[F1] Seizoen 2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 135 Laatste
Acties:
  • 1.285.861 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Transportman schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:37:
[...]

Ik weet niet of Wolff wel bovenaan staat, het is natuurlijk een stuk makkelijker om rustig te blijven als je in een compleet niemandsland rijdt en een slechte dag voor het eindresultaat toch niets uitmaakt omdat je toch 200+ punten boven de concurrentie staat, ik denk juist dat vorig jaar toen het na al die jaren aan komen waaien opeens niet zo vanzelf ging en de koptelefoons en "F* them all"s kwamen, het wel duidelijk was dat de druk er vol op stond. En de toon die daar vervolgens bij kwam op de radio richting de FIA/Masi, was niet heel respectvol te noemen.
Sterker nog.. "De publieke druk" werd grotendeels door meneer de 'top manager' zelf gecreëerd _O-

We waren getuigen van een teambaas die juist niet met de druk om kan gaan en het niet (kon) verkroppen aan de verliezende kant te staan. Hij had het zo perfect uitgedokterd allemaal maar het viel voor het eerst in jaren niet zijn kant op. Een top manager staat juist dan z'n mannetje d:)b

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
DataGhost schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:19:
Nog twee bommetjes erachteraan :+ https://www.autosport.com...ld-be-penalised/10401098/

[...]

Of nou ja, het willen van een straf voor veroorzaken van rood of geel is niet echt een bommetje maar zijn opmerking over dat het vaker met opzet gebeurt dat je denkt is toch interessant.
Het hele probleem is dat het te lastig is om echt hard te maken of er opzet in het spel is of niet. De snelste tijd afpakken van coureurs die een gele/rode vlag veroorzaken lijkt een redelijke oplossing om opzet/misbruik tegen te gaan, echter pakt het onevenredig zwaar uit voor de gevallen waar het daadwerkelijk een fout/ongeluk betreft. Het uitgangsprincipe moet zijn dat coureurs het voordeel van de twijfel krijgen en niet bij voorbaat al schuldig worden bevonden.

De coureurs nemen bewust het risico om dat kleine beetje extra voordeel te pakken door als laatste over de streep te gaan. Dan moeten ze ook aanvaarden dat ze hun ronde soms niet af kunnen maken, hadden ze de run daarvoor maar sneller moeten zijn. Dit is nou eenmaal hoe het spelletje werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:33
JB schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:58:
Max zijn reactie op vorige week;

[Twitter]
Misschien ook even hand in eigen boezem steken dan Max? Of je moeder haar Twitter wachtwoord even aanpassen, scheelt ook een hoop vergif..

https://www.gpfans.com/nl...g-over-vreemdgaande-prez/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:40

DataGhost

iPL dev

Grimmie187 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:53:
[...]

Misschien ook even hand in eigen boezem steken dan Max? Of je moeder haar Twitter wachtwoord even aanpassen, scheelt ook een hoop vergif..

Dat zou de boezem van zijn moeder zijn dus, daar heeft hij toch geen zeggenschap over? En wie weet heeft hij dat wel gedaan, als het bericht al echt is was het heel snel daarna verwijderd. Het enige wat ervan bestaat is een screenshot wat natuurlijk niet te manipuleren is. Natuurlijk staat het in schril contrast met doodsverwensingen. Je moet ook niet doen alsof het puur door dat bericht komt, of dat er anders minder felle reacties waren geweest, want die waren er al.

[ Voor 14% gewijzigd door DataGhost op 17-11-2022 18:57 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Grimmie187 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:53:
[...]

Dus als je moeder iets vervelends op het internet (of waar dan ook) zegt ben jij er verantwoordelijk voor..?

-O-

_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is dit geneuzel niet [F1] Randzaken? Hier zou ik verwachten dat het over de F1 gaat, dwz de Hulk terug en gepaard aan zijn favoriete coureur, Schumacher weg (geen groot verlies), e.d.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:24
Geen zin in, kansloze discussie

[ Voor 104% gewijzigd door Ypuh op 17-11-2022 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Transportman schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:37:
[...]

Ik weet niet of Wolff wel bovenaan staat, het is natuurlijk een stuk makkelijker om rustig te blijven als je in een compleet niemandsland rijdt en een slechte dag voor het eindresultaat toch niets uitmaakt omdat je toch 200+ punten boven de concurrentie staat, ik denk juist dat vorig jaar toen het na al die jaren aan komen waaien opeens niet zo vanzelf ging en de koptelefoons en "F* them all"s kwamen, het wel duidelijk was dat de druk er vol op stond. En de toon die daar vervolgens bij kwam op de radio richting de FIA/Masi, was niet heel respectvol te noemen.
Indeed, ik vind het altijd bijzonder hoe een manager zo opgehemeld kan worden. Die Toto is niet dom, begrijpt me niet verkeerd, mij hij was op het juiste moment overgelopen van Williams naar Merc en heeft toen op de een of andere manier Brawn weggewerkt. Loyaliteit alleen aan zichzelf wat dat betreft. De motor was na 7 jaar nog steeds met afstand de beste motor, dat ze een prima wagen bouwde is evident, maar de grootste voorsprong was gewoon dankzij de motor, en daar heef Wolff toch geen meter bij geholpen. Rosberg vs Hamilton is hem ook wel aan te rekenen en dat Rosberg weg ging. Hij leidde geen team, hij leidde team Hamilton.

Als je een top manager wilt interviewen uit de F1, pak dan Jean Todt.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:30
Bizar vorig jaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4v5c3BX_pbNQGt37Oxq2o6cvnM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZEL2nzu9986ckVSkerEV3T2T.jpg?f=fotoalbum_large

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
En mercedes maar klagen dat RB zo dominant is :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:29
Und hier mit Bild dazu (gedeelte van het interview met beeld)

Danke Seb: Sebastian Vettel's Farewell Interview

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:20
siggy schreef op donderdag 17 november 2022 @ 19:31:
[...]

Als je een top manager wilt interviewen uit de F1, pak dan Jean Todt.
Jean Todt van o.a:
  • Spygate
  • De niet openbare Fia-Ferrari engine deal
  • de meest dubieuze boardradio/teamorder (Barrichello)

[ Voor 7% gewijzigd door jan390 op 17-11-2022 20:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:25
jan390 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:18:
[...]

Jean Todt van o.a:
  • Spygate
Spygate was toch een Mclaren dingetje?

Daarnaast heeft hij samen met Schumacher, Brawn en Byrne, Ferrari wel weer naar de top gebracht. Idem dito bij Peugeot met hun Rally en WSC/Le Mans succes. De zaken bij Mercedes waren toch al aardig op orde nadat Brawn al aardig wat werk had verricht.

• siggy

siggy

Wait.... what?

jan390 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:18:
[...]

Jean Todt van o.a:
  • Spygate
Euhm, okay dan. Beetje willikeurige opsomming? Todt was na 2009 weg bij Ferrari, dus wat hij met je 2e puntje te maken kan hebben is mij een raadsel. Puntje 1, euh ja, hoe is dit te herleiden naar Todt? En je 3e puntje... Hoe is dat uniek voor Todt?

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:12
Chocoball schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:12:
[...]

Und hier mit Bild dazu (hetzelfde inteview met beeld)

Danke Seb: Sebastian Vettel's Farewell Interview

[YouTube: Danke Seb: Sebastian Vettel's Farewell Interview]
Deze is toch maar 13 minuten? Het hele interview is een uur

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:23
La1974 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:23:
[...]

Met ietwat vertraging. Maar je kan het zout wegdoen :+.
Naja, hij was een week te vroeg met zijn voorspelling.

Steam

• RobertMe
  • Laatst online: 22:38
siggy schreef op donderdag 17 november 2022 @ 21:02:
[...]

Euhm, okay dan. Beetje willikeurige opsomming? Todt was na 2009 weg bij Ferrari, dus wat hij met je 2e puntje te maken kan hebben is mij een raadsel. Puntje 1, euh ja, hoe is dit te herleiden naar Todt? En je 3e puntje... Hoe is dat uniek voor Todt?
V.w.b. puntje 2. Todt was natuurlijk wel de baas van de FIA toen het weer eens Ferrari International Assistance was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/315635208_10221913618849431_2468599176781555699_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=5cd70e&_nc_ohc=ztqq6r7b__IAX_o_buO&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AfD3iBgYmwWYeO0yS1nmla1jaAQFKUvaRk6A3Gw8IVSMNQ&oe=637B0D4B

[ Voor 41% gewijzigd door Slavy op 17-11-2022 21:32 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• RobertMe
Maar... in 2021 hebben we hem niet gezien? Of vergis ik mij? 2020 dan 2x invallen voor Perez in Silverstone, en 1x voor Stroll op de Nurnbergring. En dit jaar dan Bahrein en Saoedi Arabie als invaller voor Vettel.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

RobertMe schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:09:
[...]

Maar... in 2021 hebben we hem niet gezien? Of vergis ik mij? 2020 dan 2x invallen voor Perez in Silverstone, en 1x voor Stroll op de Nurnbergring. En dit jaar dan Bahrein en Saoedi Arabie als invaller voor Vettel.
Maar.. waar staat ergens een jaartal in dit plaatje wat je quote?
Geen idee wat je nu wil aanhalen eerlijk gezegd anders dan weer een nutteloze discussie starten ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Chocoball
Klassenfoto 2022 seizoen
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ajVXQjp_700bwp.webp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

-tom-562

Oliesjeik

Haha Bottas kijkt wel een Nascar coureur

Vaak bu'j te bang!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:11
-tom-562 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:23:
Haha Bottas kijkt wel een Nascar coureur
Ow joh, dat is Bottas :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hamilton in zijn pyjama, Alonso in een crickettrui.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Humma Kavula schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:45:
[...]

Maar.. waar staat ergens een jaartal in dit plaatje wat je quote?
Geen idee wat je nu wil aanhalen eerlijk gezegd anders dan weer een nutteloze discussie starten ;)
Ik haakte gewoon op het plaatje in als zijnde "in 2021 is hij niet ingevallen, toch?". Geen idee waar je vandaan haalt dat dat in het plaatje zou staan of dat ik een nutteloze discussie wil starten. Ik zie dat plaatje, "Hulkenberg komt steeds terug" en vervolgens vroeg ik me af of die in 2021 "ook terug kwam", volgens mij dus niet? Yes / no? Question?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:33
Waarschijnlijk al voorbij gekomen, maar Hamilton en Verstappen hebben samen de meest 1-2s qua duo coureurs gefinisht (dus niet per se als teamgenoten).

33 keer in totaal (mooi getal).

https://racingnews365.nl/...een-formule-1-record-neer

Dat McLaren vorig jaar de enige 1-2 van 1 team was, komt ook deels daardoor. Hamilton en Verstappen finishten vorig jaar 14x 1-2.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 08:53
Vettel en Ricciardo zien er vrolijk uit, bijna afgestudeerd ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-06 16:38
Perez heeft de rekening zie ik. Zouden zij aan tikkie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-06 11:49
mrstylo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 00:09:
[...]

Yuki heeft ook een zwarte map/boekje. Misschien is het wat anders dan de bon? Nico Rosberg was in 2016 er op tegen dat Hamilton zou betalen, uiteindelijk de bon gedeeld door 18 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:52

JB

Cédric roelt!

Lijkt eerder een pyjama party :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JB schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 00:27:
[...]

Lijkt eerder een pyjama party :X
Waarbij die pyamas waarschijnlijk duurder zijn dan de meeste pakken die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
mrstylo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 00:09:
[...]

is de cijferlijst van dit seizoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Kevin is lekker verstopt, en Max denkt ook van snel wegwezen hier. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:10

flessuh

Set sail for fail!

JB schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:58:
Max zijn reactie op vorige week;

[Twitter]
Overigens wel interessant dat ze zijn opmerking van "not just online, also here in the paddock" er uit laten aangezien dat een sneer was naar de aanwezige media die het verhaal nog verder opgeblazen hebben ;)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ben ondertussen ook wel klaar met de F1 voor dit seizoen, echt blij dat er nu even een pauze komt.
Alle online haat en polarisatie, het is echt niet meer een normale rivaliteit, maar altijd met gestrekt been erin tussen de verschillende "fans". Dit is natuurlijk al aan de hand sinds vorig jaar Abu Dhabi, maar het lijkt sinds vorige week alleen nog maar erger geworden.
Ondertussen volg ik ook totaal geen sociale media meer over de F1, dat helpt zeker, maar aan de andere kant is het jammer dat dat moet.

Hopelijk zorgt een paar maanden pauze dat de gemoederen wat bedaren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:01
Exocet schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:40:
Ben ondertussen ook wel klaar met de F1 voor dit seizoen, echt blij dat er nu even een pauze komt.
Alle online haat en polarisatie, het is echt niet meer een normale rivaliteit, maar altijd met gestrekt been erin tussen de verschillende "fans". Dit is natuurlijk al aan de hand sinds vorig jaar Abu Dhabi, maar het lijkt sinds vorige week alleen nog maar erger geworden.
Ondertussen volg ik ook totaal geen sociale media meer over de F1, dat helpt zeker, maar aan de andere kant is het jammer dat dat moet.

Hopelijk zorgt een paar maanden pauze dat de gemoederen wat bedaren.
Helemaal eens...het is echt zo vermoeiend door al die zure meningen heen te scrollen..
Maar het is zeker niet sinds Abu Dhabi, het gejank heen en weer begon al wat eerder ;)
Met die reden ook de meeste f1 sites geskipt om te lezen.

Ik hoop op een mooie afsluiter zondag! Er is nog genoeg om voor te kijken.
En zeker wel zin in een fris nieuw seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Jammer dat De Vries en Hulkenberg er niet bij zijn, die hebben beide ook geracet dit jaar. Terwijl ze beide wel gaan rijden bij de tests na dit weekend, dus vast beide aanwezig zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:20
Lijkt bij Yuki meer op een tablet, die neem je vaak mee voor de kleintjes als je uit eten gaat. Kunnen ze ff rustig Peppa Pig kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Plint schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:57:
[...]

Helemaal eens...het is echt zo vermoeiend door al die zure meningen heen te scrollen..
Maar het is zeker niet sinds Abu Dhabi, het gejank heen en weer begon al wat eerder ;)
Met die reden ook de meeste f1 sites geskipt om te lezen.
Het is ook gewoon teleurstellend dat mensen op social media overal mee weg komen. Demoniseren is schering en inslag. Iets wat overigens F1 overstijgt uiteraard, maar ik vond het dit jaar in F1 ook wel erg teleurstellend.

Mede daarom gewoon bewust social media vermeden op sommige momenten. Want het enige wat je dan ziet is haat of vijandigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:56
SterqVerhael schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:17:
[...]

Het is ook gewoon teleurstellend dat mensen op social media overal mee weg komen. Demoniseren is schering en inslag. Iets wat overigens F1 overstijgt uiteraard, maar ik vond het dit jaar in F1 ook wel erg teleurstellend.

Mede daarom gewoon bewust social media vermeden op sommige momenten. Want het enige wat je dan ziet is haat of vijandigheid.
Tja zo is het Twitter-algoritme gebouwd. Dat gaat nooit veranderen, en dus moet je gewoon niet op Twitter zitten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Waah schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:29:
[...]

Tja zo is het Twitter-algoritme gebouwd. Dat gaat nooit veranderen, en dus moet je gewoon niet op Twitter zitten. O-)
Moet je nagaan, twitter daar kom ik al niet eens op en ben ik ook nooit actief op geweest. Dus dan heb ik het over de social media, naast twitter. :+

Ik hoop overigens op een mooie race met genoeg actie. Zo mooi als vorig jaar zal niet nooit (meer) worden, maar meestal heeft de seizoensafsluiter altijd wel iets leuks in petto.

[ Voor 18% gewijzigd door SterqVerhael op 18-11-2022 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
SterqVerhael schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:34:
[...]

Moet je nagaan, twitter daar kom ik al niet eens op en ben ik ook nooit actief op geweest. Dus dan heb ik het over de social media, naast twitter. :+

Ik hoop overigens op een mooie race met genoeg actie. Zo mooi als vorig jaar zal niet nooit (meer) worden, maar meestal heeft de seizoensafsluiter altijd wel iets leuks in petto.
Ja Social Media is eigenlijk een verkeerde naam tegenwoordig :+ In de tijd van Hyves had je dit niet O-)

En inderdaad: nog genoeg te beslechten. Het zou leuk zijn als het commentaar dat ook eens wat meer benadrukt. Vaak wordt er vooral gesproken over wat er voorin gebeurd. Mag wel wat meer over die onderlinge strijd gaan. Het gebeurd nu ook sporadisch wel hoor. Maar dat mag véél meer IMHO.

Maar het zal wel over Merc vs Fer gaan de hele race O-) want 2 britten :+ En Alpine zal wel niet genoemd worden, want die verslaan een Brits team naar alle waarschijnlijkheid O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:29:
[...]

Dat probleem is zichzelf momenteel aan het oplossen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
EagleTitan schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:14:
[...]

Dat probleem is zichzelf momenteel aan het oplossen >:)
"Jullie denken dat ik Twitter in 3 jaar failliet laat gaan? Dat kan ik véél sneller!" _O-

Voor de F1 zou het goed zijn als Twitter failliet gaat. Scheelt een hoop haat online.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waah schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:25:
[...]

"Jullie denken dat ik Twitter in 3 jaar failliet laat gaan? Dat kan ik véél sneller!" _O-

Voor de F1 zou het goed zijn als Twitter failliet gaat. Scheelt een hoop haat online.
Je denkt dat die haat niet naar elders verkast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:36:
[...]

Je denkt dat die haat niet naar elders verkast?
Die haat is allang ook elders, maar daar kom ik niet :P al heb ik ook op Twitter wel afgeleerd om de reacties op tweets te openen bij dit soort onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind twitter vooral handig voor de documenten die gedeeld worden door de fia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20:41
MikeyMan schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:52:
Vind twitter vooral handig voor de documenten die gedeeld worden door de fia
Die kun je ook bij de fia zelf vinden, is soms ook sneller. Maar je hebt ieder geval al geen last van fakeaccounts met fakestraffen en andere ongein.
https://www.fia.com/docum...4/season/season-2022-2005

Ik heb mijn twitteraccount verwijderd, wat een rust geeft dat. Kan het je aanraden.

[ Voor 9% gewijzigd door Toke_gt op 18-11-2022 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:51

sjaool

Every life should have 9 cats

Toke_gt schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:59:
[...]

Die kun je ook bij de fia zelf vinden, is soms ook sneller. Maar je hebt ieder geval al geen last van fakeaccounts met fakestraffen en andere ongein.
https://www.fia.com/docum...4/season/season-2022-2005

Ik heb mijn twitteraccount verwijderd, wat een rust geeft dat. Kan het je aanraden.
Als je alleen dit Twitter-account volgt valt dat beste mee. ;)

https://twitter.com/fiadocsbot

Scheelt ook weer iedere keer de officiële website F5-en... :P

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 18-11-2022 12:02 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nu dat Dani Ric terugkeert bij RB: een stok achter de deur voor Yuki en Nyck? Misschien zelfs voor Perez? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Chevy454 op 18-11-2022 12:37 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-06 09:53

basvn

Breezand - NHN

Chevy454 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:37:
Nu dat Dani Ric terugkeert bij RB: een stok achter de deur voor Yuki en Nyck? Misschien zelfs voor Perez? :?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh2Amk1XgAAD9Dk?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Laatst online: 03-06 05:58
F1 Calendar 2022 laadt niet meer in mijn agenda. Krijg ‘m na opnieuw toevoegen ook niet aan de praat (iOS mobiel). Bij anderen ook?

edit 1
Ics bestand: files-f1.motorsportcalendars.com/nl/f1-calendar_p1_p2_p3_qualifying_sprint_gp.ics

edit 2
Ah hij is er weer :)

[ Voor 38% gewijzigd door Tommy The Cat op 18-11-2022 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Chevy454 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:37:
Perez out na 2023 en Danny Ric back in? Wetende dat hij inmiddels een rol als 2e coureur wel accepteert. Gezien zijn goede band met Max en zijn besef dat Max niet te verslaan is.

Ik vind het niet gek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

F1 academy is zojuist aangekondigd

5 teams
15 rijders, allemaal vrouwen
F1 stopt er 150k per auto per jaar in
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh2CTrmX0AME0NO?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh2FH5rXEAE02Xi?format=jpg&name=large

zullen waarschijnlijk F4 auto's worden?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh2FZwEX0AMbr7x?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh2Fem3XgAMN3NB?format=jpg&name=large

Dit komt naast W-series, en is daar ook een feeder voor

[ Voor 4% gewijzigd door basvn op 18-11-2022 13:10 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:29
Die zag ik niet aankomen. Had niet verwacht dat Marko hem zo terug zou nemen...

Wat wordt dan het toekomstplan? Ricciardo ipv Perez?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toke_gt
De_Bastaard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:19:
[...]

Of gewoon iemand om Perez wat meer onder druk te zetten?
(Of iemand achter de hand voor het geval Monaco ineens heel onaangename consequenties heeft)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:29
Toke_gt schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:20:
[...]

(Of iemand achter de hand voor het geval Monaco ineens heel onaangename consequenties heeft)
Dat laatste bedacht ik me ook net ja.

"Monaco was echt een kut actie van je Checo, vooral 3 dagen na het tekenen van je contract. Je bent echter te duur om in een keer uit te kopen dus na 2023 lig je eruit".

Ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Toke_gt schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:20:
[...]

Wellicht ook voor als Nyck toch tegen valt.
Daarnaast zou RIC ook veel voor het showteam gaan doen (promo's rijden ect)
Misschien dat Coulthard stopt daarmee?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:22:
[...]

Wellicht ook voor als Nyck toch tegen valt.
Daarnaast zou RIC ook veel voor het showteam gaan doen (promo's rijden ect)
Misschien dat Coulthart stopt daarmee?
Ik denk dat die samen op pad gaan. Dat wordt een groot geinfestijn aangezien Coulthard ook niet vreemd is van een lolletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-06 08:20
De_Bastaard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:19:
[...]

Staat me bij dat Albon in 2021 heel veel gedaan heeft in de simulator voor RBR. Zu me niet verbazen als ze Ricciardo daar ook veel voor gaan gebruiken.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ricciardo als reserve naar Red Bull? Wat moeten ze daar mee?!

Het is geen Mercedes waar Toto altijd iemand naast zich moet hebben zitten. En een Vips zag je ook maar zelden (ook voor zijn incidentje). Kan mij maar 2 redenen indenken, of lekker gunstig onder budget cap (coureurs vallen er buiten), of om commercieel uit te buiten (smiley face verhuren aan F1TV als expert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Nat-Water schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:34:
[...]

Staat me bij dat Albon in 2021 heel veel gedaan heeft in de simulator voor RBR. Zu me niet verbazen als ze Ricciardo daar ook veel voor gaan gebruiken.
Maar Ricciardo vond Verstappen een nerd die veel teveel met de auto bezig was. Bij mijn weten staat Ricciardo ook niet bekend als een coureur die een auto goed kan ontwikkelen. Kon die wel goed feedback geven zat die misschien nog in de McLaren volgend jaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

RobertMe schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:36:
Ricciardo als reserve naar Red Bull? Wat moeten ze daar mee?!

Het is geen Mercedes waar Toto altijd iemand naast zich moet hebben zitten. En een Vips zag je ook maar zelden (ook voor zijn incidentje). Kan mij maar 2 redenen indenken, of lekker gunstig onder budget cap (coureurs vallen er buiten), of om commercieel uit te buiten (smiley face verhuren aan F1TV als expert).
Je hebt als team altijd een reserve nodig. Coureurs zijn niet onsterfelijk of nooit ziek. Een corona besmetting en een coureur is er een weekend uit. Norris had vorige week achteraf gezien het weekend ook aan zich voorbij moeten laten gaan. Met RIC hebben ze én een reserve coureur én weer een stok achter de deur mocht één van de vier coureurs totaal niet presteren.

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Ricciardo is wel echt een marketing guy met zijn extraverte persoonlijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
De_Bastaard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:22:
[...]

Dat laatste bedacht ik me ook net ja.

"Monaco was echt een kut actie van je Checo, vooral 3 dagen na het tekenen van je contract. Je bent echter te duur om in een keer uit te kopen dus na 2023 lig je eruit".

Ofzo.
Ik dacht eigenlijk meer aan gevolgen onderzoek fia. Dus schorsing of zo. Hoop het niet hoor, ben na bc gedoe wel even klaar met fia-onderzoek, maatregelen en het hele socmediacircus dat dan weer gaat draaien. Maar stel dat dat gebeurt, dan handig dat je iemand meteen kunt inschuiven.
En ook bij onschuldigere situaties. Ziekte, of gewoon een training/race skippen omdat het kan. Met die drukke kalender volgend jaar ook niet verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:04

Marc H

- - Is wakker - -

Op zich vind ik Ricciardo wel passen bij Red Bull. Ik zie hem niet snel diezelfde rol vervullen bij, bijvoorbeeld, Mercedes. Ook voor demo's en ander Public Relations werk is hij een goede, misschien zelfs een van de slimste keuzes.

Coulthard begint toch ook een beetje zijn glans te verliezen, ik vermoed zelfs dat Couldgohard in een flink percentage van de doelgroep niet eens meer bekend is als ex F1 coureur, maar enkel als presentator/commentator.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Toke_gt schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:58:
[...]

Ik dacht eigenlijk meer aan gevolgen onderzoek fia. Dus schorsing of zo.
De geruchten van Ricciardo als reserve naar Red Bull waren er al iets langer dan alleen deze week ;) Of heb jij enige indicatie dat het wel al bekender was en mogelijk de FIA naar Monaco zou kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Silent Thunder schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:48:
Ricciardo is wel echt een marketing guy met zijn extraverte persoonlijkheid
Ik denk dat ze Dani Ric ook gehaald hebben voor Max. Max en Daniel zijn toch een speciaal soort chemie. Dat helpt ook om anders naar zaken te kijken en alles in perspectief te zetten. Die "magie" die ze hebben is altijd geweldig en PR technisch heel erg goed.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

USA=COTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:25
Chevy454 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:44:
[...]

Ik denk dat ze Dani Ric ook gehaald hebben voor Max. Max en Daniel zijn toch een speciaal soort chemie. Dat helpt ook om anders naar zaken te kijken en alles in perspectief te zetten. Die "magie" die ze hebben is altijd geweldig en PR technisch heel erg goed.
Goede chemie!?

Afbeeldingslocatie: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/07/30/17/42D2FA6200000578-0-image-a-57_1501431816578.jpg

spoiler:
Just kidding, door specifiek één moment te duiden waarom de "chemie" iets minder was ;)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
alesandro_46 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:48:
[...]

Goede chemie!?

[Afbeelding]

spoiler:
Just kidding, door specifiek één moment te duiden waarom de "chemie" iets minder was ;)
En dan gebruik je niet Baku? >:)

spoiler:
Uiteindelijk het breekpunt van RIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
EagleTitan schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:49:
[...]

En dan gebruik je niet Baku? >:)

spoiler:
Uiteindelijk het breekpunt van RIC
Goed punt. Maar daar kon ik geen Middle F. van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
RobertMe schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:36:
[...]

De geruchten van Ricciardo als reserve naar Red Bull waren er al iets langer dan alleen deze week ;) Of heb jij enige indicatie dat het wel al bekender was en mogelijk de FIA naar Monaco zou kijken?
Uiteraard niet :-). Maar stel (alu hoedje op) dat Monaco echt een issue is, dan weet RB dat zelf natuurlijk al wel langer. En vroeg of laat kunnen er consequenties aan gehangen worden.

Maar, aluhoedje weer af, het is ongetwijfeld voor minder catastrofale situaties en voor de funfactor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Zou me niet verbazen dat ze RIC als een soort zwaard van Damocles inzetten. ALS je iets flikt, of onderpresteert, of niet luistert, zit Ricciardo volgende race in jouw zitje.

En IMHO is dat ook terecht. Opzettelijk je team saboteren kan écht niet. Dat kan je team flink geld kosten als je daardoor het constructeurs misloopt

[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 18-11-2022 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:56

Martinspire

Awesomeness

basvn schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:09:
F1 academy is zojuist aangekondigd

5 teams
15 rijders, allemaal vrouwen
F1 stopt er 150k per auto per jaar in
[Afbeelding]
[Afbeelding]

zullen waarschijnlijk F4 auto's worden?
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Dit komt naast W-series, en is daar ook een feeder voor
Dit klinkt echt als een kopie van W-series inderdaad. Jammer dat ze zo vasthouden aan de huidige junior categorie auto's want die dingen zijn gewoon niet leuk om naar te kijken imo. Tenminste, als het op F4 of zo lijkt.

Verder moet de hoofdprijs gewoon een gegarandeerd stoeltje in F3 of F2 zijn. Anders is het nog steeds een wassen neus. Zo te merken zeggen ze ook niks over prijzengeld verder. En ik heb niet het idee dat door W-series nou zoveel dames verder zijn gekomen die anders niet die steun hadden gekregen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
FIA staat open voor onderzoek naar Perez' crash in Monaco als klacht wordt ingediend Ofwel waarschijnlijk wordt het geen rustige winterstop.

[ Voor 11% gewijzigd door NeverSettle op 18-11-2022 16:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lijkt mij een prima initiatief (NOT), en laten we meteen dan alle andere twijfelachtige voorvallen ook maar opengooien voor een eventueel onderzoek |:(

Let it be, let it be...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Waah schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:06:
En IMHO is dat ook terecht. Opzettelijk je team saboteren kan écht niet. Dat kan je team flink geld kosten als je daardoor het constructeurs misloopt
Uhhu. Als het team je vraagt om je teamgenoot langs te laten doe je dat gewoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

RobertMe schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:44:
[...]

NO !!!! ;)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:42
hardware-lover schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:22:
[...]

Lijkt mij een prima initiatief (NOT), en laten we meteen dan alle anderen twijfelachtige voorvallen ook maar opengooien voor een eventueel onderzoek |:(

Let it be, let it be...
Ik zie dit ook niet echt zitten inderdaad.

Het idee dat je snelste tijd van de sessie wordt afgepakt als je een rode/gele vlag veroorzaakt vind ik wel wat hebben. Zal wel tot in detail moeten worden uitgewerkt want er zijn zat edge case's te bedenken (even buiten de baan om iemand in zijn snelle ronde langs te laten) te bedenken waar het dan weer niet zou moeten.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Ikdaggutnie... Een team heeft namelijk niet altijd gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
sjaool schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:50:
[...]

Ikdaggutnie... Een team heeft namelijk niet altijd gelijk.
Mijn werkgever heeft toch echt altijd gelijk, ook als ik vind van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:44
Martinspire schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:45:
[...]

Dit klinkt echt als een kopie van W-series inderdaad. Jammer dat ze zo vasthouden aan de huidige junior categorie auto's want die dingen zijn gewoon niet leuk om naar te kijken imo. Tenminste, als het op F4 of zo lijkt.

Verder moet de hoofdprijs gewoon een gegarandeerd stoeltje in F3 of F2 zijn. Anders is het nog steeds een wassen neus. Zo te merken zeggen ze ook niks over prijzengeld verder. En ik heb niet het idee dat door W-series nou zoveel dames verder zijn gekomen die anders niet die steun hadden gekregen.
De dames in de W Series komen ook niet verder omdat Chadwick het hele veld met 2 vingers in de neus naar huis rijdt, maar zodra ze competitie van de mannen krijgt, compleet nergens te bekennen was. Aangezien dat het niveau is, gaat er geen enkel F3 of F2 team een zitje af staan voor de winnaar, want die zal dan waarschijnlijk gigantisch ver achter het veld eindigen en dat is geen goede reclame voor een team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
[...]

Tja blijkbaar was er voor de wedstrijd al over gesproken. Als je het dan toch vraagt is niet zo slim.

En hier wordt het team niet minder van. Misschien dat Perez er wel wat harder van gaat rijden. Want vaak genoeg zit die niet op de goede pace. En heeft die al regelmatig op snellere banden achter een rivaal gezeten en blijft die op 1,5 seconden hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AtlAntA schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:47:
Ik zie dit ook niet echt zitten inderdaad.

Het idee dat je snelste tijd van de sessie wordt afgepakt als je een rode/gele vlag veroorzaakt vind ik wel wat hebben. Zal wel tot in detail moeten worden uitgewerkt want er zijn zat edge case's te bedenken (even buiten de baan om iemand in zijn snelle ronde langs te laten) te bedenken waar het dan weer niet zou moeten.
Dit zie ik dan wel zitten. Laten ze hier maar wat tijd in gaan stoppen om het (goed) geregeld te krijgen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Chocoball
De laatste FIA Formula One Wolrd Championschip F1 Commission vergadering van het jaar heeft plaatgevonden. Na complimenten over en weer zijn de volgende zaken afgesproken:
  • De FIA gaat de sporting regulations voor 2024 uitgebreid onder handen nemen en men gaat er van uit dat deze eind april 2023 goedgekeurd zal worden.
  • Verder zal de FIA een studie gaan verrichten omdat coureurs niet tevreden zijn over het zicht in de 2022 wagens bij natte omstandigheden. De studie gaat o.a. kijken naar hoeveel oppervlakte water door de ondervloer wordt opgenomen en het eventueel tijdelijk aanbrengen van spatborden. Deze spatborden mogen bijvoorbeeld de pit stops niet in de weg zitten.
  • Strategische motor- en componentenwissels leiden niet tot een voldoende afschrikmiddel bij de teams. Dit onderwerp zal verder besproken worden in de Sporting and Power Unit Advisory Committees voor verdere analyse en verfijning/ aanscherping van de regels.
  • Bandenwarmerstrategie voor 2023-2025. De plannen voor een compleet verbod in 2024 staan nog steeds, in de tussentijd wordt er verder getest en data verzameld om uiteindelijk in juli 2023 een besluit te nemen.
  • DRS activatie na de start, herstart en safety car. DRS gaat in 2023 1 ronde vroeger in (is nu 2) bij de start van een race, een sprint of na een safety car herstart. Dit zal getest worden tijdens de sprint races in 2023 om te evalueren of het voor alle races in 2024 gaat gelden.
  • Er wordt verder gekeken om parc fermé eenvoudiger te maken bij race weekenden met een sprint race. Dit vanwege een toename van het aantal parc fermé verzoeken tussen kwalificatie en de sprint.
  • Het vaste schadebedrag voor sprint races wordt vanaf 2023 verhoogd van 150.000 Dollar naar 300.000 Dollar per sprint race. Alle ander sprint toelagen komen hiernee te vervallen (minor damages pursuant to Art.4.1(l)(ii) and material damages pursuant to Art.4.1(l)(iii))
  • Kleine toevoegingen aan de technical regulations en fInanciel regulations voor 2023 zijn unaniem goedgekeurd waarbij er o.a. strengere eisen voor de rolbeugel (roll hoop) komen.
https://www.fia.com/news/...n-meeting-media-statement

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 19:19

Erazzzer

Fear me, I'm German!

En dan blijkt dat de enige binnengekomen klacht van "Car number 1" is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Erazzzer schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:35:
[...]

Of Car number 3, als hij toch naar RBR gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Bloodclot

Jawier!

Wat willen ze gaan doen dan? Overwinning+ punten schrappen? Ferrari kan hierdoor de 2e plek veiligstellen voor leclerc als ze protest in gaan dienen?

Als dit gebeurt krijgt max hier natuurlijk weer de schuld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
Misschien dient #23 dan ook nog een klacht in richting #14. Albon was redelijk pissig om het missen van zijn Q3 in Baku en meende dat ook daar opzet in het spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Erazzzer schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:35:
[...]

F1 coureurs staan niet echt bekend om klagen of uit de school klappen voor/tegen de media. Wat dat betreft is de F1 gewoon een cult. Zodra je uitde school klapt, ongeacht of je gelijk hebt of niet, danben je direct persona non grata.

En de waarheid gaat niet om kwantiteit, maar dat terzijde.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• alesandro_46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Laatst online: 20:42
RobertMe schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:54:
[...]

Mijn werkgever heeft toch echt altijd gelijk, ook als ik vind van niet.
Dan zit je bij een verkeerde werkgever, dit klinkt meer als een Baas :+ :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:40

DataGhost

iPL dev

NeverSettle schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 19:06:
[...]

Of Car number 3, als hij toch naar RBR gaat :P
Of car number 55, die dan retroactief zijn eerste overwinning binnenhaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:54:
Mijn werkgever opdrachtgever heeft toch echt altijd gelijk, ook als ik vind van niet.
FTFY.

Als loonslaaf kan je gewoon tegen je werkgever nee zeggen als je een andere mening bent toegedaan. Maar dan moet je ook wel het mannetje zijn binnen het team.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moet zeggen dat er in mijn omgeving toch wel iets geknapt lijkt te zijn. Gisteren ons 4 wekelijkse mannen etentje met zijn 8-en.

F1 kwam als altijd ter sprake en 6 (waaronder ik) gaven wel echt aan enorm teleurgesteld te zijn in VER. De andere twee niet. Maar de reden is niet veel beter: "het is een lul, dat weet je toch". Ik zal de woorden van de overige 6 hier maar niet herhalen.

Ook in de zakelijke app (100 internationale collega's met wie we poule hebben) zeikt echt iedereen over hem heen.

Ik ben eerst F1 fan, dan RBR dan VER. Maar ik merk dat ik die laatste echt niet veel meer gun. Laat LEC of RUS maar shinen volgend seizoen. Jammer dat het seizoen zo eindigt.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:09
PWM schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:38:
Moet zeggen dat er in mijn omgeving toch wel iets geknapt lijkt te zijn. Gisteren ons 4 wekelijkse mannen etentje met zijn 8-en.

F1 kwam als altijd ter sprake en 6 (waaronder ik) gaven wel echt aan enorm teleurgesteld te zijn in VER. De andere twee niet. Maar de reden is niet veel beter: "het is een lul, dat weet je toch". Ik zal de woorden van de overige 6 hier maar niet herhalen.

Ook in de zakelijke app (100 internationale collega's met wie we poule hebben) zeikt echt iedereen over hem heen.

Ik ben eerst F1 fan, dan RBR dan VER. Maar ik merk dat ik die laatste echt niet veel meer gun. Laat LEC of RUS maar shinen volgend seizoen. Jammer dat het seizoen zo eindigt.
Man, wat een heftige emoties, sterkte!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op zich prima natuurlijk om als klein kind te reageren, dat staat je vrij. Maar goed, het is een F1 topic en dit speelt er. En nee, het beheerst geen enkel onderdeel van mijn leven, enkel 23* 2 uur op zondagen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:38:

Gewoon afgunst dus.
Wat een overtrokken reacties zeg..
Pagina: 1 ... 123 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics