erutangiS
Vind dat altijd een beetje sneu.. de meeste vragen dan ook de Instagram, etc.
Ze kunnen bij F1tv maar niet ophouden over TSU.
Voor de VSC was de VER-HAM gap 14 sec.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Mercedes is deze race strategisch en qua snelheid gewoon beter dan Ferrari.siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:11:
Leclerc dadelijk wéér geen podium. Poeh, poeh. Het zit hem niet mee.
De vraag wordt nu: Kan VER een FL op WIT maken....Krukar schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:11:
VER loopt nu al uit op HAM. Dit wordt gewoon een 1.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat is wel door goed strategisch spel van Mercedes (en slecht werk van Ferrari uiteraard).siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:11:
Leclerc dadelijk wéér geen podium. Poeh, poeh. Het zit hem niet mee.
Geen idee wele commentatoren F1TV heeft. Ik kijk normaal Sky.
Denk het niet. Bij Ferrari zou ze 1 van de stemmen zijn. Bij RBR is zij degene die het laatste woord heeft mbt de race strategie. Dat is het verschil tussen die 2 teams.Joosie200 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:12:
[...]
Dat kunnen ze haar goed gebruiken bij Ferrari.
[ Voor 6% gewijzigd door renegrunn op 04-09-2022 16:13 ]
HAM 1.13.9
RUS 1.13.9
Edit:
Ah ze rijden ongeveer dezelfde tijden.
[ Voor 42% gewijzigd door dreester op 04-09-2022 16:14 ]
Traffic voor VER, rondje er voor was VER sneller.Exocet schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:13:
Hamilton loopt wel in
Perez kan nog naar rood zonder gevaar van Ocon.Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:12:
[...]
De vraag wordt nu: Kan VER een FL op WIT maken....
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee, moest ff wachten op de achterblijvers.dutchgio schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:13:
[...]
Halve seconde dus, dan wordt het nog wel spannend.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Prima tijden. 0,5 seconde per rondje verschil. Max heeft 12 seconden en het zijn nog 17 rondjes. En de banden van Mercedes worden richting het einde er ook niet beter van.
HAM 1.13.8
RUS 1.14.0
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet echt toch?Krukar schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:11:
VER loopt nu al uit op HAM. Dit wordt gewoon een 1.
HAM fastest lap
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
SC is killing voor Max.
[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-09-2022 16:16 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
What would you like? 4 wheels of the same? QUESTIONRobkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:15:
FER gaat weer pitten? Tijd voor wat komedie!
Verwijderd
Ik maakte maar een grapje gisteren, maar het zou toch zomaar eens kunnen gebeuren.Verwijderd schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:39:
Ik ben geen Hamilton fan.
Maar, ik zou het wel erg stoer vinden als hij hem zou winnen op Zandvoort.
Gewoon de enige winst van het seizoen halen precies op Zandvoort.
VER: Can we have a free stop...
GP: No... but we will box this lap.
"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooie race
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik denk dat vooral ook PER het heeft verpest door er niet bij te zitten.dr.lowtune schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:16:
Ik denk dat RB het hier heeft verpest.
Lucky? Andere tactiek die goed uitpakt.siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:17:
Wordt dit Lewis zijn lucky win dit seizoen? Nee toch....
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hij had geen verse setjes rood meersambalbaj schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:17:
is dat een nieuw setje rood bij VER?
Rechtsvoor zat wel wat op
Dat is wel ballen van het team hoor.StefanVerkerk schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:17:
GP tegen Max: geen gratis stop, maar we gaan wel boxen. Strategische stop dus! We gaan het zien.
Flickr PSN ID= cheironnl
De Mercs waren al sneller op medium en door de SC zouden HAM en RUS direct achter VER zitten. De positie was dus sowieso heel erg kwetsbaar.dr.lowtune schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:16:
Ik denk dat RB het hier heeft verpest.
Nu heeft Max nieuwere en snellere banden.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |