Het is toch echt niet jouw verantwoordelijkheid hoor. De leverancier dient te zorgen voor een deugdelijke administratie en facturatie, er is niet voor niets een termijn van 2 jaar om nog te kunnen en mogen factureren. Pas daarna is het "gratis" geweest.Roenie schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:50:
[...]
Het is helemaal niet gratis. Je kunt het vergelijken met een product dat een caissière bij de supermarkt niet scant. Dat geef je dan gelijk aan de caissière door neem ik aan als je dat doorhebt.
Je kunt betogen dat E-Flux een rekening had moet sturen, maar je kunt uiteraard ook zelf een berichtje sturen dat de registratie bij die paal kennelijk niet goed gaat.
Wat ik mij dan afvraag, klim je wel in de pen als je een rekening krijgt waarbij de kWh prijs een paar cent hoger is dan wat in de app stond toen je ging laden?
Voor de duidelijkheid: ik ben verre van een moraalridder. Ik begrijp ook dat mensen daar niet achteraan gaan om een voordeeltje te hebben, maar om het dan gratis te noemen gaat te ver. Zet dat woord dan in ieder geval tussen aanhalingstekens.
Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3