Nu ze net nieuwe motoren hebben verwacht ik dat dit minder een probleem gaat zijn. Betrouwbaarheid, oververhitting, snelheid en een lange levensduur zijn eigenlijk allemaal kanten van dezelfde medaille.
Wat betreft zwart: Ik hoop dat ze de liveries weer eens wat meer kleur geven. Tijdens een race is het regelmatig goed kijken welke auto je bekijkt.
Ik ben het helemaal met je eens maar zie het niet gebeuren vanwege de sponsoren.
Het zou voor mij voldoende zijn als ze 1 of 2 elementen een opvallende kleur geven.
Zelf denk ik aan de camera. Die maken we nu al geel voor de rijder die je bij sommige teams niet de tweede rijder mag noemen.
In F3 zie ik ze met drie verschillende kleuren camera's rond rijden.
Maak 10 opvallende kleurencombinaties en verdeel die over de teams. En het team mag dan zelf uitzoeken welke auto de kleuren links-rechts gebruikt en welke rechts-links.
Het hoeft natuurlijk niet de camera te zijn maar volgens mij is die vrij ideaal omdat die opvallend geplaatsts is, streng gereguleerd wordt en geen reclame bevat. Een paar felgekleurde stippen of symbolen (voor de kleurenblinden onder ons) op de neus en de achtervleugel zouden ook al veel helpen.
Ik heb ooit het spelletje gedaan waarbij je de auto's in profiel ziet (dus zonder kleuren of reclames) en je moet aangeven welke auto bij welk team hoort. dra-ma
Recent heb ik in de F1 game dus maar eens goed naar de auto's gekeken omdat je ze daar makkelijk kan vergelijken. Zelfs zo zijn de verschillen minimaal en haast niet uit te leggen. "die ene auto heeft een net iets rondere luchtinlaat".
Hoewel ik merk dat ik beter ben geworden in de auto's snel herkennen zonder de kleuren te zien is dat toch nog steeds vooral een kwestie van geluk.
[
Voor 5% gewijzigd door
CAPSLOCK2000 op 21-10-2021 16:08
]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.