Lijkt me sterk. Dan gaan ze wederom een Technische Directeur op de rol van Team manager zetten. Daarnaast heeft Ferrari er een handje van om uit eigen gelederen te promoten, zoals met Binotto en alle voorgangers. Wat ook meteen hun probleem is. Sinds de topjaren van Schumi & Todt is de cultuur weer terug bij wat het was voordat Schumi & Todt daar kwamen, lijkt het van buiten af. Ik weet niet in hoeverre ze afhankelijk zijn van Britse toeleveranciers, maar alleen al met radio communicatie merk je dat alleen al de engelse taal niet bepaald hun sterkste kant is. Het is vaak cringy om te horen. Ik denk direct aan de Bruno Bozetto filmpjs van Italy vs Europe.
Geen idee of een Vasseur zou passen, Franz Tost had ik wel het vetste gevonden, die zal lekker kortaf zijn tegen de Italianen en er geen doekjes om winden. Hij heeft er al bedankt voor, hij ziet die ellende ook niet zitten. Wie wel?
Onder het motto, waarschijnlijk onzin:
https://f1.worldnewsbn.co...-next-six-m%e1%b4%8fnths/
Binotto die $1,5 miljoen krijgt geboden om niet naar een ander team te gaan. Lijkt me nogal een vreemd aanbod, ik zou hem juist wél $1,5 miljoen bieden om zich bij een ander team aan te bieden. Kan hij daar ervoor zorgen dat de strategie op orde komt en Ferrari hoger finisht
Voor 2023: Mercedes stapt over op compleet nieuw concept en Ferrari moet zichzelf herpakken met een nog onbekende nieuwe teammanager. Ofwel, tenzij Mercedes een gouden ei heeft gelegd, is het een jaar die Red Bull alleen kan verliezen.
[
Voor 23% gewijzigd door
siggy op 30-11-2022 07:49
]