Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het is vrijdag dus waarschijnlijk oudere bakDaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:43:
[...]
Die lijkt kapot te zijn. Volgende is gridstraffen dus niet starten van pole.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Neem aan dat ze op vrijdag met andere onderdelen rijden uit de pool.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:43:
[...]
Want ze hebben niks meer in de pool liggen?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:43:
[...]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ligt er aan welke motor/bak er onder ligt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:43:
[...]
Als dit een oudere bak is en bijv. Niet die van vorige week mag hij gewoon starten vanaf zijn kwalificatie positie
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Die onboard duidelijk niet gezien. Daar ging echt iets helemaal fout.Damian schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:44:
[...]
Knap dat je dat kan horen/zien aan de buitenkant.
Zie niet waarom dit een gridstraf zou zijn, er licht ongetwijfeld een oude bak in.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
sjorremans schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:43:
Die auto is stuk, gaan zeker onderdelen vervangen moeten worden = grid straf

Die bestaat niet meer, tegenwoordig een pool van onderdelen net als met motorcomponenten.MasterMaceMichu schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:44:
Vrijdag bak...
[ Voor 24% gewijzigd door Chocoball op 02-09-2022 12:49 ]
Het weekend?! Het kampioenschap bedoel je!DataGhost schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:47:
Mooi hoe voor een deel van de commenters hier het weekend al voorbij is binnen een kwartiertje van de eerste training
Één voordeel, hij heeft waarschijnlijk wat meer nieuwe bandjes over voor de raceDataGhost schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:47:
Mooi hoe voor een deel van de commenters hier het weekend al voorbij is binnen een kwartiertje van de eerste training
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ja precies dat, allemaal F1 tech experts hierDataGhost schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:47:

Player1S schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:44:
[...]
Het is vrijdag dus waarschijnlijk oudere bak
xNikobellicx schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:44:
[...]
Neem aan dat ze op vrijdag met andere onderdelen rijden uit de pool.
Die vrijdagregel is afgeschaft. Je hebt vier versnellingsbakken voor het hele seizoen, succes ermee.Inspired schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:44:
[...]
Want ze hebben niks meer in de pool liggen?
En dit was volgens mij no.4...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En jij weet dat ze alle 4 stuk/op zijn? Hij kan toch met bak nummer 1 rijden op vrijdag?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:49:
[...]
[...]
[...]
Die vrijdagregel is afgeschaft. Je hebt vier versnellingsbakken voor het hele seizoen, succes ermee.
Hij kan toch 1 van de vorige pakken? Snap het probleem niet helemaal...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:49:
[...]
[...]
[...]
Die vrijdagregel is afgeschaft. Je hebt vier versnellingsbakken voor het hele seizoen, succes ermee.
Het is waarschijnlijk dat ze alsnog met een soort van vrijdagbakken rijden, die zijn namelijk niet compleet versleten op het moment dat ze vervangen worden dus dan vermijd je nog steeds slijtage op de meest recente componenten.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:49:
[...]
[...]
[...]
/f/image/NZkAuB3AVzWW9kmgbkPcHEUo.png?f=fotoalbum_large)
Beter nu dan zaterdag of zondag. Wel jammer voor de tracktime die hij nu misloopt. Dan mag Perez nu wat extra checks doen en dan kan Max in FP2 gewoon meteen knallen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Collins zegt dat die er wel nog zijn. Blijft leuk, zelf maar gaan opzoeken ipv op de commentatoren kunnen vertrouwen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:49:
[...]
[...]
[...]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Die ambulance kun je nu niet meer gebruiken mocht er nog een rode vlag komen.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Edit: Norris ook..
[ Voor 30% gewijzigd door dr.lowtune op 02-09-2022 12:55 ]
Klopt inderdaad, het hele circuit verzakt daar enorm. Is tussentijds al een paar keer geprobeerd wat aan te doen, maar tot zover zonder echt succes.RobertMe schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:37:
[...]
Dat ligt niet aan de asfalt kwaliteit, maar aan de ondergrond. Volgens mij zijn er teams die hoogteverschillen van meer dan een meter gemeld hebben tussen de eerste GP en een van de recentere. Als die grond zo inzakt kun je aan het asfalt doen wat je wilt, maar dat blijft dan ook niet liggen.
Dus mooi / goed circuit, alleen op de verkeerde plek aangelegd
Kan zijn dat hij er niet kan komen zonder het circuit op te gaan. Het is de Nordschleiffe nietMaD_co schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:54:
Verbaas mij altijd dat een auto niet standaard wordt teruggebracht naar de pits als hij toch al op de autoambulance staat.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dan kan het probleem nu wel eens wat groter door geworden zijn...MasterMaceMichu schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:53:
Marshall spuit nog ff brandblusser leeg in de achterkant...
Maar ik was al verontrust door het zien dat het door bleef roken.
Kunnen denk ik niet op elke baan makkelijk bij de pits komen vanuit de service roads. Over de baan naar de pits en weer leeg terug naar de marshall post kost zomaar weer 10 minuten extra. Die tijd wil je in de FP liever niet kwijt zijn gok ik.MaD_co schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:54:
Verbaas mij altijd dat een auto niet standaard wordt teruggebracht naar de pits als hij toch al op de autoambulance staat.
ze hebben er 18 op de baan rijdencomputerjunky schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:56:
Ze mogen wel even met een blower over die baan zeg. Die hele baan ligt vol zand zo te zien.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mijn boefje is liev!
Er rijden nu een blower of 18 rond, dus dat komt wel goedcomputerjunky schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:56:
Ze mogen wel even met een blower over die baan zeg. Die hele baan ligt vol zand zo te zien.
Ja of dat nou echt nodig was..MasterMaceMichu schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:53:
Marshall spuit nog ff brandblusser leeg in de achterkant...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/D8QHtW56xcpnzVgXkEdMYOvs.gif?f=user_large)
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Redbull:It's a Friday gearbox anyway, so no penalty incoming as expected.Chocoball schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:48:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Die bestaat niet meer, tegenwoordig een pool van onderdelen net als met motorcomponenten.
Geen fan van Max zeker?robbinonline schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:59:
[...]
Ja of dat nou echt nodig was..
[Afbeelding]

Mijn boefje is liev!
Volgens mij volgen de marschalls hierin ook alleen maar de regels op. Mochten ze nog rook of iets dergelijks zien zijn ze verplicht hiervoor de brandblusser te gebruiken.robbinonline schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:59:
[...]
[Afbeelding]
Aha, duidelijk.chevsticks schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:57:
[...]
Kunnen denk ik niet op elke baan makkelijk bij de pits komen vanuit de service roads. Over de baan naar de pits en weer leeg terug naar de marshall post kost zomaar weer 10 minuten extra. Die tijd wil je in de FP liever niet kwijt zijn gok ik.
Ik dacht dat de ambulances achter de pits gestationeerd waren
Of wel, afhankelijk van welke brandblusser hij heeft gebruikt
Het zal wel kloppen hoor met die gearbox, maar dat is niet Red Bull die dat zegtMasterMaceMichu schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:00:
[...]
Redbull:It's a Friday gearbox anyway, so no penalty incoming as expected.
Voor de bakken is nog steeds een aantal ongeregistreerde bakken voor FP1 toegestaan. F1TV had het er net over, dus weet zo snel de exacte tekst in het reglement niet. Maar vrijdag bakken bestaan nog wel.Chocoball schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:48:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Die bestaat niet meer, tegenwoordig een pool van onderdelen net als met motorcomponenten.
Zo’n Marshall zal op totaal onnodige wijze maar wat slopen, dan ben je toch zuur. (Kan me voorstellen dat met die speciale legeringen het best gevoelig is voor snelle temperatuur wisselingen)
`computerjunky schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:02:
Zijn er nog mensen die er een dag naartoe gaan? Voor de grap eergisteren nog even gekeken maar alleen nog resell kaartjes voor een absurde 1300 tot 1700 euro lol. Ik koop liever een 4080+ nieuwe cpu en ram.
Vanochtend waren er nog GA-tickets te koop voor de kwalificatiedag morgen voor 65 euro. Ik kan helaas niet dit weekend maar anders had ik het zeker nog gedaan.
Idd. En het stoppen was ook niet uit voorzorg volgens mij.PWM schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:02:
[...]
Het zal wel kloppen hoor met die gearbox, maar dat is niet Red Bull die dat zegt

Mijn boefje is liev!
Oeps... My bad!PWM schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:02:
[...]
Het zal wel kloppen hoor met die gearbox, maar dat is niet Red Bull die dat zegt
[ Voor 19% gewijzigd door MasterMaceMichu op 02-09-2022 13:06 ]
Ja je zag wel dat er vooraf wat overleg was. Maar wie nou bepaald hoe of wat ben ik wel benieuwd naar.dr.lowtune schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:03:
[...]
Zo’n Marshall zal op totaal onnodige wijze maar wat slopen, dan ben je toch zuur. (Kan me voorstellen dat met die speciale legeringen het best gevoelig is voor snelle temperatuur wisselingen)
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Mijn boefje is liev!
Dat betwijfel ik dus omdat we niet weten hoeveel versnellingsbakken er gebruikt werden voor vrije trainingen. We weten dat het vorig jaar was dat je een versnellingsbak zes kwalificaties + races mee moest doen. Vrije trainingen was onbeperkt. Dit seizoen is het vier versnellingsbakken voor het hele seizoen. Verstappen kreeg in Spa zijn vierde. Je kan gewoon doorrekenen dat er gridstraffen gaan volgen hiervoor, voor eigenlijk het hele veld.DataGhost schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:51:
[...]
Het is waarschijnlijk dat ze alsnog met een soort van vrijdagbakken rijden, die zijn namelijk niet compleet versleten op het moment dat ze vervangen worden dus dan vermijd je nog steeds slijtage op de meest recente componenten.
We zitten nu in raceweekend vijftien op een zeer intensief circuit voor de versnellingsbak. Als je ziet dat ze in Spa al naar no.4 gingen, denk ik dat de eerste twee allang afgeschreven zijn. Immers was het ooit zes races en waarschijnlijk nu minder vanwege vrije trainingen.
Dit kan no.3 zijn geweest, maar ik sluit niet uit dat die ook al versleten was en dit de nieuwste was.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar ze kunnen nog steeds 1 van die andere erin schroeven omdat ie een FP wel mee gaat maar niet een raceDaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:08:
[...]
Dat betwijfel ik dus omdat we niet weten hoeveel versnellingsbakken er gebruikt werden voor vrije trainingen. We weten dat het vorig jaar was dat je een versnellingsbak zes kwalificaties + races mee moest doen. Vrije trainingen was onbeperkt. Dit seizoen is het vier versnellingsbakken voor het hele seizoen. Verstappen kreeg in Spa zijn vierde. Je kan gewoon doorrekenen dat er gridstraffen gaan volgen hiervoor, voor eigenlijk het hele veld.
We zitten nu in raceweekend vijftien op een zeer intensief circuit voor de versnellingsbak. Als je ziet dat ze in Spa al naar no.4 gingen, denk ik dat de eerste twee allang afgeschreven zijn. Immers was het ooit zes races en waarschijnlijk nu minder vanwege vrije trainingen.
Dit kan no.3 zijn geweest, maar ik sluit niet uit dat die ook al versleten was en dit de nieuwste was.
[Afbeelding]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dit soort zaken moet ik altijd van 'cringen', alsof ze uit de auto nooit met elkaar praten. Alles voor de tv..
We kunnen niks uitsluiten maar hier met zekerheid roepen dat alle 4 kapot zijn en hij een grid penalty moet pakken hier is mega voorbarig. 4 gearboxes in 14 races zou super slecht zijn. Dus nee, ik verwacht zeker niet dat hij nu al aan nummer 5 toe is.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:08:
[...]
Dat betwijfel ik dus omdat we niet weten hoeveel versnellingsbakken er gebruikt werden voor vrije trainingen. We weten dat het vorig jaar was dat je een versnellingsbak zes kwalificaties + races mee moest doen. Vrije trainingen was onbeperkt. Dit seizoen is het vier versnellingsbakken voor het hele seizoen. Verstappen kreeg in Spa zijn vierde. Je kan gewoon doorrekenen dat er gridstraffen gaan volgen hiervoor, voor eigenlijk het hele veld.
[Afbeelding]
En volgens mij heeft hij in Spa geen gearbox vervangen. Nummer 4 ging er in Hongarije in. En daarbij, als die andere drie toen al op waren hadden ze in Spa zeker nummer 5 al gepakt.
Wel betrouwbaar hoor.Jackson6 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:05:
[...]
Dat is geen officieel account van Red Bull.
Nee maar RedBull weet ook heel goed hoeveel mensen naar de tv kijken en luisteren en dus is dit “gratis” reclame.mrstylo schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:12:
[...]
Dit soort zaken moet ik altijd van 'cringen', alsof ze uit de auto nooit met elkaar praten. Alles voor de tv..
Daarbij ook nog in ogenschouw nemende dat LEC aan eenzelfde aantal zit (zelfs iets meer vervangen). Dus al zou het zo zijn dat VER nu moet wisselen en een penalty krijgt, dan is het allesbehalve zeker dat LEC de rest van het seizoen geen penalty meer oploopt. Wat je hier eventueel verliest win je dan in een latere race weer terug.Inspired schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:13:
[...]
We kunnen niks uitsluiten maar hier met zekerheid roepen dat alle 4 kapot zijn en hij een grid penalty moet pakken hier is mega voorbarig. 4 gearboxes in 14 races zou super slecht zijn. Dus nee, ik verwacht zeker niet dat hij nu al aan nummer 5 toe is.
En volgens mij heeft hij in Spa geen gearbox vervangen. Nummer 4 ging er in Hongarije in. En daarbij, als die andere drie toen al op waren hadden ze in Spa zeker nummer 5 al gepakt.
Geldt natuurlijk voor alle coureurs, maar LEC is zijn naaste rivaal van een ander team.
Zeker, maar een +5 wil je hier liever niet pakken. Dan beter volgend weekend. Maar nogmaals, het zou mij mega verbazen als ze nu naar de 5de gearbox moeten. Die kans is echt nihil imho.marcelcee schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:16:
[...]
Daarbij ook nog in ogenschouw nemende dat LEC aan eenzelfde aantal zit (zelfs iets meer vervangen). Dus al zou het zo zijn dat VER nu moet wisselen en een penalty krijgt, dan is het allesbehalve zeker dat LEC de rest van het seizoen geen penalty meer oploopt. Wat je hier eventueel verliest win je dan in een latere race weer terug.
Geldt natuurlijk voor alle coureurs, maar LEC is zijn naaste rivaal van een ander team.
COMPONENT ALLOCATION IN 22-RACE SEASON
Gearbox case and cassette 4
Gearbox driveline, gearchange components and auxiliary components 4
De laatste zin in deze is belangrijk het gebruik van een versnellingsbak buiten de RNC allocatie tijdens vrije training 1 en 2. Alleen geen idee hoe dat zich verhoudt tot Verstappen.Teams have a 'pool' of four gearboxes for the 22-race 2022 season, meaning they can swap them around without penalty. Only when a driver exceeds their allocation of either of the above parts do they receive a grid penalty for the weekend's Grand Prix.
The penalty for exceeding allocation of either of the two gearbox components listed above is five places, meaning drivers can get a 10-place penalty for going over the gearbox allocation. In that case, it might be worth swapping out the engine, too, and taking a back-of-grid start.
Gearboxes can be maintained or repaired between events if the FIA approves, but “significant” parts changes need express permission from the FIA.
Competitors may use a gearbox assembly outside of the RNC allocation on four occasions throughout the championship, during FP1 and/or FP2.
https://www.formula1.com/...round%20without%20penalty.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En naar de audicienPatrickC schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:21:
HAM even naar de opticien sturen aub…
chevsticks schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:03:
[...]
Voor de bakken is nog steeds een aantal ongeregistreerde bakken voor FP1 toegestaan. F1TV had het er net over, dus weet zo snel de exacte tekst in het reglement niet. Maar vrijdag bakken bestaan nog wel.
Lijkt me dat je dat wel van tevoren moet beslissen en het lijkt me ook dat deze "gereserveerd" zijn voor de verplichte rookie-FP's en voor eventuele invallers zoals bijv. Kubica nog wel eens een FP doet.quote: SR29.3 g) On four (4) occasions throughout the Championship during P1 and/or P2, a Competitor may use a gearbox assembly outside of the RNC allocation
Er zit juist 1 extra grote opInspired schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:21:
Hammie wil wel graag een penalty volgens mij. Zijn ze de spiegels vergeten te monteren?
nee, daar rijdt alles gewoon op de baan met een meeschuivende slow zone .. geen probleemIllegal_Alien schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:56:
Kan zijn dat hij er niet kan komen zonder het circuit op te gaan. Het is de Nordschleiffe niet

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Misschien heeft hij z'n Spa berenpak nog aan, dat belemmert het zicht (en het gehoor) nogalPatrickC schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:21:
HAM even naar de opticien sturen aub…
"Sir" is geen Nederlandse titel, bovendien worden dat soort titels in NL eigenlijk niet gebruikt.
[ Voor 12% gewijzigd door JB op 02-09-2022 13:32 ]
Mijn boefje is liev!
Ze reden gister nog met die veegwagentjes op de baan. Doen ze volgens mij na elke sessie.computerjunky schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:35:
Dang die grid is ook echt smerig. Hoop dat ze hem echt nog even schoonmaken. Wel slechte reclame als je een F1 weekend start zonder op donderdag even je baan schoon te vegen.
Vergeet niet dat er een paar miljoen kg zand naast de baan ligt en er een redelijk windje staat.
Wat denken jullie ?
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
100%mmxmmx schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:38:
Krijgen ze de auto van Max op tijd klaar voor de 2de vrije training ?
Wat denken jullie ?
gewoon gratis Britten/Ham-fan's pestenTristan schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:16:
Nee maar RedBull weet ook heel goed hoeveel mensen naar de tv kijken en luisteren en dus is dit “gratis” reclame.
psychologische warfare ... of een ordinaire natrap .. geef het maar een naam
[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-09-2022 13:39 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Mooi dat hoopte ik al.
Nu ff kijken of ze Max voor de camera krijgen

Goed nieuws voor de race. Geen optocht!
never argue with a moderator, he will shut your account down.
? Tis geen Q he.Speedster schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:39:
"Onze Max" mag achteraan starten.
Even de orange bril afzetten...
Niemand weet het.
eigenlijk wel waar ... alleen is inhalen op Zandvoort geen Spa .. dussssSpeedster schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:39:
"Onze Max" mag achteraan starten.

[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 02-09-2022 16:08 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Heeft niks met oranje bril te maken. In twee uur kunnen ze echt wel een gearbox swappen.Speedster schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:41:
[...]
Niemand weet het.
Is dit de eerste keer dat je F1 kijkt? Oprechte vraag. Versnellingsbakje wisselen kunnen de monteurs slapend nog binnen die 2.5 uur.Speedster schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:41:
[...]
Niemand weet het.
Misschien even Jomanda bellen.BreadFan schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:44:
Andere vraag, gaat Hamilton nog een race winnen dit jaar, of wordt het zijn eerste seizoen zonder overwinning?
Had die Marshall nu een Ferrari pet op?robbinonline schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:59:
[...]
[Afbeelding]
Op Via Play denken ze ook V Bak.hansvk schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:42:
[...]
Als het de versnellingsbak is lukt dat makkelijk.
Maar ze komen nog met wat het nu echt is dus ja blijven kijken dus
Een spannende race waar Max zijn ware kwaliteiten kan laten zien.Alfa Novanta schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:41:
[...]
eigenlijk wel waar ... alleen is inhalen op Zandvoort geen Spa .. dussss
Inhalen op Spa kwam xx% op conto van de (opmerkelijke upgrade) van de Honda motor.
En natuurlijk van Adrian Newey. Die is sowieso een HELD!
Aan je posthistorie te zien kom je eigenlijk af en toe alleen in dit soort topics om te roepen dat Verstappen/Red Bull uit gaan vallen, en sarcastische posts te maken. Dat maakt het er niet echt gezelliger op.Speedster schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:46:
[...]
Een spannende race waar Max zijn ware kwaliteiten kan laten zien.
Inhalen op Spa kwam xx% op conto van de (opmerkelijke upgrade) van de Honda motor.
En natuurlijk van Adrian Newey. Die is sowieso een HELD!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |