Het seizoen is nog niet begonnen en Toto grijpt de eerste kans weer aan. Ik dacht dat ze weer wilde racen…
https://www.formule1.nl/n...l-hem-nooit-meer-spreken/
Enkele interessante quotes…
“Masi heeft vast spijt van zijn beslissingen, maar ik wil hem nooit meer spreken”
“Volgens Wolff heeft Masi eind 2021 mede door ‘een bromance‘ met Red Bulls Jonathan Wheatley beslissingen genomen die niet fair waren, en in Mercedes’ nadeel”
“ Het titelverlies van Lewis Hamilton in Abu Dhabi zou Wolff nog steeds ‘veel pijn doen’, omdat hij vindt dat dit werd ingegeven door ‘verkeerde beslissingen’ van inmiddels ex-wedstrijdleider Masi”
“Wheatley heeft zijn werk goed gedaan. Hij wist Masi voor zich te winnen. Niet alleen in Abu Dhabi, maar ook daarvoor, dus Max heeft waarschijnlijk veel aan hem te danken”
“Wolff zegt verder wel enig medelijden met Verstappen te hebben. Natuurlijk, de Nederlander won de titel. Maar, zo zegt Wolff: “Ik leef met hem mee. Hij is namelijk een waardig kampioen, maar iedereen heeft het alleen maar over Abu Dhabi”
Een paar weken geleden zei ik zelf nog dat de kaarten op ieuw geschud waren, schone lei etc. Ik kan er met de kop niet bij dat hij met de eerste de beste kans die hij krijgt de beerput weer volledig open trekt.