Volgens mij is dit de combinatie van auto en lader.TCMR schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:02:
[...]
Ik reageer even op een oud bericht (ben de hele thread aan het doorlezen), maar ik had dezelfde vraag: kun je met minder dan 1.4 kW zonnestroomoverschot laden via Zappi? Ik dacht dat het niet kon, totdat iemand gisteren op een e-Niro-forum dit schreef:
Does it have the means to select Low/Medium/High(normal) AC charging rates? My 2020 (single phase OBC 7kW) does and it’s a total revelation when solar charging via Zappi. It means I can continue charging through cloudy days at just 650W instead of the usual standard minimum cut off of 1.4kW.
Dus ja, kun je op 650W laden via Zappi als je je EV op een lager laadvermogen instelt? We hebben maar een 3kWp installatie, en zouden graag met zonnestroomoverschot laden (we hebben geen haast, auto staat vaak dagen stil). Maar als dat al onder de 1.4kW stopt, dan is het niet echt de moeite.
e-Niro kun je op 3 laadniveaus instellen en bij laagste niveau kom je dan hier op uit.
e-Niro Exec.l MY19, Tesla MY LR '24, Zappi, 50PV
:fill(white):strip_exif()/f/image/7782h25MNggCk2niMWkYettw.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ceHBHw7QFGdTsj0AbpK0RhAh.jpg?f=fotoalbum_large)