Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Heeft die een pole position, verknalt die het weer.

Idd, maar kon ie ook niet veel aan doenAmphiebietje schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:09:
Ocon schakelt even Tsunoda en Schumacher uit, lekker.
Sowieso schrijf je zo!
Omdat Bottas wel heel snel is maar racecraft mist...Exocet schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:08:
Waarom blokt Bottas Max niet gewoon door naar rechts te gaan?
"When you grow up your heart dies"
Wat mij betreft het beste seizoen van de afgelopen 10 jaar.renegrunn schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:08:
D'r is ook geen race gewoon he (saai), dit seizoen..
BillenknijpenDentist schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:09:
Wordt wel een spannende herstart met dat lange rechte stuk..
Sowieso schrijf je zo!
Zou dat een red flag geweest zijn dan?Will_M schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:09:
BOT had nog geluk dat ALO de MERC niet als springschans gebruikte.
PSN: xMaurice93
Dat bepaald MaxDentist schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:09:
Wordt wel een spannende herstart met dat lange rechte stuk..
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik zag net de replay, dat was echt kantje boord hoor!Will_M schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:09:
BOT had nog geluk dat ALO de MERC niet als springschans gebruikte.
at your service
Als je 20 meter eerder remt is de kans ook veel groter dat iemand m in je komt parkeert...Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:09:
Ben ik de enige die denkt... "Waarom is het altijd Bottas en niet Hamilton die de klos is"?
Je hebt gelijk, maar foei! Daar mag je geen commentaar op hebbenPWM schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:09:
Erg irritant dat ze commentator zich negatief uitlaat over Bottas en Tsunoda, terwijl die er allebei niks aan konden doen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sowieso schrijf je zo!
I served in a company of heroes.
Ik verwacht eigenlijk dat HAM en VER binnen no time 10s vrij zijn van Perez en de rest van het veld.Nyazzin schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:12:
Kom op Perez! Pakken die Hamilton
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Niet verwacht.
Kom op PER de druk op HAM verhogen nu
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sowieso schrijf je zo!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
RIC RIC RICnadroJ schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:14:
Lance Lance Lance....
Gewoon dadelijk in Lap 10 naar binnen komen voor WIT
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit zal niet scenario A zijn geweestsjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:14:
Ik vraag mij af hoeveel scenario's Max doorgesproken heeft voor de start...

- DaniëlWW2
- Niet online
Ik betwijfel of hij dat echt doet.sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:14:
Maar als hij het zou doen, tja dit was scenario A, dag Mercedes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
En dan hetzelfde scenario als in de VS vorige keer? Spannend tot de laatste ronde!Will_M schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:15:
[...]
Gewoon dadelijk in Lap 10 naar binnen komen voor WIT
Zie het al voor mesjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:14:
Max. it is simple.. Just pass the 2 merc before T1
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik hoop dat hij een punt paktsiggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:15:
Mazepin p12. Ole ole.
Beide - leek erop dat BOT HAM voorbij wilde laten aan de binnenkant, maar Max had racing line op de buitenkant.Southern Sun schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:15:
Zou Bottas nou in bocht 1 eerder hebben geremd om Hamilton langs te laten of remde Max zo laat?
Dit dus, daar ben ik ook een beetje bang voor namelijk..Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:15:
Hopelijk is Mercedes daalijk niet weer God op die witte banden.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Denk het laatste.Southern Sun schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:15:
Zou Bottas nou in bocht 1 eerder hebben geremd om Hamilton langs te laten of remde Max zo laat?
Hamilton op +2.5 en Perez zit op +1.9 van Hamilton. Perez dus sneller dan Hamilton vooralsnog?MikeyMan schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:15:
Heerlijke start zo! Maar Perez kan alweer niet volgen
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan noemen we hem MazePoint
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ah het is wel fijn om te weten waar je volgens de strategie staat, maar als coureur kun je zelf ook aanvoelen wat je met de banden kan.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:15:
[...]
Ik betwijfel of hij dat echt doet.
Maar als hij het zou doen, tja dit was scenario A, dag Mercedes.
Iets met last race.. geen idee verderJB schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:16:
Wat riep JP?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het kan ook niet snel goed gaan hesjorremans schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:16:
[...]
Dit dus, daar ben ik ook een beetje bang voor namelijk..
Alleen die witte straksDaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:16:
Max is ondertussen zijn banden nog steeds rustig op temperatuur aan het brengen. Rijdt ondertussen gewoon weg.

Mijn boefje is liev!
bzzzzz*krak*bzzzzzz*krak*krak*bzzzzzzJB schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:16:
Wat riep JP?
Maar ik kan me vergissen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
GP, not jp.JB schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:16:
Wat riep JP?
at your service
Yep. HAM zit nu in het schuitje waar VER jaren in gezeten heeft, 2 tegen 1...De_Bastaard schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:17:
Undercut voor Mercedes is sowieso lastig nu toch vanwege perez ?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dit is sowieso geen undercut baan. Dat doe je op een baan waarbij er veel slijtage is, en je met nieuwe banden meteen snel bent. Hier is er weinig slijtage en je zag dat sommigen 2 ronden opwarmen voor ze snel gaan.De_Bastaard schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:17:
Undercut voor Mercedes is sowieso lastig nu toch vanwege perez ?
I served in a company of heroes.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
RB dus net zo hard aan het sandbaggenazerty schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:17:
[...]
Dat Max zijn banden moet sparen (see stint 2 last race)
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja en? Het werkte de vorige race niet en die Red Bull is gewoon de snellere auto. Want Max rijdt nu al te makkelijk weg, slijtage is hier niet zo hoog is de verwachting en Perez is er nu ook.
Hij durft nietgambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
Zou BOT schade hebben? Hij komt RIC niet voorbij en is nog steeds laatste.
Cloud ☁️
Nee, dat is gewoon Bottasgambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
Hij laat zich terugzakken om zo Max op te vangen…gambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Volgens de verslaggever heeft hij geen schade aan de autogambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Werd net gezegd van nietgambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Heel simpel, RIC is een echte coureur en BOT kan gewoonweg niet inhalen en verdedigen...gambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
DRS treingambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Muah, long runs op medium waren erg sterk in de FPThe_Scarabial schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
[...]
RB dus net zo hard aan het sandbaggen
Sowieso schrijf je zo!
Dat lukt hem normaal ook maar moeizaamgambieter schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:19:
De auto had geen schade.
Bot denk ik wel.....
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |