misschien ook wel hier ergens.Damian schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:55:
[...]
Waar haal je dat vandaan?
[Afbeelding]
Heb begin van de week wel wat spannende clickbait berichten gezien, maar weinig concreets...
nvm het is nog vroeg.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ze kunnen het weer voor vanmiddag nog niet eens fatsoenlijk voorspellen, laat staan voor aankomende zondagAtlAntA schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:56:
[...]
Gisteren (eergister misschien?) nog gelezen op NU of NOS geloof ik maar misschien ook wel hier ergens.
nvm het is nog vroeg.
Vaak bu'j te bang!
Als de DRS eerder begint, dus voor de kombocht, schat ik zowel Max op pole als voor de winst+snelste ronde.
Als DRS na de bocht begint, dan schat ik dat Max op pole staat + winst + snelste ronde
Als DRS na de bocht begint, dan schat ik dat Max op pole staat + winst + snelste ronde
Xbox Live: Miesjh NL
Verwacht wel dat Ferrari hier weer beter gaat zijn, maar ik laat me graag verrassen
Mijn voorspelling voor zondag:-tom-562 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:01:
[...]
Ze kunnen het weer voor vanmiddag nog niet eens fatsoenlijk voorspellen, laat staan voor aankomende zondag
spoiler:
ORANGE CLOUDS

https://untappd.com/user/OzzBier
Chevy454 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:50:
[...]

Ben benieuwd hoe deze race gaat verlopen. Ik zal het zondag in ieder geval van dichtbij mee maken.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Als de bookies het weer (zoals in Spa) bij het juiste eind hebben dan wint VER 'm met gemak. Veel plezier on track!Hugo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:09:
Ben benieuwd hoe deze race gaat verlopen. Ik zal het zondag in ieder geval van dichtbij mee maken.
We zullen het zien na FP1Bloodclot schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:02:
Als de DRS eerder begint, dus voor de kombocht, schat ik zowel Max op pole als voor de winst+snelste ronde.
https://www.motorsport.co...ng-dutch-gp-fp1/10360292/F1 to trial DRS through Zandvoort banking in Dutch GP FP1
Formula 1 will revisit the use of DRS through Zandvoort's banked final corner in practice for this weekend's Dutch Grand Prix.
...
"And if we feel that there is any, even a remote, risk for the safety than clearly we would have to take action and change it after FP1."
[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 31-08-2022 09:19 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
33% uiteraard
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
In vrije training 1 gaat ze DRS voor bocht 14 testen. Daarna feedbacksessie van de teams en dan gaat de FIA definitief een besluit nemen.Bloodclot schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:02:
Tnx!, ben benieuwd of mijn voorspelling uitkomt. we zullen het zien!YakuzA schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:16:
[...]
We zullen het zien na FP1
[...]
https://www.motorsport.co...ng-dutch-gp-fp1/10360292/
Ben ik te enthousiast als ik zeg dat ik denk dat RBR tot 2026 bij het ingaan van de nieuwe regelementen dominant gaat zijn en derhalve VER tot die tijd 5 wereldtitels gaat halen?alexbl69 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:55:
[...]
Hoop het niet... begin inmiddels al weer Williams (begin jaren '90), Schumacher en Hamilton vibes te krijgen dit seizoen.
Dit begrijp ik dus niet, kijk je alleen naar wie er eerste wordt? F1 is toch meer dan alleen de winnaar of de kampioen? Je hebt interne team gevechten, het constructeurskampioenschap, oud rijders die elkaar niet mogen op en van de baan, er is altijd zoveel meer moois op en naast de baan om van te genieten.alexbl69 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:55:
[...]
Hoop het niet... begin inmiddels al weer Williams (begin jaren '90), Schumacher en Hamilton vibes te krijgen dit seizoen.
Leuk voor degenen die enkel kijken voor Verstappen, niet leuk voor degenen die kijken voor de sport.
Is iemand die wint met 20 seconden voor per se spannend, nee? Maar volgens mij hebben we zondag allemaal heel erg veel waar voor ons (kijkers)geld gekregen. Die 1,5 uur op de baan op zondag is slechts een deel van wat deze sport de mooiste ter wereld maakt wat mij betreft.
Dat zou zo zonde zijn, dan ga je dus van het ene dominerende team naar het andere en blijft het vooraan dus een saaie bedoeling.MyHero schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:27:
[...]
Ben ik te enthousiast als ik zeg dat ik denk dat RBR tot 2026 bij het ingaan van de nieuwe regelementen dominant gaat zijn en derhalve VER tot die tijd 5 wereldtitels gaat halen?
Even chauvinisme modus aan, als ik iemand het gun dat Hamilton qua records uit de boeken wordt gereden is het onze eigen Max wel. Maar dominantie is niet goed voor de sport, dus misschien moet RBR ook maar een gekunsteld Mercedesje doen, je auto net goed genoeg laten zijn om steeds te winnen en de anderen aan de overwinning laten ruiken maar uiteindelijk wel gewoon 7 seizoenen domineren.
Weten wij veel...
Weten wij veel...
Klopt, is dan wel een saaie bedoening, maar als ik kijk vanaf 2000 dan zie je die tendens wel. FER, RB, MER die minimaal 4 jaren achter elkaar dominant waren.Homeland schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:29:
[...]
Dat zou zo zonde zijn, dan ga je dus van het ene dominerende team naar het andere en blijft het vooraan dus een saaie bedoeling.
Dan naar Ferrari en daar ook nog 4 pakken. Met twee tussen jaren waar norris in een McLaren er twee pakt. Mercedes verlaat de sport omdat Russel overstapt naar Williams en Hamilton met pensioen gaat. Russel had een optie om weg te mogen gaan naar een hoger geplaatst team en hoopt bij Williams voor p4 te kunnen strijden.MyHero schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:27:
[...]
Ben ik te enthousiast als ik zeg dat ik denk dat RBR tot 2026 bij het ingaan van de nieuwe regelementen dominant gaat zijn en derhalve VER tot die tijd 5 wereldtitels gaat halen?
Oh nee, Max naar Ferrari zou me echt elk weekend zoveel frustratie geven. Dat je een gouden coureur hebt maar voor een team rijdt waarbij je je elke week afvraagt hoe ze hem nu weer gaan dwarsbomen. Lekker tot 2028 in die Red Bull blijven, de coureur worden met de langste stint bij 1 constructeur en iets achter je laten waar ze het over 50 jaar nog over hebben.Lynx schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:35:
[...]
Dan naar Ferrari en daar ook nog 4 pakken. Met twee tussen jaren waar norris in een McLaren er twee pakt. Mercedes verlaat de sport omdat Russel overstapt naar Williams en Hamilton met pensioen gaat. Russel had een optie om weg te mogen gaan naar een hoger geplaatst team en hoopt bij Williams voor p4 te kunnen strijden.
Tja bij voetbal vind ik de strijd tussen Ajax/Feyenoord/PSV toch spannender dan tussen Fortuna Sittard/Go Ahead/RKCGewoon_Jansen schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:29:
[...]
Dit begrijp ik dus niet, kijk je alleen naar wie er eerste wordt? F1 is toch meer dan alleen de winnaar of de kampioen? Je hebt interne team gevechten, het constructeurskampioenschap, oud rijders die elkaar niet mogen op en van de baan, er is altijd zoveel meer moois op en naast de baan om van te genieten.
Is iemand die wint met 20 seconden voor per se spannend, nee? Maar volgens mij hebben we zondag allemaal heel erg veel waar voor ons (kijkers)geld gekregen. Die 1,5 uur op de baan op zondag is slechts een deel van wat deze sport de mooiste ter wereld maakt wat mij betreft.
Plus dat het veel minder in beeld komt.
Daarbij is heel veel van wat je verder noemt gewoon opgeklopte media-lucht, praktisch gelijk aan " Real-life soaps". Daar kun je van houden, maar heeft weinig met sport te maken.
Filmpje van iemand die de grid op mag met zijn vrachtwagen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Vergelijking loopt wat mank, in F1 zijn ze tegelijk onderdeel van dezelfde wedstrijd. Daarbij is spannender relatief, ik zit toch ook op het puntje van mijn stoel als Ocon 2 keer 2 coureurs inhaalt op zondag.Waah schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:41:
[...]
Tja bij voetbal vind ik de strijd tussen Ajax/Feyenoord/PSV toch spannender dan tussen Fortuna Sittard/Go Ahead/RKC![]()
Plus dat het veel minder in beeld komt.
Daarbij is heel veel van wat je verder noemt gewoon opgeklopte media-lucht, praktisch gelijk aan " Real-life soaps". Daar kun je van houden, maar heeft weinig met sport te maken.
'Real life soap', prima als je het zo wilt noemen. Maar alles wat er speelt qua regels, Toto vs. Horner, speculaties qua transfers, dat is voor mij ook F1. Als je puur kijkt voor Max en de race op zondag dan mis je zoveel moois.
Hij ging nog net even te hard voorbij het 150 meter bordje maar netjes afgeremd zo voor de Tarzanbocht.Illegal_Alien schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:43:
[YouTube: Driving on the Zandvoort F1 Startgrid]
Filmpje van iemand die de grid op mag met zijn vrachtwagen.
Heb er zin in!

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het gaat wat mij betreft om het totaalplaatje, maar de strijd om de winst is toch ook echt wel belangrijk om 't leuk te houden. Het gat tussen de combi RB/VER lijkt nu wel snel te groot te worden, om daar nog spanning in te houden.Gewoon_Jansen schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:29:
[...]
Dit begrijp ik dus niet, kijk je alleen naar wie er eerste wordt? F1 is toch meer dan alleen de winnaar of de kampioen? Je hebt interne team gevechten, het constructeurskampioenschap, oud rijders die elkaar niet mogen op en van de baan, er is altijd zoveel meer moois op en naast de baan om van te genieten.
En ja, vorige week was een prima race, maar het feit dat LEC en VER niet vooraan startten hielp daar wel aan mee denk ik. Het gat was als VER op pole was gestart waarschijnlijk nog wel een stukje groter geweest.
En zeer dominante Verstappen zondag lijkt me trouwens prima, gezien de locatie, maar ik hoop wel dat MERC/FER aansluiting gaan vinden
https://twitter.com/Ziggo...FBZCRXSruPzv-S8eiGCg&s=19
Ziggo Sport als sponsor te zien op de Haas dit weekend.
Ziggo Sport doet nog even een poging om relevant te zijn dit weekend.Gewoon_Jansen schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:01:
https://twitter.com/Ziggo...FBZCRXSruPzv-S8eiGCg&s=19
Als Jack en vooral Jack maar thuisblijft net als de 2 Roberts. Tom en Christijan van de concurrentie ook. Eigenlijk ook geen last van kijk toch F1 TVHomeland schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:07:
[...]
Ziggo Sport doet nog even een poging om relevant te zijn dit weekend.
[ Voor 10% gewijzigd door Chocoball op 31-08-2022 10:20 ]
Gekkigheid om de tijd mee te doden tot vrijdag:
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Yess nog 2 dagen en dan eens kijken bij de trainingen en F2/F3 quali a.s. vrijdag! Vorig jaar zaten we bij het aanrempunt voor bocht 11, dit jaar eens aan de andere kant op de Pit Straight tegenover de pits. Oordopjes gaan weer mee voor F2/F3
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Weet niet of dit misschien in topicstart hoort.
Ook dit jaar is de race weer live te zien op NPO1, dus als je bij een verjaardag zit en 'per ongeluk' de tv aanzet op 1...
Of even niet wil kutten met een laptop aan te sluiten, gewoon op npo1 kijken.
Meer info:
https://www.gptoday.net/n...ng-nederlandse-grand-prix
Ook dit jaar is de race weer live te zien op NPO1, dus als je bij een verjaardag zit en 'per ongeluk' de tv aanzet op 1...
Meer info:
Veel plezier alvast daarp0st schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:16:
Yess nog 2 dagen en dan eens kijken bij de trainingen en F2/F3 quali a.s. vrijdag! Vorig jaar zaten we bij het aanrempunt voor bocht 11, dit jaar eens aan de andere kant op de Pit Straight tegenover de pits. Oordopjes gaan weer mee voor F2/F3
Toch weer wat extra spanning voor Zandvoort in vergelijking met alle andere races.. Toch mooi dat ze dit voor elkaar hebben gekregen, dat hadden we een paar jaar geleden toch nooit kunnen verzinnen..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Die zijn er volle bak bij hoorChocoball schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:13:
[...]
Als Jack en vooral Jack maar thuisblijft net als de 2 Roberts. Tom en Christijan van de concurrentie ook. Eigenlijk ook geen last van kijk toch F1 TV
Jack had tijdens de GP van België aangegeven dat hij een interview met Leclerc en Sainz heeft in een beach club in de buurt van het circuit.
https://www.ziggosport.nl/racecafe/Naast de reguliere aflevering op vrijdagavond en de voor- en nabeschouwing op de racezondag, zijn er op donderdag en zaterdag extra afleveringen van het Ziggo Sport Race Café, live vanuit Jack’s Beach House in Zandvoort.
[ Voor 20% gewijzigd door Pendaco op 31-08-2022 10:30 ]
Puur de race of vanuit een bepaald kanaal gehost?Bloodclot schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:19:
Weet niet of dit misschien in topicstart hoort.
Meer info:
edit:
Excuus staat in het bericht van de NOS
Excuus staat in het bericht van de NOS
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 31-08-2022 10:27 ]
Mijn boefje is liev!
Ze zenden op NPO1 vanaf 13:0013:30 uit op zondag. Dione met gasten met ruime voorbeschouwing. Vanaf 15:00 dus de race live te zien en daarna ook nog nabeschouwing.JB schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:26:
[...]
Puur de race of vanuit een bepaald kanaal gehost?
Max naar Williams die ineens super gaat presteren. Als er een team is dat ik het gun dan is het wel Williams.Lynx schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:35:
[...]
Dan naar Ferrari en daar ook nog 4 pakken. Met twee tussen jaren waar norris in een McLaren er twee pakt. Mercedes verlaat de sport omdat Russel overstapt naar Williams en Hamilton met pensioen gaat. Russel had een optie om weg te mogen gaan naar een hoger geplaatst team en hoopt bij Williams voor p4 te kunnen strijden.
Dat pakken ze goed aan dan. Ben wel benieuwd, ga zelf gewoon F1 TV kijken als altijd maar ga sowieso even een stukje terugkijken om te zien hoe de analyse en het commentaar is.Gewoon_Jansen schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:28:
[...]
Ze zenden op NPO1 vanaf 13:0013:30 uit op zondag. Dione met gasten met ruime voorbeschouwing. Vanaf 15:00 dus de race live te zien en daarna ook nog nabeschouwing.
Wat ik ook voor het eerst ga doen dit weekend is op TV het volkslied meekrijgen. Eén van mijn favoriete (en in Nederland veel te onbekende) zangeressen, Floor Jansen, doet namelijk het volkslied. En ze heeft wel humor
It's race week everyone!! 🔥🔥
— Floor Jansen (@FloorJansen_) 30 augustus 2022
Time to sing the Dutch national anthem and cheer along athletes and teamwork! 🧡#DutchGP pic.twitter.com/pOVf6uN9Z8
Ik kijk er echt naar uit!! Vooral het weer kan wel eens een factor gaan worden om rekening mee te houden. De voorspellingen varieren nog, maar ik hoop wel op een beetje regen tijdens de kwalificatie of de race. Dat zou het wel mooi maken.
Natte sessie door veel bochten en bankings... kan nog leuk worden volgens mij
Ha! Ze hebben mijn reactie gelezenMigrator schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:14:
Gekkigheid om de tijd mee te doden tot vrijdag:
[YouTube: Can F1 Drivers Race Backwards? Max vs Yuki]
Nu nog fierljeppen and ringsteken
Zolang het oosten wind blijft heb je hooguit veel kwallen bij de kust maar laten we hopen dat het weer iig lekker veranderlijk is tijdens de sessies.flessuh schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:56:
Natte sessie door veel bochten en bankings... kan nog leuk worden volgens mij
Wel jammer dat de NOS zelf het wiel weer gaat uitvinden ipv dat ze ViaPlay doorzetten
Beetje een enge poster.Migrator schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:43:
[...]
Dat pakken ze goed aan dan. Ben wel benieuwd, ga zelf gewoon F1 TV kijken als altijd maar ga sowieso even een stukje terugkijken om te zien hoe de analyse en het commentaar is.
Wat ik ook voor het eerst ga doen dit weekend is op TV het volkslied meekrijgen. Eén van mijn favoriete (en in Nederland veel te onbekende) zangeressen, Floor Jansen, doet namelijk het volkslied. En ze heeft wel humor
[Twitter]
[Afbeelding]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zou best realistisch kunnen zijn...MyHero schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:27:
[...]
Wat @MyHero hierboven schrijft... deze suprematie heeft de potentie om lang te gaan duren. Verstappen is momenteel met afstand de beste coureur, heeft inmiddels voldoende ervaring en rijdt in een auto die elke race sterker wordt terwijl ze door de reglementswijzigingen alleen maar nog sterker lijken te worden.Gewoon_Jansen schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:29:
[...]
En natuurlijk is de F1 1.5 ook leuk, maar daar hebben we het het laatste decennium al te veel van moeten hebben. Het hoeft en kan natuurlijk niet elk jaar zijn zoals vorig seizoen, maar hoop toch werkelijk dat we niet weer jaren tegemoet gaan dat je na de eerste quali bij de eerste race al weer weet hoe de vlag er voor dat seizoen bij staat.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nou, we gaan het zien dit weekend!
Alle rijders en teams zijn zich weer als gebruikelijk aan het indekken.
Auto's omhoog, weer, banden....
Ik zeg, gas op de lolly, met de pantoffel door de bodemplaat de Arie Luyendyk uit....
Snot voor ogen, dun door de broek.....Je ziet eerst onze lieve Heer en daarna pas ga je remmen...
Kortom, ik heb er erg veel zin in....
Toch denk ik dat Charles hem dit weekend op pole zet...
Ik zeg, gas op de lolly, met de pantoffel door de bodemplaat de Arie Luyendyk uit....
Snot voor ogen, dun door de broek.....Je ziet eerst onze lieve Heer en daarna pas ga je remmen...
Cogitationis poenam nemo patitur
Nee, dat heeft ze steeds geholpen om te winnen.Bullet NL schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:23:
Nou, we gaan het zien dit weekend!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mercedes heeft zich een beetje in de voet geschoten met het nieuwe ontwerp wat niet schijnt te werken. Maar stel ze stappen er vanaf en komen met iets anders, misschien zijn ze dan wel weer op het zelfde niveau als 2021? Het kan elk jaar weer anders zijn, dus ik zou niet te hard van stapel lopen. Of Ferrari heeft geleerd van al haar fouten en komt in 2022/2023 met een nieuwe principal die orde op zaken stelt.MyHero schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:27:
[...]
Iedereen kijkt natuurlijk continu hoe ze kunnen verbeteren.
Waarom staan er eigenlijk 2 tijden in de topicstart, dat is toch dubbelop? De lokale tijdzone op het circuit is toch ook gewoon ''onze'' tijd?
[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 31-08-2022 11:44 ]
Laat datPalingDrone schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:16:
[...]
Zolang het oosten wind blijft heb je hooguit veel kwallen bij de kust
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-08-2022 11:42 ]
Omdat dit nu gewoonweg het formaat is waarin de tijdentabel wordt opgemaakt? Vorige week stonden de twee tijden er toch ook? Is gewoon handig dat het altijd hetzelfde formaat en dezelfde layout heeftSilent Thunder schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:37:
[...]
Waarom staan er eigenlijk 2 tijden in de topicstart, dat is toch dubbelop? De lokale tijdzone op het circuit is toch ook gewoon ''onze'' tijd?
Het weekend is écht begonnen want de FIA heeft de track map gepubliceerd:

De DRS activatie is zelfs al voor het insturen van de Luyendijk, ik had hem eigenlijk halverwege verwacht. Wellicht wel beter zo, geen balansverstoring tijdens de bocht.
New Document: Event Notes - Circuit Map
— FIA F1 Documents Bot (@fiadocsbot) 31 augustus 2022
Published at 31.08.22 12:01 CEThttps://t.co/Wys1nppQ93#F1 #Formula1 #DutchGP 🇳🇱 pic.twitter.com/672GCojv5k
De DRS activatie is zelfs al voor het insturen van de Luyendijk, ik had hem eigenlijk halverwege verwacht. Wellicht wel beter zo, geen balansverstoring tijdens de bocht.
[ Voor 12% gewijzigd door Migrator op 31-08-2022 12:08 ]
Ik denk dat het sowieso tegen gaat vallen na vorig jaar. Vorig jaar was euforisch, Max vanuit de underdogpositie de eerste race in NL winnen. Daarnaast was het natuurlijk het eerst grote evenement na corona met prachtig weer wat voor de sfeer ook veel deed.
Kan me niet indenken dat het dit jaar beter wordt dan vorig jaar.
Stel, stel, stelSilent Thunder schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:37:
Maar stel ze stappen er vanaf en komen met iets anders, misschien zijn ze dan wel weer op het zelfde niveau als 2021?
Zou toch heerlijk zijn als Mb doorgaat en een auto heeft die niet kan winnen als RB en Fer naar behoren presteren maar net af en toe een sensatie kan leveren. Lekker net niet en niet meedoen voor WCC en WDC maar wel een enkele race win.
Ze worden een beetje de Red Bull van het hybride tijdperk danLynx schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:28:
Zou toch heerlijk zijn als Mb doorgaat en een auto heeft die niet kan winnen als RB en Fer naar behoren presteren maar net af en toe een sensatie kan leveren. Lekker net niet en niet meedoen voor WCC en WDC maar wel een enkele race win.
PS4 PSN: Dazzler2120
Sunk cost fallacy. Ze lopen misschien een jaar achter als ze voor volgend jaar niet switchen naar een ander concept, maar als ze dit concept volgend jaar nog steeds niet aan de gang krijgen vallen ze alleen maar verder omlaag en lopen ze in 2024 twee jaar achter de rest. In het begin van het jaar leek Mercedes heel erg aan te sturen op het verplicht voor iedereen verhogen van de rijhoogte/vloer om porpoising tegen te gaan. Dat wilden ze niet vrijwillig uit zichzelf doen want hun concept werkt juist alleen maar als deze zo dicht mogelijk tegen de grond geplakt zit (en helaas krijgen ze dan porpoising). Nu dat wel al vastgelegd is voor volgend jaar en bovendien ook nog eens duidelijk is dat bijv. Red Bull daar weinig last van ondervindt is deze wijziging eigenlijk netto alleen maar nadeliger voor Mercedes dan ze eerst hadden gehoopt.RobertMe schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:15:
[...]
Stel, stel, stelMercedes heeft blijkbaar te kennen te geven met deze auto verder te willen. Voor de zomerstop wilden ze daar een besluit over maken en met de pole & dubbel podium in Hongarije dachten ze op de goede weg te zijn. Daarnaast is het concept aanpassen duur, wat natuurlijk een probleem geeft met de budget cap. En last but not least, als ze van het concept afstappen hebben ze eerst weer een flinke aanloop periode nodig. Alle problemen die ee andere teams al doorlopen hebben met hun concept maar al zijn opgelost zal Mercedes ook doorheen moeten. Een nieuw concept introduceren betekent dus dat ze het eerste jaar daarmee nog niet meedoen voor de knikkers. Immers hebben ze de eerste helft als niet het volledige seizoen nodig om het nieuwe concept te begrijpen en te finetunen. Een proces dat de concurrentie dus al doorlopen heeft.
Hamilton heeft al gezegd dat hij deze auto niet zal missen, ik gok dat hij daarmee ook het concept bedoelde. Dan zou dat betekenen dat hij na dit jaar stopt als Mercedes geen ander concept introduceert. Dat zou ik overigens ook doen dan
[ Voor 3% gewijzigd door DataGhost op 31-08-2022 12:38 ]
^
Er is natuurlijk nog altijd de mogelijkheid dat ze het alsnog wel aan de praat krijgen en juist de andere teams ver op achterstand komen te staan.
Het lijkt er op dat dat niet het geval zal zijn en qua looks zal ik het MER concept ook totaal niet gaan missen.
Wel vind ik het een cool idee dus wat betreft kudo's voor MER. Innoveren en dingen anders doen is één van de zaken die F1 juist interessant maakt.
Er is natuurlijk nog altijd de mogelijkheid dat ze het alsnog wel aan de praat krijgen en juist de andere teams ver op achterstand komen te staan.
Het lijkt er op dat dat niet het geval zal zijn en qua looks zal ik het MER concept ook totaal niet gaan missen.
Wel vind ik het een cool idee dus wat betreft kudo's voor MER. Innoveren en dingen anders doen is één van de zaken die F1 juist interessant maakt.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Niet "weer" maar juist voor het eerst. Vorig jaar kon iedereen Ziggo Sport gratis volgen.Bloodclot schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:19:
Ben super benieuwd want voor mij betekent dit voor de tweede keer F1 kijken met ondertiteling in het beeld zelf i.p.v. apart op een laptop (en een eigen ondertitelaar). Spa was op Sporza te zien met ondertiteling, dus dat smaakte absoluut naar meer. Het voordeel van publieke netten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zou het heerlijk vinden als ze volle bak meedoen voor de winst, hoe meer kanshebbers, hoe mooier de beelden. Dominantie is wat mij betreft slecht voor de sport. Als maar 2 of 3 van de 10 teams echt mee kunnen doen om de knikkers, waar is dan de motivatie om in te stappen? Als vooraf al redelijk duidelijk is wie de komende 3 races gaat winnen, waarom zouden mensen dan beginnen met het enthousiast volgen van F1?Lynx schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:28:
Liever nog zou ik een strijd zien waarbij minstens de helft van het veld een race kan winnen, zodat de F1.5 pas begint bij P11. Laat iedereen maar moeten vechten voor ieder punt.
Om dat te bereiken mag wat mij betreft de verdeling van de winst nog verder genivelleerd worden. Wel premies voor WDC/WCC/pole/winst en zelfs snelste ronde, maar verder graag het geld zo eerlijk mogelijk verdelen.
Oh en graag kleinere (zowel korter als smaller) en lichtere auto's en minder snel slijtende banden, zodat we weer zonder drs toe kunnen.
Dus ja, laat Ferrari het maar lekker doen op Zandvoort zondag
Je had verwacht dat ze viaplay zouden aanzetten? Zo werkt dat niet, ze hebben daar geen rechten voor.PalingDrone schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:16:
[...]
Zolang het oosten wind blijft heb je hooguit veel kwallen bij de kust maar laten we hopen dat het weer iig lekker veranderlijk is tijdens de sessies.
Wel jammer dat de NOS zelf het wiel weer gaat uitvinden ipv dat ze ViaPlay doorzetten
Had toch gekund, dat ze het op een akkoordje hadden gegooid met Viaplay. Was voor Viaplay ook geen verkeerde "deal" geweest. Gratis promotie bij iedere Nederlander in de huiskamer.DoeEensGek schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:04:
[...]
Je had verwacht dat ze viaplay zouden aanzetten? Zo werkt dat niet, ze hebben daar geen rechten voor.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat schreef ik gisteren al in het algemene topic, Mercedes heeft zeker nog nooit gehoord van "beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald".DataGhost schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:38:
[...]
Sunk cost fallacy. Ze lopen misschien een jaar achter als ze voor volgend jaar niet switchen naar een ander concept, maar als ze dit concept volgend jaar nog steeds niet aan de gang krijgen vallen ze alleen maar verder omlaag en lopen ze in 2024 twee jaar achter de rest.
Maar de poster waar ik nu op reageerde schreef "Stel Mercedes komt met een nieuw concept dan kan het zomaar een jaar als 2021 worden". Maar ten eerste heeft Mercedes blijkbaar te kennen gegeven vast te houden aan dit concept, en ten tweede dus dat de kans klein is dat ze met een jaar achterstand meteen meedoen om de knikkers. En natuurlijk kan het zomaar het beste zijn om te switchen naar een nieuw concept, maar dat is natuurlijk een lange termijn visie, terwijl Mercedes tot nu toe gepoogd heeft om de problemen op de korte termijn op te lossen.
En de grote vraag is ook of ze met een nieuw concept er wel uit komen. Er zijn immers maar twee teams die het goed lijken te doen v.w.b. deze ground effect auto's: Red Bull en Alpine. Dus de kans dat bij die twee toevallig de steentjes goed zijn gevallen is wellicht ook groter dan dat ze het beste concept hebben en met kopiëren iedereen dit kan. Zie dus Aston Martin & Williams die de semi Red Bull kopie ook niet aan de praat krijgen. Wie zegt dus dat Mercedes dat wel aan de praat krijgt?
Ik dacht dat part of the deal was dat de rechten voor NL naar ViaPlay gingen en dat ook de uitzending in het eigen land fta zou worden.DoeEensGek schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:04:
[...]
Je had verwacht dat ze viaplay zouden aanzetten? Zo werkt dat niet, ze hebben daar geen rechten voor.
Beetje zoals Ziggo ook fta was vorig jaar, maar blijkbaar heeft de NOS naast uitgebreidere samenvattingen de DGP uitzendrechten ook aangekocht, wist ik niet.
Benieuwd wat ze er van gaan bakken, de lat ligt vrij hoog.
Daar komt veel meer bij kijken dan op een akkoordje gooien. De Nederlandse regelgeving laat dit ook niet zomaar toe.Rivanov schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:12:
[...]
