Truus01 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:54:
[...]
Puur 'zero tolerance' TLV's melden zou toch te weinig informatief zijn. En saai.

En eigenlijk is daar de tabel in de eerste post voor, dan mag er (vind ik) best wat informatieve discussie in het topic zelf zijn.
Maar ja, wie ben ik...

Dat kan wel saai zijn, maar het topic heeft gewoon die insteek....
Diverse andere topics lopen al met informatie die hier nu ook telkens besproken wordt, 2 kroegtopics bijv. ,
hier en
hier en ook is er het
energieleveranciers aanbiedingen topic.
And so on.
Daarbij is het in het topic hier meermaals helemaal uit de hand gelopen door allerhande off-topic info, waarbij het topic genadeloos werd dichtgegooid (zeg maar ZERO-TOLERANCE, dat is niet voor niets toegevoegd).
Was juist in periodes met veel veranderingen inzake TLV tarieven, was super frusterend (als ik voor mezelf mag spreken i.i.g.), had niemand wat aan.
Last but not least, @
cj1 heeft heel veel tijd in bijhouden van de tabel gestoken voorheen, mensen die dit topic structureel volgen weten de huidige stand van zaken qua tarieven.
Zij die zich momenteel niet inlezen, op zijn minst een aantal dagen/pagina's, kunnen niet verwachten dat het allemaal op een presenteerblaadje klaar ligt.
Op het overzicht kun je niet varen.
Daar is tegenwoordig niet zoveel rendement mee te behalen als voorheen.
Zodra dat wel het geval is met een nieuwe TLV, wordt het echt snel gemeld in de reacties en is het zichtbaar voor iedereen die interesse heeft.
Vandaar dat het (in)lezen nodig is i.p.v. commentaar te hebben op de tarieven, òf het zelf op te pakken òf met @cj1 bij te houden.
ZH, 12x AEG 360 Wp (Glas/Glas), 12x Enphase IQ7+, ATAG i36ECZ + One, Remeha Diva multi-split 6 kW (2,5 kW+5 kW) & mono-split 2,5 kW (2,5 kW), 7x T22 + 2x Hndd.rad., Tussenwoning, Bj.1928, Enkelsteens, 76m2/127m², Dubbel glas, Inductie