Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mwa, gelijk aan Ferrari. In vergelijking met begin van het jaar zeker heel veel beter.TinusXIII schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:23:
[...]
Austin zaten ze er ook wel goed bij toch?
Maar als Max gewoon 2½ seconde voor de pitstop had gehad, was hij veel verder voor HAM geëindigd.
Max is veel tijd verloren achter LEC en HAM in vergelijking met een P1 drive. Hij eindige nu 5 seconde voor HAM + 9sec extra pitstop + verloren tijd achter LEC/HAM = 15-20 seconde ongeveer totaal?
Ja maar emotie!!!!1111SterqVerhael schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:01:
De situatie in Brazilië afgelopen weekend was dat er voor het team feitelijk niets meer op het spel staat.
Veel mensen laten hun keuzes door emoties lijden en daarom dat velen ongeschikt zijn. Er staat absoluut niks op het spel.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
[Twitter: https://twitter.com/Secteur_F1/status/1592917937572048896]
Schijnbaar praat Leclerc al sinds Silverstone niet meer met Binotto vanwege o.a. "het vingertje" na het voor de zoveelste keer mislopen van het podium.
Voor de mensen met een slecht geheugen, het ging om dit moment:DataGhost schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:31:
Hee guys, wacht even. Er is nog meer drama
[Twitter]
Schijnbaar praat Leclerc al sinds Silverstone niet meer met Binotto vanwege o.a. "het vingertje" na het voor de zoveelste keer mislopen van het podium.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6KuPDg0hbMefACBZP2APrDf4.jpg?f=user_large)
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
De journalisten zijn alvast wat drama aan het opzoeken om tijdens de winterperiode over te schrijvenDataGhost schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:31:
Hee guys, wacht even. Er is nog meer drama
[Twitter]
Hail to the king baby!
Overigens mengt nu ook de moeder van Max zich in al het gedoe, wat een poppenkast

https://thesportsrush.com...-monaco-fumes-f1-twitter/
Gaan ze nooit kunnen bewijzen tenzij Perez persoonlijk bekend. Crashgate is ook pas aan het licht gekomen nadat Piquet het aan de grote klok hong in een "ruzie" met Flavio.Homeland schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:28:
Hoop dat de FIA toch nog even onderzoek gaat doen naar Perez, mocht hij echt met opzet zijn gecrasht dan moeten ze dat wat mij betreft keihard aanpakken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://nl.motorsport.com...selvergiftiging/10400254/
Wtf ben je dan aan het doen...?“Het had wel degelijk impact op mijn hersenen, dus er zijn wat kleine dingen die me minder goed lukte. Vrijdag miste ik bijvoorbeeld de scherpte om op tijd aan de kant te gaan voor andere coureurs. De kwalificatie ging goed omdat ik wist dat ik een enkel rondje wel vol kon houden. Op zondag kwam de auto simpelweg snelheid te kort, dus daar kon ik weinig aan veranderen”

[ Voor 39% gewijzigd door MikeyMan op 16-11-2022 20:11 ]
In de analyse van Palmer komen nog wel meer voorbeelden voor. Als dat allemaal op eigen initiatief ging valt er weinig te bewijzen zonder verklaring van de coureur in kwestie. Crash-gate zat wat meer uitgedokterd in elkaar met Pat en Flavio en notabene direct effect door race-winst.Homeland schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:28:
Hoop dat de FIA toch nog even onderzoek gaat doen naar Perez, mocht hij echt met opzet zijn gecrasht dan moeten ze dat wat mij betreft keihard aanpakken.
Overigens mengt nu ook de moeder van Max zich in al het gedoe, wat een poppenkast![]()
https://thesportsrush.com...-monaco-fumes-f1-twitter/
Ik kan begrijpen dat Max dit wel voelde als een aardige trap in de taas. Checco moet dit ook wel geweten hebben, en dat hij niks hoeft te verwachten van Max.
Officiële aankondiging op Instagram
https://www.instagram.com/p/ClDO3cYII_7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

[ Voor 25% gewijzigd door CrazyFool op 17-11-2022 06:58 ]
Woopdiedoo. Niks tegen de Hulk, maar het blijft puur op safe spelen voor Haas. 100% begrijpelijk, maar zo inspiratieloos. Genoeg rookies die een kans verdienen, maar Hulk zal waarschijnlijk 2 seizoenen racen misschien, en dan weer weg zijn. Haas zal wel bue zijn de rekening te moeten betalen voor half afgeschreven auto's.CrazyFool schreef op donderdag 17 november 2022 @ 06:51:
Hulkenberg naar Haas, Schumacher out…
[Afbeelding]
Zonder Piastri en Sargeant zou ht wel een heel mager 2023 worden qua nieuw bloed.
Wel jammer voor Mick...
Vaak bu'j te bang!
En: Plooij dus toch gelijk met zijn voorspelling.
Minder kosten en betrouwbare resultaten. Ergens snap ik hem wel.kraanwagen schreef op donderdag 17 november 2022 @ 07:26:
Snap het niet: Hulkenberg is al behoorlijk oud en zo goed was ie toch ook niet voor het team? Ervaring heeft ie wel degelijk, dat is voor Haas kennelijk het belangrijkst. Ben erg benieuwd hoe Hulkenberg 2023 gaat doorkomen.
En: Plooij dus toch gelijk met zijn voorspelling.
Anoniem: 499527
Verstappen en Perez
Gasly en Ocon
Hülkenberg en Magnussen
CrazyFool schreef op donderdag 17 november 2022 @ 06:51:
Hulkenberg naar Haas, Schumacher out…
[Afbeelding]

Ben echt heel blij dat we hem weer gaan zien in de Formule 1 , wel erg jammer dat het ten koste gaat van Schumacher. Maar dat besluit neemt Haas natuurlijk niet zomaar, hopelijk zien we Schumacher in de toekomst wel weer terug in de Formule 1.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Denk dat Haas in dit stadium behoefte heeft aan coureurs die de auto helpen ontwikkelen en dat er pas daarna weer ruimte is voor rookies. Nu helpen de rookies niet de auto te ontwikkelen en zijn de kosten door crashes te hoog. Haas heeft niks aan achteraan rijden; met Magnussen zien ze dat er mogelijkheden voor punten zijn en iemand als Hulkenberg kan daar ook goed aan bijdragen. Paar seizoenen punten scoren levert veel meer gled op.Woudloper schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:12:
Snap de keuze niet heel erg goed.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
G_Dragon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:07:
[...]
Hulkieeee!!
Ben echt heel blij dat we hem weer gaan zien in de Formule 1 , wel erg jammer dat het ten koste gaat van Schumacher. Maar dat besluit neemt Haas natuurlijk niet zomaar, hopelijk zien we Schumacher in de toekomst wel weer terug in de Formule 1.

Sinds zijn initiële intrede in F1 is mijn mening onveranderd; mick is een overschatte driver, enige reden dat hij in F1 zat is zijn naam. Zijn ex-teammate schwartzman heeft meer laten zien, beter gereden (toen geen kampioen geworden door pech en externe factoren) maar die komt er zeker ngo wel (geloof nu test driver ferrari).
Hopelijk zorgt hulk voor wat puntjes en verbetering, jongen heeft dijk aan ervaring en naast kevin zit er wat potentie in (tuurlijk blijft haas..) Had als teambaas liever ricciardo gehad, maar goed, dat bleek geen optie. Lijkt me hulk 'the next best thing'
Meeste drama volgend jaar? ... misschien, maar ik dnek dat je voor GTST-tafferelen bij alpine moet zijn
[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 17-11-2022 08:55 ]
Heeft wel 521 punten gescoord in die 181 races. Ik denk dat het Haas daar om is te doen. Ook zal Hulkenberg het niet voor het geld doen maar omdat hij het heel erg graag wil aldus Steiner.Oogje schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:41:
Man wat slecht, een 35jarige coureur met 0 podiums in 181 starts uit de mottenballen halen.
bron
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Tja, hoeveel mag het kosten? Denk dat de inschatting van haas is dat ze om p6 hadden meegedaan als ze een ervaren coureur i.p.v. Mick hadden. Dan praat je al over 20 miljoen verschil. En dan kun je daar alle schade nog bij op tellen.Woudloper schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:12:
Snap de keuze niet heel erg goed. Ja, Schumacher heeft niet het beste laten zien het afgelopen jaar en ik denk dat zoals hijzelf zegt nog meer tijd nodig hebt. Daarbij heb je met Schumacher wel een 'naam' binnen wat commercieel ook de nodige voordelen heeft. Ook is Schumacher nog jong en investeer je als team toch liever in jong talent? Een keuze voor Hulkenberg kan ik dan ook moeilijk begrijpen (ondanks dat ik het voor hem erg leuk vind).
Stel je voor dat hij alsnog doorbreekt. Dan ben je hem naar 1 seizoen alsnog kwijt. Geloof niet dat dat rendabel is voor Haas.
Haas is iemand nodig die de auto heel houd en daarbij een goed aantal punten scoort. Dat kan Hulkenberg wel. Zoek je een race winnaar dan hadden ze voor Riccardo moeten gaan, maar geloof niet dat Haas momenteel in die positie is.
[ Voor 11% gewijzigd door stekkiekiller op 17-11-2022 08:59 ]
Voor Haas zijn punten een soort van podiumplaats toch?AtlAntA schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:55:
[...]
Heeft wel 521 punten gescoord in die 181 races. Ik denk dat het Haas daar om is te doen. Ook zal Hulkenberg het niet voor het geld doen maar omdat hij het heel erg graag wil aldus Steiner.
bron

Ben het hier mee eens.Oogje schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:41:
Man wat slecht, een 35jarige coureur met 0 podiums in 181 starts uit de mottenballen halen.
Sympathieke vent, begint een meme te worden maar voor de sport is het armoe. Hij is niet voor niks al zo vaak aan de kant gezet.
Nieuw talent komt er maar moeilijk door.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
:fill(white):strip_exif()/f/image/YJ3SS2XC0dAuvIaMx1KBl4fD.png?f=user_large)
I feiten wel ja. Haas heeft gewoon de financiële middellen niet om een top auto neer te zetten. Ze komen niet eens in de buurt van het budget-cap. (Ze hebben nu volgend seizoen trouwens wel een betere sponsor.) Hoe hoger ze in het constructeurs klassement komen, hoe meer prijzengeld ze dus binnen harken, hoe meer ze dus te besteden hebben in een volgend seizoen, en hoe groter kun kansen dus zullen zijn. In de punten komen is dus zeer belangrijk voor Haas. Het zo min mogelijk schade rijden ook.Oogje schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:00:
[...]
Voor Haas zijn punten een soort van podiumplaats toch?
Impliciet bedoelde ik: is Hulkenberg dan de goede coureur, of gaat ie in t zicht van punten ook weer chokenThomasG schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:54:
[...]
I feiten wel ja. Haas heeft gewoon de financiële middellen niet om een top auto neer te zetten. Ze komen niet eens in de buurt van het budget-cap. (Ze hebben nu volgend seizoen trouwens wel een betere sponsor.) Hoe hoger ze in het constructeurs klassement komen, hoe meer prijzengeld ze dus binnen harken, hoe meer ze dus te besteden hebben in een volgend seizoen, en hoe groter kun kansen dus zullen zijn. In de punten komen is dus zeer belangrijk voor Haas. Het zo min mogelijk schade rijden ook.
Maar hoe dan ook, voor aanstormende talenten een slap in the face, blijkbaar halen teams liever een coureur uit zn pensioen terug dan dat ze nieuw talent een kans geven. Dat was mn mening ook bij de terugkomst van ALO trouwens
[ Voor 24% gewijzigd door Oogje op 17-11-2022 09:58 ]
Zinloos weetje Haas is nu het team met de langste gecombineerde namen van de coureurs.
"When you grow up your heart dies"
Welk aanstormend talent had je dan in zijn plaats willen zien? De huidige F2 lichting is niet bijzonder getalenteerd, de huidige kampioen is dat pas in zijn 3e seizoen geworden, in een jaar dat de rest het compleet af laat weten.Oogje schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:58:
[...]
Impliciet bedoelde ik: is Hulkenberg dan de goede coureur, of gaat ie in t zicht van punten ook weer choken
Maar hoe dan ook, voor aanstormende talenten een slap in the face, blijkbaar halen teams liever een coureur uit zn pensioen terug dan dat ze nieuw talent een kans geven. Dat was mn mening ook bij de terugkomst van ALO trouwens
Niet dat ik het kijk, maar was dat bij De Vries niet hetzelfde? Na jaren toch kampioen geworden puur in een zwak veld (net nadat Russell, Norris en Albon promoveerden?). Lijkt mij dan nog steeds logischer om een mogelijk talent te pakken die als die goed is jaren mee kan dan een De Vries die al meermaals gepasseerd is omdat eigenlijk toch geen enkel team dacht dat die goed genoeg zou zijn.Transportman schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:17:
[...]
Welk aanstormend talent had je dan in zijn plaats willen zien? De huidige F2 lichting is niet bijzonder getalenteerd, de huidige kampioen is dat pas in zijn 3e seizoen geworden, in een jaar dat de rest het compleet af laat weten.
Volgens mij is hij wel een coureur die Verstappen het moeilijk kan maken. Heeft afgelopen jaar pech en foutjes gemaakt, maar ik zie toch wel dat Leclerc zich zelf moet pushen en daardoor ook fouten maakt.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik denk dat Sainz ook wel nr 1 bij een topteam kan zijn. En dat die zich daarom ook niet snel naast bv een Verstappen laat zetten. Lijkt mij ook als team niet handig. En uiteraard hebben voor de senioren voldoende ervaring met elkaar toen ze nog teamgenoten waren. Alhoewel Sainz senior nog maar heel zelden te zien is (kan me laatste keer niet meer herinneren), en je Verstappen senior ook niet meer zo veel ziet als in de Toro Rosso tijd. Naast dat beide coureurs nu gewoon op eigen benen kunnen staan en de pappa's zich niet meer ermee hoeven te bemoeien.Sepp14 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:20:
Zien jullie Sainz nog bij RB terugkomen als teammaat van Verstappen?
Volgens mij is hij wel een coureur die Verstappen het moeilijk kan maken. Heeft afgelopen jaar pech en foutjes gemaakt, maar ik zie toch wel dat Leclerc zich zelf moet pushen en daardoor ook fouten maakt.
Ik zie liever jongere coureurs in de F1 komen dan oude rotten die weer uit de mottenballen gehaald worden. Had lekker Drugovich of Pourchaire in die auto naast Magnussen gezet. Ik weet dat het die twee gelieerd zijn aan andere teams, maar waar een wil is, is een weg.Damian schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:27:
Waarom zijn er hier mensen die Schumacher gaan missen? Leuke achternaam, maar verder stelde het bar weinig voor.
Dus je mist Schumacher alleen omdat er geen andere jonge coureur in de plaats is gekomen?Extigo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:32:
[...]
Ik zie liever jongere coureurs in de F1 komen dan oude rotten die weer uit de mottenballen gehaald worden. Had lekker Drugovich of Pourchaire in die auto naast Magnussen gezet. Ik weet dat het die twee gelieerd zijn aan andere teams, maar waar een wil is, is een weg.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Sainz sr is natuurlijk ook een karakter net als Jos. Dacht dat ze dat nu wel aardig afgeschermd hadden bij RB.RobertMe schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:32:
[...]
Ik denk dat Sainz ook wel nr 1 bij een topteam kan zijn. En dat die zich daarom ook niet snel naast bv een Verstappen laat zetten. Lijkt mij ook als team niet handig. En uiteraard hebben voor de senioren voldoende ervaring met elkaar toen ze nog teamgenoten waren. Alhoewel Sainz senior nog maar heel zelden te zien is (kan me laatste keer niet meer herinneren), en je Verstappen senior ook niet meer zo veel ziet als in de Toro Rosso tijd. Naast dat beide coureurs nu gewoon op eigen benen kunnen staan en de pappa's zich niet meer ermee hoeven te bemoeien.
Ik zou het graag zien omdat ik Sainz wel zie dat hij Verstappen aan kan nu. Misschien wel niet als nr 1 maar wel een die hem kan tergen.
Je weet het niet hoe het allemaal loopt bij RB met Perez en Verstappen volgend jaar.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ik vind dat Schumacher nog steeds een betere optie had geweest dan Hulkenberg. Maar daarentegen zijn Drugovich en Pourchaire in mijn ogen weer betere opties dan Schumacher.Damian schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:35:
[...]
Dus je mist Schumacher alleen omdat er geen andere jonge coureur in de plaats is gekomen?
Die zijn allebei geen Duitser (voor zover ik weet), dus ook daarom geen optie voor Haas.Extigo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:41:
[...]
Ik vind dat Schumacher nog steeds een betere optie had geweest dan Hulkenberg. Maar daarentegen zijn Drugovich en Pourchaire in mijn ogen weer betere opties dan Schumacher.
(1&1 wil perse een Duitse coureur in de auto)
Verder ben ik wel met je eens dat Drugovich & Pouchaire een kans verdienen. Toch vind ik het tof om Hulkenberg terug te zien.
Het is sowieso een hard gelag* is dat Schwarzman, Drugovich & Pouchaire geen stoeltje hebben voor volgend jaar.
*@DataGhostbedankt voor de tip, weer wat geleerd
[ Voor 25% gewijzigd door Nivado op 17-11-2022 11:33 ]
Voor volgend jaar heeft Haas een nieuwe hoofdsponsor (MoneyGram). Ik zou niet weten waarom 1&1 die verplichting nog mag maken, maar dat zou een contractueel dingetje kunnen zijn.Nivado schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:43:
[...]
Die zijn allebei geen Duitser (voor zover ik weet), dus ook daarom geen optie voor Haas.
(1&1 wil perse een Duitse coureur in de auto)
1&1 is natuurlijk nooit hoofdsponsor geweest, zeker niet op het moment dat ze die eisen op tafel legden (zoals te zien in DTS), dus dat zal geen rol spelen.Extigo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:46:
[...]
Voor volgend jaar heeft Haas een nieuwe hoofdsponsor (MoneyGram). Ik zou niet weten waarom 1&1 die verplichting nog mag maken, maar dat zou een contractueel dingetje kunnen zijn.
Sargeant is toch nog niet zeker? Heeft nog niet genoeg punten op zijn superlicentie als ik het me goed herinner en moet iets van minimaal 7de worden in het kampioenschap.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ik snap wat je bedoelt maar in m'n hoofd heb ik nu die foto van Jos en Max die heel hard lachenNivado schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:43:
[...]
Het is sowieso een hard gelach is dat Schwarzman, Drugovich & Pouchaire geen stoeltje hebben voor volgend jaar.
ch/g
[ Voor 26% gewijzigd door DataGhost op 17-11-2022 11:20 ]
Wat ik verbazend vind is dat op 1&1 en Ziggo sponsoring na, er bijna geen andere stickers op de Haas zitten dan de naam "Haas". Tuurlijk is dat ook een "sponsor" (broekzak-vestzak) maar je zou toch wel meer sponsors moeten kunnen aantrekken, kleine beetjes helpen immers ook. De koffiebonen van Lavazza zullen Williams ook geen 1xx miljoenen opleveren. Of is dat een bewuste marketing strategie van Gene? Het hoeft van mij geen "Andrea Moda stickervel" te worden, maar wat meer financiele ademruimte valt er toch wel te vinden? Al helemaal met 3 races in Noord-amerika dit jaar...ThomasG schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:54:
[...]
I feiten wel ja. Haas heeft gewoon de financiële middellen niet om een top auto neer te zetten. Ze komen niet eens in de buurt van het budget-cap. (Ze hebben nu volgend seizoen trouwens wel een betere sponsor.) Hoe hoger ze in het constructeurs klassement komen, hoe meer prijzengeld ze dus binnen harken, hoe meer ze dus te besteden hebben in een volgend seizoen, en hoe groter kun kansen dus zullen zijn. In de punten komen is dus zeer belangrijk voor Haas. Het zo min mogelijk schade rijden ook.
is dat niet al?Joris748 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:26:
Wat zou het mooi zijn als er satellietteams komen. Teams die de fabrieksauto's van het jaar daarvoor mogen gebruiken. Dan wordt het een stuk aantrekkelijker om jonge coureurs in die auto's te zetten, omdat de belangen minder groot zijn en een ruwe diamant in een snelle auto zich snel kan ontwikkelen. Uitzonderlijke talenten zouden het de topteams wel eens lastig kunnen maken.
mercedes -> force india astin martin
ferrari -> sauber
alpine -> no body wants to see that
Haas ziet het toch echt anders, ze willen een ervaren coureur en zijn rookies beu. Gene Haas vind het volgens mij ook niet zo heel erg om niet mee te strijden voor de top of podiums. Hij zit alleen in de F1 om zijn bedrijf te promoten.Oogje schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:41:
Daarnaast wilt 1&1 waarschijnlijk weer een Duitse coureur, dan is er niet veel keuze.
Oakberry, MoneyGram, Lunar, IONOS en TransferMate zijn ook nog stickers die ik zo snel kan vinden.Thinlanet schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:26:
Wat ik verbazend vind is dat op 1&1 en Ziggo sponsoring na, er bijna geen andere stickers op de Haas zitten dan de naam "Haas". Tuurlijk is dat ook een "sponsor" (broekzak-vestzak) maar je zou toch wel meer sponsors moeten kunnen aantrekken, kleine beetjes helpen immers ook. De koffiebonen van Lavazza zullen Williams ook geen 1xx miljoenen opleveren. Of is dat een bewuste marketing strategie van Gene? Het hoeft van mij geen "Andrea Moda stickervel" te worden, maar wat meer financiele ademruimte valt er toch wel te vinden? Al helemaal met 3 races in Noord-amerika dit jaar...
Ziggo staat er volgens mij niet op, dat was toch een eenmalige actie tijdens Zandvoort?
Nee, dat zijn allemaal geen satelliet teams, maar los opererende teams. Die samenwerking is anders dan dat je bv tussen RB en AT ziet.himlims_ schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:28:
[...]
is dat niet al?
mercedes -> force india astin martin
ferrari -> sauber
alpine -> no body wants to see that
Overigens kon je 'vroeger' met Russell in de Williams en Claire Williams aan het stuur het Williams team wel als satelliet team van Merc zien, maar ook dat is niet meer.
PS4 PSN: Dazzler2120
AT is op ontwikkel vlak net zo goed (g)een satelliet team als al die anderen. AT kan niet meer kopen van Red Bull dan de regels toestaan. En de andere teams maken net zo veel ge-/misbruik van die regels. Zie bv het hele pink Mercedes verhaal.wat daadwerkelijk een kopie van de Mercedes van het jaar ervoor was.Dazzler2120 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:49:
[...]
Nee, dat zijn allemaal geen satelliet teams, maar los opererende teams. Die samenwerking is anders dan dat je bv tussen RB en AT ziet.
Overigens kon je 'vroeger' met Russell in de Williams en Claire Williams aan het stuur het Williams team wel als satelliet team van Merc zien, maar ook dat is niet meer.
De eerste jaren van Toro Rosso hadden ze wel nog vrijwel een kopie van de Red Bull. Vandaar dat Vettel in 2008 ook de auto had om Monza te winnen.
V.w.b. junioren heeft Red Bull wel een voordeeltje. Maar ook daar zien we niks meer van. Perez hebben ze bij een ander team weggehaald. Tsunoda was meer een Honda verplichting dan eigen keuze. Albon was uit nood want eerder al uit het programma gegooid, Hartley idem dito. De laatste coureur met een beetje normaal programma binnen de Red Bull familie is Gasly. En vervolgens kom je dan alweer bij Sainz uit en zit je alweer in 2015. (Verstappen tel ik niet mee, komt ook van buiten het programma en krabbel gekregen om direct in F1 in te stappen).
Bij Mercedes hebben we dan denk ik meer serieuze kandidaten gezien in die periode die ook echt uit eigen programma kwamen. Met Russell, Ocon en Wehrlein. En bij Ferrari dan Schumacher, Leclerc, Giovinazzi.
En ook nu heeft de Red Bull familie niemand klaar staan en komt er een noodgreep naar De Vries. Daar waar Ferrari in ieder geval nog Schwarzman heeft.
De Vries was hetzelfde, maar heeft dankzij zijn invalbeurt laten zien dat hij ook in de F1 mee kan komen en met wat jaren in andere klassen ook meer ervaring, waarmee hij binnen AT de rol van teamleider op kan pakken, terwijl een Drugovich of andere F2 rijder een risico is op dat vlak, terwijl AT wel iemand nodig heeft om die rol te pakken want Tsunoda zie ik dat niet doen.RobertMe schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:20:
[...]
Niet dat ik het kijk, maar was dat bij De Vries niet hetzelfde? Na jaren toch kampioen geworden puur in een zwak veld (net nadat Russell, Norris en Albon promoveerden?). Lijkt mij dan nog steeds logischer om een mogelijk talent te pakken die als die goed is jaren mee kan dan een De Vries die al meermaals gepasseerd is omdat eigenlijk toch geen enkel team dacht dat die goed genoeg zou zijn.
https://www.redbullracing...il_GP&utm_content=Article
As a team we made some mistakes in Brazil. We had not envisaged the situation that unfolded on the last lap and we had not agreed a strategy for such a scenario before the race. Regretfully, Max was only informed at the final corner of the request to give up position without all the necessary information being relayed. This put Max, who has always been an open and fair team player, in a compromising situation with little time to react which was not our intention. Following the race Max spoke openly and honestly, allowing for both drivers to resolve any outstanding issues or concerns. The Team accept Max's reasoning, the conversation was a personal matter which will remain private between the team and no further comment will be made.
The events that followed from a social media point of view are completely unacceptable. The abusive online behaviour towards Max, Checo, the Team and their respective families is shocking and saddening and unfortunately is something that we as a sport are having to address with depressing regularity. There is no place for it in racing or society as a whole and we need to do and be better. At the end of the day this is a sport, we are here to race. Death threats, hate mail, vitriol towards extended family members is deplorable. We value inclusion and want a safe space for everyone to work in and enjoy our sport. The abuse needs to stop.
Er moet iemand zijn die de oefensessies af en toe opvrolijkt met een spin of klapper.Damian schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:27:
Waarom zijn er hier mensen die Schumacher gaan missen? Leuke achternaam, maar verder stelde het bar weinig voor.
I served in a company of heroes.
Lijkt me een sympathieke jonge en is echt niet de slechtste van het grid. Ook nog erg jonge leeftijd dus kon echt nog wel groeien de komende jarenDamian schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:27:
Ik denk dat het voornaamste issue met Schumacher is, dat hij te langzaam progressie boekt. In de lagere klassen had hij steeds een jaar nodig voordat het goed ging, in F1 is hij nu al 2 jaar bezig om op niveau te komen (Mazepin had ie natuurlijk rondjes omheen moeten rijden, Magnussen is ook geen echte hoogvlieger, maar evengoed zou ie daar wel op gelijk niveau moeten zitten, wat hem niet vaak genoeg gelukt is). Daarnaast een paar dure klappers en dan kan ik me best indenken dat bij een team als Haas het geduld op is.dglavimans schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:35:
[...]
Lijkt me een sympathieke jonge en is echt niet de slechtste van het grid. Ook nog erg jonge leeftijd dus kon echt nog wel groeien de komende jaren
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Om even te cherrypicken hieruit:The_Admin schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:18:
Statement van RBR over Interlagos
https://www.redbullracing...il_GP&utm_content=Article
[...]
Dat klopt toch totaal niet? Het werd al veel eerder met 'm gecommuniceerd.Regretfully, Max was only informed at the final corner of the request to give up position without all the necessary information being relayed.
YouTube: Max, let Checo through please| *Full Radio*
1e linkje wat ik zo snel even kon vinden.
Edit: ff snel teruggekeken met de driver cam vanaf het moment dat hij Perez gaat inhalen, het werd in de final lap halverwege al gecommuniceerd. Niet eerder, niet later.
[ Voor 9% gewijzigd door Nat-Water op 17-11-2022 12:58 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Red Bull verdraaid de gehele gebeurtenis, waarschijnlijk om Max zijn kamp tevreden te houden? Zijn contract loopt t/m 2028, dat zie ik ze niet snel verscheurenNat-Water schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:48:
[...]
Om even te cherrypicken hieruit:
[...]
Dat klopt toch totaal niet? Het werd al veel eerder met 'm gecommuniceerd.
Ben het er wel mee eens dat ze niet openlijk moesten vragen om een teamorder als Max al duidelijk had gezegd dat hij het niet zou doen.
Ook apart dat het alleen op Red Bull's eigen website staat. Niks op Twitter of Instagram, waar het tweede gedeelte van hun statement voor bedoeld is.DataGhost schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:54:
Nee dat klopt inderdaad niet, de eerste keer dat hij dit te horen kreeg was T6/7 van de laatste ronde pas. Misschien omdat velen deze informatie toch niet checken? Er zijn nog steeds hele hordes mensen die geloven dat Verstappen dit al te horen had gekregen bij het inhalen van Perez, dat dit een voorwaarde zou zijn. Mensen die dat niet checken gaan dit statement ook niet checken. Geen idee maar dat is het enige wat ik kan verzinnen om het op deze manier op te schrijven.
Je maakt zo'n afspraak in principe voor de inhaal actie zelf, en eigenlijk ook met het idee dat Pérez Max er voorbij laat omdat die erachter vast zit. Niet omdat hij beduidend sneller is en gewoon op snelheid zo in haalt. Redbull had dit nooit moeten vragen. Of vooraf aan de wedstrijd al duidelijk moeten maken waar je als team naar toe wilt.Nat-Water schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:48:
[...]
[...]
Wikipedia: 2018 Formula 2 Championship
Heb je ook nog even gekeken hoeveel seizoenen GP2/F2 hij daar voor nodig heeft gehad?Bigfoot schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:10:
Zo slecht was De Vries anders niet in de F2. In 2018 bijna gelijk in punten t.o.v. Norris en Albon, met meer DNF's.
Wikipedia: 2018 Formula 2 Championship
Maar alles is ervaring opdoen en ik zie hem graag instappen volgend seizoen, daar niet van
Testing, one, two ...
Een meesterlijk stukje PR maar de reality-distortion-beam kan wel een standje lager.The_Admin schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:18:
Statement van RBR over Interlagos
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Is het meesterlijk als het zo overduidelijk is dat het een leugen is? Iedereen die F1TV heeft kan terugkijken en zien dat het simpelweg niet waar is wat RBR hier schrijft.CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:12:
[...]
Een meesterlijk stukje PR maar de reality-distortion-beam kan wel een standje lager.
Uiteindelijk komt het erop neer dat Verstappen Perez niet langs wilde laten en RBR nu aan damage control probeert te doen.
Het staat sowieso vol kontlikkerij. "We hadden dit niet vooraf besproken", terwijl Verstappen roept "ik heb jullie gezegd dit niet aan mij te vragen". Blijkbaar is er dan dus wel iets besproken, waarover Verstappen en Red Bull zeer duidelijk van mening verschillen.ParaDroid2 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:34:
[...]
Is het meesterlijk als het zo overduidelijk is dat het een leugen is? Iedereen die F1TV heeft kan terugkijken en zien dat het simpelweg niet waar is wat RBR hier schrijft.
Uiteindelijk komt het erop neer dat Verstappen Perez niet langs wilde laten en RBR nu aan damage control probeert te doen.
Ja ik begrijp het verdraaien van de feiten ook niet. Geef dan gewoon toe dat je de eerder gemaakte afspraken tussen VER en het team was 'vergeten' of iets dergelijks. Nu kom je imo alleen maar shady over en dat is iets wat ze na de costcap saga en echt niet nodig hebben.ParaDroid2 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:34:
[...]
Is het meesterlijk als het zo overduidelijk is dat het een leugen is? Iedereen die F1TV heeft kan terugkijken en zien dat het simpelweg niet waar is wat RBR hier schrijft.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat had dan wel wat beter gekund lijkt me. Vind het ook een matig bericht en rijmt niet met de race.RobertMe schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:37:
[...]
Het staat sowieso vol kontlikkerij. "We hadden dit niet vooraf besproken", terwijl Verstappen roept "ik heb jullie gezegd dit niet aan mij te vragen". Blijkbaar is er dan dus wel iets besproken, waarover Verstappen en Red Bull zeer duidelijk van mening verschillen.
Mijn boefje is liev!
En misschien is beiden waar? Bijvoorbeeld: het is niet expliciet besproken voor deze race, maar Verstappen heeft wel eerder in het seizoen al aangegeven dat deze vraag niet gesteld hoeft te worden.RobertMe schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:37:
[...]
Het staat sowieso vol kontlikkerij. "We hadden dit niet vooraf besproken", terwijl Verstappen roept "ik heb jullie gezegd dit niet aan mij te vragen". Blijkbaar is er dan dus wel iets besproken, waarover Verstappen en Red Bull zeer duidelijk van mening verschillen.
Ik denk dat het geen toeval is dat Liam Lawson een sessie voor RB mag testen. Van de huidige RB-junioren heeft die volgens mij de beste papieren. Eerlijk gezegd ben ik nog niet overtuigd dat het goed genoeg is voor F1, net als de rest van z'n collega RB-junioren. In dat geval heeft RB wel een probleem want ze hebben er veel geld ingestoken. Daarnaast zal het lastiger worden om nieuwe junioren aan te trekken als duidelijk wordt dat het geen route naar F1 is.RobertMe schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:01:
V.w.b. junioren heeft Red Bull wel een voordeeltje. Maar ook daar zien we niks meer van. Perez hebben ze bij een ander team weggehaald. Tsunoda was meer een Honda verplichting dan eigen keuze. Albon was uit nood want eerder al uit het programma gegooid, Hartley idem dito. De laatste coureur met een beetje normaal programma binnen de Red Bull familie is Gasly. En vervolgens kom je dan alweer bij Sainz uit en zit je alweer in 2015. (Verstappen tel ik niet mee, komt ook van buiten het programma en krabbel gekregen om direct in F1 in te stappen).
Ik heb het gevoel dat het gat tussen F1 en de rest (zoals F2) te groot is. Jonge coureurs hebben bijna geen kans om te laten zien dat ze goed genoeg zijn voor F1. Je kunnen wel laten zien dat ze beter zijn dan alle andere F2 rijders maar niet dat ze beter zijn dan een F1 coureur, of op z'n minst vergelijkbaar. Het verschil tussen F2 en F1 is (opzettelijk) best groot. Succes in F2 is geen garantie dat je ook goed bent in F1.
Ze moeten dus de concurrentie aangaan met oude rotten als Hulkenberg. Iedere race telt en het verschil tussen een goede en een slechte race kan miljoenen euro's groot zijn (podium vs crash). Ik snap heel goed dat de teams geen risico's willen nemen met rookies maar liever een bekende factor in de auto zetten. Zekerheid is vaak aantrekkelijker dan een gok die verkeerd kan uitpakken.
Zelfs de huidige trainingsessies voldoen eigenlijk niet want ze zijn de helft van de tijd kwijt met wennen en de rest van de tijd rijden ze een door het team vastgesteld programma dat vooral gericht is op schade aan de auto voorkomen.
Ergens zou ik dus willen dat er nog een soort tussencategorie is. Tot op zekere hoogte zou je Indycar en FormuleE zo kunnen zien (groter dan F2, kleiner dan F1) maar het zijn wel heel andere disciplines.
Misschien is er een oplossing te bedenken met de auto's van vorig jaar. Dat zijn "echte" F1 auto's zonder de kunstmatige beperkingen van F2. Momenteel mogen die auto's nauwelijks gebruikt worden omdat ze misbruikt zouden kunnen worden om extra te testen, maar dat is volgens mij wel oplosbaar met regels en toezicht. Er zit volgens ook nog wel een stukje geheimhouding van teams zelf bij maar dat is ook oplosbaar. De F1 coureurs moeten ook hun mond houden over de techniek van het team.
Het grote verschil met "echte" F1 is dat er geen ontwikkeling meer is toegestaan zodat de kosten beperkt worden. Het leuke is dat je veel beter kan vergelijken met hoe F1 het vorig (en dit) jaar op die baan heeft gedaan.
Het nadeel is wel dat ze dus met ongelijk materiaal rijden zonder de mogelijkheid hebben om daar wat aan te doen. Je zou een soort Balance-of-Power regel op kunnen nemen (en ze extra gewicht of minder vermogen geven) maar dat verstoort de vergelijking met reguliere F1.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dus in plaats van final corner had er final lap in het bericht moeten staan en dan was het wel correct geweest? Klinkt dus alsof alle reacties het weer groter maken dan het is.Nat-Water schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:48:
[...]
[...]
Edit: ff snel teruggekeken met de driver cam vanaf het moment dat hij Perez gaat inhalen, het werd in de final lap halverwege al gecommuniceerd. Niet eerder, niet later.
Daarnaast, wat hierboven ook aangegeven wordt, al was het 5 rondes van tevoren aangegeven, Verstappen leek uit zijn reactie hoe dan ook niet van plan om Perez langs te laten, dus het hele punt van het statement (te weinig tijd) is gewoon onzin en een slechte manier van damage control.
Ik ben benieuwd, hoeveel en hoe verhoudt dat zich tot Albon?hardware-lover schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:16:
[...]
Heb je ook nog even gekeken hoeveel seizoenen GP2/F2 hij daar voor nodig heeft gehad?
erutangiS
Hoe dan ook, je hoort niet in de laatste ronde te vragen om posities te wisselen of Max er nu mee akkoord was ja of nee. Dit werd destijds met Schumi en Barichello ook niet geaccepteerd. Werd destijds zelfs een regel voor gemaakt dat dit niet meer mocht. (en intussen geschrapt zover ik begrepen heb) En dit zouden we nu ook niet moeten doen. RB had dit van te voren duidelijk moeten communiceren met de coureurs en eerder tijdens de race moeten aanhalen via de radio. De hele ellende begint eigenlijk met het feit dat Perez geen rode band meer over had en hierdoor heel veel langzamer was tijdens de laatste stint. Enige wat je dan kan doen is Max erachter parkeren, zodat Perez niet meer plaatsen verliest. Maar dat zou ook heel veel ellende geven bij fans omdat je dan een rijdende blokkade gaat vormen op het circuit.DataGhost schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:54:
Nee dat klopt inderdaad niet, de eerste keer dat hij dit te horen kreeg was T6/7 van de laatste ronde pas. Misschien omdat velen deze informatie toch niet checken? Er zijn nog steeds hele hordes mensen die geloven dat Verstappen dit al te horen had gekregen bij het inhalen van Perez, dat dit een voorwaarde zou zijn. Mensen die dat niet checken gaan dit statement ook niet checken. Geen idee maar dat is het enige wat ik kan verzinnen om het op deze manier op te schrijven.
En de media hoort ook een hand in eigen boezem te steken. De buitelen over elkaar heen om zoveel mogelijk controverse te veroorzaken en met clickbait titels bezoekers te lokken naar hun sites. En daardoor buitelen de ongeïnformeerde "fans" weer over elkaar heen om de meest misselijkmakende shit te spuwen op het net, inclusief doodsverwensingen....

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Scheelt een seconde of 30. Als het statement het dan vervolgens gooit op een te kleine reactietijd om er op te reageren, klopt het natuurlijk niet.Transportman schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:50:
[...]
Dus in plaats van final corner had er final lap in het bericht moeten staan en dan was het wel correct geweest? Klinkt dus alsof alle reacties het weer groter maken dan het is.
Kijk, begrijpelijk dat RBR een statement brengt maar zeg dan gewoon dat er miscommunicatie was oid. Dit is makkelijk aantoonbaar onjuist en bereikt juist het tegenover gestelde van wat RBR acht te bereiken (dat het vuurtje uitdooft)
[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 17-11-2022 15:06 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dat is jouw aanname. Het zou zomaar kunnen zijn dat het doel is om de aandacht te verleggen, maar wel onder de aandacht te blijven. Dat laatste is in iedergeval gelukt, een aangezien we het nu niet meer hebben over Perez in Monaco of over hoe egoistisch Max (of elke andere willekeurige topsporter) wel niet is, lijkt dat eerste ook gelukt.Nat-Water schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:05:
[...]
Scheelt een seconde of 30. Als het statement het dan vervolgens gooit op een te kleine reactietijd om er op te reageren, klopt het natuurlijk niet.
Kijk, begrijpelijk dat RBR een statement brengt maar zeg dan gewoon dat er miscommunicatie was oid. Dit is makkelijk aantoonbaar onjuist en bereikt juist het tegenover gestelde van wat RBR acht te bereiken (dat het vuurtje uitdooft)
Voor een organisatie dat bestaat om reclame te maken, is aandacht natuurlijk het hoofddoel. Maar dat is dan weer mijn aanname.
"All the things I've read is pretty disgusting, even more than that they started attacking my family"
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) 17 november 2022
"If you have a problem with me, that's fine but don't go after my family because that's unacceptable"
Verstappen discusses the miscommunication at São Paulo 👇 pic.twitter.com/qGZCYmqegn
Mijn boefje is liev!
Sergio Perez is tijdens de kwalificatie voor de GP van Monaco niet opzettelijk gecrasht, zegt hij #F1 #AbuDhabiGP https://t.co/nXajJNAyOz
— Motorsport.com Nederland (@motorsportcomnl) 17 november 2022
Mijn boefje is liev!
Dit. Verstappen, of welke coureur dan ook, is ook maar een mens en die hebben ook gewoon emoties en meningsverschillen. Iedereen doet wel eens iets wat niet perse rationeel is, maar wat emotioneel gezien juist voelt op dat moment. Als dat daarna gewoon besproken wordt door alle betrokken partijen en er worden handen geschud dan is het gewoon prima. Maar hoe de media, maar ook veel mensen hier, er bovenop duiken met het beschuldigende vingertje is echt misselijkmakend. Als Verstappen nou iedere race dit soort shit zou flikken maar ondertussen wel vol zou houden een teamplayer te zijn dán kun je er misschien wat van vinden, maar iemand helemaal afbranden omdat ie een keer wat minder fair is? Kom op zeg"Ik ben klaar met deze onzin. Zodra er iets negatiefs is, moet het uitgelicht worden. Het is ziekelijk om daar deel van uit te maken. Het is teleurstellend om te zien dat er zo veel slechte dingen worden geschreven door mensen die de feiten niet kennen"

Het feit dat het er nu nog steeds over gaat en dat mensen er nog steeds van alles van vinden is echt te sneu voor woorden. In de F1 werken/racen mensen en die maken wel eens (al dan niet bewust) fouten. Shit happens. Uitpraten, handen schudden, er lering uit trekken en door.
[ Voor 4% gewijzigd door SomerenV op 17-11-2022 16:06 ]
Of nou ja, het willen van een straf voor veroorzaken van rood of geel is niet echt een bommetje maar zijn opmerking over dat het vaker met opzet gebeurt dat je denkt is toch interessant.Sainz said: "Without commenting if it was on purpose or not, I think it's for real now that all drivers want some kind of a rule that, if you generate a red flag or a yellow flag, even if it's intentional or not, there should be something done to that driver, because you've compromised the other nine on purpose, or maybe not.
“But you should get a penalty for it. If not, we're all going to start playing with it. And I've seen over the last few years a lot more play around with it than what you might even have picked out in the media."
Tom Coronel was de 1e die dit ter sprake bracht. Vervolgens kwam journalist Erik van Haren met een uitgebreide tweet. En zo is het balletje verder gaan rollen.siggy schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:22:
Ik heb één dingetje gewoon gemist, waar kwam het gerucht vandaan dat het om Monaco & Perez zou gaan? Max heeft toch niks specifieks gezegd in zijn interviews?
Sky heeft het erover gehad. Maar ook Tom Coronel en Erik van Haren. En die laatste wordt nog wel eens beschuldigd om de spreekpop van de Verstappens te zijn. Als in: de Verstappens willen iets niet zeggen maar ineens komt van Haren met een gerucht dat.... Maar v.w.b. Monaco lijkt het dus zo ongeveer publiek geheim te zijn in het paddock? Aangezien Sky ook meteen bij de post race interviews in het vierkantje er over begon, of dit payback voor Monaco was.siggy schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:22:
Ik heb één dingetje gewoon gemist, waar kwam het gerucht vandaan dat het om Monaco & Perez zou gaan? Max heeft toch niks specifieks gezegd in zijn interviews?
We moeten het statement van Red Bull hierover dan maar afwachten…CrazyFool schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:24:
[...]
Tom Coronel was de 1e die dit ter sprake bracht. Vervolgens kwam journalist Erik van Haren met een uitgebreide tweet. En zo is het balletje verder gaan rollen.
Brundle zei het tijdens de race al toen het radiobericht werd uitgezonden. Of, nou ja, niet letterlijk, maar hij zei dat het waarschijnlijk over Monaco ging.RobertMe schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:26:
[...]
Sky heeft het erover gehad. Maar ook Tom Coronel en Erik van Haren. En die laatste wordt nog wel eens beschuldigd om de spreekpop van de Verstappens te zijn. Als in: de Verstappens willen iets niet zeggen maar ineens komt van Haren met een gerucht dat.... Maar v.w.b. Monaco lijkt het dus zo ongeveer publiek geheim te zijn in het paddock? Aangezien Sky ook meteen bij de post race interviews in het vierkantje er over begon, of dit payback voor Monaco was.
En niet specifiek misschien, maar erom gevraagd door Sky zei hij "you decide".siggy schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:22:
Sky meldde het al direct na het incident, dus ruim voor Tom CoronelCrazyFool schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:24:
[...]
Tom Coronel was de 1e die dit ter sprake bracht. Vervolgens kwam journalist Erik van Haren met een uitgebreide tweet. En zo is het balletje verder gaan rollen.
Vaak bu'j te bang!
YouTube: hoc e you might think that i couldnt possibly comment (het Britse origineel, niet de Amerikaanse namaak)DataGhost schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:34:
[...]
En niet specifiek misschien, maar erom gevraagd door Sky zei hij "you decide".
[ Voor 7% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 17-11-2022 16:53 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Die gaat niet verder komen dan;kraanwagen schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:32:
[...]
We moeten het statement van Red Bull hierover dan maar afwachten…
https://www.redbullracing...atement-brazil-grand-prix
icm
JB in "[F1] Seizoen 2022"
[ Voor 10% gewijzigd door JB op 17-11-2022 17:05 ]
Mijn boefje is liev!
En daar lullen ze ook maar wat. Iedereen weet dat Max al veel eerder dat bericht had gekregen..JB schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:05:
[...]
Die gaat niet verder komen dan;
https://www.redbullracing...atement-brazil-grand-prix
icm
JB in "[F1] Seizoen 2022"
Sommige dingen komen we gewoon nooit te weten..
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 17-11-2022 17:18 ]
I served in a company of heroes.
Met ietwat vertraging. Maar je kan het zout wegdoenExtigo schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 07:35:
[...]
Waarom moet ik meteen denken aan het 'suck my balls, mate' incident? Als Hulkenberg inderdaad naast Magnussen gaat rijden, kan dit nog wel eens vuurwerk opleveren.
Maar ik neem de voorspellingen van Jack altijd met een zak zout.
Kun jij mij het telefoonnummer van iedereen geven? Dan bel ik even op om het persoonlijk te vragen...dan weet ik het ook zeker.Vuvuzela schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:17:
[...]
En daar lullen ze ook maar wat. Iedereen weet dat Max al veel eerder dat bericht had gekregen..
Sommige dingen komen we gewoon nooit te weten..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
[ Voor 93% gewijzigd door Ypuh op 17-11-2022 19:21 ]
Als een jankerd over de radio naar de race director schreeuwen/smeken, mailtjes sturen tijdens de race met uitleg, top advocaten mee naar de final race van het seizoen nemen, tegenstander niet feliciteren na WK titel binnengesleept te hebben en niet op komen dagen bij het FIA slot event helpt ook niet bij dat beeld van een top manager....Ypuh schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:43:
Ondanks dat ik me ook kan irriteren aan de toon van bijv. een boordradio (in positieve zin, want het kost me niets en is maar entertainment), kan ik ook wel respect hebben voor hoe topmanagers een organisatie leiden onder zoveel publieke druk. Toto staat wat dat betreft wel bovenaan denk ik, al helpt opzichtig met je microfoon gooien als er een camera op staat niet bij dat beeld.
Hier een interview met een professor van Harvard die een kijkje geeft in zijn visie/denken voor HBR. Is voor iedereen wel leuk denk ik:
[YouTube: F1 Legend Toto Wolff on Winning, Losing, and Leading Through Both]
Ik weet niet of Wolff wel bovenaan staat, het is natuurlijk een stuk makkelijker om rustig te blijven als je in een compleet niemandsland rijdt en een slechte dag voor het eindresultaat toch niets uitmaakt omdat je toch 200+ punten boven de concurrentie staat, ik denk juist dat vorig jaar toen het na al die jaren aan komen waaien opeens niet zo vanzelf ging en de koptelefoons en "F* them all"s kwamen, het wel duidelijk was dat de druk er vol op stond. En de toon die daar vervolgens bij kwam op de radio richting de FIA/Masi, was niet heel respectvol te noemen.Ypuh schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:43:
Ondanks dat ik me ook kan irriteren aan de toon van bijv. een boordradio (in positieve zin, want het kost me niets en is maar entertainment), kan ik ook wel respect hebben voor hoe topmanagers een organisatie leiden onder zoveel publieke druk. Toto staat wat dat betreft wel bovenaan denk ik, al helpt opzichtig met je microfoon gooien als er een camera op staat niet bij dat beeld.
Hier een interview met een professor van Harvard die een kijkje geeft in zijn visie/denken voor HBR. Is voor iedereen wel leuk denk ik:
[YouTube: F1 Legend Toto Wolff on Winning, Losing, and Leading Through Both]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics