PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Sam zei datTransportman schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:09:
Ze zeiden net bij F1TV dat ze verwachten dat de pole tijd rond de 1:11.6 zou liggen als ik het goed hoorde, Verstappen duikt daar meteen ver onder...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat ze de auto inmiddels behoorlijk goed begrijpen. Best imposant om er zo te staan na die eerdere sessies.dutchgio schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:09:
De zandbakken liggen nu op het strand, Verstappen doet echt wel goed mee ondanks de mindere training sessies.
Dat vroeg ik me al af, of dit in zijn snelle rondje was..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:10:
Eerste ronde is goed en Max had nog een fout.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ze = Max? Want PER staat weer eens een seconde achter.dr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:10:
[...]
Ik denk dat ze de auto inmiddels behoorlijk goed begrijpen. Best imposant om er zo te staan na die eerdere sessies.
Dat is ook een kracht van Verstappen er altijd meteen staan. Als het materiaal tenminste goed is.dr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:10:
[...]
Ik denk dat ze de auto inmiddels behoorlijk goed begrijpen. Best imposant om er zo te staan na die eerdere sessies.
"When you grow up your heart dies"
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Je mag er niet van houden, maar noem eens 1 nummer speciaal voor een F1 coureur die een publiek kan opzwaaien
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik probeer nog een beetje aan het team te denken, laat me toch in die illusieSpotmatic schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:11:
[...]
Ze = Max? Want PER staat weer eens een seconde achter.
Nare snitch
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Niet alleen dit weekend.sjorremans schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:11:
Perez kan dit weekend nog niet echt heel erg lekker mee komen of wel?
Ze kan natuurlijk alsnog RB zijn.Spotmatic schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:11:
[...]
Ze = Max? Want PER staat weer eens een seconde achter.
Als dit het beste is wat de auto kan. Kan het nog zijn dat PER nog wat er uit kan halen.
En dat lijkt nu al wat beter met 0.3 te zijn.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Braafste jongetje van de klasDamian schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:12:
Wat een naar ventje is die Russel toch geworden.
Nare snitch
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Zou best kunnen toch? Zijn trainingen zien er goed uit.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:00:
Volgens sky heeft Hamilton kans op pole lolol.
Echt grappig hoeveel illusies die 2 hebben.
Maar dat zegt allemaal niks. Hoevaak heeft LEC pole gehad, terwijl vervolgens VER de dag erna zegevierde.
Ja, Idd. Hoe dan. Het is ook niet dat ze 200 rijden in de pitlane.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:14:
Ik snap nooit dat iets als een unsafe release kan gebeuren. Ze hebben letterlijk 1 man staan die daar over gaat bij iedere put exit. Hoe moeilijk kan het zijn om te kijken wat er in de pitstraat gebeurt... Die vent heeft werkelijk 1 taak... Kijken of het vrij is en aangeven dat hij kan.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

PC Specs
Het is grappiger dat een 'gevaarlijke situatie' in de pits een geldboete oplevert, met heel veel mensen onbescherm rondom alles, maar als het op het circuit gebeurd een gridstraf, penalty punten en what not oplevert. Ja team vs rijder, maar dan nog. Het is compleet onnodig en in principe gevaarlijker dan wat er op een baan gebeurd.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:14:
Ik snap nooit dat iets als een unsafe release kan gebeuren. Ze hebben letterlijk 1 man staan die daar over gaat bij iedere put exit. Hoe moeilijk kan het zijn om te kijken wat er in de pitstraat gebeurt... Die vent heeft werkelijk 1 taak... Kijken of het vrij is en aangeven dat hij kan.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Iedere coureur heeft kans op pole. We hebben wat dat betreft genoeg verrassende situaties gehad in de afgelopen jaren.computerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:00:
Volgens sky heeft Hamilton kans op pole lolol.
Echt grappig hoeveel illusies die 2 hebben.
Ik zie nu net dat het géén Nederlandse vlag is.DonJunior schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:55:
[...]
Het zijn de vlaggen aangebracht door het circuit zelf, op de vlaggenstokken bovenop de tribune (een hele rij) dus niet die mensen zelf meenemen en ergens ophangen.
Er was wat meer consternatie op Twitter haha
*sowieso
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Enige wat ik me kan voorstellen is de timing waar je op de baan komt.Inspired schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:15:
[...]
Ja, Idd. Hoe dan. Het is ook niet dat ze 200 rijden in de pitlane.
En bv richting einde.
Dan wil je misschien niet nog 10 sec wachten op 2/3 auto's die er nog voorbij moeten.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja 60 of 80 afhankelijk van de baan. Ik voeg met regelmaat in op een weg waar ze 80 rijden en kan zonder problemen inschatten of het kan of niet.Inspired schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:15:
[...]
Ja, Idd. Hoe dan. Het is ook niet dat ze 200 rijden in de pitlane.
PSN: xMaurice93
Albon wordt door velen onderschat. Die jongen kan echt wel een potje sturen.Inspired schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:16:
Zo. Albon kan toch wel sturen.
[ Voor 22% gewijzigd door Silent Thunder op 03-09-2022 15:19 ]
PC Specs
Hamilton mag er even aan ruiken tot Q2.
[ Voor 15% gewijzigd door siggy op 03-09-2022 15:21 ]
Die dacht in een dune buggy race te zitten…
Temperatuur is een factor, maar vuil en rubber van banden spelen een belangrijke factor in het sneller worden van de baan.Silent Thunder schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:19:
Hoe kan een baan sneller worden? Doordat het asfalt opwarmt? Of juist de banden warmer worden?
Was wel on track om eventueel snelle ronde te starten meen ik.Harrie schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:21:
Sainz ook geen 2e run gedaan? Die komt nog goed weg op p14, was nogal een gok dan.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Even van het web geplukt. Met dank aan de website van McLaren.Silent Thunder schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:19:
Hoe kan een baan sneller worden? Doordat het asfalt opwarmt? Of juist de banden warmer worden?
"De rondetijden verbeteren over het algemeen naarmate het grand prix weekend vordert omdat de baan meer grip ontwikkelt naarmate de racelijn van vuil wordt ontdaan en er meer rubber wordt neergelegd."
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 03-09-2022 15:24 ]
In Zandvoort wordt ook het zand meer van de baan gereden naarmate de tijd vordert.sjaool schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:23:
[...]
Even van het web geplukt.
"De rondetijden verbeteren over het algemeen naarmate het grand prix weekend vordert omdat de baan meer grip ontwikkelt naarmate de racelijn van vuil wordt ontdaan en er meer rubber wordt neergelegd."
PC Specs
Bizar dat ze TSU in een bijzin noemen.Chevy454 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:23:
Tsunoda op P2 even... Er zit nog iets in het vat als de baan zo blijft verbeteren. En zelfs Stroll op P3
zand = vuilHelp!!!! schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:24:
[...]
In Zandvoort wordt ook het zand meer van de baan gereden naarmate de tijd vordert.
Ik heb het gemist. Had dat met de unsafe release te maken?Damian schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:12:
Wat een naar ventje is die Russel toch geworden.
Nare snitch
'gratis'.. schrijft je halve vloer afcomputerjunky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:23:
Ik snap Vettel wel. Bij het tuincentrum geweest en het is bizar wat ze voor eat grind durven vragen. Als je je sidepods vult is het gratis.

*sowieso
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is ook bedoeld voor de tuin, niet voor binnen.
/flauw
Stroll doet het lekker. Zonde van Vettel.
Op je profielfoto sta je in een Raceoverall......Silent Thunder schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:19:
En dan deze vraag?
Vettel Roadworks Inc zal wel het nodige stof op de baan hebben gestrooid. Maar Q2 is nu aan de gang!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:25:
Eens kijken hoeveel track evolution nu precies gaat doen.
Rood?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 27% gewijzigd door Damian op 03-09-2022 15:28 ]

PSN: xMaurice93
Dat is team kosten dat betaald hij niet zelf natuurlijk.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Echt he?!Rivanov schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:27:
Zucht. Weer zo’n kansloze tokkie met z’n flare.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
heb niet zo moeite met die flares.
maar zaken op de track gooien.....dat doe je gewoon niet.
Mijn muis zit al zowat op de knop...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die reactie van Williams toen de rode vlag kwam maar Albon wel gewoon reedt.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat heeft elk land wel hoor..OMD schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:27:
Zo, dat maakt meteen weer duidelijk wat Nederland een kutvolk heeft.
Eigenlijk zouden ze hem (de flare gooier) nu ook moeten opsporen en meteen een ban voor het leven geven op circuits.
Lekker voor iedereen alles verpesten.
*sowieso
Ze zijn ook duidelijk, ook ondernemen ze acties tegen mensen die afsteken.
[ Voor 48% gewijzigd door DoeEensGek op 03-09-2022 15:30 ]
Mijn enige reden is dat ik het thuis allemaal beter kan volgen. Als ik al heen zou willen dan is dat op een vrijdag.PatrickC schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:29:
Is al net als bij het voetbal met het vuurwerk gooien en bekers bier gooien… precies de reden waarom ik als jarenlange F1 fan geen moment heb overwogen naar Zandvoort te gaan.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |