JP_Frost schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:14:
Of Russell het beter gaat doen weet ik niet. Volgens mij wordt hij een beetje te veel opgehemeld momenteel en is het verwachtingspatroon wat onrealistisch. Als Hamilton aankomend seizoen gewoon meedoet dan zie ik Russell hem echt nog niet verslaan. Zeker niet zo lang die felbegeerde 8e wereldtitel nog niet binnen is.
nee; russel gaat lewis aanstaand seizoen geen veeg om zijn oren geven. sowieso minimaal 1 seizoen nodig om beetje 'ingeburgd' te raken, wennen aan de auto, procedures, media etc.
verwacht wel, dat hij dichterbij lewis zal blijven qua punten dan bottas heeft laten zien. russel kan echt wel serieus potje sturen, en blijft niet beperkt tot de kwalificatie.
gasly zie ik nog wel naar alpine gaan, mercedes [..] not so mutch. ocon blijf ik een aparte viool vinden, bij vlagen rap, maar over algeheel gezien maakt hij op mij weinig indruk.
//edit; gekeken naar afgelopen seizoen, vond vooral carlos en pierre eruit springen. carlos redelijk onderschat, maar die heeft toch serieus vuur aan max zijn schenen gelegd. leclerc, wonderboy, meer cassis afgeschreven dan mazepin [..] stelt redelijk teleur
[
Voor 17% gewijzigd door
himlims_ op 07-01-2022 11:43
]