[F1 2021] Race 17 GP van de Verenigde Staten Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:
  • 114.337 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Gynnad schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:44:
[...]

Het was best een saaie race gisteren? Het einde werd het even spannend maar nooit echt spannend, aangezien we geen enkele aanval of DRS hebben gezien.
Als je niet verder dan Max en Lewis gekeken hebt dan klopt je verhaal. Ook al was dat ook spannend genoeg naar mijn mening.

In de rest van het veld waren genoeg vermakelijke gevechten te zien. Dus om de hele race dan maar als saai te bestempelen? :?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:41
warp schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:24:
[...]

Dat klopt, maar stallion is dus hengst (een mannelijk paard) dus waarom die rapster zichzelf hengst noemt? :+
Het is 2021. Je weet het dus maar nooit... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:26

Dazzler2120

FP ProMod
ThomasG schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:26:
[...]
Het is 2021. Je weet het dus maar nooit... :+
Haar kleding was weinig verhullend, verwacht niet dat ze iets verstopte tussen de benen maar wie weet :')

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ArcticWolf schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:16:
Ik heb toch maar even gegoogled wie Megan Thee Stallion was... heb nog steeds vraagtekens en waar komt dat mw Stier vandaan?
Ze heet eigenlijk Megan Jovon Ruth Pete en stallion heeft niks met een stier van doen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:27:
[...]

Ze heet eigenlijk Megan Jovon Ruth Pete en stallion heeft niks met een stier van doen. ;)
Nee maar hierboven werd een paar keer mevrouw Stier gezegd... ik heb zelf een paard dus snapte hem al niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:44

Pierre

Van nature lui!

renegrunn schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:09:
Ik denk dat Martin Brundle geen fan meer is van mevrouw Stier.

YouTube: Megan Thee Stallion F1 Interview With Martin Brundle At The #usgp #f1

Hoe komt de organisatie er ook in hemelsnaam er bij om zo'n figuur uit te nodigen?
Ach ze poept nog net niet in de keuken, dus 1 hersencel meer dan een koe O-)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

renegrunn schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:09:
Ik denk dat Martin Brundle geen fan meer is van mevrouw Stier.

YouTube: Megan Thee Stallion F1 Interview With Martin Brundle At The #usgp #f1

Hoe komt de organisatie er ook in hemelsnaam er bij om zo'n figuur uit te nodigen?
Dus iemand komt langs en niemand mag er mee praten en dan staat er naast ook nog een XL Whopper die denkt dat hij ook alles mag maken? Wat een aanfluiting.

Als dit mag, mogen grid girls ook weer terug komen.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vuvuzela schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:43:
[...]

Daar hebben ze toch begeleiding voor. In de aanloop naar een reis beginnen ze zich al thuis aan te passen aan de komende tijdzone, en daar passen ze zich evt. ook maar deels aan. Weet nog dat Lando tijdens een raceweekend om 2 of 3 uur 's nachts nog aan het gamen was. Dat was waarschijnlijk ook een gevalletje in het juiste ritme blijven.
En in een privé jet heb je ook wat meer ruimte dan wij als klootjes volk in een lijnvlucht.
Kan me voorstellen dat ie gewoon helemaal plat gaat liggen en een slaapje pakt.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:20
ArcticWolf schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:28:
[...]

Nee maar hierboven werd een paar keer mevrouw Stier gezegd... ik heb zelf een paard dus snapte hem al niet ;)
Haha, my bad! Was een latertje gisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:31
Ik zou me met zo'n bodyguard niet veiliger voelen. Een aanvaller loopt 2 rondjes om hem heen en hij ligt op de grond te hijgen badend in zijn eigen jus zweet.

Zijn benen stonden er gewoon krom onder. Ik weet dat je mensen niet belachelijk mag maken om hun uiterlijk maar een echte bodyguard zal er echt niet zo bijlopen.

Laat imho ook wel goed zien dat het cultuurs verschil tussen Amerika en Europa alleen maar groter wordt.

Of ik ben een oude zeikerd aan het worden. ;)

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
AtlAntA schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:51:
Ik zou me met zo'n bodyguard niet veiliger voelen. Een aanvaller loopt 2 rondjes om hem heen en hij ligt op de grond te hijgen badend in zijn eigen jus zweet.

Zijn benen stonden er gewoon krom onder. Ik weet dat je mensen niet belachelijk mag maken om hun uiterlijk maar een echte bodyguard zal er echt niet zo bijlopen.

Laat imho ook wel goed zien dat het cultuurs verschil tussen Amerika en Europa alleen maar groter wordt.

Of ik ben een oude zeikerd aan het worden. ;)
Iets zegt me dat deze bodyguard in de gewone buitenwereld ook niet alleen met zijn fysiek indruk wekt, maar waarschijnlijk 'gewoon' bewapend is in de US.
Rap muziek en de 'gangster' culture gaan nog steeds hand in hand samen in de US.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

ArcticWolf schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:16:
heb nog steeds vraagtekens en waar komt dat mw Stier vandaan?
D'r reet

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:55
SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:23:
[...]

Natuurlijk, maar gaat er om wie ze bij de organisatie aanbieden, ik heb niet bepaald het idee dat er ergens in de organisatie iemand een dusdanige brainfart had om vanuit alle celebs beschikbaar, precies haar te halen.
Eens dat het niet een celebrity is die ik als eerste zou uitnodigen maar in de US is het, veel meer dan hier, wel gebruikelijk om influencers/celebrities in het budget op te nemen bij soortgelijke evenementen. Iemand met 26 miljoen volgers bij een brede demografie in het vakje 14-25 associeren met Formule 1 klinkt op papier als een goed plan. Het gaat er vooral om dat het budget beschikbaar is, het target audience bereikt wordt en dan is de vraag "past deze persoon binnen F1" iets dat minder belangrijk is (helaas).

Oftewel, snap de brainfart wel. De organisatie van de race wordt ook niet verzorgd door FOM of FIA oid maar door COTA(of een of andere sub BV maar in ieder geval Amerikaans).

Die gridwalk zal waarschijnlijk niet onder de 100k hebben gekost.

[ Voor 11% gewijzigd door n0pe op 25-10-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:28

DarkSide

theres no place like ::1

Vraag me af wat dan een goede celebrity is?

Tom cruise omdat hij in een race film speelde?
Daniel Bruhl omdat hij in Rush speelde?

Het zijn sterren die populair zijn. En waar er velen nog geen meter F1 gekeken hebben.
Maar dit soort evenementen (130000 bezoeker, miljoenen kijkers) gebruiken voor publiciteit.
Het aanwezig zijn op zo'n evenement is meer dan genoeg.

Mogelijk dat Shaq nog interesse heeft in Ham als "broeder" in de sportwereld. Of dat hij veelvoudig kampioen is.

Ik stoor me er verder er niet aan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:27

Vuvuzela

My spire is forming

De celebs vallen nu veel meer op omdat er veel minder van zijn. Vroeger had je elke race een aantal celebs/artiesten rondlopen (ook bij teams achterin de pitbox). En volgens mij kan je een hele compilatie maken (als die er al niet is) van Brundle die awkward die celebs interviewed.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:02

-tom-562

Oliesjeik

DarkSide schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:45:
Vraag me af wat dan een goede celebrity is?

Tom cruise omdat hij in een race film speelde?
Daniel Bruhl omdat hij in Rush speelde?

Het zijn sterren die populair zijn. En waar er velen nog geen meter F1 gekeken hebben.
Maar dit soort evenementen (130000 bezoeker, miljoenen kijkers) gebruiken voor publiciteit.
Het aanwezig zijn op zo'n evenement is meer dan genoeg.

Mogelijk dat Shaq nog interesse heeft in Ham als "broeder" in de sportwereld. Of dat hij veelvoudig kampioen is.

Ik stoor me er verder er niet aan.
Iemand die oprecht interesse heeft in de sport/techniek/auto's. Een Tom Cruise/Keanu Reeves/Jay Kay/Xzibit (Yo dog I heard you like spoilers so we put a spoiler on your spoiler!), dat soort figuren :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-06 19:58
sjaool schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:25:
[...]

Als je niet verder dan Max en Lewis gekeken hebt dan klopt je verhaal. Ook al was dat ook spannend genoeg naar mijn mening.

In de rest van het veld waren genoeg vermakelijke gevechten te zien. Dus om de hele race dan maar als saai te bestempelen? :?
Zelfs als je alleen naar die 2 keek was het inderdaad spannend genoeg. Spanning komt toch van meer dan alleen inhalen op de baan?
Gaat juist om de taktiek erachter, gaat het werken of niet.
Als je dit niks vind dan had je 20 jaar geleden de F1 helemaal een ramp gevonden. Toen speelde dit nog veel meer met bijtanken en soms wel 4 pit stops.

Zelfde in de indycar (met name de ovals), daar draait de hele spanning om de taktiek en of het goed uit pakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

-tom-562 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:06:
[...]

Iemand die oprecht interesse heeft in de sport/techniek/auto's. Een Tom Cruise/Keanu Reeves/Jay Kay/Xzibit (Yo dog I heard you like spoilers so we put a spoiler on your spoiler!), dat soort figuren :P
Meneer Shaq heeft blijkbaar ook een auto collectie: https://www.hotcars.com/1...quille-oneals-collection/

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:02

-tom-562

Oliesjeik

Ja, ik wist dat hij ook autofreak is, en natuurlijk een sportman. Mr. Shaq lijkt mij dan ook een 'goede' F1 celeb :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
ZeRoC00L schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:37:
[...]

En in een privé jet heb je ook wat meer ruimte dan wij als klootjes volk in een lijnvlucht.
Kan me voorstellen dat ie gewoon helemaal plat gaat liggen en een slaapje pakt.
Volgens mij delen ze die prive jet vaak. Regelmatig filmpjes gezien van meerdere coureurs in één vliegtuig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Haha, gaat hij dan ter plekke de Haas pimpen zodat die ook mee kunnen draaien met het middenveld? :+
Maar voor zo'n celeb moet er naar mijn mening ook echt een genuine interesse zijn in de sport. Zo'n Williams die nog nooit zich ook maar bekommerd of ingelezen heeft in de sport of zoals de dame van gisteren, sja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:44
Hij is ook vaak klant bij Discovery Channel :) , zo zie je Ryan Friedlinghaus van West Coast Customs tussen de foto's en is hij bij American Chopper langs geweest.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:36
RedHat schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:06:
[...]

Dus laatste ronde setje nieuwe banden eronder om snelste ronde te rijden is levensgevaarlijk wat dan staat de auto te laag :+

De werkelijkheid is dat de banden erg warm worden op dit circuit en dan gaan ze er zo uit zien. Heeft weinig met hoogte te maken.
Helaas, het zijn echt opgepakte marbles van de baan. vroeger nodig voor rijhoogte en gewicht maar of dat nog zo gehandhaafd wordt geen idee.

Benno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

siggy schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:23:
[...]
Qatar wordt een makkie voor Mercedes, dat rechte stuk is idioot lang. Abu Dahbi heeft twee lange rechte stukken alleen Jeddah kan nog voor Max worden. Uiteraard kan er nog van alles gebeuren, benieuwd of Bottas nieuwe motoren blijft krijgen. Max heeft 2 DNF's meer dan Lewis, dus dat zegt ook wel genoeg. Vrees alleen dat als Bottas geen nieuwe motoren meer nodig zou hebben, dan heeft Mercedes met gemak de titel bij de constructeurs binnen.
Het rechte stuk van Losail is maar ietsje langer dan de back straight van CotA. Veel belangrijker is wat er aan dat rechte stuk vooraf gaat, of je als coureur daar voldoende winst kunt behalen om, net als gisteren, de aanvaller uit DRS te kunnen houden. Losail is (helaas) echter geen CotA, dus dat gaat daar een stuk lastiger worden (mocht het van toepassing worden).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:47:
[...]

Het rechte stuk van Losail is maar ietsje langer dan de back straight van CotA. Veel belangrijker is wat er aan dat rechte stuk vooraf gaat, of je als coureur daar voldoende winst kunt behalen om, net als gisteren, de aanvaller uit DRS te kunnen houden. Losail is (helaas) echter geen CotA, dus dat gaat daar een stuk lastiger worden (mocht het van toepassing worden).
Verwacht eigenlijk dat Abu Dhabi dit jaar ook een RBR circuit is, maar goed... denk sowieso dat alle aankomende races een beetje zoals gisteren gaan en dat het kop of munt gooien wordt wie er wint. Veel te spannend allemaal :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

ArcticWolf schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Verwacht eigenlijk dat Abu Dhabi dit jaar ook een RBR circuit is, maar goed... denk sowieso dat alle aankomende races een beetje zoals gisteren gaan en dat het kop of munt gooien wordt wie er wint. Veel te spannend allemaal :9
Ik heb juist het vermoeden dat de aanpassingen die ze aan Abu Dhabi doen in het nadeel van RBR werken. Bijvoorbeeld die langzame bochten redelijk aan het begin (bocht 5/6/7, vlak voor de hairpin naar het lange rechte stuk toe) gaan er bijvoorbeeld uit. Maar goed, we zien wel. Hopelijk is de buit tegen die tijd al binnen of is een top-5 oid ook genoeg :P

Edit: Dit plaatje toont de veranderingen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4ozTa0XIAUk3uq?format=jpg&name=small
https://twitter.com/F1/st...i-f1-circuit%2F6602947%2F

[ Voor 21% gewijzigd door naitsoezn op 25-10-2021 15:55 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Rudolf schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:20:
[...]

Volgens mij delen ze die prive jet vaak. Regelmatig filmpjes gezien van meerdere coureurs in één vliegtuig.
Inmiddels is het vliegtuig bijna bij Monaco, goede kans dat er inderdaad meer die kant op gaan en ze meevliegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 17:07

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

dutchgio schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:15:
[...]

Inmiddels is het vliegtuig bijna bij Monaco, goede kans dat er inderdaad meer die kant op gaan en ze meevliegen.
Bijna thuis idd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohXHeaTaZlP67UH2J0g0SNKoUTg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QUI4k5O2l3F6nsbJ9zaxV32K.png?f=fotoalbum_large

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dutchgio schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:15:
[...]

Zou Max Rosberg Airlines hebben overgenomen? :+

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

Deze al langs gekomen? Een beetje veel posts om terug te zoeken.

Afbeeldingslocatie: https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1635140059RJmm0p7Hobd9HUbpSO1moK.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Laatst online: 11:22
The eagle has landed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vreemd genoeg niet in Nice, die luchthaven ligt iets dichterbij Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-06 19:48
PatrickPR schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:57:
[...]

Volgens mij juist het tegenovergestelde, HAM gaf ergens aan dat zijn banden juist nog goed aanvoelde.
Of was dat juist codetaal voor het tegendeel? Wij als kijkers hebben allemaal geen idee, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36
sjaool schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:02:
[...]

Die andere is waarschijnlijk meer ingericht voor private jets. En het maakt niet heel veel uit, hij gaat met een heli door naar monaco, er is een heliport op 200 meter van Max zijn huis

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:02:
[...]

Je denkt dat Verstappen niet gewoon met een helikopter naar Monaco zal vliegen? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als Max nog even wat extra successen boekt en doorspaart kan ie een long haul jet kopen die eigenlijk elke Monaco - GP afstand in 1x kan vliegen. Zo'n tussenstop is ergens toch armoedig :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:08
Tommiiee schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:03:
[...]

Volgens mij was dat een tear-off van Max' helm.
Had gekund maar op de Halo parallel aan beide kanten op dezelfde plek? Lijkt me sterk.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Vind de boordradio's altijd wel erg interessant om te beluisteren. Deze is van VER. Mocht ie al geplaatst zijn, negeer het dan gewoon..

[YouTube: Max Verstappen Uncut Team Radio Winner of the USA F1 Race GP Austin 2021]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:36
Even weer enigszins OT: het blijft zonde dat Verstappen buiten zijn schuld al z.g.a. wereldkampioen had kunnen zijn.

Imola: VER 25 - HAM 19. Hadden niet toevallig de huidige en nieuwe teamgenoot van HAM daar een bizar ongeluk op het voor HAM meest gelukkige moment, dan had HAM daar gewoon 0 punten gepakt.

Verschil dus +19.

Baku: VER 0 - HAM 0. Zonder klapband had VER daar 25 punten gepakt en had HAM vermoedelijk PER niet kunnen pakken, dus 15 punten gepakt.

Verschil dus +10

Silverstone: VER 0 - HAM 25. Beiden hadden ze schuld, maar HAM werd het meest verantwoordelijk gehouden. Die 5s tijdstraf was een lachertje, maar laten we deze gemakshalve tegenover Monza zetten. Beiden ook schuldig, maar VER meer. Hij hield er echter geen 25 punten aan over en werd voor een volgende race ook nog eens gestraft.
Zouden ze beiden evenveel hinder ondervinden van beide crashes, dan had VER 25 punten meer gehad dan nu. Ondanks de gridstraf wist VER in Rusland alsnog 2de te worden. Zonder gridstraf wellicht 1ste? Hoogst onzeker, dus dat nemen we niet mee.

Verschil dus +25

Hungaroring: VER 2 - HAM 18. Zonder crash van BOT was VER daar minstens derde geworden, dus 15 ipv 2 punten.

Verschil dus +13

België: VER 12,5 - HAM 7,5. Moeilijk te zeggen wie hem zou winnen, maar VER zag er snel uit. Had dus ook 25 vs 18 punten kunnen zijn, dus 2 punten extra verschil. Maar laten we die punten niet meetellen.

Verder neem ik nog niet de gridstraf mee als gevolg van een extra motorwissel door de crashes door toedoen van BOT en HAM. Maar ook dan al had VER 67 punten extra moeten hebben zonder een klapband en fuckups van Mercedes.

Met het huidige verschil had Verstappen dus al 79(!) punten voor kunnen en moeten staan, maar staat hij dat niet, grotendeels door toedoen can Mercedes. Voor wat betreft Silverstone en Monza zou je in een fair maar negatief scenario voor Verstappen nog kunnen zeggen dat hij tweede had kunnen worden als hij Hamilton had laten lopen. Dan was het verschil 14 punten kleiner, maar alsnog 65 punten geweest.

Het zou echt doodzonde zijn als hij de laatste races machteloos moet toekijken omdat Mercedes weer pace heeft gevonden en hij alsnog structureel 2de of 3de eindigt om het kampioenschap weg te zien glippen, waar hij het al z.g.a. binnen had kunnen hebben.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 22:11
mark-k schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:30:
Deze al langs gekomen? Een beetje veel posts om terug te zoeken.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/02y84LG6/afbeelding.png

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:43
KlaasjeNL schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:52:
Even weer enigszins OT: het blijft zonde dat Verstappen buiten zijn schuld al z.g.a. wereldkampioen had kunnen zijn.

Imola: VER 25 - HAM 19. Hadden niet toevallig de huidige en nieuwe teamgenoot van HAM daar een bizar ongeluk op het voor HAM meest gelukkige moment, dan had HAM daar gewoon 0 punten gepakt.

Verschil dus +19.

Baku: VER 0 - HAM 0. Zonder klapband had VER daar 25 punten gepakt en had HAM vermoedelijk PER niet kunnen pakken, dus 15 punten gepakt.

Verschil dus +10

Silverstone: VER 0 - HAM 25. Beiden hadden ze schuld, maar HAM werd het meest verantwoordelijk gehouden. Die 5s tijdstraf was een lachertje, maar laten we deze gemakshalve tegenover Monza zetten. Beiden ook schuldig, maar VER meer. Hij hield er echter geen 25 punten aan over en werd voor een volgende race ook nog eens gestraft.
Zouden ze beiden evenveel hinder ondervinden van beide crashes, dan had VER 25 punten meer gehad dan nu. Ondanks de gridstraf wist VER in Rusland alsnog 2de te worden. Zonder gridstraf wellicht 1ste? Hoogst onzeker, dus dat nemen we niet mee.

Verschil dus +25

Hungaroring: VER 2 - HAM 18. Zonder crash van BOT was VER daar minstens derde geworden, dus 15 ipv 2 punten.

Verschil dus +13

België: VER 12,5 - HAM 7,5. Moeilijk te zeggen wie hem zou winnen, maar VER zag er snel uit. Had dus ook 25 vs 18 punten kunnen zijn, dus 2 punten extra verschil. Maar laten we die punten niet meetellen.

Verder neem ik nog niet de gridstraf mee als gevolg van een extra motorwissel door de crashes door toedoen van BOT en HAM. Maar ook dan al had VER 67 punten extra moeten hebben zonder een klapband en fuckups van Mercedes.

Met het huidige verschil had Verstappen dus al 79(!) punten voor kunnen en moeten staan, maar staat hij dat niet, grotendeels door toedoen can Mercedes. Voor wat betreft Silverstone en Monza zou je in een fair maar negatief scenario voor Verstappen nog kunnen zeggen dat hij tweede had kunnen worden als hij Hamilton had laten lopen. Dan was het verschil 14 punten kleiner, maar alsnog 65 punten geweest.

Het zou echt doodzonde zijn als hij de laatste races machteloos moet toekijken omdat Mercedes weer pace heeft gevonden en hij alsnog structureel 2de of 3de eindigt om het kampioenschap weg te zien glippen, waar hij het al z.g.a. binnen had kunnen hebben.
Of zoals Max zou zeggen: daar kan ik niets meer aan veranderen, ik kijk naar de volgende race

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Betreffende Ham zijn radio... hele boel verstappen vanaf bono, weinig vanaf Ham:

[YouTube: Lewis Hamilton Uncut Team Radio P2 in USA F1 Race GP Austin 2021]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Is dat echt untrimmed?!?! zegt hij echt niks? wat ging/gaat er om in dat koppie?

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

The_Butler schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:29:
[...]

Is dat echt untrimmed?!?! zegt hij echt niks? wat ging/gaat er om in dat koppie?
Luister zelf, het is untrimmed, hij zegt wel wat maar is behoorlijk druk :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Humma Kavula schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:30:
[...]

Luister zelf, het is untrimmed, hij zegt wel wat maar is behoorlijk druk :P
Ik ben / was aan het luisteren en sta versteld....

Ik bedoel, vergelijk dit met Verstappen en de positieve / constructieve radio boodschappen

[ Voor 15% gewijzigd door The_Butler op 25-10-2021 21:34 ]

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
The_Butler schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:29:
[...]

Z'n radio was toch na een tijdje kapot? In ieder geval dat zeiden ze op Skysport, hij kon wel horen wat Bono zei maar niet antwoorden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:18
Nee, hij reageerde op toto. Ik heb de hele race zijn onboard aangehad, maar hij zei heel weinig

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:24

DataGhost

iPL dev

ArcticWolf schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:35:
[...]

Z'n radio was toch na een tijdje kapot? In ieder geval dat zeiden ze op Skysport, hij kon wel horen wat Bono zei maar niet antwoorden.
Zijn radio was in Monaco, Baku en Istanbul ook al "kapot" gegaan, er kwam na de finish geen woord meer uit. Overigens moet zijn radio dan gisteren in de laatste ronde kapot zijn gegaan want in ronde 55 (bij 13:17) riep hij nog "leave me to it, man".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17

pro_6or

amateur_60r

CH4OS schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:36:
[...]
Maar laten we wel realistisch blijven. De kans dat dat gebeurd is nihil. Ik zie HAM althans niet uitvallen en VER niet per se twee keer de winst pakken in die races met snelste ronden. Al heeft VER nu natuurlijk 11 punten voorsprong, dus hoeft niet alle 52 punten nog te pakken.

Overigens, goed dat ik dat zeg; afgelopen weekend bij een potje Monopoly zei ik dat ook over 3x dubbele getallen gooien (dat de kans daarop klein is), waarna vervolgens iemand dat tot twee keer toe deed. :+
Ja, kansberekening is leuk, maar dan hielden ze geen rekening met chaos 😜

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Bvanham schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:40:
[...]

Helaas, het zijn echt opgepakte marbles van de baan. vroeger nodig voor rijhoogte en gewicht maar of dat nog zo gehandhaafd wordt geen idee.

Benno
Ja. Heb net de pitradio zitten luisteren, GP zegt nog tegen Max dat hij goed veel marbles moet oppikken. Ze zullen meer peut verstookt hebben dan vantevoren gedacht.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

DaniëlWW2 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:45:
[...]

Je denkt dat Verstappen niet gewoon met een helikopter naar Monaco zal vliegen? :P
Nee. Gewoon in een auto denk ik.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

jan390 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:58:
[...]

Of zoals Max zou zeggen: daar kan ik niets meer aan veranderen, ik kijk naar de volgende race
Blijf maar lekker kijken dan, totdat Merc de titel bij elkaar cheat. Maar Max heeft natuurlijk gelijk. Gewoon vooruit kijken en blijven doen wat je kan. Terwijl je ook nog in de spiegel kan kijken. Met Hammie achter je. 😛

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

pro_6or schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 00:18:
[...]

Blijf maar lekker kijken dan, totdat Merc de titel bij elkaar cheat. Maar Max heeft natuurlijk gelijk. Gewoon vooruit kijken en blijven doen wat je kan. Terwijl je ook nog in de spiegel kan kijken. Met Hammie achter je. 😛
Oranje bril of niet, als hij hem pakt, is het in veel jaren eindelijk echt een gevecht geweest om de titel en heeft hij hem gewoon eerlijk binnengehaald, niet een begin-van-het-jaar-was-het-al-vrij-duidelijk principe :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-03 17:18
DataGhost schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:55:
[...]

Zijn radio was in Monaco, Baku en Istanbul ook al "kapot" gegaan, er kwam na de finish geen woord meer uit. Overigens moet zijn radio dan gisteren in de laatste ronde kapot zijn gegaan want in ronde 55 (bij 13:17) riep hij nog "leave me to it, man".
In de gevallen dat hij niet op het podium eindigde was er vast ook wat mis met zijn harnas, want hij bleef dan meestal zitten tot ze dat ding praktisch naar het vliegtuig rollen :P

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
tripel7 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 06:29:
[...]

In de gevallen dat hij niet op het podium eindigde was er vast ook wat mis met zijn harnas, want hij bleef dan meestal zitten tot ze dat ding praktisch naar het vliegtuig rollen :P
:P

Hij is vast in denial dat hij en z'n team niet meer dominant zijn. Als je dat jaren lang wel was, kan dat best een dingetje zijn mentaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
SinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 00:40:
[...]

Oranje bril of niet, als hij hem pakt, is het in veel jaren eindelijk echt een gevecht geweest om de titel en heeft hij hem gewoon eerlijk binnengehaald, niet een begin-van-het-jaar-was-het-al-vrij-duidelijk principe :P
Dat laatste is wel een beetje een gevaar met de veranderingen van volgend jaar denk ik. De teams hebben veel minder ruimte om te ontwikkelen dus diegene die er volgend jaar de eerste paar races met kop en schouders boven uit steken zijn meteen de grootste kanshebbers voor het kampioenschap. Dit was in voorgaande jaren ook al zo natuurlijk maar ik denk dat dit met de nieuwe regelgeving alleen maar 'erger' gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:04
DataGhost schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:55:
[...]

Heb gisteren ook de hele race nog eens vanaf zijn onboard bekeken. Heb nog niet vaak meegemaakt dat hij zo gespannen was.

Is ook niet onlogisch, voor het eerst sinds 2016 moet hij weer echt aan de bak.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:38

JB

Cédric roelt!

alexbl69 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:32:
[...]

Heb gisteren ook de hele race nog eens vanaf zijn onboard bekeken. Heb nog niet vaak meegemaakt dat hij zo gespannen was.

Is ook niet onlogisch, voor het eerst sinds 2016 moet hij weer echt aan de bak.
Maar hij snapt wel waar Max doorheen gaat :z Ik vind het zo prachtig dat die mindgames van hem geen vat lijken te hebben/krijgen op Max :D Hopelijk blijft dat zo :)

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 26-10-2021 08:34 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Achteraf bekeken vind Shovlin dat Mercedes bij Lewis misschien al in rondje 8 had moeten wisselen van de medium naar harde band maar niet moedig genoeg waren om dat ook te doen.
“Realistically the options to win the race probably boil down to retaining the lead after the very good start that Lewis made by stopping early – and maybe pitting as early as lap eight.

“But given we were struggling on the mediums on such a short stint, we would have never been brave enough just to hold the lead. It would have felt like we would compromise the whole race.

“But, as it happens, I think we could have gone for an early stop and could have made the finish. But it would have been a case of pulling the trigger earlier and then hoping for the best, seeing if Lewis can keep Max at bay. But really that was the main opportunity.”
https://www.motorsport.co...ton-win-f1-us-gp/6711695/

De strijd achter de schermen gaat ook weer verder met Marko die stelt dat Mercedes al een aantal keren niet competitief is op een volle brandstoftank en dat er mogelijk een samenhang is met de motorprestaties, iets wat Mercedes weer ontkent.
"Es ist uns jetzt schon ein paar Mal aufgefallen, dass Mercedes mit vollen Tanks nicht so wettbewerbsfähig ist", sagt Marko. Red Bull vermutet, dass da irgendein Zusammenhang mit der Motorleistung besteht, was Mercedes verneint.
https://www.auto-motor-un...-usa-2021-analyse-rennen/

Acties:
  • +54 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-06 00:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSXsECRRq08bD06T7otr5WLeJPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PyXkhaDcHQUcW2DxbgSiDQKo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Voor de zoveelste keer terugkomend op de paniek bij sommigen na FP1: https://racingnews365.com...-up-during-first-practice
Mercedes had de motor flink opgeschroefd die sessie dus heel gek was het gat tot de andere teams niet. Alleen was dat een motorstand die totaal niet representatief was voor Q en racepace, of ja, het had gekund maar dan was het een dubbele DNF geweest met SC/rood om twee zwartgeblakerde Mercedessen weg te takelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:38

JB

Cédric roelt!

DataGhost schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:09:
Voor de zoveelste keer terugkomend op de paniek bij sommigen na FP1: https://racingnews365.com...-up-during-first-practice
Mercedes had de motor flink opgeschroefd die sessie dus heel gek was het gat tot de andere teams niet. Alleen was dat een motorstand die totaal niet representatief was voor Q en racepace, of ja, het had gekund maar dan was het een dubbele DNF geweest met SC/rood om twee zwartgeblakerde Mercedessen weg te takelen.
Is die site een betrouwbare? Of ook weer paniek om paniek?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

was dat psychologische oorlogsvoering? 3 races zonder Win van Max, Mercedes dat er weer goed uit ziet, FP1 ongenaakbaar? Hopen op paniek bij de fans en redbull om zo de druk te verhogen?

Want het is zeer ongebruikelijk om in een FP1 al met meer vrmogen te rijden.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat is het nut als je die config in de race niet kunt runnen :? Zo heb je alleen maar meer slijtage op je motor...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 18:14
pro_6or schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:23:
was dat psychologische oorlogsvoering? 3 races zonder Win van Max, Mercedes dat er weer goed uit ziet, FP1 ongenaakbaar? Hopen op paniek bij de fans en redbull om zo de druk te verhogen?

Lijkt mij ook een potje bluf poker. Snel zijn in fp1, en zo een beetje redbull en de rest opnaaien en hopen dat ze bij rb een foutje maken..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 10:39

Het zou ook kunnen om te kijken hoe de ICE & componenten reageren op dit hogere vermogen, mogelijk om in Mexico en Brazilië "beter" bij RB te kunnen blijven? RB verwacht/weet natuurlijk dat ze hier sterk zijn.

Als Merc voor RB weet te eindigen deze 2 circuits zijn dat redelijke klappen.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:56

Ze zijn de limieten aan het opzoeken van de motoren zodat ze eventueel de motor kunnen opschroeven. Ik vermoed voor een soort do or die poging voor het championschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik las ergens dat de meeste teams juist in FP1 hoog vermogen draaien ivm quali setup en later terug gaan. Weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 677216

De motor liep echt niet harder dan in de Q en de race. Normaal staat de motor in de FP's veel lager afgesteld dan in de Q en de race - nu misschien ietsje lager ipv veel lager.
Dat zie je ook aan de tijden: de Q3-tijden waren zo'n 1,5 - 2 seconden sneller dan de FP1-tijden. Dat doe je niet met een motor die op een tragere setting draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Sowieso RB bleef tijdens de VT gewoon z’n vooraf geplande programma afwerken.

Veel meer dan dat kun je ook niet doen lijkt me.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-06 16:10

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Gelijk iedereen nerveus maken:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Illegal_Alien schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:16:
[...]

[Twitter]

OH NEE! Het seizoen is voorbij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-06 13:54
Max schijnt last te hebben gehad van buikgriep. In de link staat buikvliesontsteking, maar is waarschijnlijk slecht vertaald vanuit Portugees.

Had Toto stiekem de catering van Red Bull Racing gesaboteerd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
NeverSettle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:44:
Max schijnt last te hebben gehad van buikgriep. In de link staat buikvliesontsteking, maar is waarschijnlijk slecht vertaald vanuit Portugees.

Perez had dan weer maagklachten afgelopen weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:13
Illegal_Alien schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:16:
[...]

[Twitter]

Met sprintrace erbij heeft VER er al 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-06 19:58
NeverSettle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:44:

Met een buikvliesontsteking had hij niet gereden :D Holy shit dat is pijnlijk.

Maar begreep dat Perez ook al last had van z'n buik. Toch maar een andere cateraar zoeken in Mexico en Brazilië

Acties:
  • +100 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:17
chevsticks schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:03:
[...]

Maar begreep dat Perez ook al last had van z'n buik. Toch maar een andere cateraar zoeken in Mexico en Brazilië
Vandaar had Hamilton last had van de dirty air van Verstappen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zegt die +25 van @T7D_Sneezy iets over over ons niveau? :+

edit:
het aantal plusjes stijgt omgekeerd evenredig met het niveau

[ Voor 39% gewijzigd door DeKaerften op 26-10-2021 16:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Voor de liefhebbertststtsts:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 17:38
chevsticks schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:03:
[...]

Zo konden de RB's dus extra... gas.... geven :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:19:
[...]
Vandaar had Hamilton last had van de dirty air van Verstappen.
Nou, ze hadden bij Mercedes ook al in de gaten dat het zaakje stonk, want...

Die Mercedes-Strategen konnten Verstappens Reifenmanagement an den GPS-Daten genau mitverfolgen. "Max hat plötzlich wieder in der schnellen Passage von Kurve 4 bis 9 das Tempo angezogen. Da wussten wir, dass er vorher nur mit uns gespielt hatte." Genau das war der Schlüssel zum Sieg und die dritte richtige Entscheidung aus Sicht von Red Bull.

De Mercedes strategen konden Verstappen's banden-management a.h.v. GPS data nauwkeurig volgen. "Max had plotseling weer het tempo verhoogt van bocht 4 tot 9, toen wisten we dat hij daarvoor alleen maar met ons had gespeeld". Precies dat was de sleutel voor de overwinning en de 3e juiste beslissing vanuit Red Bull.

Drei Schlüssel zum Red-Bull-Sieg [AMuS]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Verstappen And Hamilton's Tense Final Lap | 2021 United States Grand Prix

FOM dussuh...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:06
DeKaerften schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:16:
Wat wil je nu insemineren?
spoiler:
jaja, daar moet natuurlijk insinueren staan ;)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

DeKaerften schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:16:

edit:
het aantal plusjes stijgt omgekeerd evenredig met het niveau
+25? That escalated quickly :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 09:44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Alsof al die meme`s e.d. iets bijdragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:28

AvK

Ready Set Go

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Max's tyres may be 10 laps older, but the driver is 10 years younger.

Lewis klonk en zat erbij alsof hij tegen Rico's vuist was opgelopen, wellicht over een aantal jaren dat Lewis aangeeft dat dit het breekpunt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
simons schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:47:

Lewis klonk en zat erbij alsof hij tegen Rico's vuist was opgelopen, wellicht over een aantal jaren dat Lewis aangeeft dat dit het breekpunt was.
Waar komt dat precies vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Sir_Lion schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:01:
[...]

Waar komt dat precies vandaan?
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Dit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Wat is de bron?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Je hoeft het niet te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
simons schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:47:

Rico?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-06 19:48
Aardig feitje:
Sergio Perez mocht in Amerika voor de 14de keer een Formule 1-trofee in ontvangst nemen, waarmee hij het aantal van Richie Ginther evenaart. Extra opvallend: beide coureurs scoorden hun 14de podiumfinish in een Honda-aangedreven auto met startnummer 11. De Amerikaan scoorde zijn 14de F1-podium in Mexico, de Mexicaan deed dit in Amerika.
https://nl.motorsport.com...en-club-van-acht/6714175/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Uitleg van Palmer over de titanenstrijd tussen Alonso en Kimi:

FOM dussuh..

[ Voor 30% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-10-2021 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 18:16

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Deze gaat dicht, volgende week naar Mexico :)

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord