12 sec. op race snelheid is 12* 1,4 (40%) = 17 seconden onder VSC.dutchgio schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:10:
[...]
Maar iedereen moet traag rijden, dus dan kan het gat nooit zoveel kleiner worden.
erutangiS
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
12 sec. op race snelheid is 12* 1,4 (40%) = 17 seconden onder VSC.dutchgio schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:10:
[...]
Maar iedereen moet traag rijden, dus dan kan het gat nooit zoveel kleiner worden.
erutangiS
Vind dat altijd een beetje sneu.. de meeste vragen dan ook de Instagram, etc.
Voor de VSC was de VER-HAM gap 14 sec.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Mercedes is deze race strategisch en qua snelheid gewoon beter dan Ferrari.siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:11:
Leclerc dadelijk wéér geen podium. Poeh, poeh. Het zit hem niet mee.
De vraag wordt nu: Kan VER een FL op WIT maken....Krukar schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:11:
VER loopt nu al uit op HAM. Dit wordt gewoon een 1.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat is wel door goed strategisch spel van Mercedes (en slecht werk van Ferrari uiteraard).siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:11:
Leclerc dadelijk wéér geen podium. Poeh, poeh. Het zit hem niet mee.
Geen idee wele commentatoren F1TV heeft. Ik kijk normaal Sky.
Denk het niet. Bij Ferrari zou ze 1 van de stemmen zijn. Bij RBR is zij degene die het laatste woord heeft mbt de race strategie. Dat is het verschil tussen die 2 teams.Joosie200 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:12:
[...]
Dat kunnen ze haar goed gebruiken bij Ferrari.
[ Voor 6% gewijzigd door renegrunn op 04-09-2022 16:13 ]
[ Voor 42% gewijzigd door dreester op 04-09-2022 16:14 ]
Halve seconde dus, dan wordt het nog wel spannend.
Traffic voor VER, rondje er voor was VER sneller.Exocet schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:13:
Hamilton loopt wel in
Perez kan nog naar rood zonder gevaar van Ocon.Will_M schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:12:
[...]
De vraag wordt nu: Kan VER een FL op WIT maken....
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee, moest ff wachten op de achterblijvers.dutchgio schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:13:
[...]
Halve seconde dus, dan wordt het nog wel spannend.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Prima tijden. 0,5 seconde per rondje verschil. Max heeft 12 seconden en het zijn nog 17 rondjes. En de banden van Mercedes worden richting het einde er ook niet beter van.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet echt toch?Krukar schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:11:
VER loopt nu al uit op HAM. Dit wordt gewoon een 1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
SC is killing voor Max.
[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-09-2022 16:16 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
What would you like? 4 wheels of the same? QUESTIONRobkazoe schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:15:
FER gaat weer pitten? Tijd voor wat komedie!
Verwijderd
Ik maakte maar een grapje gisteren, maar het zou toch zomaar eens kunnen gebeuren.Verwijderd schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:39:
Ik ben geen Hamilton fan.
Maar, ik zou het wel erg stoer vinden als hij hem zou winnen op Zandvoort.
Gewoon de enige winst van het seizoen halen precies op Zandvoort.
⏩ PVOutput☀️
"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik denk dat vooral ook PER het heeft verpest door er niet bij te zitten.dr.lowtune schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:16:
Ik denk dat RB het hier heeft verpest.
Lucky? Andere tactiek die goed uitpakt.siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:17:
Wordt dit Lewis zijn lucky win dit seizoen? Nee toch....
⏩ PVOutput☀️
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hij had geen verse setjes rood meersambalbaj schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:17:
is dat een nieuw setje rood bij VER?
Rechtsvoor zat wel wat op
Dat is wel ballen van het team hoor.StefanVerkerk schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:17:
GP tegen Max: geen gratis stop, maar we gaan wel boxen. Strategische stop dus! We gaan het zien.
Flickr PSN ID= cheironnl
De Mercs waren al sneller op medium en door de SC zouden HAM en RUS direct achter VER zitten. De positie was dus sowieso heel erg kwetsbaar.dr.lowtune schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:16:
Ik denk dat RB het hier heeft verpest.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq