Gisteren langs Lidl Woerden, Nu betaald laden met “Lidl-Prijzen” (50 ct AC en 56 ct DC, naar 40 min komt daar een tarief per minuut bij).Dus alle ruimte om op te laden …. Je eigen laadkaart - tarief afhankelijk van uw laadkaart - of via bank. Maar proberen.
QR-code, doorklikken - tarief??? Niet ingevuld.
Mijn Vandebron kaart (atijd groene energie) niet geaccepteerd (?) - moet ik met Vandebron regelen
Dan betalen met “bankkaart”: bleek of PayPal of creditcard. Ik heb alleen een debit/credit card van Revolut - handig in het buitenland, want buiten het weekend geen conversiekosten voor meer dan 20 vreemde valuta -, maar er werd om 100euro (!) deposit door ChargePoint (?) gevraagd. En dat heb ik er niet op staan. Helplijn wist nergens van. “ Staat Apple Pay er niet bij?”, werd mij gevraagd…
Een paar uur later heb ik weer polshoogte genomen… nog steeds vrij.
QR-code, doorklikken - tarief??? Niet ingevuld.
Mijn Vandebron kaart (atijd groene energie) niet geaccepteerd (?) - moet ik met Vandebron regelen
Dan betalen met “bankkaart”: bleek of PayPal of creditcard. Ik heb alleen een debit/credit card van Revolut - handig in het buitenland, want buiten het weekend geen conversiekosten voor meer dan 20 vreemde valuta -, maar er werd om 100euro (!) deposit door ChargePoint (?) gevraagd. En dat heb ik er niet op staan. Helplijn wist nergens van. “ Staat Apple Pay er niet bij?”, werd mij gevraagd…
Een paar uur later heb ik weer polshoogte genomen… nog steeds vrij.
:strip_exif()/f/image/ax8YrMRTVw588gkqq2VSTKU5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/m4D7NB2nLGdhmJwYFGAD8f8w.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZaXpeS6WTQR3tbgzjdHSMR5I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nagrr8t59KmY3gXwSWBKQ7PY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ddncvB001mPmJBBBAc5JyFZx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BFZQTR1g0YVYyKNGu4d507g3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9jEoMEVfOVrXobDkWkjvQYWt.jpg?f=fotoalbum_large)