Goed, ik heb de offerte voor het tweede allocatiepunt binnen. 650 euro. Stedin.
Hoe nu verder na accepteren?
1. Ik zorg voor een leverancier op het tweede allocatiepunt.
2. Zonnepanelenboer komt over een paar weken al. Groep zonnepanelen wordt vooralsnog geïnstalleerd in de bestaande groepenkast voor zo ver ik weet, dus achter de bestaande hoofdschakelaar. Er is ook over gesproken om een apart kastje te installeren maar dat was waarschijnlijk niet nodig. Meer weet ik niet.
3. Stedin komt tweede allocatiepunt installeren.
4. Ik regel een elektricien die 'iets' komt doen zodat de zonnepanelen op een aparte groep achter een aparte hoofdschakelaar en aardlekschakelaar komen te staan.
Dan ook maar even een foto van (de onderkant van) de groepenkast. Er is volgens mij ruimte voor een hoofdschakelaar extra maar ik weet niet zeker of het de bedoeling is dit allemaal in de bestaande groepenkast te doen? @
reneeke1970 zegt dat dat mag ? Even afwachten wat ik maandag hoor van de zonnepanelenboer, als die al met een apart minigroepenkastje aan komen zetten met hoofdschakelaar en aardlekschakelaar, hoef ik de elektricien al een stuk minder te laten doen.
Zie ik dit zo goed? Wordt nog leuk met omwisselen: ik wil het primaire allocatiepunt al rond de installatiedatum van de panelen op Eneco hebben. En per punt 4 moet Eneco op het tweede allocatiepunt komen en moet ik weer een andere leverancier regelen voor het primaire allocatiepunt. Dat wordt héél secuur EAN-nummers copypasten
[
Voor 29% gewijzigd door
Tiffanylampje op 14-05-2022 15:14
]