Understood.tweakduke schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:48:
[modbreak]Wellicht dat ik later even nog wat opruim, maar aub ga niet op ieder artikel, click-bait of tweet dezelfde discussie herhalen en de psychologische toestand van Hamilton gaan we hier al helemaal niet bespreken.
Het is komkommertijd, nieuws wordt vooral gecreerd om de aandacht op de F1 te houden, maar hou de focus in dit topic aub op de kernzaken van de F1. Er zal dus weinig nieuws zijn omtrent de technische ontwikkelingen in de aanloop naar de testdagen. Teams houden de auto's zo lang mogelijk geheim.
Wie toch graag na wil praten over het afgelopen seizoen en tweets van Hamilton bijvoorbeeld doe dat in [F1] Randzaken [/]
‐---------------------------------------
Wanneer de nieuwe aero het toe gaat laten om weer echt close racing te doen ben ik benieuwd hoeveel brokken we gaan zien komend seizoen. Een hoop coureurs zijn het (binnen de F1 tenminste) niets eens gewend en het kan in de eerste rondes na de start wel eens een flinke melee gaan worden met slipstreams en het hele veld dicht op elkaar. In dat opzicht zal het risico voor de coureurs vooraan in het kampioenschap groter zijn dan anders. Ik kan niet wachten.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2