Iemand een replay van die pitsstop van TSU?
Ferrari took the Tsunoda-dummy.. leuke woordspeling bij F1TV
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit is toch niet oké? Die auto was gewoon in de pit op een kansloze positie. Waarom ging ie weer naar buiten?
Waarom niet?RegularJohn schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:04:
Dit is toch niet oké? Die auto was gewoon in de pit op een kansloze positie. Waarom ging ie weer naar buiten?
"When you grow up your heart dies"
VER > pit twijfel.... hard dus...
[ Voor 46% gewijzigd door sjaool op 04-09-2022 16:05 ]
HAM en RUS NAAR MEDIUM
[ Voor 24% gewijzigd door ViperTim op 04-09-2022 16:05 ]
Goede pit, lekker!
En Carglass reclame bij Viaplay tijdens VSC.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
VER toch naar WIT
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Gratis af te halen: 2 viaplay commentatoren. Bijna niet gebruikt, kunnen goed slap ouwehoeren over boord radio's heen en zijn waarschijnlijk een goede kroeg vulling.
Wat een bende. VER heeft vrij spel.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Blijkbaar dachten ze dat er iets was met het stuur, Tsu dacht unsafe, maar bleek dus differentieel te zijn.RegularJohn schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:04:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als Mercedes nu naar medium gaat en er komt een SC is Max de lul.
Beide mercs naar nieuwe mediums. Double stack.
Geniale zet van Mercedes?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die rode ring bij Red Bull blijft verwarrend. lol
Oeh wordt een boeiend gevecht.. nu dan hard vs mediums ineens..
Wow, dat was wel ff netjes, die double stack van Mercedes. Geven even een Masterclass aan Ferrari.
Dat wilde ik ook net schrijven. Wat een onzin is dat zeg.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Mercedes gaat het gevecht aan met Ferrari. VER pakken doen ze naar mijn mening toch niet.
Verstappen om hard, Hamilton op medium. Dat wordt spannend.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nu is de vraag, is Merc sneller dan RBR met geel vs wit.. dat wordt interessant. Max was supersnel op soft, medium totaal niet, maar Merc was supersnel op wit, matig op medium.
Mercedes maakt er wel een race van. Leuk.😁
Wordt leuk.
Merc in de aanval op medium.
Maar benieuwd hoe die het houden. Als de harde band echt goed is dan wordt dat nog lastig.
benieuwd. Leuke strategische wedstrijd zo
Merc in de aanval op medium.
Maar benieuwd hoe die het houden. Als de harde band echt goed is dan wordt dat nog lastig.
benieuwd. Leuke strategische wedstrijd zo
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Waarom duurt het zo lang om die wagen weg te halen? Stond toch voor een opening?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Nou. Dit wordt rondetijden volgen
PSN: xMaurice93
Begrijp niet waarom ze Max niet op mediums hebben gezet… had die niet nog een verse set liggen?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Toch jammer hoor.. ik had Max t liefst gezien op flink nieuwere hards of mediums achter de Mercedessen..
Beetje actie op t circuit.

Beetje actie op t circuit.
[ Voor 12% gewijzigd door Graft op 04-09-2022 16:08 ]
Ham zit 14 tot 17 sec achter Max. Met 20 rondes te gaan, moet hij 0,8sec / ronde sneller zijn.Malfunctions schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:06:
Verstappen om hard, Hamilton op medium. Dat wordt spannend.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik zie Max niet slingeren? Blijkbaar geen problemen met opwarmen?
22 ronden op softs is iets te veel van het goede?Silent Thunder schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Waarom geen softs voor Max?
23 ronden is te lang voor softs. Dan wordt hij voorbij gereden door HAM en RUS.Silent Thunder schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
De vraag is nu of de mediums gaan werken voor Mercedes. Als ze er zo hard aan gaan als bij Max, dan zit Max wel veilig.
Die zag ik gister ook al bij de Q.Quad schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:05:
Goede pit, lekker!
PER zette wel een FL op WITSinergyX schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:06:
Nu is de vraag, is Merc sneller dan RBR met geel vs wit.. dat wordt interessant. Max was supersnel op soft, medium totaal niet, maar Merc was supersnel op wit, matig op medium.
Te veel ronden.Silent Thunder schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
23.rondjes lijkt mij te lang.Silent Thunder schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Perez deed de fl met de hards, dus pace zit er wel in met de hards op de RBR. Wel mooie pits van Mercs. Kan leuk slot worden.
Hoofd strategie.Joosie200 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Wie is die Red Bull cutie aan de pitwall?
PSN: xMaurice93
Hij gaf al eerder aan dat hij niet happy was met de M en Perez kreeg een tweede leven op de H, dus op zich geen gekke keuze.PatrickC schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Begrijp niet waarom ze Max niet op mediums hebben gezet… had die niet nog een verse set liggen?
Snap niet waarom hij naar hards gaar. Vanaf ronde 46 was medium tot de finnish haalbaar.
DRS ENABLE
[ Voor 61% gewijzigd door ViperTim op 04-09-2022 16:08 ]
Hannah die moet je nu toch echt wel kennen.Joosie200 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Nog teveel rondjes te gaan denk ik. Nu willen ze uitrijden zonder nog een stop te hoeven doen.Silent Thunder schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
SAI was al veel eerder gestopt (5 ronden). LEC heeft gestopt tussen de eerste en tweede VSC moment.sambalbaj schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
is Ferrari nog gestopt?
Hannah Schmitz, was recent nog interview mee.Joosie200 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Jammer dat mercs niet splitten... Was nog spannender
Doet hij wel hoor, alleen misschien niet overal en extreem.Chefbierrr schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Ik zie Max niet slingeren? Blijkbaar geen problemen met opwarmen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De strategie guruJoosie200 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Mercedes ging niet echt lekker op geel, maar misschien wel met een lichtere auto, damn daar gaan zo mijn nagels.

Als HAM op deze banden gaat hakken zoals de laatste ronden komt het voor hem niet goed.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Die VSC tijden kloppen echt geen reet van.
Wagen staat in zand, kunnen de marshalls niet naar achteren rijden met de hand. Dus de takelwagen moet komen.ZeRoC00L schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Waarom duurt het zo lang om die wagen weg te halen? Stond toch voor een opening?
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Tijdens VSC zijn de gaten groter in tijd, het daadwerkelijke gat is maar 12s.JackBol schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Ham zit 14 tot 17 sec achter Max. Met 20 rondes te gaan, moet hij 0,8sec / ronde sneller zijn.
12sec maar. Jouw gap was onder VSC snelheidJackBol schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
[...]
Ham zit 14 tot 17 sec achter Max. Met 20 rondes te gaan, moet hij 0,8sec / ronde sneller zijn.
Max gaf zelf al aan dat de mediums er redelijk snel aan gaan. Dat meldde hij zelf al aan het einde van zijn medium stint.computerjunky schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Snap niet waarom hij naar hards gaar. Vanaf ronde 46 was medium tot de finnish haalbaar.
Omdat Max niet heel erg blij was met de mediums.computerjunky schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Andrew NeweyJoosie200 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
Ocon op P6 is ook weer netjes
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Waarom moet er altijd over vrouwen worden gepraat?sjaool schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:08:
[...]
Hannah die moet je nu toch echt wel kennen.
Daarmee bedoel ik uiterlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 04-09-2022 16:09 ]
HAM heeft versere M banden, en Max ''oude'' H banden?DirtyBird schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:08:
[...]
Nog teveel rondjes te gaan denk ik. Nu willen ze uitrijden zonder nog een stop te hoeven doen.
Als dat maar goed gaat voor Max....
Hamilton pakt gewoon even 7 seconden onde de vsc. Wanneer gaat dat eindelijk eens gehandhaafd worden? Hij moet gewoon een penalty krijgen omdat hij zich niet aan de regels houd. Niet de eerst keer dat ze sneaky inlopen tijdens de vsc.
[ Voor 13% gewijzigd door computerjunky op 04-09-2022 16:09 ]
Ja je hebt gelijk. 0,6 sec per ronde dus.CousinBoneless schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:08:
[...]
12sec maar. Jouw gap was onder VSC snelheid
Dat moet je mij niet vragen. Ik geef alleen antwoord op iemand.HollowGamer schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:08:
[...]
Waarom moet er altijd over vrouwen worden gepraat?
Heb je dat gemeten voor, tijdens of na VSC? Want tijdens VSC is dat een beetje misleidend door de trage tijden.PWM schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:09:
Ham weer 5 seconden gewonnen onder VSC
Volgens mij 17 toen TSU parkeerde.CousinBoneless schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:08:
[...]
12sec maar. Jouw gap was onder VSC snelheid
Heb ik niet dezelfde op F1TV?computerjunky schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:05:
Gratis af te halen: 2 viaplay commentatoren. Bijna niet gebruikt, kunnen goed slap ouwehoeren over boord radio's heen en zijn waarschijnlijk een goede kroeg vulling.
Iets meer dan een halve seconden per ronde.... Da's op Zandvoord géén onmogelijke opgave.dutchgio schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:08:
Van 18 naar 12 seconden onder VSC?
Maar iedereen moet traag rijden, dus dan kan het gat nooit zoveel kleiner worden.Robkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:09:
[...]
Heb je dat gemeten voor, tijdens of na VSC? Want tijdens VSC is dat een beetje misleidend door de trage tijden.
Waarom niet?HollowGamer schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:08:
[...]
Waarom moet er altijd over vrouwen worden gepraat?
Daarmee bedoel ik uiterlijk.

Klopt. Nederlands commentaar komt van Viaplay. Dat is de reden dat de meesten kiezen voor Engels of het F1TV kanaal.
CORRECTION: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) NOTED
4 Sept 2022, 16:09:28, Lap 52
FIA STEWARDS: CORRECTION: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE
4 Sept 2022, 16:09:38, Lap 52
4 Sept 2022, 16:09:28, Lap 52
FIA STEWARDS: CORRECTION: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE
4 Sept 2022, 16:09:38, Lap 52
Dat is zowat een trauma ja.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De afstand blijft hetzelfde, de snelheid is lager. Dan wordt de tussentijd toch groter? Of ben ik nu heel matig in wiskunde?dutchgio schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:10:
[...]
Maar iedereen moet traag rijden, dus dan kan het gat nooit zoveel kleiner worden.
Oh Rus maar 0.2 sec sneller dan Max, wordt nog lastig voor de Mercs om met zo klein verschil t gat te gaan dichten.
Nee hoor, nieuwe bandenSilent Thunder schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:09:
[...]
HAM heeft versere M banden, en Max ''oude'' H banden?
Als dat maar goed gaat voor Max....
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Nee alleen verse hard of licht gebruikte soft.PatrickC schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:07:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 5 (VET) - IGNORING BLUE FLAGS
4 Sept 2022, 16:10:20, Lap 52
4 Sept 2022, 16:10:20, Lap 52
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |