Voor de winter hebben 95% van de zonnepaneel mensen maar een paar % opwek. Dus gewoon afname en nihil teruglevering.
Wat de prijzen gaan doen deze winter geen id, maar bij Tibber is t de volgende dag al prijs. Hoe ze dan salderen in voorjaar23 geen id, maar daar komt t voor de meesten dan wel op aan zeg maar.
Ik wilde met mijn thuisaccu ook Tibber gaan pakken in de winter en in de nacht ff opladen in t goedkoopste uur. Echter naar Engie bv in Sept, en dan doorgaan in voorjaar23 tot alles op 0 staat is denk ik nuttiger dan het Tibber verhaal (danwel met of zonder accu).
Innova 1 jaar lijkt me niet nuttig. Risico + in voorjaar23 mogelijk toch weer weg daar. Dan kan ik net zogoed bij een andere toko de kwh tegen kwh gaan wegstrepen van winter + voorjaar23.
Ps: wie overstapt maar geen Innova kiest, heeft een modelcontract te pakken. Dat kan elke maand aangepast worden, maar normaalgesproken 1jan pas weer. Dat is weer n risico, missing the glass ball...
[
Voor 8% gewijzigd door
PCJR op 23-08-2022 11:44
]
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||