D-Ed schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:50:
Vanmorgen op de journaals ook interviews met 'normale' bezoekers en liefhebbers.. Ongelofelijk dat er hier nog steeds mensen aan het afgeven zijn op de 'oranje tokkies' en 'nep fans'.. Media licht over het algemeen de leukste/grappigste interviews uit maar als je zo kijkt dan zijn het over het algemeen de gewone mensen die een leuk dagje uit hebben..
Laat aub iedereen in z'n waarde en genieten van haar of zijn dag/weekend/race of andere momenten die voor de bezoekers belangrijk zijn. We zitten al genoeg te zeiken naar elkander.
Enjoy the race beste mensen!
Ja maar dan hebben de """""""echte"""""""" F1 connaisseurs die al F1 keken 'before it was cool' weer niks te zeuren

jbdeiman schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:18:
[...]
Ik geloof ook dat hij bedoeld dat er ook veel mensen zijn die gewoon voor het feestje/ gezelligheid komen en je naderhand niets over de race kunnen vertellen. Dat zijn i.m.o. geen sportbelevers, maar gezelligheidsmensen. (en natuurlijk gewoon stoer/ leuk om et kunnen vertellen dat je erbij was).
Ja, maar hij doet als of er dus maar 2 groepen zijn. Bloedserieuze F1
autisten liefhebbers of compleet bezopen snollebollekes liefhebbers. Dat is gewoon niet waar.
Ik volg de races ook, maar het liefst met een paar maten en een biertje er bij. Dat kan toch ook prima. Idem als ik zo'n race zou bezoeken, ik ga dan niet de hele dag aan een flesje ranja of spa blauw lopen lurken. Lekker paar biertjes er bij, race kijken en genieten.
[Voor 35% gewijzigd door -tom-562 op 02-09-2022 11:27]
Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.