Weet iemand hoe de regels zijn met zonnepanelen en een gedeeld dak?
Ik zag toevallig dat onze (boven)buren een omgevingsvergunning hebben aangevraagd voor het plaatsen van zonnepanelen. Ik heb de documenten opgevraagd en ik zie dat ze offerte en plan hebben ingediend waarbij ongeveer het gehele dak vol ligt met panelen.
Nu willen wij in de toekomst misschien ook wel zonnepanelen. Dus als de buurman het hele dak, of juiste de beste plekken op het zuiden al bezet heeft ben ik daar natuurlijk wat minder blij mee.
We zitten trouwens in een VvE, ik moet nog even informeren wat de regels zijn rondom panelen op onze gezamenlijke daken, dus ik verwacht ook niet dat er snel panelen zullen liggen.
Weet een van jullie wat de regels zijn rondom zonnepanelen - appartementen - gedeelde daken enzovoorts?
Ik zag toevallig dat onze (boven)buren een omgevingsvergunning hebben aangevraagd voor het plaatsen van zonnepanelen. Ik heb de documenten opgevraagd en ik zie dat ze offerte en plan hebben ingediend waarbij ongeveer het gehele dak vol ligt met panelen.
Nu willen wij in de toekomst misschien ook wel zonnepanelen. Dus als de buurman het hele dak, of juiste de beste plekken op het zuiden al bezet heeft ben ik daar natuurlijk wat minder blij mee.
We zitten trouwens in een VvE, ik moet nog even informeren wat de regels zijn rondom panelen op onze gezamenlijke daken, dus ik verwacht ook niet dat er snel panelen zullen liggen.
Weet een van jullie wat de regels zijn rondom zonnepanelen - appartementen - gedeelde daken enzovoorts?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rmDvsmQEwKmauueSplToupfc.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/5Gjx6pqnEE4sdKFWcxGoP5oC.jpg?f=fotoalbum_medium)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zzrjRQtt8BLQZlsDBYsZmtH9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1b6M7UfuZa1oclIX6kHlMEKZ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bonbsgcFxcHW2Y0MCZLj5JPw.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mqy8rcnnN6zuKdkCZIJwSFSU.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HVLTSjfLhrEuNGxCAWEPpcDm.jpg?f=user_large)
/f/image/KAfqzDrObONP4mBzSVD35KB7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0AXlvb0SmuGf070Wc2mWuSQg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UfmNu5dQEXaUjtd2lAMXE41x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V6b2czRRmhxpoGZInQaOtL0H.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HjlEPh9aDJ2T6ObaAELQRaXz.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/cxFs7sqBn03Zkk4YsCpO9Jpe.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Stg4mknLuL4u0QkDSSgUiCdO.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/BTpFHHv11Si8mamaydFcu2sS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zSCpqVgVGmJRgunK8ldmuSUr.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EdixA5GmGNQWfRSDKYzPMTuk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/g0SeGXZuzRrJ7DWcJuB2pHxH.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NI52dV0cy5VSHrbJsO3u5xzt.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZEvD29An1pv5XrkaBCpd5r0K.png?f=fotoalbum_large)