In de nieuwe Shell app zie ik bij mij in de buurt wel laadprijzen staan. Laadgeschiedenis in de oude app wordt niet meer bijgewerkt zo te zien.EDB schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:48:
Vraagje. Ik gebruik al jaren de Shell recharge app en kaart en moest die recentelijk overzetten naar de Shell app.
Ik zit op dit moment in het zuiden van Spanje en heb de pas afgelopen weken 2 keer gebruikt. Het viel mij toen op dat er helemaal geen prijzen meer bij de laadpunten te vinden zijn. Omdat ik toch echt wat stroom nodig had waren de 2 laatste Shell sessies bij Iberdrola.
Het laden ging zonder problemen en er werd in beide keren een reservering gedaan op de creditcard. Echter (nog) geen bedrag en in de app geen recente transacties zichtbaar.
Voor de zekerheid de Shell recharge app opnieuw gedownload en daar zie ik wel prijzen bij de laadpunten staan terwijl de nieuwe Shell app niets laat zien.
Overigens in de oude recharge app ook geen recente transacties dus ik vraag mij af hoe lang dat gaat duren.
Hebben meer mensen dat er geen prijzen in de nieuwe Shell app staan?
Mijn ReCharge pas is nog altijd niet beschikbaar in de Shell app. Technisch issue volgens Shell helpdesk, dus maar afwachten.
/f/image/1WEDfnULkwtCkbgYCpSlK83g.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LXVCgB7xWlBX9JbhZAQXMRJV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/l5OwQlY6qPFc5uGl2Nws5TUK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bggcwUf8Llu4LyvxAol9GECJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7MTMOA09mBHT4QejmhgdVoKW.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/jVIgrxBkWtGuQDsoSXLJeuH7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/j98hXdJQzKsw2AkoZ6fy8qzB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NopetzxNtCZnexYEcsojttYn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KYIaVhGKnTvoHl3R6rE1VK9m.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VSm9JusPZC60ipqGbdrJSqrB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lk8MwyE5dmUC6AyY9jWbAdl9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CzJXzBcEtOt8NkJLCgOEZ6ZC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uPWgCo483ciy6kBeMfQ8CgSG.png?f=user_large)
/f/image/lKDAb76yGLRYr9ATGbw9jdAJ.png?f=fotoalbum_large)