It is what it is.If you can't change it, deal with it!
Shell laden is recent verhuisd van de "Shell recharge app" naar de "Shell" app en daarbij kwam dit berciht via email:Walkingshadown schreef op maandag 16 februari 2026 @ 23:17:
Ik laad thuis altijd, maar nu is de vraag welk laadpasje ik moet nemen voor op vakantie.
Ik had altijd Shell Recharge, maar ineens is mijn pasje geblokkeerd zonder reden. Ik krijg Shell Klantenservice niet te pakken en ik kan mijn account niet verwijderen.
Wie kan adviseren welk laadpasje ik het beste kan nemen om af en toe onderweg te kunnen laden?
"As announced earlier, we’ve switched to the Shell App today. Your charge card has been blocked as a result. To unblock it, you need to add a valid payment method to the Shell App. You’ll now find all EV charging features there."
Misschien ook voor jou de oplossing?
Je zit in het verkeerde topic daarvoor. Hier kan je veel informatie vinden.Walkingshadown schreef op maandag 16 februari 2026 @ 23:17:
Ik laad thuis altijd, maar nu is de vraag welk laadpasje ik moet nemen voor op vakantie.
Ik had altijd Shell Recharge, maar ineens is mijn pasje geblokkeerd zonder reden. Ik krijg Shell Klantenservice niet te pakken en ik kan mijn account niet verwijderen.
Wie kan adviseren welk laadpasje ik het beste kan nemen om af en toe onderweg te kunnen laden?
Om kort te gaan: het ligt er nogal aan waar je heengaat, maar Electroverse kan altijd handig zijn.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air