Had toch gekund, dat ze het op een akkoordje hadden gegooid met Viaplay. Was voor Viaplay ook geen verkeerde "deal" geweest. Gratis promotie bij iedere Nederlander in de huiskamer.
Raakt ook een beetje off topic.
[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 31-08-2022 13:25 ]
Om alvast een beetje in de sfeer te komen. Actuele drone beelden.
YouTube: Circuit Zandvoort 30 aug laatste dronebeelden
Vandaar dat de NS staakt deze week, treintje rijden wordt natuurlijk dit weekend op zandvoort gedaan.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
2021 vs 2022Migrator schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:06:
Het weekend is écht begonnen want de FIA heeft de track map gepubliceerd:
[Twitter]
[Afbeelding]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat was precies de reden waardoor ik eerst besloten had om geen kaarten te kopen. Ook ivm de nieuwe auto's (kijk maar naar mercedes, had ook met red bull kunnen gebeuren). Maar, door het succes van Max dit seizoen en omdat ik toch in de buurt woon, ben ik toch overstag gegaan. Ik hoop vooral op een mooi weekend en een mooie spannende race. En natuurlijk dat max wint...shoombak schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:10:
Ik denk dat het sowieso tegen gaat vallen na vorig jaar. Vorig jaar was euforisch, Max vanuit de underdogpositie de eerste race in NL winnen. Daarnaast was het natuurlijk het eerst grote evenement na corona met prachtig weer wat voor de sfeer ook veel deed.
Ik ben benieuwd of ze dit jaar de drukte achter de hoofdtribune weten terug te brengen. Die mensenmassa daar was op vrijdags al te heftig. Mede veroorzaakt doordat je geen eten mee mocht nemen en dat wat er wel aan eten verkrijgbaar was, heel lang duurde. Serieus, even verse pizza's gaan tossen als er een paar duizend man wat te eten willen?
Ondertussen was het gebouw tegenover de achterkant van de tribune voor vips die lekker uitgebreid konden zitten en eten. Zal nog steeds wel zo zijn eigenlijk.
Naja goed, dit jaar ben ik er niet bij, als het dit jaar beter is, misschien volgend jaar weer. Wel lijkt de sfeer om het circuit heen me weer geweldig. Volg alles met veel plezier.
Ondertussen was het gebouw tegenover de achterkant van de tribune voor vips die lekker uitgebreid konden zitten en eten. Zal nog steeds wel zo zijn eigenlijk.
Naja goed, dit jaar ben ik er niet bij, als het dit jaar beter is, misschien volgend jaar weer. Wel lijkt de sfeer om het circuit heen me weer geweldig. Volg alles met veel plezier.
Dit is NH Zandvoort, tegenover het circuit, geen idee of ze daar ook echt zitten.
https://www.google.nl/map...wk8_tw!2e0!7i13312!8i6656
buit is binnen sukkel
NH Hotel. Straat oversteken en hij is al zo goed als op het terrein van het circuit.
Toen was er vooral ophef over de drukte door de coronasituatie destijds. Er werd aangegeven dat het de dag erna verbeterd was door de tenten meer verspreid achter de tribunes te plaatsen.Martinspire schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:04:
Ik ben benieuwd of ze dit jaar de drukte achter de hoofdtribune weten terug te brengen. Die mensenmassa daar was op vrijdags al te heftig. Mede veroorzaakt doordat je geen eten mee mocht nemen en dat wat er wel aan eten verkrijgbaar was, heel lang duurde. Serieus, even verse pizza's gaan tossen als er een paar duizend man wat te eten willen?
Of je daar de wachttijden ook verminderd weet ik zo niet, dat hoort helaas ook wel een beetje bij dergelijke evenementen/festivals.
Op vrijdag was er een grote pinstoring geweest. Dat was de oorzaak dat het eten e.d. allemaal wat langer duurde als normaal. (en ook meer drukte, vandaar al die paniek meteen op social media i.v.m. corona etc)dutchgio schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:10:
[...]
Toen was er vooral ophef over de drukte door de coronasituatie destijds. Er werd aangegeven dat het de dag erna verbeterd was door de tenten meer verspreid achter de tribunes te plaatsen.
Of je daar de wachttijden ook verminderd weet ik zo niet, dat hoort helaas ook wel een beetje bij dergelijke evenementen/festivals.
[ Voor 6% gewijzigd door stylezzz op 31-08-2022 15:25 ]
hier gaan ze t om doen!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat een gedrocht. Hadden ze daar nou echt niks mooiers van kunnen maken?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Lijkt inderdaad op een versmelting tussen een delftsblauwe vaas en een Heineken flesje.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik denk het wel, alhoewel "op het rechte stuk" nogal een vreemde omschrijving is.Martinspire schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:04:
"Om een concreet voorbeeld te geven: op het gebied van crowd management was het behoorlijk druk op het rechte stuk. Om dat dit jaar te voorkomen hebben we een van de hospitality-tenten verplaatst naar de Formule 2- en Formule 3-paddock. Dat betekent dat je tussen de tenten ruimte hebt gecreëerd waar mensen zich op kunnen houden, zonder dat ze in de loopstroom komen te staan."
https://www.nu.nl/nu-form...och-iets-goed-gedaan.html
Zal wel net als vorig jaar van gerecycled materiaal zijn. Wat is er mis met een mooie Delfts blauwe tulpenvaas als trofee en met klompen op het podium. Wat die Amerikanen kunnen kunnen wij beter toch?
Afgelopen Zondagavond even wezen buurten in Zantvoort, Het zag er al vrij gezellig uit met 2 reuzenrads.
Ik kijk dit weekend liever achter het scherm, omdat die meer info bied (en minder kost)
Ik kijk dit weekend liever achter het scherm, omdat die meer info bied (en minder kost)
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Nou, mijn scherm is anders duurder dan één kaartje Zandvoort.1lau schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:54:
Afgelopen Zondagavond even wezen buurten in Zantvoort, Het zag er al vrij gezellig uit met 2 reuzenrads.
Maar gelukkig zie ik een compleet seizoen op dat scherm i.p.v. één race.
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 31-08-2022 15:55 ]
Dat is een duur scherm D:Rivanov schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:55:
[...]
Nou, mijn scherm is anders duurder dan één kaartje Zandvoort.
Maar gelukkig zie ik een compleet seizoen op dat scherm i.p.v. één race.
Ik ben ook benieuwd hoe de NOS het doet, voor de sfeer ben ik al bij de 2 Jumbo dagen geweest.
Maar goed, het is RACE WEEK!
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Kijk ik maandag nog wel een keer op het scherm, doe ik het zondag beleven, ervaren en genieten.
Een groot deel van de controverse was dat die GP er (terecht) werd doorgedrukt, en werd verkocht als geplaceerd evenement. Dit was het uiteraard totaal niet, je had een stoel nummer maar daar hield het op. Het was één grote mensenmassa, ook op de zaterdag en zondag zonder pinstoring.stylezzz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:17:
[...]
Op vrijdag was er een grote pinstoring geweest. Dat was de oorzaak dat het eten e.d. allemaal wat langer duurde als normaal. (en ook meer drukte, vandaar al die paniek meteen op social media i.v.m. corona etc)
Maar toen was iedereen gelukkig al klaar met het gezeur.
Nieuwe aflevering van de Met Nerds Om Tafel podcast.
https://overcast.fm/+IriQ_E980
Arno Bakker is rental solutions engineer bij Riedel en verantwoordelijk voor het netwerk bij de Grand Prix in Zandvoort. Terwijl de Formule 1 wagens voorbij zoeven op de Dutch GP van 2022 kijkt Arno Bakker naar de 6 schermen die het NOC vormen in zijn zorgvuldig geplaatste bouw-keet.
In deze aflevering leren we hoe je niet één, maar meerdere parallelle netwerken aanlegt met kilometers glasvezel en honderden access points, terwijl de ether zo vol met signalen ziet dat Agentschap Telecom maar liefst 11 medewerkers stuurt om de boel in de gaten te houden.
https://overcast.fm/+IriQ_E980
Arno Bakker is rental solutions engineer bij Riedel en verantwoordelijk voor het netwerk bij de Grand Prix in Zandvoort. Terwijl de Formule 1 wagens voorbij zoeven op de Dutch GP van 2022 kijkt Arno Bakker naar de 6 schermen die het NOC vormen in zijn zorgvuldig geplaatste bouw-keet.
In deze aflevering leren we hoe je niet één, maar meerdere parallelle netwerken aanlegt met kilometers glasvezel en honderden access points, terwijl de ether zo vol met signalen ziet dat Agentschap Telecom maar liefst 11 medewerkers stuurt om de boel in de gaten te houden.
Wellicht wat ongelukkig geschreven, "achter de tribunes bij het rechte stuk" zou het beter formuleren.Cheesy schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:48:
[...]
Ik denk het wel, alhoewel "op het rechte stuk" nogal een vreemde omschrijving is.
"Om een concreet voorbeeld te geven: op het gebied van crowd management was het behoorlijk druk op het rechte stuk. Om dat dit jaar te voorkomen hebben we een van de hospitality-tenten verplaatst naar de Formule 2- en Formule 3-paddock. Dat betekent dat je tussen de tenten ruimte hebt gecreëerd waar mensen zich op kunnen houden, zonder dat ze in de loopstroom komen te staan."
https://www.nu.nl/nu-form...och-iets-goed-gedaan.html
Maar er wordt dus wel gepoogd om er wat aan te doen.
Had liever gezien dat er een mooie klassieke beker was gekomen zoals bij Bahrein, Silverstone.
Maar het is tegenwoordig mode met dit of een houten circuit replica te komen
Afgelopen zondag was Max niet snel, maar niemand anders wilde die prijs hebben. 😂d-vine schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:40:
[...]
Had liever gezien dat er een mooie klassieke beker was gekomen zoals bij Bahrein, Silverstone.
Maar het is tegenwoordig mode met dit of een houten circuit replica te komen
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |