Hij zit ook in een DRS trein.gambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
Zou BOT schade hebben? Hij komt RIC niet voorbij en is nog steeds laatste.
:strip_exif()/f/image/yHZs0wslYBZ5YV85mDhdBsmV.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij zit ook in een DRS trein.gambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
Hij is banden aan het sparen en de gap aan het managen.gambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
Emotioneel?DarkSide schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:20:
[...]
De auto had geen schade.
Bot denk ik wel.....
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Deuk in z’n ego?DarkSide schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:20:
[...]
De auto had geen schade.
Bot denk ik wel.....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Als ik zo de herhaling kijk deed max weer een wedstrijdje wie durft later te remmenSouthern Sun schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:15:
Zou Bottas nou in bocht 1 eerder hebben geremd om Hamilton langs te laten of remde Max zo laat?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 77% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 20:24 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De start is iets anders dan de racestrategie. Starten doet Verstappen voor zover ik weet gewoon natuurlijk.tweakduke schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:16:
[...]
Ah het is wel fijn om te weten waar je volgens de strategie staat, maar als coureur kun je zelf ook aanvoelen wat je met de banden kan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dank scheelt weer voor mijn gemoedsrustDaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
[...]
Ja en? Het werkte de vorige race niet en die Red Bull is gewoon de snellere auto. Want Max rijdt nu al te makkelijk weg, slijtage is hier niet zo hoog is de verwachting en Perez is er nu ook.
Mijn boefje is liev!
Water is nat.BramViking schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:21:
Perez valt tegen.
Haters everywhere but I don’t really care
Niks nieuws onder de zon toch? Helaas voor Max.BramViking schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:21:
Perez valt tegen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Gewoon al 7 seconden los van VER ...BramViking schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:21:
Perez valt tegen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
3 tegen 1 tochsjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:18:
[...]
Yep. HAM zit nu in het schuitje waar VER jaren in gezeten heeft, 2 tegen 1...
En dat deed hij goedDaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:21:
[...]
De start is iets anders dan de racestrategie. Starten doet Verstappen voor zover ik weet gewoon natuurlijk.
"When you grow up your heart dies"
Nee, is nu rustig op de radio.tweakduke schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:22:
[...]
En dat deed hij goed
Op dit moment is er geen maat op hem, nog wat bijzonders te horen op de boordradio?
Ik heb gehoord dat perez net gevraagd heeft het drinksysteem op afstand te blokkeren, dan heeft hij weer een excuus.siggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:21:
[...]
Niks nieuws onder de zon toch? Helaas voor Max.
Huh? Wat is dit voor logica?StefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:16:
[...]
Hamilton op +2.5 en Perez zit op +1.9 van Hamilton. Perez dus sneller dan Hamilton vooralsnog?
Helemaal niet. Hij doet wat hij moet doen hier. Mercedes kan nu qua strategie gewoon niet zoveel. Auto voor je is sneller en achter je ben je afgedekt.BramViking schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:21:
Perez valt tegen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inmiddels is dit gewoon hoe hij presteert, niet echt een verrassing.BramViking schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:21:
Perez valt tegen.
En elektriciteit, ook hier
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Een Mod gaat dit zodadelijk afkappen.
Alle gaten tot Sainz zijn zo ongeveer 3 sec...BramViking schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:21:
Perez valt tegen.
at your service
Net de vraag of er iets aan de voorvleugel veranderd moet worden. Beetje managen etc.tweakduke schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:22:
[...]
En dat deed hij goed
Op dit moment is er geen maat op hem, nog wat bijzonders te horen op de boordradio?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mijn boefje is liev!
Die accu's branden anders behoorlijk goed én lang.... Maar: Kunnen we het daar elders over gaan hebben?
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
[ Voor 35% gewijzigd door Illegal_Alien op 07-11-2021 20:26 ]
I served in a company of heroes.
Sectortijden van Hamilton zijn echt niet beter aan het worden vooralsnogsjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:24:
HAM begint met hammertime...
Will_M schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:25:
[...]
Die accu's branden anders behoorlijk goed én lang.... Maar: Kunnen we het daar elders over gaan hebben?
Bottas moet toch gewoon VER afdekken? Dan pakt hij T1 ook nog breed en heeft Lewis gewoon ruimte. BOT laat zich verrassen door VER omdat hij te veel met HAM bezig was. Ook een beetje nadeel van de start op dit circuit.Barfman schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:24:
Botas remde gewoon wat eerder om Hamilton er in de binnenbocht voorbij te laten. Dit is denk ik waarom Ricardo hem aan tikte. Dus eigenlijk is het Botas zijn eigen schuld.
Undercut op Ham over paar rondjes?Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:25:
Perez loopt nu naar ham toe
Ja, binnen de undercut window blijven is genoeg. Alhoewel een aanval op P2 ook leuk zou zijn.Vuvuzela schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:25:
Perez doet het prima.. Kort achter Ham. Het heeft weinig zin om nu Ham al te gaan pushen
Net voetbal, daar weten de toeschouwers ook beter hoe het moet.renegrunn schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:26:
Kweenie hoor, al dat gemopper op PER.. Zit al rondes stabiel op 2-3 sec achter HAM.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
PER 0.5 sec sneller laatste ronde ten opzichte van HAM. 1.21.9 vs 1.21.4renegrunn schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:26:
Kweenie hoor, al dat gemopper op PER.. Zit al rondes stabiel op 2-3 sec achter HAM.
PSN: xMaurice93
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Precies, Checo rijdt prima op P3 en houdt het gat met HAM klein. Mercedes kan zich nu echt geen fuckups veroorloven. Max rijdt zn eigen race op dit moment en krijgt rugdekking van zn team maat zoals het hoort.renegrunn schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:26:
Sowieso schrijf je zo!
Boh, het blijft absurd dat ze 5-6 seconden per rondje langzamer zijn dan kwalificatie. Vroegaah....StefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:26:
[...]
PER 0.5 sec sneller laatste ronde ten opzichte van HAM. 1.21.9 vs 1.21.4
Was het niet veel beter, want toen hadden ze een kwali motorsiggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:27:
[...]
Boh, het blijft absurd dat ze 5-6 seconden per rondje langzamer zijn dan kwalificatie. Vroegaah....
iemand zei net track temp 47cDaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:27:
Heeft iemand de temperaturen meegekregen? Het zou namelijk wat warmer zijn vandaag.
Sowieso schrijf je zo!
AIr: 21.4DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:27:
Heeft iemand de temperaturen meegekregen? Het zou namelijk wat warmer zijn vandaag.
I served in a company of heroes.
Volgens de live timing:DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:27:
Weet niet wat het gisteren was, maar nu 21 graden lucht en 48 baan.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:27:
-
Naaaaaah, volgens mij heb ik die periode net gemist. Nee, maar het is zoveel bdandenmanagement ipv zo hard als je kunt. In de zin van, genoeg races dat de snelste ronde sneller was dan de pole tijd.chevsticks schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:28:
[...]
Was het niet veel beter, want toen hadden ze een kwali motor
[ Voor 11% gewijzigd door siggy op 07-11-2021 20:29 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Sowieso schrijf je zo!
Mijn boefje is liev!
Haters everywhere but I don’t really care
Ongelofelijk die azijnzeikers hier inderdaad.. maakt niet uit hoe goed het gaat, altijd wel iets te zeiken...renegrunn schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:26:
haha dat is lang geleden, lachen was dat
Sowieso schrijf je zo!
Plan C was dat toch?
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq