[F1] Seizoen 2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 135 Laatste
Acties:
  • 1.286.982 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

Robkazoe schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:02:
[...]

Persoonlijk heb ik totaal geen moeite met 3 5 of 9 races in de VS. Alleen de locaties zijn om te huilen. De eerste Las Vegas GP was op een parkeerplaats, de Miami GP was op een parkeerplaats, nu gaan we op de strip rijden. Allemaal leuk bedacht, maar het komt het racen meestal niet echt ten goede. Terwijl het land zelf gewoon goede circuits heeft.

Denk dat niemand erop tegen is om 3x te racen in de VS als je COTA, Indi en bijvoorbeeld Sebring op de kalender zet. Sebring is een grade 2 circuit. Maar als ze voor 200 miljoen land kunnen kopen, dan had je net zo goed dat geld kunnen gebruiken om Sebring te upgraden naar grade 1 toe.

offtopic:
Laguna Seca zou ook mooi zijn maar denk niet dat de F1 auto's de corkscrew leuk gaan vinden. Aan de andere kant: IndyCar rijdt er ook op.
.
Ik weet niet of je een baan als Sebring wilt gaan upgraden. Ik ben bang dat het karakter van de baan dan verloren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:02
Niellie41 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:09:
[...]

Ik weet niet of je een baan als Sebring wilt gaan upgraden. Ik ben bang dat het karakter van de baan dan verloren gaat.
Waarom het precies een grade 2 baan is, weet ik ook niet. Maar als het kleine dingen zijn als veiligheidseisen dan kun je veel aanpassen zonder dat de baan zelf modificaties nodig heeft. Maar blijkbaar is een halve gokstad ombouwen goedkoper, leuker en interessanter.

https://www.reddit.com/r/...eedway_f1_layout_daytona/

Zou ik persoonlijk ook niet erg vinden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
[...]

Persoonlijk heb ik totaal geen moeite met 3 5 of 9 races in de VS. Alleen de locaties zijn om te huilen. De eerste Las Vegas GP was op een parkeerplaats, de Miami GP was op een parkeerplaats, nu gaan we op de strip rijden. Allemaal leuk bedacht, maar het komt het racen meestal niet echt ten goede. Terwijl het land zelf gewoon goede circuits heeft.
En tijdens de quali en GP en zo kon je zien dat het op een parking was? Ik had het eigenlijk veel slechter verwacht. En ik zag hier opmerkingen tegenkomen (daarom niet van jou) of het "show"-gehalte van een Amerikaanse Grand Prix. Heb daar niet zoveel van gemerkt. Ik kijk naar de VT'en, quali en wedstrijd zelf. Heb niet veel gemerkt van "show". Niet meer show gezien dan een ander weekend.

Was er niemand weken aan het huilen dat het een parkeerplaats was, niemand ging het opgemerkt hebben. Zijn er betere circuit's? Natuurlijk. Maar vond het zeker meevallen. Begrijp niet echt waarom dit een slechtere GP was omdat het op een parking was.

En een paar bootjes in een fake omgeving heb ik tijdens de uitzendingen geen last van gehad. It pays the bills

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hmm, een F1 race op een Oval kan ook wel intressant zijn. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 19:49
[...]

Denk dat niemand erop tegen is om 3x te racen in de VS als je COTA, Indi en bijvoorbeeld Sebring op de kalender zet. Sebring is een grade 2 circuit. Maar als ze voor 200 miljoen land kunnen kopen, dan had je net zo goed dat geld kunnen gebruiken om Sebring te upgraden naar grade 1 toe.

offtopic:
Laguna Seca zou ook mooi zijn maar denk niet dat de F1 auto's de corkscrew leuk gaan vinden. Aan de andere kant: IndyCar rijdt er ook op.
.
https://www.instagram.com...gvCT/?igshid=YmMyMTA2M2Y= corkscrew kan dus prima 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Illegal_Alien schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:18:
Denk dat je halverwege de race al de helft van veld kwijt bent, heb niet het idee dat die F1 wagens gemaakt zijn nonstop hoge snelheid te blijven rijden.

Ik wil nog steeds Bathurst zien, alleen maar om ze door die bochtenseries naar beneden door te zien komen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Robkazoe schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:13:
[...]

Waarom het precies een grade 2 baan is, weet ik ook niet. Maar als het kleine dingen zijn als veiligheidseisen dan kun je veel aanpassen zonder dat de baan zelf modificaties nodig heeft. Maar blijkbaar is een halve gokstad ombouwen goedkoper, leuker en interessanter.

https://www.reddit.com/r/...eedway_f1_layout_daytona/

Zou ik persoonlijk ook niet erg vinden :P
Het verschil tussen Grade 1 en 2 is niet alleen aanpassingen aan het circuit zelf, maar een circuit moet ook flink meer betalen voor de Grade 1 licentie dan Grade 2. Er zijn ook circuits die denken, het is goed joh.
Bron: dit is een paar keer in Midweek Motorsport op Radio Le Mans

Die lay-out van Daytona vind ik ook niet geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Kenhas schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:15:
[...]

En tijdens de quali en GP en zo kon je zien dat het op een parking was? Ik had het eigenlijk veel slechter verwacht. En ik zag hier opmerkingen tegenkomen (daarom niet van jou) of het "show"-gehalte van een Amerikaanse Grand Prix. Heb daar niet zoveel van gemerkt. Ik kijk naar de VT'en, quali en wedstrijd zelf. Heb niet veel gemerkt van "show". Niet meer show gezien dan een ander weekend.

Was er niemand weken aan het huilen dat het een parkeerplaats was, niemand ging het opgemerkt hebben. Zijn er betere circuit's? Natuurlijk. Maar vond het zeker meevallen. Begrijp niet echt waarom dit een slechtere GP was omdat het op een parking was.

En een paar bootjes in een fake omgeving heb ik tijdens de uitzendingen geen last van gehad. It pays the bills
De grip was slecht want nieuw asfalt. Je kan het niet inrijden/inrubberen want overdag wordt het gewoon gebruikt voor het reguliere verkeer maar die maken dan weer niet gebruik van de track zelf. En daarnaast was de race zelf ook niet super boeiend. Mogelijk dat dit nog wat gaat veranderen (Baku eerste keer was ook geen succes, maar heeft zichzelf toch wel bewezen tegenwoordig).
Illegal_Alien schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:18:
Een oval zelf zou ik niet heel spannend vinden, omdat de auto met de hoogste top speed waarschijnlijk toch gaat winnen. Maar circuits zoals Indi hebben ook een een in field circuit die aansluit op de oval waardoor je 50% oval rijdt en 50% binnen. Wat mij betreft echt een perfecte combo.
Dit is toch wel geil hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

SinergyX schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:20:
[...]

Denk dat je halverwege de race al de helft van veld kwijt bent, heb niet het idee dat die F1 wagens gemaakt zijn nonstop hoge snelheid te blijven rijden.

Ik wil nog steeds Bathurst zien, alleen maar om ze door die bochtenseries naar beneden door te zien komen :P
Niet alle ovals zijn groot en vol gas voor open wheel auto's zoals Indianapolis, Daytona, etc. Er zijn ook genoeg kleinere ovals waar ze moeten afremmen. New Hampshire, bijvoorbeeld, is een kleinere oval met weinig banking. Hierdoor moeten ze wat afremmen. Al vraag ik me af hoe veel met deze F1 auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op maandag 16 mei 2022 @ 12:38:
[...]

1,5 dan ;) Wel twee coureurs onder Nederlandse licentie.
Ik dacht toch echt dat je het over de lengte van beide coureurs had... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robkazoe

Ik vrees alleen met de huidige F1 auto's dat bocht 1 de enige plek is om in te halen. Maar wel mooie plaatjes :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:50
DaniëlWW2 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 12:59:
Beginnen we nu alweer over Verstappen die een Belg is? -O-
Ik had gehoopt dat de :+ duidelijk was -O-
sanderb schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:00:
[...]

Het is een Limburger. Opgelost
B.E.L.G. = Ben Eerst Limburger Geweest

Of moet ik nu helemaal vluchten voor het commentaar? _O-

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Robkazoe schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:23:
[...]

De grip was slecht want nieuw asfalt. Je kan het niet inrijden/inrubberen want overdag wordt het gewoon gebruikt voor het reguliere verkeer maar die maken dan weer niet gebruik van de track zelf. En daarnaast was de race zelf ook niet super boeiend. Mogelijk dat dit nog wat gaat veranderen (Baku eerste keer was ook geen succes, maar heeft zichzelf toch wel bewezen tegenwoordig).
Tuurlijk dat er verbeterpunten zijn maar dat is op elk circuit zo. Denk dat er tijdens het weekend wel enkele momentjes waren van "dat hadden we wij eigenlijk beter anders opgelost".

Tja, nieuw asfalt heb je op vele circuits. Het moet toch een beetje een uitdaging blijven voor de piloten, zolang het maar geen Turkije (dacht ik) van paar jaar geleden was.

Deze begrijp ik niet echt. Je kan het niet inrijden want overdag gebruikt door reguliere verkeer maar dat reguliere verkeer maakt geen gebruik van track zelf. Dus geen probleem dan?

Doet er ook niet echt toe. Ik bedoel maar dat ik het, voor de eerste keer op deze locatie, al bij al geen slechte grand prix vond. En van "op zijn amerikaans georganiseerd" heb ik eigenlijlk geen last gehad. Er was, naar amerikaanse normen, misschien iets te weinig safety car zodat ze misschien minder reclame konden uitzenden tussendoor maar daar hebben wij sowieso al geen last van

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 20:36
Nyck de Fries? :o

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:42

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

SinergyX schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:20:
[...]

Zolang er niet een boom op de weg valt of een Roo oversteekt gaat dat wel lukken als ze maar achter elkaar blijven :+

Ollie heeft het rondje 2x gereden met de motor

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
ollie1965 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:51:
[...]

Zolang er niet een boom op de weg valt of een Roo oversteekt gaat dat wel lukken als ze maar achter elkaar blijven :+

Ollie heeft het rondje 2x gereden met de motor

Maar je doelt natuurlijk op:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:42

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:38
Pirelli heeft de info gegeven over de banden:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FS4cRPGX0AEyocb?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

in grantourismo geleerd dat je -niet- moet remmen maar gas bijgeven, dan kan je andere auto in de lucht inhalen :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

basvn schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:06:
[Twitter]

opmerkelijk!

Zeker omdat hij laatst al eens opgenoemd is als mogelijke vervanger voor Latifi.

Hij gaat rijden in de auto van Albon
dus direct te vergelijken met Latifi
Ik heb het idee dat dit voor Williams toch vooral een goedkope optie is om gewoon een nuttige testdag te hebben, gezien Nycks ervaring in de Mercedes.

Verder lijkt het me vooral een manier om de prijs op te drijven die Latifi betaald. Williams zal Mercedes en de Latifi's willen uitspelen om te zien wie de grootste hap geld op de bank zet. Door Nyck te pushen als alternatief, alsof Mercedes de prijzen gaat verlagen van de motoren, gaan ze misschien toch een hoger bod krijgen van Latifi. Want zeg nou zelf, die zou echt meer moeten betalen voor hoeveel auto's dat ie afschrijft.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Extigo schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:11:
Pirelli heeft de info gegeven over de banden:
[Afbeelding]
Het staat er altijd bol van de spanning op dat circuit, dus steeds die keuze voor de hardste banden lijkt mij volledig logisch :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 16:42
sanderb schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:00:
[...]

Het is een Limburger. Opgelost
Zowel Belgisch als Nederlands (Limburg). Kan daar ook geen verwarring meer over ontstaan.

Feit is in ieder geval dat hij een dubbele nationaliteit had en zijn moeder Belgisch is.

En bij Norris wordt toch ook wel eens benoemd dat hij Belgische roots heeft. Maar nee, als we een grapje maken over Verstappen die daadwerkelijk een dubbele nationaliteit had dan is het weer teveel allemaal.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Extigo
Wat leuke posters voor de liefhebbers.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FS458bqX0AAKJbY?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FS446HJWQAIXEMZ?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FS3oA-zXEAcU3EE?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FS4KbVbXwAEvod_?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Was er maar een manier om ze in een apart topic te zetten, zoiets als de grand prix van Spanje bijvoorbeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:54:
[...]

Ik heb het idee dat dit voor Williams toch vooral een goedkope optie is om gewoon een nuttige testdag te hebben, gezien Nycks ervaring in de Mercedes.

Verder lijkt het me vooral een manier om de prijs op te drijven die Latifi betaald. Williams zal Mercedes en de Latifi's willen uitspelen om te zien wie de grootste hap geld op de bank zet. Door Nyck te pushen als alternatief, alsof Mercedes de prijzen gaat verlagen van de motoren, gaan ze misschien toch een hoger bod krijgen van Latifi. Want zeg nou zelf, die zou echt meer moeten betalen voor hoeveel auto's dat ie afschrijft.
Met de budgetcaps is meer geld voor onderdelen niet altijd de oplossing. Een motor goedkoper inkopen wel ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Oogje schreef op maandag 16 mei 2022 @ 18:39:
[...]

Met de budgetcaps is meer geld voor onderdelen niet altijd de oplossing. Een motor goedkoper inkopen wel ;)
An zich een goed punt, maar... Ik vraag mij af of Williams wel aan de buurt van de budget cap komt. Misschien eerder dat hun totale budget in de buurt van de cap komt. Maar de coureurs en twee best betaalde personeelsleden vallen alweer buiten de budgetcap. Zelfde voor marketing etc.. Hell, ik meen zelfs gehoord te hebben dat ze blijkbaar zelfs onderdelen mogen produceren en die vallen pas onder de cap als je daadwerkelijk er mee rijdt. (Volgens mij alleen de productiekosten dan, en weet niet of het alleen om nieuwe onderdelen gaat, dus ander design, of ook om reserve onderdelen, van hetzelfde design).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:05

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:33:
[...]

Zowel Belgisch als Nederlands (Limburg). Kan daar ook geen verwarring meer over ontstaan.

Feit is in ieder geval dat hij een dubbele nationaliteit had en zijn moeder Belgisch is.

En bij Norris wordt toch ook wel eens benoemd dat hij Belgische roots heeft. Maar nee, als we een grapje maken over Verstappen die daadwerkelijk een dubbele nationaliteit had dan is het weer teveel allemaal.
Waarom is Max Verstappen geen Belg?
Verstappen, die grotendeels in Maaseik op de Nederlandse grens opgroeide, legde destijds ook nog uit. "Ik woonde eigenlijk alleen maar in België om te slapen, maar overdag ging ik naar Nederland en had ik daar ook mijn vrienden. Ik ben als Nederlander opgevoed en zo voel ik me ook",

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
De organisator van de grand prix van Azerbaijan gaat op verzoek van FIA de ingang naar de pitstraat aanpassen vanwege meer veiligheid. Sinds de eerste grand prix in 2015 zijn er al klachten over de ingang naar de pitstraat. Vorrig jaar hadden Stroll en Verstappen een ongeluk op het rechte stuk maar kwamen gelukkig niet in de buurt van de ingang naar de pitstraat.

Ander aandachtspunt zijn de kerbstones omdat deze soms lastig voor de 2022 wagens kunnen zijn . Dit wordt in het raceweekend (10-12 juni) zelf aangepakt. Vooral de ingang naar de oude stad wat elk jaar een uitdaging is.

Azerbaijan heeft nog geen contract na 2024 en de onderhandelingen daarover zijn nog niet begonnen. De organisator is er wel op gebrand om 1 van de 6 sprint races voor 2023 binnen te halen.

Een ander circuit Losail (Qatar) staat dit seizoen niet op de kalender maar daar vindt dit jaar een uitgebreide renovatie en herontwikkeling van de paddock en circuit faciliteiten plaats.

https://www.motorsport.co...-f1-sprint-race/10305431/
https://the-race.com/moto...son-opener-slot-for-2023/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:33:
[...]

Laten we het simpel houden, vrijwel alle coureurs zijn Monegask want daar wonen ze om vooral maar geen belasting te hoeven betalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:36

TommyGun

Stik er maar in!

Laguna Seca _/-\o_

Toen ze nog geluid maakten _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Homeland schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:12:
[...]

Laten we het simpel houden, vrijwel alle coureurs zijn Monegask want daar wonen ze om vooral maar geen belasting te hoeven betalen.
Nee, er is maar 1 Monegask die meedoet.

De rest woont bij hem in de straat. Nou ja, soms, want meestal zitten ze in hotels of een vliegtuig. De Indiërs die hier de diverse banken in de lucht houden omdat ze de expatbelastingdeal hebben noemen we ook niet Nederlander omdat ze toevallig een tijdje hier wonen. De NLlers die net over de grens in Duitsland of België blijven ook NLlers... (en de rente blijven die trouwens ook in NL aftrekken...)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
pjottum schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:23:
[...]

Nee, er is maar 1 Monegask die meedoet.

De rest woont bij hem in de straat. Nou ja, soms, want meestal zitten ze in hotels of een vliegtuig. De Indiërs die hier de diverse banken in de lucht houden omdat ze de expatbelastingdeal hebben noemen we ook niet Nederlander omdat ze toevallig een tijdje hier wonen. De NLlers die net over de grens in Duitsland of België blijven ook NLlers... (en de rente blijven die trouwens ook in NL aftrekken...)
Monegask kan je gebruiken voor zowel iemand met een paspoort uit Monaco alsook voor iemand die daar woont.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Extigo
Homeland schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:00:
[...]

Monegask kan je gebruiken voor zowel iemand met een paspoort uit Monaco alsook voor iemand die daar woont.
Dat is hetzelfde als zeggen dat een Nederlander die in Spanje woont, ineens een Spanjaard is. Volgens mij ben je dan gewoon nog steeds een Nederlander tot je een Spaans paspoort hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:30
Homeland schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:12:
[...]

Ze wonen er maar hoeven daarvoor niet de nationaliteit aan te nemen.
Ze zijn dan ook geen Monegask, dat is alleen Leclerc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:11
teacher schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:28:
whoot whoot! nyck de vries in F1.

Ik ben zo benieuwd! Want hij is echt goed goed.

Piastri wil ik ook wel eens zien, of Chadwick :Y
Rustig maar, blijven ademen... Het is maar één FP. De Vries heeft natuurlijk al meerdere testdagen gedaan voor Mercedes.

Piastri komt er denk ik vanzelf wel. Chadwick niet, ik zie voorlopig geen vrouw die met de F1 mee kan komen. Misschien dat IndyCar een betere stap zou zijn voor haar, Calderórn rijdt daar ook (redelijk achteraan). Overigens zou IndyCar voor de Vries ook geen verkeerde stap zijn nadat hij geen connectie meer heeft met Mercedes.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FS7y69pVUAAg9ki?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

We zullen denk ik nog lang blijven horen van Honda in de F1. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:14:
We zullen denk ik nog lang blijven horen van Honda in de F1. :D
Ze willen in iedergeval goed afscheid nemen van de F1 (voor nu)

ben benieuwd of RBR/SAT er nog wat mee gaan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:19:
[...]

Ze willen in iedergeval goed afscheid nemen van de F1 (voor nu)

ben benieuwd of RBR/SAT er nog wat mee gaan doen
Misschien rijden ze wel weer met dezelfde livery als vorig jaar en dan beide teams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:45:
[...]

Misschien rijden ze wel weer met dezelfde livery als vorig jaar en dan beide teams.
En hem dan ook nog winnen, zou weer mooi extra kadootje voor Honda zijn :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
SinergyX schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:09:
[...]

En hem dan ook nog winnen, zou weer mooi extra kadootje voor Honda zijn :)
Met of zonder aangepaste livery, als Red Bull er presteert (misschien niet eens perse winst) denk ik dat er bv bij de interviews met de top 3 toch wel iets over gezegd wordt. Zie ook Verstappen in Oostenrijk 2019. Op het podium meteen het Honda logo aanwijzen, dat was volgens mij ook niet ingestudeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:45:
[...]

Zou wel mooi gebaar zijn maar denk dat het met alle gewichtsproblemen van nu het eerder half wit / half zwart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Chocoball schreef op maandag 16 mei 2022 @ 18:33:
[...]

Was er maar een manier om ze in een apart topic te zetten, zoiets als de grand prix van Spanje bijvoorbeeld :+
Daar heb je een TR knop voor

[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2022 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 16:50

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Verkeerde post ge-quote neem ik aan. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2022 11:54 . Reden: Quote aangepast ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

grapjas, anno 2022 - ongelimiteerd data, got resized die images perfect. en zeker mobiel is dat helemaal hoofdpijn om te doen. dan duurt plaatje plaatsen 3x zo lang :+ en vervolgens 5 berichtjes aan de TS of hij de high-res kan delen

zo dan?! himlims_ in "Deze afbeelding is xxxx* xxxx pixels groot. Hier op GoT verw"

[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2022 11:54 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 17:27:
grapjas, anno 2022 - ongelimiteerd data, got resized die images perfect. en zeker mobiel is dat helemaal hoofdpijn om te doen. dan duurt plaatje plaatsen 3x zo lang :+ en vervolgens 5 berichtjes aan de TS of hij de high-res kan delen
Dat je er überhaupt op reageert... in het putje en door ;)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Extigo
Voor degene die het gemist hebben. Racetopic is open hier

[ Voor 5% gewijzigd door Extigo op 18-05-2022 11:24 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50

codex

Geen OpenAI agent :)

Dus 3 races na de zomerstop weer bijna een maand niks. Kan mij voorstellen dat de coureurs hier geen probleem mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
codex schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:43:
[...]

Dus 3 races na de zomerstop weer bijna een maand niks. Kan mij voorstellen dat de coureurs hier geen probleem mee hebben.
Bijna een maand? Er zit maar 3 weken tussen Italië en Singapore, dus 2 F1-vrije weekenden.

[ Voor 4% gewijzigd door Extigo op 18-05-2022 14:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
In aanulling op de post van @basvn
The 2022 Formula 1 calendar will now run to 22 races rather than the originally planned 23, following the decision not to replace the Russian Grand Prix.

It was announced on February 25 that, following meetings between Formula 1, the FIA and the teams, the championship would not race at the Russian Grand Prix in Sochi, which was set to be held on September 23-25.

But it’s now been revealed that there will be no additional Grand Prix added to the calendar to fill the gap – meaning the 2022 calendar will run to 22 races.
https://www.formula1.com/...Sj1LGnDVesfBDHI1Kc3c.html

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Prima, ik vind 22 races per jaar een prima aantal. Meer hoeft van mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
sjaool schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:50:
[...]

Prima, ik vind 22 races per jaar een prima aantal. Meer hoeft van mij ook niet.
Gezien de animo zouden ze zelfs naar 30 races kunnen maar het Concorde Agreement staat maar maximaal 25 races per seizoen toe.

Ben wel benieuwd of de Formule 1 volgend seizoen meer met hun "we willen meer duurzaam zijn" imago gaat doen en races beter gaat groeperen, want Miami wil zijn slot in mei behouden en zo blijf je steeds op en neer reizen tussen Europa en Noord-Amerika.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:44:
[...]

Gezien de animo zouden ze zelfs naar 30 races kunnen maar het Concorde Agreement staat maar maximaal 25 races per seizoen toe.
Volgens mij is dat ook pas relatief recent toch? Iets van vorig seizoen of 2020, wanneer is de concorde agreement verlengt? Volgens mij staat daar pas een hoger aantal races in.
Ben wel benieuwd of de Formule 1 volgend seizoen meer met hun "we willen meer duurzaam zijn" imago gaat doen en races beter gaat groeperen, want Miami wil zijn slot in mei behouden en zo blijf je steeds op en neer reizen tussen Europa en Noord-Amerika.
Vraag is of dat zin heeft. Bij double headers zal het spul en personeel wel daar blijven, maar als er een week tussen zit komt toch alles en iedereen terug naar Europa. Dus dan maakt het qua duurzaamheid niks uit of ze nu naar Amerika vliegen, terug komen, hier twee races rijden en dan naar Canada gaan of dat ze naar Amerika gaan, na de race terug komen naar Europa, en een week later naar Canada gaan. Dan moeten ze al voor een double header met Canada gaan maar volgens mij staat die ook redelijk vast i.v.m. weersomstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
RobertMe schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:50:
[...]

Volgens mij is dat ook pas relatief recent toch? Iets van vorig seizoen of 2020, wanneer is de concorde agreement verlengt? Volgens mij staat daar pas een hoger aantal races in.
Het aantal van 25 races kwam uit een eerder interview met Domenicali (FOM). Het huidige Concorde Agreeement loopt van 2021 tot en met 2025 en kent 21 races per sezieon. Door nieuwkomers en langdurige contracten wordt het echter krap op de kalender Vanaf 22 races of meer krijgen de teams 1,2 mijoen Dollar per race extra budget.

[...]
Vraag is of dat zin heeft. Bij double headers zal het spul en personeel wel daar blijven, maar als er een week tussen zit komt toch alles en iedereen terug naar Europa. Dus dan maakt het qua duurzaamheid niks uit of ze nu naar Amerika vliegen, terug komen, hier twee races rijden en dan naar Canada gaan of dat ze naar Amerika gaan, na de race terug komen naar Europa, en een week later naar Canada gaan. Dan moeten ze al voor een double header met Canada gaan maar volgens mij staat die ook redelijk vast i.v.m. weersomstandigheden.
Dat wordt inderdaad dan een heel gepuzzel en met meer races alleen nog maar meer vliegbewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chocoball schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:17:
[...]

Het aantal van 25 races kwam uit een eerder interview met Domenicali (FOM). Het huidige Concorde Agreeement loopt van 2021 tot en met 2025 en kent 21 races per sezieon. Door nieuwkomers en langdurige contracten wordt het echter krap op de kalender Vanaf 22 races of meer krijgen de teams 1,2 mijoen Dollar per race extra budget.
Volgens mij ben je hier de budget cap regels en de Concorde agreement Max races door elkaar aan het husselen.
Dat zijn 2 losse dingen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:25:
[...]

Volgens mij ben je hier de budget cap regels en de Concorde agreement Max races door elkaar aan het husselen.
Dat zijn 2 losse dingen.
Extra races is duurder dus mogen ze meer spenderen? Lijkt mij niet onredelijk. En voor de sprintraces wordt volgens mij de budget cap ook verhoogd, i.v.m. verhoogd risico op schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
YakuzA schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:25:
[...]

Dat zijn 2 losse dingen.
Ik weet niet of het aantal races alleen in het Concorde Agreement staat of ook in de F1 financial regulations?

Het was meer als toevoeging bedoeld dat de teams ook extra budget per race krijgen. Het dudgetplafond voor dit seizoen is 140 miljoen Dollar voor 21 races. Bij de 22e race of meer krijgen de teams per race 1,2 miljoen Dollar extra budget. Als er een maximum is van 25 races per seizoen kunnen teams dus 4,8 miljoen Dollar extra budget krijgen. Hoewel ik meen dat de grote teams juist een hoger budgetplafond wensen en de kleinere teams juist meer prijzengeld is deze discussie nog niet geslecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chocoball schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:45:
[...]

Ik weet niet of het aantal races alleen in het Concorde Agreement staat of ook in de F1 financial regulations?

Het was meer als toevoeging bedoeld dat de teams ook extra budget per race krijgen. Het dudgetplafond voor dit seizoen is 140 miljoen Dollar voor 21 races. Bij de 22e race of meer krijgen de teams per race 1,2 miljoen Dollar extra budget. Als er een maximum is van 25 races per seizoen kunnen teams dus 4,8 miljoen Dollar extra budget krijgen. Hoewel ik meen dat de grote teams juist een hoger budgetplafond wensen en de kleinere teams juist meer prijzengeld is deze discussie nog niet geslecht.
Na wat zoeken is de max in de concorde agreement is schijnbaar volgens de geruchten 24:
Under the Concorde Agreement, Formula 1 can host a maximum of 24 races per year until the end of 2025.
Gezien het niet publiek is zal het iig bij geruchten blijven :)

De cost cap in de technical regulations is idd gebaselined op een aantal van 21 races:
That $145 million figure is set if there are 21 races per season, with Article 2.3 of F1's Technical Regulations stating that for every extra event added teams will be allowed another $1.2 million.
(quote uit 2021, dus die 145$ is ook de max van vorig jaar denk ik)

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 18-05-2022 18:10 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-09 00:49
codex schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:43:
[...]

Niet alleen de coureurs, het zijn vaak de mechanics en engineers die eerder bij de circuits aanwezig zijn. Mensen die alles opbouwen en afbreken voor de volgende race etc.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Chocoball schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:44:
[...]

Als fan vindt ik persoonlijk een stuk of 20 wel genoeg, dan heb je iedere +-2 weken een race en een langere onderbreking tijdens de zomer en winter. Iedere week vindt ik toch teveel van het goede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:52

Investig8or

What goes up, could come down

Perez lijkt mij sinds halverwege vorig seizoen zich prima staande te houden. Kan me ook zo voorstellen dat input geven voor de ontwikkeling van de auto behoorlijk meetelt (zeker dit jaar), maar daar horen/ zien we van buitenaf vaak minder van.

Overigens, wat een vreselijk irritante stem/ intonatie heeft die vent. Or not?

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Investig8or schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 08:16:

filmpje niet gezien... koning van beperkte ... intonatie is ... en blijft ... de enige .. echte allard kalff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Investig8or schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 08:16:
[...]
Zijn stem is niet echt lekker om naar te luisteren maar de info in zijn video's is wel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mercedes run updated W13 with Russell at Paul Ricard

Verkapt testen van Mercedes? Daar zal nog wel een protestje over komen als blijkt dat ze komend weekend veel progressie hebben geboekt.
Teams are allowed two filming days per year with their current cars and, while they are limited to 100km of running per session, there is no rule against the specification of car they run, leaving room to test new upgrades in that time.

[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 19-05-2022 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
@sjaool protest verwacht ik niet. Ferrari heeft hetzelfde gedaan begin deze week. Er zitten geen restricties op. RBR deed voor het seizoen hetzelfde.

De glaswaterstorm van even terug ging over nieuwe spec rijden door Ferrari bij de bandentest, daar mag het niet. Maar dat bleek toch echt een oude vloer te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:42

Dazzler2120

FP ProMod
Precies, filmdag kent geen restricties voor specificatie van je auto of welke onderdelen je meeneemt.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dazzler2120 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:24:
Precies, filmdag kent geen restricties voor specificatie van je auto of welke onderdelen je meeneemt.
toch speciale 'bandjes' (?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:42

Dazzler2120

FP ProMod
himlims_ schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:31:
[...]

Klopt, zodat je geen data opbouwt over bandendegradatie met de huidige spec banden.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

himlims_ schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:31:
[...]

Banden nemen ze sowieso niet zelf mee, tenminste, die tijdens races gebruikt worden worden door Pirelli meegenomen en de teams moeten ze achteraf ook weer inleveren. Ze hebben dus niet eens banden om mee te testen. Van Pirelli krijgen ze dan demo-banden, dus het is niet alsof de teams daar zelf enige invloed op hebben. In dat licht is een restrictie daarop overbodig.

[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 19-05-2022 11:35 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
De Aston Martin B spec.
Of beter gezegd de Aston Martin Red Bull spec.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6sHarxVN9jE67TsyhC5AGeZ41Pk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JNekRUMKkgLyWgueRJD4fi6F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RAb_M9CfBVa8eGj_toUNe2MnIUA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/43J08XJD0AzMQBpuPW1e6w1t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-XBMX-aFaTRhK3XwlwfDYWxO4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0h7XjL2Jh0V0xW6wOYNFSgop.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/16KkodAMIcdawJplGE5MpMEsbOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GcTOkvbBtUz9FBX7L5JdWFBO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n2ggHpLRfRd_lO7IVDyGcRy-60s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bt8KT9gY63p3Sol0tCdiIYMv.jpg?f=fotoalbum_large

https://twitter.com/tgrue...bPDgpX1CzNcz-hcb7djw&s=19

Oeps vergeten Spanje als bookmark toe te voegen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door d-vine op 19-05-2022 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Laatst online: 19-09 11:12
Ik zou compleet gevouwen voor de tv liggen wanneer die AMRB voor geen meter loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15:45
Interessant. Een RB met een MER motor. In theorie top-combi. Nu nog ff de praktijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15:17
Toke_gt schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:27:
Interessant. Een RB met een MER motor. In theorie top-combi. Nu nog ff de praktijk.
Ik las toevallig ergens dat de Mercedes motor nu minder krachtig is dan de Honda en de Ferrari. Dus misschien voordat ze E10 hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Is dit nu de opvolger van de Pink Mercedes? De British Racing Green Bull?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15:17
RobertMe schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 22:01:
Is dit nu de opvolger van de Pink Mercedes? De British Racing Green Bull?
De terugkeer van Aston Martin Red Bull Racing :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
TinusXIII schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:59:
[...]

Ik las toevallig ergens dat de Mercedes motor nu minder krachtig is dan de Honda en de Ferrari. Dus misschien voordat ze E10 hadden :P
Volgens berekeningen van Red Bull en Mercedes heeft de Ferrari motor momenteel 4 Kilowatt (5,4 pk) meer dan de Honda-V6 en 8 Kilowatt (10,8 pk) meer dan de Mercedes motor.

https://www.auto-motor-un...bull-staerken-schwaechen/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FTLxLYuWAAI1_NK?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FTLxLYyWYAEDXc0?format=jpg&name=large

Ben benieuwd wat RBR er dit jaar van gaat maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:16:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ben benieuwd wat RBR er dit jaar van gaat maken!
Je ziet echt het verschil tussen de teams. Alpha Tauri wordt echt gebruikt om hun modemerk aan de man te brengen terwijl Red Bull er echt staat als racing team.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:26:
[...]

Je ziet echt het verschil tussen de teams. Alpha Tauri wordt echt gebruikt om hun modemerk aan de man te brengen terwijl Red Bull er echt staat als racing team.
Red Bull is er om blikjes suikerwater te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Homeland schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:46:
[...]

Red Bull is er om blikjes suikerwater te verkopen.
Maar dat doen ze niet door Max en Checo in een Red Bull blikjes pak rond te laten lopen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:48:
[...]

Maar dat doen ze niet door Max en Checo in een Red Bull blikjes pak rond te laten lopen... :+
Maar wel door ze onder te plakken met Red Bull logo's :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Voor degene die het gemist hebben: Steiner & Magnussen:

FOM dus klik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sjaool schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:26:
[...]

Je gaat uiteindelijk promoten waar jij het meeste geld mee binnenharkt, als dat voor AT dus hun kleding is, en RBR hun blikjes, vrij logisch toch :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Max is ook lekker aan het "opstoken":

‘There’s plenty left in the tank’ – Verstappen bullish over Red Bull’s development plan in face of Ferrari upgrades

En deze is dan wel mooi:
And asked how he was enjoying fighting with Charles Leclerc and Ferrari in 2022, rather than the Lewis Hamilton/Mercedes combo he battled last year, Verstappen replied: “I really enjoyed the battles also last year and I do as well this year. Just different teams, which I think is good for Formula 1.

Verstappen says he's enjoying sparring with Leclerc this year
“I enjoy it; I know Charles a bit longer of course than… Lewis in general. And what I like is that I think there’s a lot of respect between the two teams as well – not only between the two drivers – and we can really go up to each other and say “you did a better job than us this week”, and they do the same.
https://www.formula1.com/...zX3AU3CsC5E1piUcQj7Z.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Illegal_Alien schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:31:

‘There’s plenty left in the tank’ – Verstappen bullish over Red Bull’s development plan in face of Ferrari upgrades

En deze is dan wel mooi:

[...]

Verwachting is dat Red Bull na de zomerpauze met een nieuw pakket komt. Zal waarschijnlijk ook voor andere teams gelden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:59

En deze is dan wel mooi:

[...]

Moet zeggen dat ik deze reactie wel kan begrijpen, vorig seizoen was er weinig respect meer over en werd er zo enorm veel modder gegooid dat het niet leuk meer was. Leclerc en Verstappen racen lekker, het ziet er onderling wanneer ze bij elkaar rijden ook nog eens leuk uit, er zit spanning op maar ze doen geen hele gekke dingen en zoeken ook niet om iedere scheet van de ander de media op om daar wat van te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online

En deze is dan wel mooi:

[...]

Logisch dat het er nu wat gemoedelijker aan toe gaat, denk dat de teams ook wel inzien dot de manier van vorig jaar echt niet normaal is. Al zie ik die goede verhoudingen ook snel verdwijnen zodra er wat incidenten zouden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jbdeiman schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:08:
[...]

Moet zeggen dat ik deze reactie wel kan begrijpen, vorig seizoen was er weinig respect meer over en werd er zo enorm veel modder gegooid dat het niet leuk meer was. Leclerc en Verstappen racen lekker, het ziet er onderling wanneer ze bij elkaar rijden ook nog eens leuk uit, er zit spanning op maar ze doen geen hele gekke dingen en zoeken ook niet om iedere scheet van de ander de media op om daar wat van te vinden.
opzich was dat met lewis en max niet anders [..]

tot silverstone, dat was een omslagpunt

EN

nu gaat het nog niet om DE beker; er zijn nog zo veel races te gaan, kan nog all kanten op. Maar zodra het WK in zicht komt, en het erom gaat spannen; gaan de handschoenen ook uit! of dat nu ferrari, mercedes of welk team dan ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:59
himlims_ schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:29:
[...]

opzich was dat met lewis en max niet anders [..]

tot silverstone, dat was een omslagpunt

EN

nu gaat het nog niet om DE beker; er zijn nog zo veel races te gaan, kan nog all kanten op. Maar zodra het WK in zicht komt, en het erom gaat spannen; gaan de handschoenen ook uit! of dat nu ferrari, mercedes of welk team dan ook is.
Weet ik nog zo net niet, er is gewoon minder haat en nijd onderling, Toen Max het begin van het seizoen steeds voorlag op Lewis (of hem ook inhaalde) waren die spelletjes van Mercedes en Lewis ook al wel aan de gang. (Max een gevaarlijke coureur enzo) Tenminste zo heb ik het in mijn herinnering zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jbdeiman schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:32:
[...]

Weet ik nog zo net niet, er is gewoon minder haat en nijd onderling, Toen Max het begin van het seizoen steeds voorlag op Lewis (of hem ook inhaalde) waren die spelletjes van Mercedes en Lewis ook al wel aan de gang. (Max een gevaarlijke coureur enzo) Tenminste zo heb ik het in mijn herinnering zitten.
"that guy" :X :+ wat dat betreft wel gelijk; is het toch anders. maar mede ook vanuit lewis zijn positiet, ineens is daar 'that guy' die blijkt toch serieus potje te kunnen sturen. hij beseft ook wel dat die max zijn concurrent geworden is.

@Icephase mooi verwoord _/-\o_

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:30

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Leclerc kent (het type racer) Verstappen beter dan Hamilton en Vettel dat deden. Hij is van dezelfde generatie, die lak hebben aan conventies. Hamilton en Vettel waren in hun beginjaren exact zo; lak aan de gevestigde orde en aan 'gentlemen agreements' zogezegd. Kijk naar de rivaliteit tussen Alonso en Hamilton in 2007, dat was exact hetzelfde en dan zelfs nog binnen hetzelfde team.

Leclerc kan veel beter omgaan met de acties van Verstappen, omdat hij ze allang zelf bedacht heeft voordat Verstappen ze inzet. En andersom. Het racen tussen die twee is m.i. veel leuker, omdat het niet gaat om huilie huilie maar om wie de grootste b*llen heeft. Het is veel opportunistischer racen dan voorheen, ze proberen 1x een move te maken en die MOET lukken anders is je window weg - zeker met een auto die minder snel is. Voorheen was het zo dat je met tactiek een boel kon winnen, en daar leunen Hamilton en Vettel nog steeds veel op. Alles is van tevoren uitgedacht. De nieuwe generatie doet er juist alles aan om de tactiek van de ander te verstoren en daartegen kun je niet plannen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En hier nog uitgebreider.
https://www.bbc.com/sport/formula1/61525597

We gaan dus nog wel even gedoe krijgen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Odcm9JHkfaVxVApDVWCCMfUewmU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VxIfFc77DVG37GCxRD2vLSqE.png?f=user_large

Aston Martin be like, van Reddit gejat maar kon er wel om glimlachen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

https://racingnews365.nl/...dat-er-data-is-gedownload

Ik weet @rn365 maar Marko heeft lopen vertellen dat ze bewijs hebben dat er dingen zijn gedownload.

Zal toch wat zijn als een van die 7? Personen deze update hebben meegenomen naar AM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Laatst online: 19-09 11:12
Het zou mij niets verbazen dat wanneer AM hier mee wegkomt dat de AT ook plotseling een upgrade krijgt.
Dit zou een logisch gevolg kunnen zijn.. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TrekDr0p schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:27:
https://racingnews365.nl/...dat-er-data-is-gedownload

Ik weet @rn365 maar Marko heeft lopen vertellen dat ze bewijs hebben dat er dingen zijn gedownload.

Zal toch wat zijn als een van die 7? Personen deze update hebben meegenomen naar AM.
Komt blijkbaar van SkyGermany.
Het is Marko dus helemaal 100% kan je het ook niet nemen. Maar als het klopt dan is dit Spygate niveau...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
HWSHHZ schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:47:
[Afbeelding]

Aston Martin be like, van Reddit gejat maar kon er wel om glimlachen _O-
Toen ik de tekst in de afbeelding aan het lezen was dacht ik dat we met Dhr. Steiner van doen hadden (die (Haas) geen updates mee nemen dit weekend).

Pagina: 1 ... 54 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics