Wow per 1.14’s
Eerlijk probeer het een beetje uit te rekenen en bekijken… Mercedes heeft wel een strategie vandaagVerwijderd schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:56:
Sky: "We're possibly looking at a Mercedes 1-2 here".
Op de camera lijkt het heel erg maar de mens is in staat om veel te corrigeren. Dus LEC zal er behoorlijk minder last van hebben.siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:57:
Dat gestuiter bij de onboard van Leclerc. Jezus, lijkt me echt verschrikkelijk. Hoe moet Monzao wel niet worden?
"When you grow up your heart dies"
Max nog naar wit of gaat die voor rood?
Daar is geen konijn of magie voor nodig. Dat weten we ondertussen wel.JackBol schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:56:
[...]
Tenzij RBR een konijn uit de hoed tovert, is dat niet eens gelogen...
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Perez rijdt 1.14.9 dus Verstappen zal zo gaan boxen.
Dat is een indicatie voor VER dus die gaat straks ook naar nieuwe harde banden denk ik zo.nexhil schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:58:
Wow per 1.14’s
Leek wel doom FPS dat gehobbel, vrij irritant om naar te kijkensjaool schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:58:
[...]
Op de camera lijkt het heel erg maar de mens is in staat om veel te corrigeren. Dus LEC zal er behoorlijk minder last van hebben.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Rood zeker niet. Is de race te lang voorDoubleDutch schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:58:
Max nog naar wit of gaat die voor rood?
DUGG
Ferrari is weer aan het plannen.
Ik zie Leclerc zo van het podium afvallen...

Ik zie Leclerc zo van het podium afvallen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geel ergens on track.
Dan moet hij wel NU naar binnen anders ga je die winst niet halen., NVM safety carsjaool schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:59:
[...]
Dat is een indicatie voor VER dus die gaat straks ook naar nieuwe harde banden denk ik zo.
Safety car, nu Max naar binnen!
VER nu naar binnen als hij slim is.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
SC?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
TSU blijkbaar
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hmm AT/RBR conspiracy incoming...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Whoops... Nou kom maar op met de conspiracy van de Engelse supporters...
Ik hoorde pigeon?
Dit is geen goed nieuws voor Max toch? Hij is toch nu de voorsprong kwijt?
TSU kan door!!!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
is dat niet deels door TSU?sambalbaj schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:00:
Alpha Tauri is ook bezig met een waardeloos seizoen
Whut

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Alleen een gele vlag dus niks aan de hand.HollowGamer schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:00:
Dit is geen goed nieuws voor Max toch? Hij is toch nu de voorsprong kwijt?
Waar wacht men op bij Max.
Volgens mij werkt linksvoor niet vastgezet? Ik zag hem niet met het pistool de band vastzetten?
Verstappen achter Russel alstie nu gaat pitten.
Verstappen 1.17.2, dat wordt echt snel boxen hoor.
Medium pit window pakken.siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:01:
LEC > pit naar hard
Kostte Max nog tijd ook ivm liften...

erutangiS
Rondje 55 voor softs? Lijkt het op i.i.g.siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:01:
FER faked een LEC pit naar mediums onder VSC.
Eén ronde later: Toch pitstop LEC naar hards.
Ik weet niet of dit een goede fake is...
Eén ronde later: Toch pitstop LEC naar hards.
Ik weet niet of dit een goede fake is...
Nee hoor, alleen even sector gele vlagMC_Sparkles schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:01:
En nu komt leclerc binnen. Net een vsc geweest.....
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Er was geen VSC, alleen geel.MC_Sparkles schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:01:
En nu komt leclerc binnen. Net een vsc geweest.....
VER nu ook maar naar WIT (of ligt er nog nieuw geel?) en .... P1 finish.
Wat een gepruts met TSU.. die dude komt uit de pit.
[ Voor 34% gewijzigd door HKLM_ op 04-09-2022 16:03 ]
Cloud ☁️
Dat ze TSU naar buiten hebben gestuurd.... pfff.
Toch SC?
SC/VSC incoming.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wtf zijn ze bij AT aan het doen? Doe uw alu houdjes maar op? Is deze voor Max?
[ Voor 41% gewijzigd door Chefbierrr op 04-09-2022 16:03 ]
Och och, bij F1tv doen ze weer allebei dubieuze insinuaties over de stop van Tsunoda.
Nu wel safety car, komop Red Bull.
Tsja… ‘deskundigen’
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
VSC!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat ik dus al verwachtte.Justevo schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:03:
Och och, bij F1tv doen ze weer allebei dubieuze insinuaties over de stop van Tsunoda.
Marko zal tevreden zijn.
Echt sturen ze hem naar buiten en dan stopt ie alsnog. Hou hem dan gewoon binnen... Dit mag een flink gesprek worden tussen FIA en AT.
erutangiS
En dan nu de keuze, hards of mediums voor Max.
Voor VER zetten ze GEEL klaar
De marshalls staan erbij en kijken ernaar.
gratis stop voor RB? De schuld van de Rabobank (oud meme I know)Justevo schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:03:
VSC ja nu echt...
Ik hoor het hele VK een aluhoedje opzetten...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |