[F1 2022] Race 15 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 36 Laatste
Acties:
  • 135.874 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Nice! :D
Dat gaat nog best netjes met die lange treinen, nog geen opstopping.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik snap HAM wel. Hij werd gewoon genaaid door het team. Had ie eindelijk een kans op P1, in ieder geval voor zijn gevoel, kijkt ie 2 seconden later in zijn spiegel, is zijn buffer opeens weg.

Of Merc het nu goed heeft gedaan of niet, als rijder ga je dan door het lint. Dat had VER ook gedaan, met lelijkere woorden, in een dergelijke situatie.

Zelfde het lachen om wat VET deed toen HAM de baan op draaide. Dat was echt één van de meest onsportieve dingen die ik heb gezien dit seizoen. Dat kan je toch niet toejuichen :?

Er is genoeg aan te merken op HAM en zijn gedrag, maar vandaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
Robkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:20:
[...]

"Ja, dan had Red Bull de draaicirkel van hun auto maar moeten aanpassen!" - Had een uitspraak van Sky kunnen zijn...

Maar ook hier weer gedemonstreerd, die pitlane van Zandvoort is gewoon echt heel krap.
Ja ik kan me voorstellen dat hier toch een keer wat moet veranderen. Ik heb geen flauw idee of er praktisch gezien ruimte voor is maar de ruimte in de pitlane is echt te krap. Best vaak gezien dat monteurs met luttele centimeters gemist worden. Die release van Sainz is daar een goed voorbeeld van. Je ziet die monteur eerst voorover leunen omdat hij de Mclaren wat moet ontwijken en daarna precies het tegenovergestelde omdat Sainz weg rijdt.

Zou me niks verbazen dat er in de loop van het jaar wat vergaderingen worden gehouden over de huidige pit situatie.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
TheBrut3 schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:16:
Die unsafe release van Sainz, was eigenlijk geen unsafe release. Sainz valt zelf stil, anders was er niets aan de hand geweest.
Zo zag ik het ook. Hij leek in te houden voor die monteur van McLaren en kon daarna niet veel anders dan gas geven.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

PWM schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:23:
Ik snap HAM wel. Hij werd gewoon genaaid door het team. Had ie eindelijk een kans op P1, in ieder geval voor zijn gevoel, kijkt ie 2 seconden later in zijn spiegel, is zijn buffer opeens weg.

Of Merc het nu goed heeft gedaan of niet, als rijder ga je dan door het lint. Dat had VER ook gedaan, met lelijkere woorden, in een dergelijke situatie.

Zelfde het lachen om wat VET deed toen HAM de baan op draaide. Dat was echt één van de meest onsportieve dingen die ik heb gezien dit seizoen. Dat kan je toch niet toejuichen :?

Er is genoeg aan te merken op HAM en zijn gedrag, maar vandaag niet.
Russel vroeg zelf of ie kon pitten. Lewis zat vóór hem, Lewis heeft een magisch knopje in zijn cockpit om dat ook te vragen. Het is niet alsof hem door het team een stop geweigerd werd. Hij mag ook zelf meedenken. Niet de eerste keer dat Russel hem wat dat betreft te slim af is. Het is gewoon een zwakte van Lewis, niet kunnen of willen meedenken. Hij is gwoon een beetje 'lui' geworden door alle makkelijke jaren.

En wat gedrag betreft, dan heb je de boordradio gemist, hij gaat daar heel specifiek zijn pitssteam (mechanics) bedanken en niet gewoon het hele team. Dat is gewoon een venijnige steek onder water, wat Lewis vaker doet als hem iets niet bevalt. Ik snap niet dat dat goedgepraat wordt. Zelfs Wolff was er niet echt van onder de indruk en gaf aan het achter deuren te willen bespreken.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:26
KlaasjeNL schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:26:
[...]

Zo zag ik het ook. Hij leek in te houden voor die monteur van McLaren en kon daarna niet veel anders dan gas geven.
Uit het FIA document:
The Stewards reviewed multiple angles of video evidence. Car 55 was released from the pit stop position into the path of ALO who had to take evasive action to avoid a collision.
Dom van Ferrari dus om niet in te schatten dat SAI niet zo maar weg kon rijden daar.

PER en Red Bull mogen zich om 17.30 uur melden bij de stewards i.v.m. het pitlane incident om 15.21 uur, dat zal dan wel "the case of the wheelgun zijn." Even gechecked, moet zich melden voor: Article 34.14 unsafe release, én ook SAI en Ferrari mogen zich melden voor dit incident.

[ Voor 8% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

KlaasjeNL schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:26:
[...]

Dan nog. Maakt niet uit waar hij voor moet wachten, op het moment van in de fast lane komen, komt Ocon eraan. Is het lullig? Jazeker, maar opletten moet je op elk moment, niet alleen als je net zou willen wegrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:16
AtlAntA schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:23:
[...]

Ja ik kan me voorstellen dat hier toch een keer wat moet veranderen. Ik heb geen flauw idee of er praktisch gezien ruimte voor is maar de ruimte in de pitlane is echt te krap. Best vaak gezien dat monteurs met luttele centimeters gemist worden. Die release van Sainz is daar een goed voorbeeld van. Je ziet die monteur eerst voorover leunen omdat hij de Mclaren wat moet ontwijken en daarna precies het tegenovergestelde omdat Sainz weg rijdt.

Zou me niks verbazen dat er in de loop van het jaar wat vergaderingen worden gehouden over de huidige pit situatie.
Yep, deze gasten linksvoor zitten er niet lekker bij, gaat net goed, maar... :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xb0pT7LFt91ybXQEmxQ33m0ZJ2s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g4BEDmCr3K6T1bM2ZWFgJlRV.png?f=fotoalbum_large

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

AtlAntA schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:23:
[...]

Er is op CPZ amper tot géén ruimte over om de pittlane nog verder te verlengen. Ze hebben de Pitt EXIT lane al dóór de Tarzan-Bocht moeten halen om niet op het rempunt ná het rechte stuk uit te komen (zoals het 'vroegâh' was, toen kwam je vóór de Tarzan-Bocht al de baan terug op).

Ze zouden eventueel de laatste Pittboxen nog wat meer richting de Tarzan -Bocht kunnen gaan verplaatsten (enorme verbouwing van het paddock) maar dan wordt het voor de teams welke achteraan in het veld moeten starten waarschijnlijk een standaard 'Unsafe Release' tijdens een race, zeker als er een SC / VSC op de baan geldt.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:47
Bij F1TV discussiëren ze nu over de herstart waarbij Verstappen Hamilton inhaalde. Scheelde maar een voorvleugel voordat Verstappen Hamilton inhaalde direct na de start/finish lijn. Max zat echt heel erg krap tegen een straf aan. Knap werk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

Oh, dus er zijn ook heel veel bruine fakkels hoor ik net in de nabeschouwing :+ :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

StefanVerkerk schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:33:
Bij F1TV discussiëren ze nu over de herstart waarbij Verstappen Hamilton inhaalde. Scheelde maar een voorvleugel voordat Verstappen Hamilton inhaalde direct na de start/finish lijn. Max zat echt heel erg krap tegen een straf aan. Knap werk dus.
Vries en Jolyn zeggen beide dat het geen probleem is. :) Behalve iemand met het Bob Ros haar. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:20

DataGhost

iPL dev

siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:29:
[...]

Russel vroeg zelf of ie kon pitten. Lewis zat vóór hem, Lewis heeft een magisch knopje in zijn cockpit om dat ook te vragen. Het is niet alsof hem door het team een stop geweigerd werd. Hij mag ook zelf meedenken. Niet de eerste keer dat Russel hem wat dat betreft te slim af is. Het is gewoon een zwakte van Lewis, niet kunnen of willen meedenken. Hij is gwoon een beetje 'lui' geworden door alle makkelijke jaren.
Hier heeft je team een strategieteam voor ingehuurd. Als rijder heb je zelf niet het overzicht van alle precieze tussentijden op de baan en wat er waar aan de hand is. Dat Russell zelf een call maakte is een zwakte van het team, die die call zelf al hadden moeten bedenken. Het had best gekund dat Russell dan gewoon naar P9+ was teruggezakt en dan was het opeens een kutcall geweest.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:26
StefanVerkerk schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:33:
Dat was echt brilliant. We hebben het hier direct na de herstart 3* zitten bekijken,. Hamilton had het ook door en liet gas even los. Max anticipeerde en bleef er net achter. Masterclass

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:29:
[...]

Russel vroeg zelf of ie kon pitten. Lewis zat vóór hem, Lewis heeft een magisch knopje in zijn cockpit om dat ook te vragen.
Dat is gewoon onzin natuurlijk. HAM heeft RUS op dat moment als buffer. Pitten betekent dan opeens P3, die call zou niemand maken. Dat is ook de informatie die hij heeft en wat hij van het team krijgt. Als dan RUS eigenhandig besluit op rood te gaan, raakt HAM die buffer kwijt, zonder er nog iets aan te kunnen doen en is zijn race gewoon voorbij. HAM had zelf niets anders kunnen doen in deze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Cooldown room:

RUS haalt HAM in:

[ Voor 36% gewijzigd door Silent Thunder op 04-09-2022 17:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Lewis LACHT al weer (F1tv AfterRace Show) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 22:37
Weet iemand wat er eigenlijk misging bij de pitstop van Schumacher. Die duurde namelijk 10 seconden.

game pc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
PWM schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:37:
[...]

Dat is gewoon onzin natuurlijk. HAM heeft RUS op dat moment als buffer. Pitten betekent dat opeens P3, die call zou niemand maken. Dat is ook de informatie die hij heeft en wat hij van het team krijgt. Als dan RUS eigenhandig besluit op rood te gaan, raakt HAM die buffer kwijt, zonder er nog iets aan te kunnen doen en is zijn race gewoon voorbij. HAM had zelf niets anders kunnen doen in deze.
Met Max op soft stelde die buffer van Rus ook niets voor. Tactisch gezien hadden ze Ham ook gelijk op soft moeten zetten. Ze hebben al eerder gezien wat er gebeurt als Max op soft achter Ham op oudere en hardere banden staat ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:39:
Lewis LACHT al weer (F1tv AfterRace Show) (y)
Ja. Gaat iemand hem nog leren zijn emoties te beteugelen op het moment suprême?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:37
Zij klagen dus ook over de te krappe pitlane. Nogmaals, leuk dat het oranje legioen hier naartoe kan gaan. Maar Zandvoort bungelt wat mij betreft wel in de onderste regionen qua goede track voor F1. Weinig overtaking, krappe pitlane. Het is dat Ferrari en de uitvallers dat er nog een beetje een show was maar anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:36
Krukar schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:22:
[...]

Nice! :D
Dat gaat nog best netjes met die lange treinen, nog geen opstopping.
Het loopt vanaf de trap inderdaad goed door. Echter voor de trap, op het plein naast het station, worden precies zoveel mensen doorgelaten als dat er in de treinen passen om te zorgen dat er geen gevaarlijke situaties ontstaan op het perron; eventuele opstoppingen zijn dus al eerder en zie je niet op deze cam. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
mir4dor schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:41:
[...]

Liever niet. Ik hou wel van de emotie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 16:39

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

redwing schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:41:
[...]

Met Max op soft stelde die buffer van Rus ook niets voor. Tactisch gezien hadden ze Ham ook gelijk op soft moeten zetten. Ze hebben al eerder gezien wat er gebeurt als Max op soft achter Ham op oudere en hardere banden staat ;)
Ik kreeg ook flashbacks naar een zeker moment vorig seizoen. SC, HAM op langzamere banden voor VER waarbij 'lapped cars may overtake' :+

Benieuwd wat het nou was bij TSU.

www.google.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

redwing schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:41:
[...]

Zeker, maar dat is een teamcall op dat moment. Ik kijk net naar Horner en die is er ook verbaasd over. Merc heeft HAM hier gewoon laten hangen. Verder geen ramp, maar ik snap het chagrijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

PWM schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:37:
[...]

Dat is gewoon onzin natuurlijk. HAM heeft RUS op dat moment als buffer. Pitten betekent dan opeens P3, die call zou niemand maken. Dat is ook de informatie die hij heeft en wat hij van het team krijgt. Als dan RUS eigenhandig besluit op rood te gaan, raakt HAM die buffer kwijt, zonder er nog iets aan te kunnen doen en is zijn race gewoon voorbij. HAM had zelf niets anders kunnen doen in deze.
Want Russel rijdt in dienst van Hamilton? Hoe vaak is het nou voorgekomen dat track position helemaal niet zo geweldig is, zeker met 10-12!!! rondjes nog te gaan. Wat wil je dan liever, nieuwere softs of oudere mediums. Dat is werkelijk een no-brainer. En dit is wéér een voorbeeld dat track position zelfs op een Zandvoort geen geweldig voordeel is als je door de banden al mer dan een seconde sneller gaat. Dus hoe dit onzin is, is mij onduidelijk. Het enige wat in dit unieke geval problemen had kunnen geven was dat iedereen door de pits moest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:29
Probeert Nyck nou te flirten met Laura?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrEnv4JFZ1zQYeXzfORYJTICECs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fp1rAvu2czIWhHzAhBnX0p1H.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:43:
[...]

Want Russel rijdt in dienst van Hamilton? Hoe vaak is het nou voorgekomen dat track position helemaal niet zo geweldig is, zeker met 10-12!!! rondjes nog te gaan. Wat wil je dan liever, nieuwere softs of oudere mediums. Dat is werkelijk een no-brainer. En dit is wéér een voorbeeld dat track position zelfs op een Zandvoort geen geweldig voordeel is als je door de banden al mer dan een seconde sneller gaat. Dus hoe dit onzin is, is mij onduidelijk. Het enige wat in dit unieke geval problemen had kunnen geven was dat iedereen door de pits moest.
Misschien Merc of Ferrari even bellen. die kunnen vast nog een goed strategist gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Emryte schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:40:
Weet iemand wat er eigenlijk misging bij de pitstop van Schumacher. Die duurde namelijk 10 seconden.
Ging mis met de frontjack. Deze wou niet loskomen, na enkele keren proberen schoot ie opeens wel los.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Nu online
jan390 schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:43:
[...]

Liever niet. Ik hou wel van de emotie.
Ik ook. Maar zie liever positieve emotie dan in dit geval negatieve. Doe eens blij voor een ander zit hier echt nooit in. Dat vind ik minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

mir4dor schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:46:
[...]

Ik ook. Maar zie liever positieve emotie dan in dit geval negatieve. Doe eens blij voor een ander zit hier echt nooit in. Dat vind ik minder.
That's LIFE >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

mir4dor schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:41:
[...]

Nee, en dat hoeft ook niet. Sport is emotie zeker met de adrenaline die zij voelen tijdens een race. Het hoort er allemaal bij en is niet persoonlijk bedoeld.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
werphengel schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:44:
109 punten voorsprong voor Max, weet niet goed of ik hier nou blij of verdrietig van moet worden. 🤔
Hangt er vanaf of je VER fan bent of niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hamilton hoopt de er nog een race komt waarbij ze er net zo goed bij kunnen zitten. Ik denk dan dat dat Japan wordt. Het zuster circuit van Zandvoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Falcon schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:15:
Door HAM zijn uitingen en de beslissingen door Mercedes, misschien ontstaat er een kans voor Nick de Vries :)
Wat is de marktwaarde van Nick, een kampioen uit een "flutklasse" (hij rijdt rondjes rond me heen, daar niet van, maar de Formule E is nu eenmaal geen F1 qua aanzien), ten opzichte van een 7 voudig WDC met de meeste poles en overwinningen in de F1?

Nick krijgt nummer of nooit een kans bij Mercedes.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Gasly -> Alpine aldus Helmut Marko als er wat met een superlicense kan worden geregeld. (Colton)

[ Voor 11% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-09-2022 17:53 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

sjaool schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:49:
Hamilton hoopt de er nog een race komt waarbij ze er net zo goed bij kunnen zitten. Ik denk dan dat dat Japan wordt. Het zuster circuit van Zandvoort. :)
Ik noemde CPZ hier een aantal posts geleden al heel oneerbiedig een 'Mickey Mouse' baantje maar dát soort baantjes zijn voor de rijders vaak de meest leuke én technische circuits om lekker te kunnen racen :P

Frankrijk heeft voor motoren (600CC SS) een aantal érg leuke baantjes liggen waar ik destijds met liefde en heel veel plezier ging rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
FER toch ook weer een topdag. Volgens Sky.de hadden ze de 6 lottogetallen en het reservegetal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:51

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OJDj9iqO3YSa2hDvS3l2N72ey14=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p0irnAA8gLSAx6FdVlb36oX7.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 17-09 11:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Illegal_Alien schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:52:
Gasly -> Alpine aldus Helmut Marko als er wat met een superlicense kan worden geregeld. (Colton)
Never mind.

[ Voor 6% gewijzigd door Fab1Man op 04-09-2022 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
MyHero schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:48:
[...]

Hangt er vanaf of je VER fan bent of niet
Ben VER- en racefan maar hoop niet dat dit jaren zo doorgaat.

Ben bang om zo’n irritant verwende Mercedes fan te worden, dat lijkt me vreselijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Chevy454 schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:50:
[...]

Wat is de marktwaarde van Nick, een kampioen uit een "flutklasse" (hij rijdt rondjes rond me heen, daar niet van, maar de Formule E is nu eenmaal geen F1 qua aanzien), ten opzichte van een 7 voudig WDC met de meeste poles en overwinningen in de F1?

Nick krijgt nummer of nooit een kans bij Mercedes.
F2 noem ik niet echt een flutklasse :+

Maar ja, Nyck gaat geen kans in de F1 krijgen. Misschien bij Williams, maar dat zie ik slechts als marginale vooruitgang tov Latifi. Voor de rest, laat hem lekker in de WEC en FE blijven, niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaiman
  • Registratie: Augustus 2022
  • Niet online
werphengel schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:58:
[...]

Ben VER- en racefan maar hoop niet dat dit jaren zo doorgaat.

Ben bang om zo’n irritant verwende Mercedes fan te worden, dat lijkt me vreselijk.
Inderdaad, max mag van mij wel blijven winnen, maar het moet spannend blijven tot de laatste races. Dit seizoen is al veel minder leuk.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Silent Thunder
HAM alweer wat afgekoeld bij post race interview

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/cgsH6TP/binottopsy.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door mr_petit op 04-09-2022 18:02 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

mavaros schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:54:
Ik vind nog altijd dat Alonso een betere auto onder zijn kont moet hebben. Het is absoluut een van de beste racers in het veld. Dat was ie ook al toen hij wel in een goede auto reed.
Zeker een goeie racer maar zijn reputatie buiten de auto zal hem niet helpen.
Al kan ik daar als kijker wel van genieten, het is zelden saai met Alonso :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
TIGER1125 schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:29:
[...]

Uit het FIA document:

[...]

Dom van Ferrari dus om niet in te schatten dat SAI niet zo maar weg kon rijden daar.

PER en Red Bull mogen zich om 17.30 uur melden bij de stewards i.v.m. het pitlane incident om 15.21 uur, dat zal dan wel "the case of the wheelgun zijn." Even gechecked, moet zich melden voor: Article 34.14 unsafe release, én ook SAI en Ferrari mogen zich melden voor dit incident.
Wacht, moet Perez zich melden vanwege unsafe release? Wat kan hij er aan doen dat Ferrari daar een wheel gun heeft liggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:20

DataGhost

iPL dev

chevsticks schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:06:
[...]

Wacht, moet Perez zich melden vanwege unsafe release? Wat kan hij er aan doen dat Ferrari daar een wheel gun heeft liggen?
Het is volkomen normaal dat beide rijders/teams worden opgeroepen bij de stewards en dat gebeurt ook vrijwel altijd in aparte documenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
chevsticks schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:06:
[...]

Zal wel zijn kant van het verhaal moeten doen, over waarom hij dat ding niet kon ontwijken en Ferrari mag vermoedelijk gaan uitleggen waarom dat ding in de route van een auto ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:00:
[...]

F2 noem ik niet echt een flutklasse :+

Maar ja, Nyck gaat geen kans in de F1 krijgen. Misschien bij Williams, maar dat zie ik slechts als marginale vooruitgang tov Latifi. Voor de rest, laat hem lekker in de WEC en FE blijven, niks mis mee.
Op zich denk ik dat Albon en De Vries een leuk team zouden vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
DataGhost schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:08:
[...]

Het is volkomen normaal dat beide rijders/teams worden opgeroepen bij de stewards en dat gebeurt ook vrijwel altijd in aparte documenten.
Snap dat beide moeten komen, maar kreeg door de manier waarop het er stond geschreven even het idee dat Perez ook een vergrijp wordt aangerekend. Het is ook niet echt een unsafe release van Sainz, dus waar dat vandaan komt snap ik ook niet echt. Eerder iets van het team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
chevsticks schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:10:
[...]

Snap dat beide moeten komen, maar kreeg door de manier waarop het er stond geschreven even het idee dat Perez ook een vergrijp wordt aangerekend. Het is ook niet echt een unsafe release van Sainz, dus waar dat vandaan komt snap ik ook niet echt. Eerder iets van het team.
Het artikel waar ze bieden op moeten verschijnen, is zeg maar het safety onderdeel van de pitstraat, daar zit ook het unsafe release deel in. Staat in de documenten overigens als Pitlane incident.

en dat klopt volgens de letter van de regels wel, want Ferrari creëert een gevaarlijke situatie, en Red Bull laat PER gaan onder een unsafe release, je mag ten slotte ook niet door de auto voor je heen rijden of door een monteur heen. :+

[ Voor 21% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

chevsticks schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:10:
[...]

Unsafe release is altijd het team, rijder kan er weinig aan doen als ze hem laten gaan want die ziet de pitstraat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:47
Brummetje schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:14:
[...]

Unsafe release is altijd het team, rijder kan er weinig aan doen als ze hem laten gaan want die ziet de pitstraat niet.
Maar tijdens de race wel een tijdstraf toch? Dus word wel de rijder gestraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 14-09 20:11
siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:30:
[...]

Dan nog. Maakt niet uit waar hij voor moet wachten, op het moment van in de fast lane komen, komt Ocon eraan. Is het lullig? Jazeker, maar opletten moet je op elk moment, niet alleen als je net zou willen wegrijden.
Maar als coureur zie je daar nauwelijks iets. Het team laat je vrij wanneer er een gat is, waarna je zsm naar de fast lane stuurt, vaak met slippende banden. Vaak houdt het team voor je de spullen en slangen wat bij zich om ruimte te geven. Maar nu springt er net een monteur van McLaren voorbij. Sainz houdt iets in, kan daarna niet meer door zijn team worden tegengehouden, heeft aankomend verkeerd op de fast lane in zijn dode hoek en kan dan weinig doen dan gas geven.

Beetje lullige samenloop van omstandigheden. Zeker als je nagaat dat teams die met elkaar in een kampioensstrijd verwikkeld zijn elkaar juist zo min mogelijk ruimte geven na een pitstop. Als in dit geval alleen Sainz een straf krijgt en het team van McLaren niet eens een waarschuwing, schep je een precedent waarmee je als team dus steeds je crew uit de box kan laten springen om andere coureurs af te leiden.

Edit: na de beelden nog eens te hebben bekeken, viel de afleiding door McLaren wel mee. :X

[ Voor 4% gewijzigd door KlaasjeNL op 04-09-2022 18:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mir4dor
  • Nu online
Zit even nabeschouwing NPO te kijken. "Perez rijdt over het hogedrukpistool van Sainz heen" _O-
Zo blij dat ik gewoon F1TV en GP Radio met bejaarde Olav en Jack heb gekeken/geluisterd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kaaiman
  • Niet online
Het commentaar van de nos was echt brak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:22
renegrunn schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:13:
[...]

Denk het niet. Bij Ferrari zou ze 1 van de stemmen zijn. Bij RBR is zij degene die het laatste woord heeft mbt de race strategie. Dat is het verschil tussen die 2 teams.
En @Joosie200 . Het laatste woord heeft Horner. Daarnaast heeft Red Bull twee hoofd strategisten die elkaar af wisselen. De ander zit dan op de fabriek met het hele team. Afwisellen doen ze voornamelijk zodat beiden hun eigen race kunnen voorbereiden, en het debrief rapport schrijven etc zonder zich ook volledig op een nieuwe race moeten richten. Grote kans dan ook dat in Monza Will Courtenay aan de pitmuur zit (en waarschijnlijk zat die ook in Spa dan).

En v.w.b. Ferrari, die schijnen haar wel benaderd te hebben. Maar denk dat er bij Red Bull in die zin ook iets van loyaliteit is, zeker op dit vlak. Ze heeft bij Red Bull de kans gekregen om zich, als vrouw, omhoog te werken in deze rol. Ferrari zal haar alleen willen hebben "omdat ze goed is" en ze bv niet anderen een kans geven.
Wat dan eigenlijk wel weer grappig is, want vrouwen waren v.w.b. strategie nog enigszins redelijk vertegenwoordigd. Met Hannah Schmitz dan bij Red Bull, Bernie Collins die jaren bij Force India => Racing Point => Aston Martin heeft gewerkt (maar Hongarije was haar laatste race), en Ruth Buscombe bij Sauber / Alfa Romeo.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Sam Collins, Perez die mogelijk straf krijgt voor unsafe release 8)7.

Like... Wat moet hij doen? De wheelgun oprapen en zelf wegleggen? Toeteren?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VT9pmN8EqMNl9WEFV8kjiGhC_UA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LqShmvPaXVGsKbkTCMwQ0NhP.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:24
Kaaiman schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:21:
Het commentaar van de nos was echt brak
De nabeschouwing ook, de interviews na de race ook.

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaaiman
  • Niet online
Chevy454 schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:23:

Achteruit wegrijden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Sam Collins praat gewoon altijd Red Bull iets aan, of trekt ze met van alles naar beneden. Voor mij helaas al de reden dat ik de pre-race show niet meer kijk. Ik hou ook niet van oranje brillen, maar als tech analist moet hij echt iets neutraler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ze zitten gemiddeld 90 minuten per race allemaal op de boordradio. En die werkt niet als ie weg wil rijden? Onwaarschijnlijk.

Kan ie m zien? Dunno. Had ie scherper moeten uitparkeren? Geen idee. Had het team iets kunnen doen? Vast.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Gewoon rustig wachten totdat ze in Italië terug wakker zijn geworden om remote tegen die monteur te zeggen dat 'ie z'n dure gereedschap met wat meer respect moet behandelen....

:9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Verwijderd schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:18:
Nu toch wel spijt dat ik gisteren geen geld op mijn voorspelling heb gezet. :P

Denk dat het toch wel wat geld had opgelevert, Hamilton winnen.
Intussen toch weer blij dat je dat niet gedaan hebt? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Perez moet gewoon Brits zijn! Dat is wat ie in de ogen van Sam Collins fout doet :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bte1CJg3Vxy3AusGMAXCFNJ0W4g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RA97EkFrSbjrcJVbHIFcBVcx.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Nu nog? Nadat de race is afgelopen? Ze hoeven alleen maar huiswaards te rijden. Dát moet ze toch wel lukken toch?

:+

Smiley moest er nog ff bij. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 04-09-2022 18:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:29:
[...]

Nu nog? Nadat de race is afgelopen? Ze hoeven alleen maar huiswaards te rijden. Dát moet ze toch wel lukken toch?
Haha ja dat is waar! Was nog even een achterafje om na te genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:11
Die pitlane is wel echt te klein/krap. Maar ik denk niet dat ze daar zo iets aan kunnen doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TIGER1125
siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:29:
[...]

Ze moeten vast nog wel iets uit de pitstraat verplaatsen. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TinusXIII
Overigens, de NOS met hun full course yellow :') 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Dentist schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:49:
Benieuwd welke race director er nu moet worden weggestuurd... ;)
Dit jaar hebben ze genoeg keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
mir4dor schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:19:
Zit even nabeschouwing NPO te kijken. "Perez rijdt over het hogedrukpistool van Sainz heen" _O-
Zo blij dat ik gewoon F1TV en GP Radio met bejaarde Olav en Jack heb gekeken/geluisterd.
Nou ja, het is een pistool wat werkt op hoge druk om die moeren mee aan te draaien en los te halen.

Hoe zou je het anders noemen voor een jip en janneke publiek?

Alleen die is niet echt ter verantwoordelijkheid van Sainz, maar van die FER garage clowns

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 04-09-2022 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
TinusXIII schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:31:
Tijdens zowel VSC als SC hangt er op de hele baan gele vlag. :+

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TinusXIII schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:30:
Die pitlane is wel echt te klein/krap.
Voldoet aan de strengste FIA-regels dus...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
plizz schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
[...]

Welke race zit jij te kijken??
Blijkbaar had hij de juiste op staan, met VER RUS LEC voorspelling :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 14:29
TinusXIII schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:31:
Ik bedoel, dat zeggen ze bij viaplay ook af en toe, dus dat is niet direct apart..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Meijer schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
Safetycar, Hamilton p1, Verstappen p2. Verstappen op versere (soft) banden
Verstappen gaat Hamilton voorbij in de eerste bocht na de restart.

Hmm, waar heb ik dit eerder gezien? 😂😂
Niet in Abu Dhabi in ieder geval, daar was het bocht 5 of zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RobertMe schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:35:
[...]

Blijkbaar had hij de juiste op staan, met VER RUS LEC voorspelling :+
Zit jij hier nu al stiekem het hele WDC te verraden / verklappen? :*)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51
Zullen we anders eens gek doen en het commentaar op de uitzendingen in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
Dus na volgende week (na Monza) moeten we dus 3 weken wachten tot de volgende race (Singapore) aangezien Rusland eruit is gehaald. Dat wordt een lange zit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Man (33) die rookfakkel gooide op circuit in Zandvoort krijgt geen levenslang verbod: ‘Al genoeg gestraft’

En dan is de discussie nu helemaal klaar. Neem een voorbeeld aan Jan Lammers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Ik ben benieuwd wat de motivatie was van Perez om te proberen Sainz buitenom de exit van bocht 1 in te halen. Lewis was natuurlijk nog te pakken maar het was wel een flinke gok voor hem die niet goed af liep.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Wat een heerlijke race, er zat van alles is, er kon zelfs prima worden ingehaald....
We zijn de gebruike fuck-ups natuurlijk, Mercedes die in de ogen van Lewis een fuck-up doet, Ferrari doet een Ferrari, ondanks de 3e plaats van Charles....

Maar.... Max, Jah... Max mannen en vrouwen, hij blijft maar leveren.... Als een Oostenrijks uurwerk! ;-P

Max Max Max, Super Max Max Max!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Ferrari blijft wel Ferrari met het verneuken van de pitstops van Sainz.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Het gaat om veiligheid hier, niet om inhalen buiten de baan. Inhalen onder geel zou altijd een straf op moeten staan. Op F1Live waren ze dan ook zeer verbaasd over de boordradio van Ferrari om die plek terug te geven. Het gaat immers niet om een foute inhaalactie maar gevaarlijk rijgedrag.

Ik loop dus nog een aantal pagina's achter. Maar volgens mij heeft Sainz hier ook helemaal geen straf voor gekregen? Wat wel echt belachelijk is.

Edit:
Dan krijgt Ocon ook een straf wegens inhalen onder SC?

[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 04-09-2022 18:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
RobertMe schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:48:
[...]

Het gaat om veiligheid hier, niet om inhalen buiten de baan. Inhalen onder geel zou altijd een straf op moeten staan. Op F1Live waren ze dan ook zeer verbaasd over de boordradio van Ferrari om die plek terug te geven. Het gaat immers niet om een foute inhaalactie maar gevaarlijk rijgedrag.

Ik loop dus nog een aantal pagina's achter. Maar volgens mij heeft Sainz hier ook helemaal geen straf voor gekregen? Wat wel echt belachelijk is.
Nope, geen straf inderdaad

Ik heb de beelden terug gekeken en het was randje met de marshall post. Er was alleen daar een gele vlag, (geen borden nog) en op het moment van passeren was hij er al voorbij.

Daarna krijg je het rempunt voor de bocht, dus liften en remmen onder geel.

OCO was al gewaarschuwd op de radio dat BOT daar stond, dus die zal al ingehouden hebben waardoor SAI er mee weg lijkt te komen.

Ik ben het overigens wel met je eens dat hier misschien wel gekeken moet worden in hoeverre dit gewoon weg gevaarlijk was. Zowel de auto als de vlaggen kon hij op voorhand al zien, gedurende z'n inhaalactie.

Edit:
SAI heeft onder de SC geen plek terug gegeven, door de SC was de gehele volgorde ook gelijk één puinzooi met die stops. Herstart SAI 6e; OCO 9e met een ALO en NOR ertussen, die voor de SC nog achter OCO zaten.

@DoeEensGek @sjaool @Plenkske @G_Dragon

[ Voor 21% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ha wat fijn dat Max weer gewonnen heeft, en die Hamilton ook, die was wel heel erg teleurgesteld in zichzelf...

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Prima race met leuke strategieën :)

Is er nog steeds kans dat Max in Japan wereldkampioen kan worden?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:29
Atlas schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:57:
Er is ook kans dat Max geen kampioen wordt. Maar Japan is momenteel het meest waarschijnlijk ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Want wat voor straf heeft die man nu gekregen? Of is het uitgejoeld worden door het publiek de straf? Als het Extinction Rebellion was, had dit halve forum al die mensen willen lynchen. Beetje slappe hap van Jan, want het voorbeeld is dus gewoon fout, nauwelijks tot geen consequenties als je een fakkel op een live circuit gooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:05:
[...]

Want wat voor straf heeft die man nu gekregen? Of is het uitgejoeld worden door het publiek de straf? Als het Extinction Rebellion was, had dit halve forum al die mensen willen lynchen. Beetje slappe hap van Jan, want het voorbeeld is dus gewoon fout, nauwelijks tot geen consequenties als je een fakkel op een live circuit gooit.
Man is voorgeleid aan een hulpofficier van justitie, is met een proces verbaal weer heen gezonden en mag zich een keer voor een rechtbank (politierechter) verantwoorden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TIGER1125
Bullet NL schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:07:
[...]

Man is voorgeleid aan een hulpofficier van justitie, is met een proces verbaal weer heen gezonden en mag zich een keer voor een rechtbank (politierechter) verantwoorden.
In de categorie ludieke straf: Volgend jaar samen met Seb de tribunes op Zandvoort bezemen. :+

Ik weet dat er hooligans wegkomen met dat soort fopstraffen, beetje bijklussen bij je voetbalclub in ruil voor een klein strafje. Zal hier met behulp van Jan ook nog wel gebeuren.

[ Voor 19% gewijzigd door TIGER1125 op 04-09-2022 19:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Atlas schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:57:
Prima race met leuke strategieën :)

Die kans is met deze race groter geworden.
Max moet 157 punten voorstaan na Monza, 130 na Singapore en 104 na Suzuka.
Monza gaat niet gebeuren, Singapore is twijfelachtig omdat het om het vraag om puntenverlies van zowel Perez (toch altijd goed op staten circuits en Monza kan zomaar RBR 1-2 worden) als Leclerc moet zijn. Maar Suzuka is een aanzienlijke mogelijkheid omdat Max nu al 109 punten voorstaat.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:17
DaniëlWW2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:10:
[...]

Die kans is met deze race groter geworden.
Max moet 157 punten voorstaan na Monza, 130 na Singapore en 104 na Suzuka.
Monza gaat niet gebeuren, Singapore is twijfelachtig omdat het om het vraag om puntenverlies van zowel Perez (toch altijd goed op staten circuits en Monza kan zomaar RBR 1-2 worden) als Leclerc moet zijn. Maar Suzuka is een aanzienlijke mogelijkheid omdat Max nu al 106 punten voorstaat.
Bedoel je niet 112 na suzuka aangezien Brazilië ook een sprintrace heeft?
Pagina: 1 ... 31 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord