[F1] Seizoen 2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 135 Laatste
Acties:
  • 1.286.917 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:31
Ypuh schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:24:
[...]

Los van dat dit betekent dat de volgende race director ook een schietschijf wordt met nul autoriteit, zal niemand hier echt wakker van liggen toch?
Daar zal het helaas wel op neer gaan komen, neem je als race director een besluit dat een team niet aanstaat, weet je dat er een complete hetze tegen je komt om je weg te krijgen.
sjaool schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:42:
Als alle coureurs die achter Masi staan nu gewoon eens weigeren te starten in Bahrein? Wat zou er dan gebeuren. :+
Dan krijgen we een herhaling van Hongarije, dat alleen Hamilton aan de start staat, want die vindt het dikke prima dat Masi aan de kant is geschoven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 19:55
G_Dragon schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:03:
Masi heeft zijn werk goed uitgevoerd in de laatste race, de regel dat de achterblijvers de rest van het veld mogen passeren tijdens de Safety Car bestaat gewoon en daar heeft Masi zich netjes aan gehouden. Hij heeft geen regels verzonnen die niet bestonden, jammer dat men dat wel denkt.
Die lapped cars is nog tot daar aan toe. Er waren 3 issues met zijn beslissing:
1. Hij wachtte tot het laatste moment om vervolgens enkel de auto's tussen MER en RB door te laten
2. De lapped cars kregen niet de tijd om aan te sluiten, ze werden er dus puur uitgehaald om de #1 en #2 te laten vechten
3. De SC ging halverwege de lap naar binnen, officieel had die ronde afgemaakt moeten worden, de lapped cars aan moeten sluiten, voordat er geherstart werd

Masi heeft een combinatie van bovenstaande regels toegepast en daarmee eigenlijk een geheel nieuwe situatie gecreëerd. Dat die niet beschreven stond in het regelboek is logisch, want deze situatie had eigenlijk niet voor mogen komen als bestaande regels gewoon waren opgevolgd. Doordat het om de laatste lap van de laatste race bij een gelijke puntenstand plaatsvond, koos Masi om dit te overrulen (wat zijn recht is) in lijn met de verwachting dat een race niet mag finishen onder de SC.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben extreem blij met de keuzes die gemaakt zijn en ze zijn nog wel enigszins te verantwoorden. Anderzijds; het is ook wel heel opmerkelijk allemaal en Masi heeft daar een groot aandeel in gehad. Achteraf gezien hadden deze beslissingen tijdens de race sneller/eerder/duidelijker genomen moeten worden. Eerlijkste was in mijn ogen direct een rode vlag en herstart geweest, dan hadden ze beide nog 5 rondes kunnen racen (maar had HAM gewonnen want die was superieur deze dag).

Uiteindelijk is heel Engeland butthurt en hebben ze zo lang/hard gejankt dat Masi geslachtofferd wordt. Ik weet niet of dat veel zin heeft, maar gezien de vele discutabele beslissingen gedurende het seizoen in het nadeel van RB ben ik er ook niet rouwig om. Ik denk niet dat RB/Max om persoonlijke redenen bevooroordeeld is, maar hij komt wel als grote winnaar uit de bus. Dat Merc en HAM zich bestolen voelen vind ik ook een tikkeltje overdreven. Ze hebben zoveel mazzel/beslissingen in hun voordeel gehad maar het selectieve geheugen doet goed z'n werk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Masi weg, Mercedes heeft haar zin gekregen dus Hamilton is er dit jaar gewoon weer bij. Nu maar hopen dat dit het enige kadootje is dit jaar voor Mercedes (hoewel ze dus kennelijk zo veel druk kunnen uitoefenen dat ze ook personeel van de FIA kunnen laten vervangen). Geweldig signaal voor “de sport” weer….

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
backupdevice schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:34:
[...]

...... Nu wordt er niks gezegd over de reden en heeft Max gewoon een * naast zijn titel.
* Would have been champion at least 3 races prior to the Abu Dhabi race if it weren't for inconsistent decisions and laughable punishments throughout the season.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
Klaagbaak

Kunnen we die Redbull of Oracle bots killen ? Er lijken er honderden te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xNfsxg67itUTm8zBooOTXBmtvpM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sFp7INsB7MvfR60NRXvFMBVl.png?f=user_large

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 21:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zpZkuOM-tJgo9ynfEGPDPG5lcS8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lloDKRB5feRKUu60ApO36FMZ.jpg?f=user_large

Laat me denken aan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h6BfPjQDU5h25JPU0oRrJVMgNnM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MKWpFhD3GPEStHUatUtJ2Vuu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vind de Ferrari van voren helemaal niet mooi. De brede sidepods en luchtinlaten vind ik maar lelijk. De Haas is ook zo breed en dat vind ik heel lomp overkomen. Van boven vind ik de Haas wel weer mooi door de enorm smalle coke-bottle. Van de Ferrari heb ik nog geen bovenaanzicht gezien. Van de zijkant vind ik het wel een mooie auto.
De kleur lijkt iets mooier te zijn dan vorig jaar maar er lijkt nog steeds een donker gradient in te zitten maar het is op de foto maar moeilijk te zien hoe sterk dat nu echt is. Afgelopen jaar vond ik dat helemaal niks.

Het meest interessante vind ik toch wel de neus. Wat hebben ze daar bedacht? Is die neus in twee delen het gat in de regels? Ze lijken gewoon een opening voor een S-duct te hebben.

Masi wordt gezondebokt. Het einde van die laatste race was niet ideaal maar er waren ook geen echt goede oplossingen. Hij had ook de opdracht om er voor te zorgen dat de race "groen" zou eindigen. Je kan wel nog zeggen dat het bij de baan dat je soms moeilijke keuzes moet maken die niet in het boekje staan waarbij pas achteraf wordt vastgesteld wat de "juiste" keuze was. Als je die niet hebt genomen dan ben je niet de juiste persoon. Maar in dat geval verwacht ik wel dat de FIA dat ook uitlegt en dat ze aangeven wat hij wel had moeten doen en waarom. Dat Mercedes dan de volgende ochtend bezwaar aan tekent om het kampioenschap op te eisen hoort er bij.
Dat de FIA daar geen zin in heeft snap ik helemaal, volgens mij wil zelfs Mercedes dat niet echt, maar de huidige oplossing voelt slapjes. Zonder uitleg zal iedereen z'n eigen draai er aan geven. Mercedes(fans) en Redbull(fans) kunnen al hun verongelijkte verhalen blijven vertellen. Bij de volgende controversiele beslissing (en dat kan nooit lang duren) zal er weer om het hoofd van de wedstrijdleider gevraagd worden.

[ Voor 42% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 17-02-2022 17:32 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:11:
Klaagbaak

[Afbeelding]
Als je naar Twitter gaat en op ctrl+W drukt, worden ze verborgen.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Grimmie187 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:45:
[...]

De mooiste Ferrari in jaren!

Alleen een beetje pijnlijk dat deze geinspireerd is op de Ferraris van begin jaren 90. Dat waren *ahum* niet echt geweldige wagens.. :X
offtopic en heel slecht, alleen doen die foto's recht van voren mij op een of andere manier aan bob van bob's burgers denken

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/bobsburgerpedia/images/9/94/BobsBurgers_2019_KeyPoses_Bob_1.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/400?cb=20210413150644p

[ Voor 19% gewijzigd door Puc van S. op 17-02-2022 17:29 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Ik vind het ook helemaal niks die wieldoppen. En dat terwijl de auto's in jaren niet zo mooi geweest zijn. :'(

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08:44
Ypuh schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:05:
[...]

Die lapped cars is nog tot daar aan toe. Er waren 3 issues met zijn beslissing:
1. Hij wachtte tot het laatste moment om enkel de auto's tussen MER en RB door te laten
2. De lapped cars kregen niet de tijd om aan te sluiten, ze werden er dus puur uitgehaald om de #1 en #2 te laten vechten
3. De SC ging halverwege de lap naar binnen, officieel had die ronde afgemaakt moeten worden, de lapped cars aan moeten sluiten, voordat er geherstart werd
Nog maar een keertje dan de nuanceringen:

1. Dat had te maken met het niet vrijgeven van de baan door de lokale baanautoriteit (en ik sluit niet uit dat het nog extra vertraagd is door de discussies met de teambazen);
2. De regel is juist ingevoerd om de lapped cars weg te krijgen uit de kop van de race, niet om ze te laten aansluiten. Om te voorkomen dat ze snel weer ingehaald worden, laat men ze doorgaans achteraan aansluiten. Omdat er nu nog maar een ronde te rijden was, was dat niet relevant;
3. Dat hoeft niet officieel. SC kan na aankondiging naar binnen. Heeft niks te maken met of lapped cars wel/niet achteraan zijn aangesloten. In de praktijk past men het vaak zo toe, maar dat wil niet zeggen dat het de regel is. (In theorie zou een lapped car volgens jouw redenering het hele veld kunnen manipuleren door tergend langzaam te rijden en er drie ronden over te doen voor hij is aangesloten).
Eerlijkste was in mijn ogen direct een rode vlag en herstart geweest, dan hadden ze beide nog 5 rondes kunnen racen (maar had HAM gewonnen want die was superieur deze dag).
Dat zou pas echt manipulatie zijn geweest. Want dan neem je het besluit met het oog op het gewenste resultaat (een eerlijke race) en niet op basis van regels voor het instellen van VSC/SC/rodevlag.

Waar het echt om gaat is dat de beslissing van Masi is ingegeven door een wens van alle teams, en dat het effect van zijn beslissing voor Mercedes desastreus uitpakte in combinatie met hun eigen strategische fouten. Want waren ze bij VSC of SC naar binnen gegaan, hadden ze riant gewonnen. En zelfs: had HAM beter verdedigd in de bocht, had Max er nog maar voorbij moeten zien te komen met de kramp in zijn benen.

[ Voor 3% gewijzigd door Toke_gt op 17-02-2022 20:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:11:
Klaagbaak

Het zou er niet toe moeten doen maar stiekem baal ik wel een beetje van Oracle als titelsponsor. Ik vind het een rot bedrijf met een ziekelijke bedrijfsfilosofie die op de rand van afpersing zit. Oracle koopt software op, laat die langzaam doodbloeden terwijl ze de prijs opvoeren. Een deel van de klanten vertrekt dan maar wie over blijft die kan blijkbaar niet weg. Dus dan gaat de prijs nog verder omhoog.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 19:11
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLz-kzqXwAU1ISo?format=jpg&name=4096x4096

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
@Toke_gt Je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Ik vond het helemaal mooi zo. Deze vrijheid van interpretatie is alleen de bodem voor de discussie. Zo vrij als jij het opschrijft staat het volgens mij niet in de reglementen, maar ik ben helemaal kamp-Toke d:)b

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Szaf nu eindelijk officieel bij Alpine aangekondigd:
https://www.motorsport.co...1-team-principal/8256160/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

HikariMisako schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:31:
Tracklimits mogen wat mij betreft altijd hetzelfde zijn. 4 banden over de witte lijn is erbuiten, al het andere is er binnen.
Dat is duidelijk maar misschien ook wel saai. Die banen worden nu eenmaal niet alleen voor F1 gebruikt maar ook voor andere sporten en iedereen moet er veilig kunnen racen. Strenge tracklimits kan betekenen dat ze op sommige stukken veel voorzichtiger moeten rijden

Maar ik heb een vrij simpele oplossing: tijdelijke verf. Schilder de lijnen niet met permanente verf op de baan maar schilder ze voor iedere (grote) race opnieuw. Dan kan de ene sport wat meer veiligheidsmarge aanhouden en de andere wat minder en kun je daarna heel simpel de track-limits afdwingen.
Gezien de hoevelheid voorbereiding die bij een F1 race hoort kan ik me niet voorstellen dat het groot probleem zou zijn om dat te doen. Wellicht dat het voor andere sporten wel een groot bezwaar is als ze zelf voor de lijnen moeten zorgen.
Ik moet nog even nadenken of dat ook werkt op banen als Paul Ricard of op stratencircuits waar je de streep misschien niet altijd op de ideale plek kan schilderen. Misschien, want als je er kan rijden dan kun je er ook verven. Op stratencircuits zijn track limits sowieso niet zo'n probleem en is er een ander systeem om de auto's op het juiste deel van de baan te houden ;)

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08:44
Ypuh schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:44:
@Toke_gt Je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Ik vond het helemaal mooi zo. Deze vrijheid van interpretatie is alleen de bodem voor de discussie. Zo vrij als jij het opschrijft staat het volgens mij niet in de reglementen, maar ik ben helemaal kamp-Toke d:)b
Whoohooo!! Dan heb ik jouw reactie misschien iets te veel vanuit ander kamp geïnterpreteerd. Sorry daarvoor. Laten we gauw verder gaan met 2022 voordat de hele discussie over het eind van 21 weer opnieuw begint.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zijn zij niet altijd het slachtoffer? ;)

Maar serieus is dit wel typisch F!, als het Mercedes niet was geweest, dan was het wel Ferrai of anders RB.
Het is gewoon een sport waarbij jury beslissingen een rol spelen, en daarbij worden andere altijd voorgetrokken (ook bij het voetbal bijvoorbeeld) en hebben ze een grote invloed.

Ik vind het nu jammer dat die beste man weggaat, maar als Max geen kampioen was geworden, dan had ik wellicht een andere mening gehad. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
Daar staat ie nog in een AMR bpdywarmer, hier heeft ie een Alpine overhemd aan:

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Maybe dat ze tijdens de race de hele neus wisselen, maar dat het achterste deel hergebruikt kan worden als dat niet beschadigd is om zo wat kosten te besparen (met de budgetcap in gedachten).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• loekf2
Ja.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Amphiebietje

In de blubber

HollowGamer schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:51:
[...]

Zijn zij niet altijd het slachtoffer? ;)
Ja, er zijn altijd wel andere F1-vormige obstakels op de baan of de een of andere onbenul met een superieur aandoende naam die zonodig in de weg moet rijden... :+

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dit is een iconische herinnering aan Vettel. Die ooit een thuiskomer nodig had toen hij met 3 wielen reed in de outlap :9

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Ik hoop door de hogere bargeboards dat je nu bij de onboard beelden weer kan zien hoe strak er wordt geracet. Sinds de komt van de Halo was dat weg, ik hoop dat het nu weer te zien.

Een beschadigd bargeboard kan je dan bij een onboard meteen zien en een puncture bij een duel ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

23 feb staat gelukkig voor de deur :)

(Dan kunnen we weer beginnen met de klassieke ‘zandzakken’ en ‘de testdagen zeggen nog niks’ :) )

[ Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 17-02-2022 19:28 ]

PSN

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, zo krijg je wel het idee dat ze iets te verbergen hebben. Want meestal is RBR toch iets meer van de marketing en poetsen ze zaken weg op de renders.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• loekf2
DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:29:
[...]

Tja, zo krijg je wel het idee dat ze iets te verbergen hebben. Want meestal is RBR toch iets meer van de marketing en poetsen ze zaken weg op de renders.
Zag ook dat Williams op Silverstone met afgeplakte vloer randen rond reed. We zitten nu wel te zeuren over RBR, maar McLaren en Haas moeten ook nog een shakedown doen en er gaan weer verhalen dat Alpine met de auto aan de late kant is.

Dus het geheim van RBR moet wel iets zijn dat niet af te plakken is.

Ze reden wel met de camouflage rond uit 2015 zo zijn de verhalen ("CamoBull"-style).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:16

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Stille hoop, dat het weer een seizoen wordt als vorig jaar. Masi nu weg, helaas. Regels anders, hoop ik, en dan weer zo een finale. Dat er zo een situatie komt en weer in het nadeel van MB. Jinx ik het teveel? :+

Heeft Toto al contact gehad met Masi?
"No, no, no Mikey!! This is so wrong !!! >:) ;)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:12
Sepp14 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:52:
Stille hoop, dat het weer een seizoen wordt als vorig jaar. Masi nu weg, helaas. Regels anders, hoop ik, en dan weer zo een finale. Dat er zo een situatie komt en weer in het nadeel van MB. Jinx ik het teveel? :+

Heeft Toto al contact gehad met Masi?
"No, no, no Mikey!! This is so wrong !!! >:) ;)
Denk dat Masi nu ergens heeft geroepen "...this has been manipulated, man" ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
Die stoute physiobrad toch:

(snel verwijderde Insta post schijnt)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xyi4GqziVmEx5c7K7h7lccqccA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XrPKHZUnZt40r4zn30jYZEAq.jpg?f=fotoalbum_large

Source: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik voorspel hem vast, Ferrari zal geen middenmoter zijn, die rijden strak vooraan mee of bungelen achteraan het veld. Toch wel radicaal andere auto dan wat we tot nu toe hebben gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Homeland schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:22:
Ik voorspel hem vast, Ferrari zal geen middenmoter zijn, die rijden strak vooraan mee of bungelen achteraan het veld. Toch wel radicaal andere auto dan wat we tot nu toe hebben gezien.
Bijna alle auto's zijn radicaal anders toch? Het is voor het eerst dat ik ze zonder livery uit elkaar kan houden gok ik zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:33

Pole van vorig jaar was 1:26:134 ...

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ypuh schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:26:
[...]

Bijna alle auto's zijn radicaal anders toch? Het is voor het eerst dat ik ze zonder livery uit elkaar kan houden gok ik zo.
Klopt maar heb het idee dat de Ferrari het meest afwijkt van het verwachte ontwerp. Al is het nog even afwachten op de andere teams, qua auto's is het nu al een top seizoen :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 11:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

https://nl.motorsport.com...-symboolpolitiek/8258367/

Kan me hier eigenlijk volledig in vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

En dat op demo banden.
Tijd voor zandzakken volgende week.

Of het is weer een RB13 en ze reden maar over een half Silverstone :o

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 17-02-2022 21:01 ]

PSN

• loekf2
YakuzA schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:57:
[...]

En dat op demo banden.

Of het is weer een RB13 :o
En chassis #1 waarmee je niet op de limiet rijdt, anders problemen volgende week. Oh wacht, het is Verstappen natuurlijk die meteen doortrapt,

• M4YN3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:12
https://twitter.com/RJV_97_/status/1494397398147284996

Geen idee of het de RB18 is, maar de video is vandaag geupload.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
De eerdere Twitter berichten hierboven spreken over een Red Bull in camo wat deze duidelijk niet heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Chocoball op 17-02-2022 21:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M4YN3
Hier nog een foto, lijkt het idd wel te zijn gezien ik Oracle wel kan lezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJ1MeYaU6s1YIJH06BMKIhtmq0E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6UdIkIbEvOyC45TQzmXLLO9U.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door M4YN3 op 17-02-2022 21:13 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ypuh
Symboolpolitiek of niet, als er zo'n hetze tegen je is (neem een Lil Kleine), dan kun je niets meer goed doen. Hier in NL zijn we gematigd positief over Masi (van mij mocht hij best weg door alle beslissingen voorafgaand aan de laatste race), maar die Britten waren echt bloedfanatiek met hem zwart maken.

Overigens denk ik dat het voor Max ook negatief zou zijn als Masi bleef. Op discutabele momenten zou hij (onbewust) misschien wel tegen hen beslissen om de schijn van partijdigheid terug te draaien (en daardoor juist weer niet objectief te zijn).

• Chocoball
M4YN3 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:12:

[Afbeelding]
Dan klopt het Twitter bericht niet over een Red Bull in camo kleuren.

Mercedes heeft morgen haar presentatie en filmdag op Silverstone dus die is het zeker niet.

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:28
YakuzA schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:57:
[...]

En dat op demo banden.
Hmm, de demo banden komen toch het meest overeen met full wets.

Daarmee kan je zeker geen competieve tijd rijden.

• M4YN3
Chocoball schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:16:
[...]

Dan klopt het Twitter bericht niet over een Red Bull in camo kleuren.

Mercedes heeft morgen haar presentatie en filmdag op Silverstone dus die is het zeker niet.
Ja dat las ik idd ook, ergens gaat er wat mis bij de journalisten lijkt het :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

M4YN3 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:19:
[...]
Ja dat las ik idd ook, ergens gaat er wat mis bij de journalisten lijkt het :D
Random mensen op Twitter ‘journalisten’ aan het noemen? ;)

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:59

[Afbeelding]
ScarbsTech zijn reactie erop :+

Gok wel dat het echte beelden zijn. Uit de comments lijkt het ook overeen te komen met de AT sidepods.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FL07P6qXsAYD6_N?format=jpg&name=medium

[ Voor 6% gewijzigd door BlackMonkey op 17-02-2022 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Apart dat er niks in het AMuS artikel over stond, waar vorig seizoen verhitte discussies waren over flexibele voor- en achtervleugels gaat de FIA dit steizoen streng controleren en optreden bij flexende diffusors en flexende vloerranden. F1 teams zouden de flexende onderdelen kunnen misbruiken om zo meer neerwaartse druk te genereren.

https://www.motorsport.co...lexi-floor-abuse/8248705/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TechnoHead
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-07 15:20
Meer bewegend beeld van de rb18. Wel goed opletten :)

https://streamable.com/4wtzgq

[ Voor 14% gewijzigd door TechnoHead op 17-02-2022 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Wat een beauty.

Vind die van Aston Martin ook wel gaaf, maar deze wint het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[Afbeelding]
De voorvleugel endplates, de velgen en de platte en zeer lage afstelling geven het al weg. Dat is de RB18.
En we kunnen verder ook niks zinnigs zien. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick

Dit is de video waar de screengrab uit komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 16:40
Maverick schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 05:55:
[Embed]
Dit is de video waar de screengrab uit komt.
Dan weet je dat je daar een video kan schieten waar de hele wereld op wacht, neem je je nokia n82 mee..

Dat er nog telefoons leven die zo slecht beeld maken.

Wanneer upload zn buurman zijn video :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:37

SpeedfreakR

Zoeffff.....

meenkdrie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:04:
[...]

Dan weet je dat je daar een video kan schieten waar de hele wereld op wacht, neem je je nokia n82 mee..

Dat er nog telefoons leven die zo slecht beeld maken.

Wanneer upload zn buurman zijn video :P
Komt mede door whatsapp etc. Die verlagen de kwaliteit keer op keer. Dan krijg je dit soort filmpjes, lijkt net of er met een aardappel is gefilmd 8)7 .

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Weet niet zo goed wat ik van de velgen vind, vond ze vroeger een stuk mooier op mijn golf 3. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1D857uPzItNiofIXouqLzOQiQos=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FZCLV0H42qM5tlaQwZG0BG6M.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IofPy2mwvXLvnq6px4rLMrqiTK0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/b3ADKX6Q0KoHvgwsoflydu9E.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meenkdrie
DoubleDutch schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:17:
Weet niet zo goed wat ik van de velgen vind, vond ze vroeger een stuk mooier op mij golf 3. :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toch een beetje nep zo'n diesel :P Mis je toch de echte golf 3 remus herrie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Ditt is zo tegenstrijdig wanneer je aan de ene kant de kaarten dicht tegen de borst houdt en met een F1 show car komt aanzetten en het volgende moment zo makkelijk laat filmen op Silverstone.

Net als dat Ferrari niet blij was dat een dag voor de presentatie een gast op een sponsor event toevallig een foto kan maken en laat lekken.

Voelt allebei toch aan als marketing anders had je wel betere maatregelen en beveiliging getroffen lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Laatst online: 07:19
SpeedfreakR schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:13:
[...]

Komt mede door whatsapp etc. Die verlagen de kwaliteit keer op keer. Dan krijg je dit soort filmpjes, lijkt net of er met een aardappel is gefilmd 8)7 .
Dat kun je aanpassen in je instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Nu online
meenkdrie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:18:
[...]

Toch een beetje nep zo'n diesel :P Mis je toch de echte golf 3 remus herrie 8)
_O-

Heb nog foto's van mijn VR6 Highline waar zilveren onder zitten, maar die heb ik net niet bij de hand. ;(

(Ontopic) Dacht dat ze verplicht doppen op de velgen moesten platsen dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Chocoball schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:20:
Ditt is zo tegenstrijdig wanneer je aan de ene kant de kaarten dicht tegen de borst houdt en met een F1 show car komt aanzetten en het volgende moment zo makkelijk laat filmen op Silverstone.

Net als dat Ferrari niet blij was dat een dag voor de presentatie een gast op een sponsor event toevallig een foto kan maken en laat lekken.

Voelt allebei toch aan als marketing anders had je wel betere maatregelen en beveiliging getroffen lijkt me.
Op zo'n circuit lopen zo veel mensen op zo'n groot oppervlak, die kan je nooit allemaal controleren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Laatst online: 11:26

Dazzler2120

FP ProMod
NiaX schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:23:
[...]

Op zo'n circuit lopen zo veel mensen op zo'n groot oppervlak, die kan je nooit allemaal controleren.
En daarbij, zijn de foto's van de RB die gelekt zijn ook niet de meest duidelijke foto's... Ik denk dat RB hier goed werk verricht voor heeft hoor om lekken te voorkomen.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:23
Iemand heeft geprobeerd de nieuwe red bull achterkant te visualiseren.
Zou leuk zijn als daar inderdaad wat unieks en effectief op zit

https://www.reddit.com/r/...hat_might_be_going_on_at/

Edit:
Even screenshot van het bewuste gedeelte gemaakt en toegevoegd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A751gRSlAt2QPoZ8qyM9nx1hA8Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CBeQ9kmxX68FZthVkLK17oa6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door d-vine op 18-02-2022 09:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 09:49

TrekDr0p

QR niet scannen

d-vine schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:33:
Iemand heeft geprobeerd de nieuwe red bull achterkant te visualiseren.
Zou leuk zijn als daar inderdaad wat unieks en effectief op zit

https://www.reddit.com/r/...hat_might_be_going_on_at/
Bizar als dit het verhaal is, een soort van Cape voor de achtervleugel.
Wel echt iets wat Newey kan bedenken :+

En inprincipe zijn alle auto's al goedgekeurd, door de FIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 20:21

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik ben vooral ook benieuwd naar de side pods. Die lijken er uit te zien als Die van AT. De neus lijkt ook bijzonder lang, maar dat zal allemaal nog wel veranderen.
TrekDr0p schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:40:
[...]

Bizar als dit het verhaal is, een soort van Cape voor de achtervleugel.
Wel echt iets wat Newey kan bedenken :+

En inprincipe zijn alle auto's al goedgekeurd, door de FIA.
Ach nu zie ik het ook. Interessant. Een soort van tweede achtervleugel?

[ Voor 53% gewijzigd door Zewatanejo op 18-02-2022 08:44 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:47

Damian

Insane Obtrusion

10 uur al :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 23:07

flessuh

Set sail for fail!

Als je kijkt naar die 3d modellen van de legality box zou een vleugel achtig iets daar niet mogen volgens mij?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 12:43
flessuh schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:51:
Als je kijkt naar die 3d modellen van de legality box zou een vleugel achtig iets daar niet mogen volgens mij?
Is toch wel iets waar F1 teams altijd een maas in de wet proberen te vinden?
Als het in de regels net een beetje "krom" staat omschreven waardoor (in dit geval Neways) iets op zijn eigen manier weet te interpreteren kan de FIA er weinig aan doen (meen ik).

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:59
Stoksbrood schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:14:
[...]

Is toch wel iets waar F1 teams altijd een maas in de wet proberen te vinden?
Als het in de regels net een beetje "krom" staat omschreven waardoor (in dit geval Neways) iets op zijn eigen manier weet te interpreteren kan de FIA er weinig aan doen (meen ik).
Dit seizoen zijn er nieuwe regels waardoor de FIA veel sneller en adequater kan ingrijpen. Als de FIA het niet bevalt kunnen ze het vrij snel verbieden, loophole of niet. O.a. ook omdat teams verplicht zijn/waren om (mogelijke) loopholes bij de FIA aan te kaarten. Als je denkt iets slims gevonden te hebben en je legt het niet bij de FIA voor heb je dus ook geen recht van klagen als het alsnog verboden wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

flessuh schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:51:
Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/edezRi9MoZl-eL6kaSFoh88nucEJhLwWuKmvVFVLEmg.jpg?auto=webp&s=5c81ac0e35c72aad938c325e9979646605aac1aa

Mij lijkt het wel te kunnen als ik kijk naar de top view.
Blauwe vlak is heel breed en loopt bijna door tot de vleugel, net zoals je kan zien in dat plaatje van Reddit.
Mijns inzien kan het wel binnen de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:30

Chiron

Moderator Discord
Zewatanejo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:41:
Ik ben vooral ook benieuwd naar de side pods. Die lijken er uit te zien als Die van AT. De neus lijkt ook bijzonder lang, maar dat zal allemaal nog wel veranderen.

[...]

Ach nu zie ik het ook. Interessant. Een soort van tweede achtervleugel?
Ik denk dat het een beetje vertekent met die 3d mesh eroverheen, en dat het gewoon net zo'n tunnel is als bij AT voor de lucht outtake. Maar ik laat me graag verrassen 8)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 17:04
De nieuwe regels waren toch mede om excessen in loopholes te dichten?

Misschien dat RBR een vermoeden heeft dat ze hier op aangesproken kunnen worden. En dat mede daardoor zo laat mogelijk het laten zien in de hoop dat een verbod te laat komt voor de eerste races / 1e seizoen.

Anderzijds vraag ik me af hoe vaak een team is laat zien wat eigenlijk niet klopt. In de hoop dat concurent tijd gaat steken in een dood spoor.

Wel leuk om zo alle verschillende oplossingen te zien.

Ik hoop echter wel op chaos. Een AM die het snelst is achtevolgd door Ferrari en McLaren en RBR en Merc in het middenveld. Niet dat ik zo voor AM ben, maar zou het wel tof voor vettel vinden.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

RobertMe schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:25:
[...]

Dit seizoen zijn er nieuwe regels waardoor de FIA veel sneller en adequater kan ingrijpen. Als de FIA het niet bevalt kunnen ze het vrij snel verbieden, loophole of niet. O.a. ook omdat teams verplicht zijn/waren om (mogelijke) loopholes bij de FIA aan te kaarten. Als je denkt iets slims gevonden te hebben en je legt het niet bij de FIA voor heb je dus ook geen recht van klagen als het alsnog verboden wordt.
Zo heb ik het ook begrepen.
Wat ik echter ook begreep is dat de FIA al heeft meegekeken met de teams en geen illegale ontwerpen heeft geconstateerd. Wel innovatieve oplossingen bij een aantal teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

TrekDr0p schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:27:
[...]

[Afbeelding]

Blauwe vlak is heel breed en loopt bijna door tot de vleugel, net zoals je kan zien in dat plaatje van Reddit.
hmm, als je hem zo bekijkt lijkt er inderdaad ruimte te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Zewatanejo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:30:
[...]

Zo heb ik het ook begrepen.
Wat ik echter ook begreep is dat de FIA al heeft meegekeken met de teams en geen illegale ontwerpen heeft geconstateerd. Wel innovatieve oplossingen bij een aantal teams.
Het lijkt vooral als ik zo kijk Ferrari met die diepe sidepods en misschien RBR met een extra cape vleugel voor de achtervleugel.
Dat zijn eventueel 2 dingen die er echt uitspringen imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 18:49
RobertMe schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:25:
[...]

Aan de andere kant moet het wel F1 blijven, in de zin van innovativiteit toejuichen. Dus ja: de teams zullen vast vanalles voorleggen bij de FIA, maar dat betekent niet dat het meteen verboden wordt of moet worden. Als het binnen de regels goed is en geen veiligheids probleem is dan moet het slimmigheidje gewoon goedgekeurd worden.

Anders is het m.i. geen F1 meer. Dan geef iedereen maar dezelfde auto en succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TrekDr0p schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:27:
[...]

[Afbeelding]

En anders is het sowieso leuk om de concurrenctie te fucken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

MikeyMan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:38:
[...]

En anders is het sowieso leuk om de concurrenctie te fucken ;)
had dan gewoon een chassis gebouw die precies in de toegestane volumes past voor de car launch :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

flessuh schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:42:
[...]

had dan gewoon een chassis gebouw die precies in de toegestane volumes past voor de car launch :o :+
Het moet wel iets zijn waar ze ontwikkelcapaciteit aan opofferen natuurlij. Een vierkante doos zal niet echt die uitwerking hebben ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Red Bull en Porsche zouden in een ver gevorderd stadium zijn over een F1 partnerschap vanaf 2026. Volgens de bron wacht het alleen op goedkeuring vanuit de VW top. Als de goedkeuring er komt dan zou de overeenkomst in maart afgerond kunnen worden.

Audi zou nog in gesprek zijn met McLaren en Williams.

https://www.motorsport-to...ss-wie-nie-zuvor-22021801

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Maverick
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y4P5PVk.png

Voor als je niet nog 10 minuten kunt wachten :Y)

Zit een DRS actuator op. Dus is iig niet de showcar.

[ Voor 28% gewijzigd door Maverick op 18-02-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Maverick schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:50:
[Afbeelding]

Voor als je niet nog 10 minuten kunt wachten :Y)
Dank je, maar ik wacht op het officiele "lek" ;)

Edit: binnen 2 minuten wordt er al weer even fijntjes op de "Abu Dhabi situation" gewezen.

[ Voor 13% gewijzigd door noo op 18-02-2022 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
noo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:52:
[...]

Dank je, maar ik wacht op het officiele "lek" ;)
Al die marketingpraat om naar te moeten luisteren. Nee dank je :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 22:57
de kleding ook echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

En natuurlijk de "token" presentatrice ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Damian op 18-02-2022 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Present

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:37
Die Nathalie Pinkham heeft zich voor alle teampresentaties laten inhuren, die heeft als enige alle inside information over alle nieuwe auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Den_S85 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:16:
Die Nathalie Pinkham heeft zich voor alle teampresentaties laten inhuren, die heeft als enige alle inside information over alle nieuwe auto's
Inderdaad ja. Niet dat ik het erg vind of zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mercedes presentatie…. Laat gewoon die auto zien…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

HyperTrophy schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:23:
Mercedes presentatie…. Laat gewoon die auto zien…..
Wel weer typisch iets voor Mercedes dit :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 22:57
Deze presentatie.. braakneigingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Woke gehuil :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Justevo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:25:
Deze presentatie.. braakneigingen.
Je bent niet verplicht om te kijken he, als je het niet interessant vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:16

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1X98JEuXgcSvm8C0Yx3ZS3Evrs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ceA6xQ6w2Mm1RMn70Q1xD63Q.jpg?f=fotoalbum_large
Nieuwe W13?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ik vind hem mooier dan die zwarte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:39
Russel gaat het zwaar krijgen tegen deze zelfverzekerde Hamilton 🐐.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

BOETE voor George! He touched the rear wing twice!

[ Voor 14% gewijzigd door SpeedfreakR op 18-02-2022 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:18
CH4OS schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:26:
[...]
Je bent niet verplicht om te kijken he, als je het niet interessant vindt...
Dit is precies waarom ik het altijd achteraf pas kijk :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

SpeedfreakR schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:31:
BOETE voor George! He touched it twice!
_O- _O-

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• meenkdrie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdIKHBPpv4x2XgiMXYk35gRlKcs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xu7QMmeuSk53CnYzlP71TVRf.png?f=fotoalbum_large

Mercedes neemt het woord kreukelzone wel erg letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Wow.. die vloer van de mercedes.. en kleine side pods opening hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
In other news, Porsche en Red Bull zijn steeds meer vriendjes:

https://www.motorsport.co...rtnership-latest/8275245/

Porsche als motor leverancier, samenwerking met RB Power Trains dan wel, met R&D in Milton Keynes en in Duitsland.

Audi (ook VW Group) snuffelt nog steeds aan McLaren.

Pagina: 1 ... 26 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics