ja in principe zou ik zeggen dat je tot 01/07 met je stroom prima naar Eneco kan. Voor gas zou je bijvoorbeeld naar Mega kunnen(die stond even makkelijk op independer om te kijken gas a 1,7708 euro. Dan rond de tijd van de prijsverandering bij Eneco moet je even kijken wat aantrekkelijk is. Als je t.z.t. overstapt dan kan je dan bepalen hoeveel je denkt nodig te hebben voor een jaar en het maandbedrag kan je natuurlijk tussentijds ook nog verhogen als je niet uitkomt. Je kan met een hybride warmtepomp ook zelf een beetje bepalen wat het voordeligst is toch? Of hij meer op de warmtepomp of meer op de CV rekent voor de warmtevraag?
Verder als ik naar mijn eigen jaarverbruik kijk dan is December vergelijkbaar met januari November met februari enzovoorts. Zo kan je natuurlijk ook je jaarverbruik benaderen met de gegevens van een incompleet jaar
Verder als ik naar mijn eigen jaarverbruik kijk dan is December vergelijkbaar met januari November met februari enzovoorts. Zo kan je natuurlijk ook je jaarverbruik benaderen met de gegevens van een incompleet jaar