Ik wil panelen plaatsen waar veel schaduw komt op de korte zijde van het paneel.
Nu heb ik een Hyundai shingled VG 440wp paneel gevonden welke daar goed me overweg lijkt te kunnen. 10 secties welke allemaal parallel staan (als ik het goed heb begrepen):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2m7k96ErS0TTV3spN80gJdOQ.webp?f=user_large)
Nu in mijn zoektocht kan ik maar weinig aanbieders / alternatieven vinden. De meeste shingled panelen zijn horizontaal georiënteerd i.p.v. verticaal. Naar mijn idee was er een jaar geleden nog veel meer verticaal shingled. Zijn er ook andere aanbieders naast Hyundai?
Nu heb ik een Hyundai shingled VG 440wp paneel gevonden welke daar goed me overweg lijkt te kunnen. 10 secties welke allemaal parallel staan (als ik het goed heb begrepen)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2m7k96ErS0TTV3spN80gJdOQ.webp?f=user_large)
Nu in mijn zoektocht kan ik maar weinig aanbieders / alternatieven vinden. De meeste shingled panelen zijn horizontaal georiënteerd i.p.v. verticaal. Naar mijn idee was er een jaar geleden nog veel meer verticaal shingled. Zijn er ook andere aanbieders naast Hyundai?