The_Butler schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:53:
[...]
Ik vraag me echt af wat daar nu echt speelde met dat ex Mercedes personeelslid bij de FIA... ik blijf het bizar vinden hoe in het seizoen een ad hoc regelwijziging door werd gevoerd en er direct bij de Merc garage een doos open ging met nieuwe onderdelen. Tel daar later de gelekte berichten over de budget cap saga waar dhr Wolf uitstekend op de hoogte leek en de conspiracy theorieën lijken opeens niet zo buitenaards meer te zijn....
Mja, als de invloed van Mercedes nog steeds moeilijk te geloven is, na al het gehuil over stuiteren van één enkel team, werden de regels (wéér) tijdens het seizoen aangepast. En nu wordt die richting doorgezet (vloerverhoging), alleen maar omdat één team daarop had aangedrongen.
Mja interim zegt niet zoveel, zegt ook genoeg dat het seizoens-einde gebruikt werd hiervoor. Linksom of rechtsom, waar iemand van Merc is of is geweest, stinkt het. En dan kan men hoog of laag springen of roepen over loze bschuldigen, het ligt er heel erg dik op. En het is niet alsof dergelijke politieke organisaties ooit maar iets zullen toegeven, want dan zijn ze zelf het haasje. Dus iedereen houdt het hand boven het hoofd, zie docu over de FIFA.
Having said that, haar 'werk', wat dat ook is/was, was sowieso onmogelijk om dat er altijd een verdachte wolk boven het hoofd zou blijven hangen. Dus ja, dan maar 'netjes' uit elkaar en de rest onder het tapijt vegen.
[
Voor 7% gewijzigd door
siggy op 23-11-2022 14:04
]