[F1 2022] Race 15 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste
Acties:
  • 135.873 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:26
DaniëlWW2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:10:
[...]

Die kans is met deze race groter geworden.
Max moet 157 punten voorstaan na Monza, 130 na Singapore en 104 na Suzuka.
Monza gaat niet gebeuren, Singapore is twijfelachtig omdat het om het vraag om puntenverlies van zowel Perez (toch altijd goed op staten circuits en Monza kan zomaar RBR 1-2 worden) als Leclerc moet zijn. Maar Suzuka is een aanzienlijke mogelijkheid omdat Max nu al 106 punten voorstaat.
165, 138, 112, er zijn nog 8 punten extra te verdienen in Brazilië, vanwege de sprint aldaar, en het gat is op dit moment overigens 109 punten. :9 :+ (310 om 201)

[ Voor 5% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
stutrecht schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:12:
[...]

Bedoel je niet 112 na suzuka aangezien Brazilië ook een sprintrace heeft?
Stomme spintraces. }:| :P
Maar alsnog is het in Suzuka waarschijnlijk voorbij. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:08

TinusTegengas

Formula Racing

DaniëlWW2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:10:
[...]

Die kans is met deze race groter geworden.
Max moet 157 punten voorstaan na Monza, 130 na Singapore en 104 na Suzuka.
Monza gaat niet gebeuren, Singapore is twijfelachtig omdat het om het vraag om puntenverlies van zowel Perez (toch altijd goed op staten circuits en Monza kan zomaar RBR 1-2 worden) als Leclerc moet zijn. Maar Suzuka is een aanzienlijke mogelijkheid omdat Max nu al 106109 punten voorstaat.
FTFY ;)
@TIGER1125 was me net voor

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TIGER1125
Uitspraak voor wat betreft het pitlane incident PER en SAI:

Voor beiden no further action:
PER
The Stewards determined (i) that Ferrari’s wheel gun allocated to the rear left wheel was placed a bit further away from its usual position but still in the inner lane and (ii) that Car 11 rejoined the fast lane after its pit stop as soon as possible. The Stewards took into consideration the configuration of the pit lane which is particularly short and thus decide not to take any further action.
SAI - Blijkbaar betrof dit de manier van het inrijden van de stop area.
The Stewards determined that the driver travelled very closely to the pit team of Red Bull Racing whilst approaching Scuderia Ferrari’s pit position. Car 55 rear right wheel even touched one of Red Bull Racing wheel gun’s air hoses.
The Stewards further determined that the slight touch of the Red Bull Racing wheel gun’s air hose was rather due to the configuration of Zandvoort pit lane which is particularly short. Therefore, no further action is taken.
Komt Ferrari aardig weg met die wheel gun, allemaal de schuld van de krappe pitstraat. :+ Die mag vast volgend jaar niet meer meedoen. :9

[ Voor 9% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:07
TIGER1125 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:19:
Uitspraak voor wat betreft het pitlane incident PER en SAI:

Voor beiden no further action:
PER

[...]

SAI - Blijkbaar betrof dit de manier van het inrijden van de stop area.

[...]
En terecht. Prima uitspraak zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik had in Frankrijk moeite genoeg om het een beetje te volgen. Maar ergens vind ik het pitten tijdens een safetycar die door de pits heen rijdt enigszins twijfelachtig. Ben ik de enige :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:57

Mr Pingu

Professioneel Prutser

MikeyMan schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:25:
Ik had in Frankrijk moeite genoeg om het een beetje te volgen. Maar ergens vind ik het pitten tijdens een safetycar die door de pits heen rijdt enigszins twijfelachtig. Ben ik de enige :?
Tja ze moeten toch de tijd krijgen om die auto van start/finish te halen. Ik zie niet echt andere mogelijkheden, jij wel?

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
MikeyMan schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:25:
Mjah, je krijgt nu toch weer dezelfde discussie als 2 jaar geleden met het wisselen van banden onder rode vlaggen. Al vind ik pitten onder SC als de SC vanwege een incident door de pitlane gaat wel een beetje twijfelachtig.

Ze probeerden bij Sky een hele discussie op te starten over het al dan niet toestaan van stoppen onder SC en VSC. Vind dat toch een beetje een onderdeel van het spelletje: you win some, you lose some... Tenzij je HAM heet dan lose je tegenwoordig vooral bij (V)SC situaties.
Mr Pingu schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:26:
[...]

Tja ze moeten toch de tijd krijgen om die auto van start/finish te halen. Ik zie niet echt andere mogelijkheden, jij wel?
Ik denk dat @MikeyMan vooral doelt op het feit dat je de SC vanwege de veiligheid door de pitlane stuurt, je wel een extra gevaarzetting gaat creëren door die stops, (double stack had een geblokkeerde pitlane geweest :+ )

[ Voor 42% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:12
TinusXIII schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:43:
Ik ben benieuwd wat de motivatie was van Perez om te proberen Sainz buitenom de exit van bocht 1 in te halen. Lewis was natuurlijk nog te pakken maar het was wel een flinke gok voor hem die niet goed af liep.
Iedereen die zo uit de tarzanbocht kwam koos eieren voor zijn geld, echt bijzonder dat Perez dat niet deed en vervolgens in hey gras terecht kwam en dan ook gaat zeuren over de radio…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TIGER1125 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:28:
[...]

Mjah, je krijgt nu toch weer dezelfde discussie als 2 jaar geleden met het wisselen van banden onder rode vlaggen. Al vind ik pitten onder SC als de SC vanwege een incident door de pitlane gaat wel een beetje twijfelachtig.

Ze hadden bij Sky een hele discussie over het al dan niet toestaan van stoppen onder SC en VSC.

[...]

Ik denk dat @MikeyMan vooral doelt op het feit dat je de SC vanwege de veiligheid door de pitlane stuurt, je wel een extra gevaarzetting gaat creëren door die stops, (double stack had een geblokkeerde pitlane geweest :+ )
Ja precies dat. Rode vlag vind ik weer een andere discussie. En eerlijk gezegd vind ik het carte blanche sleutelen daar ook wel te ver gaan.

Maar idd, de kans dat lui elkaar dwars gaan zitten wordt wel erg groot zo.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Max heeft trouwens z'n persoonlijk record van drie op een rij racewinsten gebroken.
We lijken er ondertussen niet meer van op te kijken maar wat doet ie het goed. :)F

Volgend weekend meteen maar weer aan de bak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:11
Blik1984 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:30:
[...]

Iedereen die zo uit de tarzanbocht kwam koos eieren voor zijn geld, echt bijzonder dat Perez dat niet deed en vervolgens in hey gras terecht kwam en dan ook gaat zeuren over de radio…
Ja inderdaad. Ook gelijk zijn banden verneukt en nog onder druk gekomen van de auto’s achter hem.

Gewoon stom dat hij de buitenzijde vol bleef houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DaniëlWW2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:14:
[...]

Stomme spintraces. }:| :P
Maar alsnog is het in Suzuka waarschijnlijk voorbij. :)
Voor het WDC wel maar ik vrees dat het WCC niet alléén door PER te redden is als VER dan zegt dat 'ie er wel mee klaar is voor dit jaar?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
TIGER1125 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:12:
[...]

165, 138, 112, er zijn nog 8 punten extra te verdienen in Brazilië, vanwege de sprint aldaar, en het gat is op dit moment overigens 109 punten. :9 :+ (310 om 201)
Moet wel raar lopen als Max het niet in Japan ofwel USA binnen gaat hengelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ik kan er nog steeds niet bij hoe FER keer op keer zo’n bagger voor elkaar krijgt.

Nu weer een wheelgun en tyre nr 4 die iets later “kwam”. Man man man :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/abhJZOS.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:35:
[...]

Voor het WDC wel maar ik vrees dat het WCC niet alléén door PER te redden is als VER zegt dat 'ie er wel mee klaar is voor dit jaar?
Ik geloof nooit dat die dat gaat zeggen. WCC is voor de teams eigenlijk veel belangrijker dan het WDC (en dan met name voor de boekhouders ;) )

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W5lFTUr.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Voor het WDC wel maar ik vrees dat het WCC niet alléén door PER te redden is als VER dan zegt dat 'ie er wel mee klaar is voor dit jaar?
Euh? Waarom zou ie dat doen?
Die gaat echt volle bak tot het einde no worries.

Iets doordachter dan voorheen wellicht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jpECoN6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

MikeyMan schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:41:
[...]

Euh? Waarom zou ie dat doen?
Die gaat echt volle bak tot het einde no worries.

Iets doordachter dan voorheen wellicht.
Waar lees jij in m'n post dat 'ie dat zal doen of overwegen? Ik zeg alleen dat het WCC voor PER zelfs dan niet alleen te behalen is, ook niet als VER in Japan het WDC al zou gaan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
Blik1984 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:37:
[...]

Moet wel raar lopen als Max het niet in Japan ofwel USA binnen gaat hengelen
Als hij gewoon z'n ding blijft doen, en LEC en PER geen rare dingen doen, zal hij die noodzakelijke 4 puntjes de komende 2 races wel verzamelen en zal het inderdaad Japan worden. Leuk voor Honda ook. :)

[ Voor 9% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij hoeveel strafpunten kan je op de bank gezet worden? Yuki staat op 6 waarbij de eerste twee punten pas in het einde van het jaar komt te vervallen.

Max heeft 7 punten waarbij 2 punten na Monza komen te vervallen.

Tsunoda was handed a reprimand by the stewards for loosening his seatbelts while in the cockpit after his initial stoppage, saying he was “ready to abandon the car and started to loosen the safety belt, without unlocking it.”

Aldus motorsport.com

[ Voor 37% gewijzigd door Chevy454 op 04-09-2022 20:05 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusXIII
1 Max VERSTAPPEN Red Bull Red Bull 1'13''652 62 208.174
2 George RUSSELL Mercedes Mercedes 1'13''671 0.019 72 208.120

Russell is nog dichtbij gekomen met zijn snelste ronde.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
[...]

Als bij VER de helm op gaat, geeft hij alles wat hij heeft. Kampioen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaiman
  • Registratie: Augustus 2022
  • Niet online
Chevy454 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:45:
Bij hoeveel strafpunten kan je op de bank gezet worden? Yuki staat op 6 waarbij de eerste twee punten pas in het einde van het jaar komt te vervallen.

Max heeft 7 punten waarbij 2 punten na Monza komen te vervallen.
Na 12 punten ga je een race op de strafbank, maar zover komt het niet. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:26
Kaaiman schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:50:
[...]

Na 12 punten ga je een race op de strafbank, maar zover komt het niet. :+
Nissany in F2 dacht daar anders over, maar die stond al op 10. Hij heeft vandaag zijn 11e &12e punt gescoord en mag volgende week niet rijden in Monza.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-oMt7qZ6M7MO8MnvqM-flPd780=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TXo7qczLfD4cPZv0lazMJq1T.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JK4Y6q_zxU1w3gIzvMzJvd2EnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mIJY3fz7HiDMFtKPkaZIKPni.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 15:55
Sainz heeft 5 seconden gekregen voor unsafe release staat daar.
Is er nog wat gedaan vanwege het inhalen bij gele vlag ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wLfuTMVfLtC-lmn_hsYv3tVAsh0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bmxcLzX0he9xRIYw2Q5nvr6d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G89vm6vA0zKutDwQuyWu37QG5Qk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/137u49D0a1cOBbr9Io1FmFAv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7wNPtp21B9hGOM3Xy_S2MRFd3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0ARleKvSD0SSodD4WhT01Wa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dLb4BkGYPjSjw74NOfj3lmicCFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XnZQnDUp89yj6OwkwHW0S40h.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

VER zal dat nooit doen, dat is hem de eer te na. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Was goed spannend :D

Well done, Yuki en Valtteri!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Plenkske schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:58:
[...]

Geen idee, dit zijn de officiële documenten van het FIA F1 Documents Bot account. Het lijkt erop dat ze er niks mee hebben gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Plenkske schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:58:
[...]

Die gele vlag is volgens mij niet eens noted of under investigation geweest.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 11:34
sjaool schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:01:
[...]

Die gele vlag is volgens mij niet eens noted of under investigation geweest.
Hij had toch zijn plaats terug gegeven?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-09 21:56
Hij had toch zijn plaats terug gegeven?
met het teruggeven van z'n plek, hef je toch niet ineens de gevaarlijke situatie op?
vind ik zo'n raar verhaal als ik de "safety first" propaganda van de FIA bekijk
dit is toch gewoon gevaarlijk? met of zonder gele vlag, je ziet die auto van Bottas toch allang staan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OS2myX5K8vLm6efVjaRGTo0iURk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wIWgLoqfGYaskoNfmYWLQclG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door Bushie op 04-09-2022 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Mag weg

[ Voor 94% gewijzigd door Plenkske op 04-09-2022 20:10 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Groepsfoto Red Bull

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ksn9Thbph239Gf4_er9-U5M3zv0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q0j43hv6CyUxhAiuBrOWUwr2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

mrc4nl

Procrastinatie expert

vraag mij wel af waarom ze dit nou weer met zon extreme groethoek doen, langer brandpunt en wat meer stappen naar achter had denk ik ook prima gekund?

ora et labora

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fb1Hzk0XgAMerxH?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:02
Bij de NOS is dat nog specifiek gemeld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 17-09 23:01
mrc4nl schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:12:
[...]

vraag mij wel af waarom ze dit nou weer met zon extreme groethoek doen, langer brandpunt en wat meer stappen naar achter had denk ik ook prima gekund?
Dan moesten ze door het hek van de pitlane fotograferen denk ik :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:56

Killjoy

Klingon lawn products

TinusXIII schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:34:
[...]

Ja inderdaad. Ook gelijk zijn banden verneukt en nog onder druk gekomen van de auto’s achter hem.

Gewoon stom dat hij de buitenzijde vol bleef houden.
Er viel een flink gat met Sainz. Waarmee Perez ervoor zorgde dat Sainz 8e is geworden in plaats van 10e. Kost toch weer constructeurspunten. Zal 'm niet in dank worden afgenomen.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
mrc4nl schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:12:
[...]

Omdat dat een actieve foto maakt en het lijkt alsof de rijen veel dieper zijn dan ze zijn. De tribune lijkt wel 50 meter diep zo.... Wat natuurlijk niet zo is.

Meer ingezoomd wordt het een statischere en platte foto.

De vervorming boeit ze niet. Het moet niet een technisch mooi plaatje zijn met perfecte verhoudingen van de mensen aan de zijkant. Een artistieke keuze.

Zeker bij Red Hull, marketingmachine, kiezen ze dit echt niet zomaar :+

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 04-09-2022 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:54

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

sjufke schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:24:
[...]

De nabeschouwing ook, de interviews na de race ook.
Ik vond de voor- en nabeschouwing een verademing t.o.v. Ziggo. Dat constante zuigen daar aan die tafel, Rob die altijd dingen zegt waar Robert het mee oneens moet zijn en die vervelende van de Coronel broertjes die altijd moet aanschuiven en het met iedereen oneens moet zijn had ik echt wel gehad.
Het commentaar tijdens de race was... niet geweldig. Ik geloof dat er geen enkele boordradio was waar ze niet doorheen aan het lullen waren.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TinusXIII schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:19:
Maar die fakkels, dat mocht niet :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NrVFQfvhEwD0L7WAT0lJsN6hQJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kIJ2g81gvFUN83GPCWGyDTuU.jpg?f=fotoalbum_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

TinusXIII schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:46:
1 Max VERSTAPPEN Red Bull Red Bull 1'13''652 62 208.174
2 George RUSSELL Mercedes Mercedes 1'13''671 0.019 72 208.120

Russell is nog dichtbij gekomen met zijn snelste ronde.
Das ook zo'n beetje het moment dat de auto het minste weegt, Max was al aan het genieten in de laatste ronde, toen was hij al van het gas af....

Max zette op een veel indrukwekkende moment z'n snelste tijd neer, wat ik hier boven al schreef, Max zat in gedachten al half aan de "Ferrari" bubbels :+

Tot aan de laatste ronde was hij elke ronde sneller dan alle top 6 rijders.... Niemand kon bij hem blijven op z'n zachte bandjes...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:08

TinusTegengas

Formula Racing

Iemand Max nog uitzwaaien?
https://globe.adsbexchange.com/?icao=486201

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:22
jan390 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:53:
[...]

Nissany in F2 dacht daar anders over, maar die stond al op 10. Hij heeft vandaag zijn 11e &12e punt gescoord en mag volgende week niet rijden in Monza.
Stond op 11 zelfs :)
Heeft 12 & 13e (straf)punt gescoord!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Heb de race half kunnen kijken, dus net even de samenvatting voor de nabeschouwing. Max en Red Bull heer en meester is de eindconclusie.

Russel die scherp de call maakt voor softs en Hamilton die daarna het nakijken had. Ferrari met de nodige fouten en Perez die er niet aan te pas kwam.

Vooral de herstart na de SC was erg sterk van Max. Al met al een bijzonder seizoen zo. Minder spannend dan afgelopen jaar, maar wel indrukwekkend.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Jasphur schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:58:
[...]

Was goed spannend :D

Well done, Yuki en Valtteri!
Bedankt weer het niet live kijken ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Allemaal met een juichcape :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Voor de liefhebbert. :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 17-09 21:51
TinusXIII schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:19:
[...]

Maar die fakkels, dat mocht niet :P
Ik heb ook geen enkele fakkel gezien tijdens de race.
Maar de seconde dat max over de finish kwam had ineens iedereen ze.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Arjantje72 schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:31:
[...]

Bedankt weer het niet live kijken ;)
Volgende week ga ik mn best doen wel weer live te kunnen kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Jasphur schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:35:
[...]

Volgende week ga ik mn best doen wel weer live te kunnen kijken :P
Ai :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 15:06
RocketKoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:33:
[...]

Ik heb ook geen enkele fakkel gezien tijdens de race.
Maar de seconde dat max over de finish kwam had ineens iedereen ze.
Dat was toch ook de oproep, doe het bij de finish. Heeft het publiek goed gehoor aan gegeven en zo is het wat mij betreft prima d:)b

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:32
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Max-Verstappen-Red-Bull-Formel-1-GP-Niederlande-4-September-2022-169Gallery-adbe4d19-1931741.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Fans-Formel-1-GP-Niederlande-4-September-2022-169Gallery-ce0f33f0-1931743.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Valtteri-Bottas-Alfa-Sauber-Formel-1-GP-Niederlande-4-September-2022-169Gallery-f3facd2e-1931758.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Charles-Leclerc-Carlos-Sainz-Ferrari-Formel-1-GP-Niederlande-4-September-2022-169Gallery-47dba56d-1931772.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Max-Verstappen-Red-Bull-Formel-1-GP-Niederlande-4-September-2022-169Gallery-2c8c8b4-1931768.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Chocoball op 04-09-2022 20:45 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Chocoball

Briljant toch, die 'Driver Parade' met de oude (964) 911 Targa wagens van het KLPD (mét het oude NL 06-11 ALARM nummer er nog op) (y)

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 04-09-2022 20:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Perez wel een natte dweil hoor deze race :/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:50:
@Chocoball

Briljant toch, die 'Driver Parade' met de oude (964) 911 Targa wagens van het KLPD (mét het oude NL 06-11 ALARM nummer er nog op) (y)
In eerste instantie dacht wat doet Leclerc in een Porsche? Toen dacht ik had dit weekend de samenwerking tussen Red Bull en Porsche moeten plaatsvinden, ging niet door maar de Porsches waren al geboekt.

En ja vond het bijzonder en verfrissend anderrs. Wel verwacht ik volgend jaar een opstoet van DAFjes die achteruit rijdend het circuti over gaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chocoball schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:06:
[...]

In eerste instantie dacht wat doet Leclerc in een Porsche? Toen dacht ik had dit weekend de samenwerking tussen Red Bull en Porsche moeten plaatsvinden, ging niet door maar de Porsches waren al geboekt.

En ja vond het bijzonder en verfrissend anderrs. Wel verwacht ik volgend jaar een opstoet van DAFjes die achteruit rijdend het circuti over gaan.
M'n GRAS, m'n GRAS....!!!!! >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:06:
[...]

M'n GRAS, m'n GRAS....!!!!! >:)
Dan wel graag met Andre van Duin over de speakers :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gewoon_Jansen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-05 22:07
Luister eens vanaf 2:50, Toto over de Yuki situatie. Haalt ie zijn schouders op en dan komt er op het eind nog een 'suspicious' uit. Vind dat toch wel een zwaktebod van een TP om dat te zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gewoon_Jansen schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:25:
[...]

Luister eens vanaf 2:50, Toto over de Yuki situatie. Haalt ie zijn schouders op en dan komt er op het eind nog een 'suspicious' uit. Vind dat toch wel een zwaktebod van een TP om dat te zeggen.
Toch compleet te verwachten, altijd excuses zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Gewoon_Jansen schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:25:
[...]

Dat ligt meer aan Torger dan team principal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 12:15
Exocet schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 21:01:
[...]

Klinkt inderdaad alsof Red Bull hier niet gaat winnen. Tot zover de dominantie 😁
Jemig wat was Max weer dominant vandaag. 2 vingers in de Nederlandse neus. *O* *O* *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:49

franssie

Save the albatross

[...]

Dat zou het beste F1 voorprogramma ooit zijn

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Jammer van de presco na de race. Wat minder Max en wat meer Mercedes en Ferrari was leuk geweest. Nu zat Charles omdat hij moest, niet omdat hij gevraagd werd wat vragen te beantwoorden als zijnde een P3 finisher.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Waah
Max en RBR weer even een masterclass gegeven in rijden, en tactiek.

Ferrari was weer Ferrari.
Mercedes was weer Mercedes (Tactisch goed, tot er iets onverwachts gebeurt. Hoe vaak moet het gebeuren dat ze met oude hardere compound voor een nieuwe softere gaan met de herstart?)

Perez was weer Perez, Hamilton was weer zoals we hem van vorig seizoen kennen (en ik dacht oprecht dat die Russel eraf ging rijden met zijn last second move).

En sky was weer sky!

Dus alles zoals je kon verwachten. En toch was het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
franssie schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:49:
[...]

Dat zou het beste F1 voorprogramma ooit zijn
Ik bedoel als drivers parade, niet een ter land, ter zee en in de luchtwedstrijd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:50:
@Chocoball

Volgende keer met de Flodder auto Max rondrijden en de politie erachteraan :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chocoball schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:00:
[...]

Ik bedoel als drivers parade, niet een ter land, ter zee en in de luchtwedstrijd :)
Dan zouden ze nog beter een F1 race in NL op 't Euro-Circuit in Valkenswaard kunnen gaan rijden >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
[...]

Denk eerder dat het door de sponsoring van de pon groep komt dat het(oude) Porsches waren dan door een mislukte/uitgestelde red bull/Porsche samenwerking?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 21:48
scrappy.doo schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:45:
[...]

Jemig wat was Max weer dominant vandaag. 2 vingers in de Nederlandse neus. *O* *O* *O*
Maar ik ben wel benieuwd hoe het was gegaan zonder safety cars, was Max dan met z'n tweestopper in de laatste stint nog langs de éénmalig stoppende Mercedessen gekomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DOv755WhDdPSfSe658678NjpBVY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mz42ObTz1lbMeTVowDO9AnGe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:41
[...]

Die Porsches waren er vorig jaar ook al bij. :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Sebastiaannn schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:16:
[...]

Maar ik ben wel benieuwd hoe het was gegaan zonder safety cars, was Max dan met z'n tweestopper in de laatste stint nog langs de éénmalig stoppende Mercedessen gekomen?
Dat zullen we nooit weten :Y)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
30 puntjes, kom op Ferrari, ik wil Mercedes volgend jaar niet in de pitbox naast Red Bull zien!

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
@Puc van S. ik zoek er ook niks achter :) maar begrijp net van @Kees_frl dat ze er vorig jaar ook waren, was ik alweer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Sebastiaannn schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:16:
Dat is iets wat we nooit zullen weten. En doet het er aan toe met dit resultaat? :)

Ik vraag me eerder af waarom Mercedes met die harde band zo vlot ging. Krijgen ze die dankzij de hoge downforce wel in de window tov RB en Ferrari? En als ze op de zachte hadden gestaan, hoe had dan gewerkt (window overshoot gehad en gaan glibberen met deze temp en gerubberde baan?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
Bushie schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:06:
[...]

met het teruggeven van z'n plek, hef je toch niet ineens de gevaarlijke situatie op?
vind ik zo'n raar verhaal als ik de "safety first" propaganda van de FIA bekijk
dit is toch gewoon gevaarlijk? met of zonder gele vlag, je ziet die auto van Bottas toch allang staan?
[Afbeelding]
Tja vorige ronde remt ie voorbij het 100 bord (dus bij ± 90), deze ronde begint ie af te remmen bij 150 (niet zeker of die borden in meters zijn). Dus hij lift ruim bij de gele vlag, daarnaast zit hij voor Ocon voor ze bij de gele vlag zijn.
Dus lijkt mij niet veel aan de hand, zeker als gisteren er een vol gas vlak langs een stilstaande auto knalt zonder investigation.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Na maandenlang het woord controversial en Abu Dhabi final race in de Britse pers te hebben moeten lezen, is het woord controversial eindelijk weer terug in combinatie met Zandvoort (en de uitval van Tsunoda).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Russel bij F1TV nabeschouwing: "Both Lewis and me, on that podium, I think, there we as a team, we deserved to be".

Zucht.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:22
Chocoball schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:35:
Na maandenlang het woord controversial en Abu Dhabi final race in de Britse pers te hebben moeten lezen, is het woord controversial eindelijk weer terug in combinatie met Zandvoort (en de uitval van Tsunoda).
Ik las ook veel F1xed als Hashtag ja.
En dat ging over dat RBR hun 'zusterteam' een opdracht gegeven zou hebben ja :P

Natuurlijk waren het Britten die met die hashtag aan het tweeten waren :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar ik moest hier wel even om lachen.

YouTube: Interviewer asking Max Verstappen if he is worried about Mercedes th...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Tatsächlich musste sich Hamilton selbst einen Anfängerfehler zuschreiben, der offiziell gar nicht zur Sprache kam. Er zog den Re-Start viel zu früh an und bot damit Verstappen die perfekte Chance ihn aus dem Windschatten heraus zu holen. Schlimmer noch: Hamilton drehte den Schalter für den Motor-Modus in die falsche Richtung und klaute sich damit selbst die entscheidende Power für die Gegenwehr. Das ist ihm nicht zum ersten Mal passiert. Die Ingenieure rätseln jetzt wie sie den Moduswechsel so gestalten, dass Fehler praktisch ausgeschlossen sind.
Hamiliton begon te vroeg aan de herstart na de safety car waardoor Verstappen langszij kon komen en Hamilton had weer een "magic" moment door de verkeerde motorstand te kiezen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Providentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 11:54
Toch jammer dat Perez niet mee kan. Je zou toch zeggen dat die auto minimaal twee podium plekken op zou moeten leveren, (bijna) iedere wedstrijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sebastiaannn
psy schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:35:
Russel bij F1TV nabeschouwing: "Both Lewis and me, on that podium, I think, there we as a team, we deserved to be".

Zucht.
Is in principe toch ook gewoon zo, zowel HAM als RUS waren pakken sneller dan LEC vandaag. Alleen door de slechte tactische beslissing van Merc op het eind viel Lewis buiten de boot. Maargoed als je de context waarin Russel dat zegt niet meeneemt om te begrijpen dat het voor hem wel handig is om bovenstaande te zeggen in plaats van "ik heb Lewis er vandaag weer afgereden" en "wat een blunder van het team" kan je overal wel over vallen inderdaad.
Chocoball schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:35:
Wat een werk moet het zijn om op twitter gefabriceerde verontwaardiging op te zoeken om je daar vervolgens aan te ergeren maar ieder z'n ding :P

[ Voor 26% gewijzigd door Sebastiaannn op 04-09-2022 22:47 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Russel heeft een kwaliteit die Hamilton mist, doortastendheid naar het team toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Ryur schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:39:
[...]

Ik las ook veel F1xed als Hashtag ja.
En dat ging over dat RBR hun 'zusterteam' een opdracht gegeven zou hebben ja :P

Natuurlijk waren het Britten die met die hashtag aan het tweeten waren :)
Wolff zegt ook had dit om de wereldtitel gegaan dan had Mercedes bij de FIA een onderzoek geëist. Zonder verdachtmaking van hulp te kunnen toelichten.

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 04-09-2022 23:07 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Chocoball schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:47:
[...]

Wolff zegt ook had dit om de wereldtitel gegaan dan had Mercedes bij de FIA een onderzoek geëist.
Die is echt de weg kwijt. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Sebastiaannn schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:46:
[...]

Is in principe toch ook gewoon zo, zowel HAM als RUS waren pakken sneller dan LEC vandaag. Alleen door de slechte tactische beslissing van Merc op het eind viel Lewis buiten de boot. Maargoed als je de context waarin Russel dat zegt niet meeneemt om te begrijpen dat het voor hem wel handig is om bovenstaande te zeggen in plaats van "ik heb Lewis er vandaag weer afgereden" en "wat een blunder van het team" kan je overal wel over vallen inderdaad.

[...]

Wat een werk moet het zijn om op twitter gefabriceerde verontwaardiging op te zoeken om je daar vervolgens aan te ergeren maar ieder z'n ding :P
Als beide Mercs naar soft waren gegaan, denk ik dat het inderdaad een podium was geworden met beide Mercs. Ik vind het dus ook niet zo'n hele rare opmerking.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Sebastiaannn schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:46:
[...]
Ergeren doe ik niet, maar Britse F1 pers is al geen uitblinker in nieuwswaarde en hiermee gaat het nog harder naar beneden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
Chocoball schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:44:
[...]

Hamiliton begon te vroeg aan de herstart na de safety car waardoor Verstappen langszij kon komen en Hamilton had weer een "magic" moment door de verkeerde motorstand te kiezen.
Ik weet niet of het een motorstand was maar als je op de mindere band staat ga je zo laat mogelijk aan in de herstart lijkt mij. Had Max 'm de ronde daarna wel gepakt denk ik, maar dit was niet slim.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Providentia schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:44:
Toch jammer dat Perez niet mee kan. Je zou toch zeggen dat die auto minimaal twee podium plekken op zou moeten leveren, (bijna) iedere wedstrijd.
Zolang Perez maar 'in de punten' blijft rijden is 'ie voor RBR van enorme waarde omdat het WCC eindelijk ook weer veilig gesteld kan gaan worden. Já, ze kunnen bij RBR een andere rijder in de wagen van PER gaan zetten maar.... WIE?

In de eigen gelederen (AT) hebben ze momenteel niemand die PER zou kunnen vervangen, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Chocoball schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:47:
[...]

Wolff zegt ook had dit om de wereldtitel gegaan dan had Mercedes bij de FIA een onderzoek geëist.
Wat was de bron daarvan? Ik heb em tot nu alleen 'suspicious' horen zeggen wat natuurlijk al kansloos genoeg is maar aan de andere kant ook gewoon bij het politieke spel wat F1 heet hoort.
Feit blijft natuurlijk wel dat AT echt gigantisch heeft geblunderd en zowel het publiek als hun tegenstanders met een probleem heeft opgezadeld door een kapotte auto weer terug naar buiten te sturen, wat mij betreft mag die best aangepakt worden.
Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord