[F1 2021] Race 17 GP van de Verenigde Staten Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:
  • 114.601 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:31
Het was een spannende race... Als je er helemaal in zit zoals wij.

Maar voor de neutrale kijker was er gewoon niet zoveel te zien in bijna 2 uur. een max die geen poging heeft gedaan en via undercut voorop kwam. Vervolgens een gat tussen beide welke niet klein genoeg werd om echt spannend te worden.. Enkel de laatste paar rondes spannend, maar ook niet echt want er kon geen eens DRS gepakt worden. laat staan dichtbij genoeg om ook écht een poging te kunnen doen.

De start was even leuk tussen de Mclarens en de Ferrari's. Maar ook dat was relatief korte duur. Niet anders dan de meeste starts.

Gevechten van Alonso waren grappig. Maar ook niet meer dan dat. Ging natuurlijk nergens over eigenlijk.

Voor de neutrale (amerikaanse) f1 kijker was het IMHO niet zo héél geweldig.

Als Max of Ham gewoon 75 punten voorsprong had op de ander, hadden we dit écht niet zo'n toprace gevonden O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 25-10-2021 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
YakuzA schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:09:
[...]

BRA heeft ook nog een sprint race :)
Klopt, maar zelfs als HAM daar 1e wordt en max buiten de punten valt heeft dat geen invloed in mijn scenario.

De Sprint Race is nog wel het grootste risico voor beide coureurs IMHO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Auwey
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06 11:38
Waah schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:12:

Had je het geluid uitstaan?

"Life is a game. The only thing that matters is whether you're a pawn or a player."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Auwey schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:15:
[...]

Had je het geluid uitstaan?
Televisie-kijker :+ excuus ik zal duidelijker zijn :+

En het is de USA, daar is het nooit stil. Zelfs als het de saaiste wedstrijd aller tijden is :D

[ Voor 19% gewijzigd door Waah op 25-10-2021 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21:27

Maar voor de neutrale kijker was er gewoon niet zoveel te zien in bijna 2 uur. een max die geen poging heeft gedaan en via undercut voorop kwam. Vervolgens een gat tussen beide welke niet klein genoeg werd om echt spannend te worden.. Enkel de laatste paar rondes spannend, maar ook niet echt want er kon geen eens DRS gepakt worden. laat staan dichtbij genoeg om ook écht een poging te kunnen doen.

De start was even leuk tussen de Mclarens en de Ferrari's. Maar ook dat was relatief korte duur. Niet anders dan de meeste starts.

Gevechten van Alonso waren grappig. Maar ook niet meer dan dat. Ging natuurlijk nergens over eigenlijk.

Ik ben een relatief neutrale kijker, maar vind het leuk als verstappen wint omdat we wel toe zijn aan een nieuwe kampioen.
Vond de race juist vrijwel over de hele lengte top om te zien. Mclaren en Ferrari, Renault en de alfa's
Mercedes en red bull. Er was zoveel gaande de hele race.

Toegegeven bij nascar en indycar is er nog veel meer gaande de hele race, maar wat mij betreft was deze race alles behalve saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 22:59

mark-k

AKA markkNL

Als Max of Ham gewoon 75 punten voorsprong had op de ander, hadden we dit écht niet zo'n toprace gevonden O-)
Ik vond het juist een van de betere dit seizoen, mede door de 2stops (denk ik) had je echt veel battles in het middenveld, de Alonso-soap nog niet eens meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023

Dat bedoel ik dus ook. Het enige wat er gebeurde was een beetje wanhopig geknok van Alonso in de achterhoede.

Max verklote zijn start, was sneller maar kon niet aanvallen. Door een undercut komt hij ervoor en slaat een gat. Vervolgens managet hij zijn banden dusdanig dat Hamilton niet aan kan vallen. Perez kan het tempo niet volgen en de rest zit daar weer een straatlengte achter.

alles kan off-topic

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 15:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8vqn9FpQg6L8foIyEtakHJRYbIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bqis3aXN9U9oKqyeaWlGpgsK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ankona schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:23:
[...]

Dat bedoel ik dus ook. Het enige wat er gebeurde was een beetje wanhopig geknok van Alonso in de achterhoede.

Max verklote zijn start, was sneller maar kon niet aanvallen. Door een undercut komt hij ervoor en slaat een gat. Vervolgens managet hij zijn banden dusdanig dat Hamilton niet aan kan vallen. Perez kan het tempo niet volgen en de rest zit daar weer een straatlengte achter.
Op deze manier kun je de spanning inderdaad uit (iedere) tv uitzending/sport halen... -O- Die undercut was super agressief en was de sleutel in de wedstrijd. Super spannend IMHO _/-\o_

Als ik een samenvatting kijk van één of andere voetbal 'klassieker' moet ik altijd een beetje grinniken van die rare stoere kerels die op het veld liggen te rollen met van die schreeuwende gezichten :+

Hele volksstammen vinden die sport en alles wat er bij hoort fantastisch om te zien en zitten heel de week vol spanning te wachten op de volgende wedstrijd.. Mij boeit het niet zoveel maar kon gisteren van iedere minuut en strategische beslissing/actie genieten.. Mijn moeder die helemaal niets met F1 heeft kijkt af en toe en van haar kreeg ik ieder kwartier een update binnen omdat ze het zo spannend vond..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:47

JB

Cédric roelt!

Waarom ging PER niet meer voor de snelste ronde? Was dat ivm geen drinken of had hij geen window tov nr4?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

JB schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:34:
Waarom ging PER niet meer voor de snelste ronde? Was dat ivm geen drinken of had hij geen window tov nr4?
8 of 10 sec naar LEC

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sir_Lion schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:51:
[...]

Er is nog altijd kans op uitval van HAM met z'n motor.

Ik denk dat die in Mexico de motor wissel doet, met het super lange rechte stuk.
RBR heeft normaal gesproken wel echt een goede straight line speed in Mexico (idem in Abu Dhabi).

Mijn samenvatting van de race: was veel te spannend net voor bedtijd.
chevsticks schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:17:
[...]

Ik ben een relatief neutrale kijker, maar vind het leuk als verstappen wint omdat we wel toe zijn aan een nieuwe kampioen.
Vond de race juist vrijwel over de hele lengte top om te zien. Mclaren en Ferrari, Renault en de alfa's
Mercedes en red bull. Er was zoveel gaande de hele race.

Toegegeven bij nascar en indycar is er nog veel meer gaande de hele race, maar wat mij betreft was deze race alles behalve saai.
Ik vind het Amerikaanse publiek wel echt geweldig om te zien, geen idee of ze echt een voorkeur voor coureur hebben maar je hoort ze echt hard juichen bij acties. Gisteren ook door de microfoon van Horner toen Crofty met Horner aan het praten was tijdens de race 8)

[ Voor 57% gewijzigd door ArcticWolf op 25-10-2021 10:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:10

Ovalracing is voor de leek ook super saai, pas als je je een beetje gaat verdiepen in stategieën wordt het leuk en spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Rudolf schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

Ovalracing is voor de leek ook super saai, pas als je je een beetje gaat verdiepen in stategieën wordt het leuk en spannend.
Herkenbaar. Paar keer geprobeerd maar kan ik niet naar kijken. Er gebeurd wellicht iets meer qua crashes maar dat is ook alleen maar _botsautootje spelen_

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

pilskes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:58:
De 1ste stint zag het er zeer goed uit, Max was gewoon sneller dan HAM.
Bij de pitstop naar de 2de set harde banden begon ik te twijfelen of het wel goed zou komen, HAM was gewoon beter met de banden, zoals altijd eigenlijk...

Zeer blij dat Max dit af wist te maken, totaal niet verwacht met de snelheid van Lewis.

Ik denk niet dat RBR Max nog ooit laat gaan, zonder hem zouden ze de afgelopen 4 seizoenen een team zijn geweest dat voor plek 4/5 vocht.

Ondanks dat het soms niet helemaal top gaat, mogen we blij zijn met een jongen als Max. Zonder hem zou F1 een stuks saaier zijn, er veel minder kijkers zijn en Mercedes met 2 vingers in de neus wereldkampioen zijn geworden.
De Mercedes was beter met hardere banden. Dat is de tendens die je over het hele seizoen zo ongeveer ziet. Ik denk dat Verstappen en Hamilton qua banden management skills behoorlijk gelijkwaardig zijn.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43
Rudolf schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

Donut Media is een beetje ADHD maar het wordt wel heel goed uitgelegd.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bansheeben schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:45:
[...]

De Mercedes was beter met hardere banden. Dat is de tendens die je over het hele seizoen zo ongeveer ziet. Ik denk dat Verstappen en Hamilton qua banden management skills behoorlijk gelijkwaardig zijn.
Waar zit dat in? De Mercedes is op de harde band (die vaak onderdeel is van de strategie) echt zoveel beter qua pace.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nachtnet schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:26:

beschikbare WDC punten

Beschikbare punten
R181335x race win = 125, 5x FL = 5, 1x sprintkwalificatie race = 3Mexico
R191074x race win = 100, 4x FL = 4, 1x sprintkwalificatie race = 3Brazil
R20783x race win = 75, 3x FL = 3Qatar
R21522x race win = 50, 2x FL = 2Saudi Arabia
R22261x race win = 25, 1x FL = 1Abu Dhabi
Volgens deze reactie hebben zowel Mexico als Brazilië een sprintkwalificatie. Maar ik dacht dat er 3 races met deze opzet zouden zijn? Het zou tijdens 2 Europese en 1 niet-Europese race zijn, aldus het persbericht. Ik zou dus zeggen dat er ergens iets niet klopt. In Augustus is aangekondigd dat de derde sprint kwalifactie zou zijn tijdens Brazilië.

EDIT: Ik moet toegeven dat het een vreemd overzicht is, het gaat om een totaal nog te verdelen punten aan overwinningen en fastest laps, maar de posities 2 t/m 10 worden voor het gemak vergeten, ook de 2 en 1 punt(en) voor de sprintkwalificatie... Dus ik begrijp even niet zo goed wat @nachtnet met deze tabel zeggen wilt.

[ Voor 84% gewijzigd door CH4OS op 25-10-2021 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:16
Mij vielen op t laatst nog de wapperende transfers op de wagen van Max op. Zouden die stickers op de Halo en sidepod vanwege de hitte los zijn gekomen? Lijkt mij sterk... Lijkt me aerodynamisch wel nadelig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

JB schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Waar zit dat in? De Mercedes is op de harde band (die vaak onderdeel is van de strategie) echt zoveel beter qua pace.
Ja, goede vraag. Misschien dat de Mercedes motor toch nog net dat extra beetje power eruit perst wat de harde band dan beter trekt. Het lijkt er iig op dat bij Mercedes de temperatuur op het loopvlak van de band sneller op loopt dan bij RBR. Vandaar ook, denk ik, dat Hamilton elke keer de eerste paar rondjes na z'n bandenwissels toch nog even rustig aan deed om echte blistering te voorkomen, om vervolgens het gas erop te zetten wanneer alles egaal is opgewarmd. RBR lijkt hier minder problemen mee te hebben, want Max was elke keer meteen in zijn outlap al op snelheid. Maar wellicht dat ze dan de temperatuur minder goed kunnen waarborgen dan Mercedes?

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 20:09

Damian

Insane Obtrusion

dnhelle schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:02:
Mij vielen op t laatst nog de wapperende transfers op de wagen van Max op. Zouden die stickers op de Halo en sidepod vanwege de hitte los zijn gekomen? Lijkt mij sterk... Lijkt me aerodynamisch wel nadelig.
er zat wat helikopter tape los, daar zal ie weinig van gemerkt hebben neem ik aan.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:44
dnhelle schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:02:
Volgens mij was dat een tear-off van Max' helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:47
CH4OS schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:56:
[...]
Volgens deze reactie hebben zowel Mexico als Brazilië een sprintkwalificatie. Maar ik dacht dat er 3 races met deze opzet zouden zijn? Het zou tijdens 2 Europese en 1 niet-Europese race zijn, aldus het persbericht. Ik zou dus zeggen dat er ergens iets niet klopt. In Augustus is aangekondigd dat de derde sprint kwalifactie zou zijn tijdens Brazilië.
Volgende sprintrace is in Brazilië. Mexico klopt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

KlaasjeNL schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:04:
Volgende sprintrace is in Brazilië. Mexico klopt niet.
Zie ook de laatste zin uit mijn reactie. ;) Betekend dus wel dat er 6 punten (in totaal) minder verdeeld zullen worden. Al is het sowieso een vreemd overzicht, als je het mij vraagt. Kijkt alleen naar overwinningen en fastest laps, terwijl er veel meer plekken met punten zijn en alles kan gebeuren.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 25-10-2021 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:10:
[...]

Verklaar je nader? Wat geeft je dat gevoel?
Gevoel/gevoelens zijn niet te verklaren. Daarom is/zijn het gevoel/gevoelens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Damian schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:03:
[...]

er zat wat helikopter tape los, daar zal ie weinig van gemerkt hebben neem ik aan.
was idd tape waarmee ze de naden in het bodywork afplakken.

Zal aerodynamisch zeker niet optimaal zijn als ze flapperen als een cape, maar heel veel drag zal het niet opleveren idd.

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:21

DataGhost

iPL dev

CH4OS schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
Zie ook de laatste zin uit mijn reactie. ;) Betekend dus wel dat er 6 punten (in totaal) minder verdeeld zullen worden. Al is het sowieso een vreemd overzicht, als je het mij vraagt. Kijkt alleen naar overwinningen en fastest laps, terwijl er veel meer plekken met punten zijn en alles kan gebeuren.
Het is gewoon het maximale aantal nog te behalen punten door één coureur. Daarmee kan je dus in een oogopslag zien dat Perez nog maar 283 punten kan halen als hij alles wint + FL en dus geen WDC meer kan worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jochie911
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:46
[...]

EDIT: Ik moet toegeven dat het een vreemd overzicht is, het gaat om een totaal nog te verdelen punten aan overwinningen en fastest laps, maar de posities 2 t/m 10 worden voor het gemak vergeten, ook de 2 en 1 punt(en) voor de sprintkwalificatie... Dus ik begrijp even niet zo goed wat @nachtnet met deze tabel zeggen wilt.
Zoals ik het lees klopt het wel, vanaf R18 zijn er nog 5x een race te winnen, + 5x een fast lap en 1x de sprintkwalificatie.

Vanaf R19 zijn het alleen de races en fast laps die van 5 naar 4 gezet worden. en is het dus nog 1x de sprintkwalificatie.

Dus voor nu zijn er nog 133 punten te verdelen.
Na de race in Mexico zijn er nog 107 punten te verdelen, en zo verder.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De eigenlijke dominantie van RB dit seizoen sneeuwt een beetje onder door Silverstone en Hongarije. Als VER die gewoon gefinisht had, al was het P2/P3, was hij nu fluitend kampioen geworden. Ze zijn echt ijzersterk.

Hopelijk de komende races ongeschonden doorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

YakuzA schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:13:
[...]

was idd tape waarmee ze de naden in het bodywork afplakken.

Zal aerodynamisch zeker niet optimaal zijn als ze flapperen als een cape, maar heel veel drag zal het niet opleveren idd.
Zag er wel prutserig uit zeg. Aan beiden kanten hing het los :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

PWM schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:14:
De eigenlijke dominantie van RB dit seizoen sneeuwt een beetje onder door Silverstone en Hongarije. Als VER die gewoon gefinisht had, al was het P2/P3, was hij nu fluitend kampioen geworden. Ze zijn echt ijzersterk.

Hopelijk de komende races ongeschonden doorkomen.
Sprintraces, dus inderdaad hopelijk zonder gekke dingen... Met beetje geluk HAM in verkeer, BOT nog verder naar achter zodat PER weer mee kan doen. WCC ook binnen trekken zou tof zijn.

Het rammelt bij MER. HAM was gisteren ook weer enorm zuur;

- niet willen verliezen
vs
- willen winnen

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Had juist verwacht dat hij een beetje in de tijdzone wilde blijven. Verschrikkelijk dat heen en weer vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
JB schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:34:
Viel mij op dat Perez zoveel moeite had met het tempo volgen. Op medium kon het Verstappen en Hamilton op hard niet eens bijhouden. Uiteindelijk zat hij er 40 s achter.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:11:
Toch even vragen. Ik meen mij te herinneren dat Mexico RB zo goed lag doordat Renault destijds een relatief grotere turbo had (dacht ik), aangezien Mexico relatief hoog ligt zou die motor beter werken. Dat voordeel heeft RB nu toch niet meer?
Max heeft in 2019 toch pole gepakt met RBR Honda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

PWM schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:16:
[...]

Had juist verwacht dat hij een beetje in de tijdzone wilde blijven. Verschrikkelijk dat heen en weer vliegen.
Het lijkt me verschrikkelijker voor hem als hij daar ergens in BRA/MEX blijft hangen en ergens wat covid19 oploopt ;)
(a la Perez)

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Ankona schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:16:
[...]

Viel mij op dat Perez zoveel moeite had met het tempo volgen. Op medium kon het Verstappen en Hamilton op hard niet eens bijhouden. Uiteindelijk zat hij er 40 s achter.
Ja, omdat hij uitgedroogd was en bijna niet meer genoeg kracht kon zetten om de auto nog te besturen. Het was heet, hij was bezig met topsport, hij had geen drinken en bovendien schijnt het dat hij ook verkouden was (en diarree had die ochtend? van horen zeggen), dus ik snap wel dat hij het tempo niet kon bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ankona schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:16:
[...]

Mja nu gooien we/ze/hij het op "geen drinken" dus dat is koffiedik kijken dit keer :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Maarten_E schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:11:
Toch even vragen. Ik meen mij te herinneren dat Mexico RB zo goed lag doordat Renault destijds een relatief grotere turbo had (dacht ik), aangezien Mexico relatief hoog ligt zou die motor beter werken. Dat voordeel heeft RB nu toch niet meer?
Honda heeft er een turbo in liggen die samen met de straaljager afdeling van Honda is gemaakt.
Neem aan dat die ook wel tegen grote hoogte kan ;)
(en zoals gezien in 2019)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JB schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:16:
Het rammelt bij MER. HAM was gisteren ook weer enorm zuur;

- niet willen verliezen
vs
- willen winnen
Tja, geldt voor iedereen in deze sport dat men wilt winnen. Als je niet wilt winnen, (of in elk geval niet je best ervoor doen) dan vraag ik mij serieus af wat je dan in een dergelijke sport doet.
YakuzA schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:19:
Honda heeft er een turbo in liggen die samen met de straaljager afdeling van Honda is gemaakt.
Neem aan dat die ook wel tegen grote hoogte kan ;)
(en zoals gezien in 2019)
Maar er wordt al jaren gezegd dat RBR sterk is in Mexico, dat was ook al zo met de Renault motor. Wat maakt RB dan zo sterk daar?

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 25-10-2021 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

[...]

Mja, ik heb zelf ook aardig wat gereisd, je went er heel snel aan. Mijn jetlag ben ik meestal na een keertje slapen alweer kwijt. Zelfs bij een weekje Nederland vanuit Nieuw-Zeeland (12 uur verschil). Dus voor het tijdsverschil hoeven ze daar niet te blijven. Het lijkt mij veel fijner om gewoon thuis te kunnen zijn in je eigen space met je eigen dingetjes en routine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

CH4OS schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:19:
[...]
Tja, geldt voor iedereen in deze sport dat men wilt winnen. Als je niet wilt winnen, (of in elk geval niet je best ervoor doen) dan vraag ik mij serieus af wat je dan in een dergelijke sport doet.
Eens maar HAM is het niet meer gewend, dat winnen niet 123 lukt zo lijkt. Kan ie slecht handelen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Doe volgende keer even een gillende keukenmeid alert erbij. Wat een hysterische eikel is die schreeuwerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:35
Dus ik begrijp even niet zo goed wat @nachtnet met deze tabel zeggen wilt.
Volgens mij wil @nachtnet met deze tabel laten zien hoeveel punten je nog maximaal kan behalen vanaf de aangegeven race. Waarmee je dus kan zien wie nog kans maken op de titel, en ook met hoeveel punten voorsprong je de titel hebt of kan behalen bij de aangegeven race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DataGhost schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Mja, ik heb zelf ook aardig wat gereisd, je went er heel snel aan. Mijn jetlag ben ik meestal na een keertje slapen alweer kwijt. Zelfs bij een weekje Nederland vanuit Nieuw-Zeeland (12 uur verschil). Dus voor het tijdsverschil hoeven ze daar niet te blijven. Het lijkt mij veel fijner om gewoon thuis te kunnen zijn in je eigen space met je eigen dingetjes en routine.
Ik vlieg elke maand naar de US :p Mag mijzelf zelfs gelukkig prijzen dat ik dat ook nog languit mag doen van mijn werkgever. Maar jij (denk ik :p ) en ik zijn geen topsporters. Zeker niet in een sport waar na 300km rijden het verschil 0.9 seconden is :p

Linksom of rechtsom blijft het een aanslag op je lijf.

Maar het Covid argument hierboven is natuurlijk wel een goede.

EDIT:

En vooral: 1x heen en weer kan ik ook prima. Maar ik heb ook wel eens 2 retour US gedaan binnen 10 dagen en daar reageert het lichaam echt anders op :p

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 25-10-2021 11:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:28
[...]
... Dus ik begrijp even niet zo goed wat @nachtnet met deze tabel zeggen wilt.
DataGhost schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:14:
[...]

Het is gewoon het maximale aantal nog te behalen punten door één coureur. Daarmee kan je dus in een oogopslag zien dat Perez nog maar 283 punten kan halen als hij alles wint + FL en dus geen WDC meer kan worden.
Plenkske schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:22:
[...]

Volgens mij wil @nachtnet met deze tabel laten zien hoeveel punten je nog maximaal kan behalen vanaf de aangegeven race. Waarmee je dus kan zien wie nog kans maken op de titel, en ook met hoeveel punten voorsprong je de titel hebt of kan behalen bij de aangegeven race.
Stel dat VER na Qatar >52 punten voorsprong op HAM heeft is hij dan WDC.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
JB schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Eens maar HAM is het niet meer gewend, dat winnen niet 123 lukt zo lijkt. Kan ie slecht handelen.
Hamilton heeft ook niets te winnen, hij is er om zijn zoveelste titel op te halen en is de man die verslagen dient te worden.
Hamilton strijdt tegen Schumacher, Senna etc. Dan is het lastig als dat rotjoch in die RBR ineens in de weg komt rijden en je pensioen komt inluiden.

[ Voor 3% gewijzigd door Ankona op 25-10-2021 11:27 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

CH4OS schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:19:
[...]
Maar er wordt al jaren gezegd dat RBR sterk is in Mexico, dat was ook al zo met de Renault motor. Wat maakt RB dan zo sterk daar?
Wat ook meespeeld is dat de RB meer inherente DF heeft uit de diffuser.
Iedereen rijd daar Monaco spec voor meer DF zodat ze beter de bochten door kunnen, maar voor meeste teams is dat niet genoeg.

Door de lage luchtdruk hebben ze daar 2 problemen:
1 Niet genoeg aerodynamische DF door lagere luchtdruk.
2 Te warme motoren door te weinig luchtkoeling. (minder lucht moleculen per m3 om te koelen)

Honda/Renault hebben punt 2 goed op orde voor de turbo blijkbaar, en RB punt 1.

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 25-10-2021 11:29 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
PWM schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:23:
[...]

Ik vlieg elke maand naar de US :p Mag mijzelf zelfs gelukkig prijzen dat ik dat ook nog languit mag doen van mijn werkgever. Maar jij (denk ik :p ) en ik zijn geen topsporters. Zeker niet in een sport waar na 300km rijden het verschil 0.9 seconden is :p

Linksom of rechtsom blijft het een aanslag op je lijf.

Maar het Covid argument hierboven is natuurlijk wel een goede.

EDIT:

En vooral: 1x heen en weer kan ik ook prima. Maar ik heb ook wel eens 2 retour US gedaan binnen 10 dagen en daar reageert het lichaam echt anders op :p
Nu 1,5 week tot Mexico zal wel net te lang zijn om daar te verblijven, zeker aangezien er hierna 3 races achter elkaar op het programma staan en je anders helemaal niet meer thuis komt.

Voor Mexico en Brazilië direct na elkaar zullen ze niet op en neer gaan lijkt me.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ankona schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

Hamilton heeft ook niets te winnen, hij is er om zijn zoveelste titel op te halen en is de man die verslagen dient te worden.
Hamilton strijdt tegen Schumacher, Senna etc. Dan is het lastig als dat rotjoch in die RBR ineens in de weg komt rijden en je pensioen komt inluiden.
Klopt, maar het hekelt me dat ie altijd de perfecte schoonzoon wil spelen (zolang alles in zijn straatje past) en mensen daar klaarblijkelijk (nog steeds) blind voor zijn. Ook met de kwalificatie het getimed ontlopen van "bepaalde momenten", net even langer wegblijven enz. Gisteren geen enkele reactie op de boordradio (althans niet uitgezonden) icm wederom een soort van suggestieve/sneer tijdens de persconferentie dat het niet aan hem lag, maar aan _de rest_. Dat was ten tijden van Rosberg ook al.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ankona schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

IMHO heeft hij wel wat te winnen. Hij is 7x kampioen geworden in de beste auto van het veld. Dit seizoen is eigenlijk de eerste keer in zijn periode dat er een team is wat een ~ gelijkwaardige auto heeft neergezet. Dat seizoen ook meteen 2de worden, geeft gewoon een kleine schaduw over zijn status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nachtnet schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:26:
Stel dat VER na Qatar >52 punten voorsprong op HAM heeft is hij dan WDC.
Maar laten we wel realistisch blijven. De kans dat dat gebeurd is nihil. Ik zie HAM althans niet uitvallen en VER niet per se twee keer de winst pakken in die races met snelste ronden. Al heeft VER nu natuurlijk 11 punten voorsprong, dus hoeft niet alle 52 punten nog te pakken.

Overigens, goed dat ik dat zeg; afgelopen weekend bij een potje Monopoly zei ik dat ook over 3x dubbele getallen gooien (dat de kans daarop klein is), waarna vervolgens iemand dat tot twee keer toe deed. :+

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 25-10-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

PWM schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:35:
[...]

IMHO heeft hij wel wat te winnen. Hij is 7x kampioen geworden in de beste auto van het veld. Dit seizoen is eigenlijk de eerste keer in zijn periode dat er een team is wat een ~ gelijkwaardige auto heeft neergezet. Dat seizoen ook meteen 2de worden, geeft gewoon een kleine schaduw over zijn status.
Dat maakt IMHO heel veel duidelijk. En de vraag is, hoe hij daarvan hersteld als het gebeurd. Ik heb zeker een oranje bril maar Max verdiend tot op heden gewoon de titel. In alles blinkt ie uit tov HAM.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:35
CH4OS schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:36:
[...]
Maar laten we wel realistisch blijven. De kans dat dat gebeurd is nihil. Ik zie HAM althans niet uitvallen en VER niet per se twee keer de winst pakken in die races met snelste ronden. Al heeft VER nu natuurlijk 11 punten voorsprong, dus hoeft niet alle 52 punten nog te pakken.

Overigens, goed dat ik dat zeg; afgelopen weekend bij een potje Monopoly zei ik dat ook over 3x dubbele getallen gooien (dat de kans daarop klein is), waarna vervolgens iemand dat tot twee keer toe deed. :+
12 punten voorsprong.
Ik zou dit seizoen nooit een kans nihil noemen. Er kan zoveel gebeuren in 3 races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bord4kop
  • Laatst online: 20:54

bord4kop

maximaal 100KB!

JB schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:31:
[...]

Klopt, maar het hekelt me dat ie altijd de perfecte schoonzoon wil spelen (zolang alles in zijn straatje past) en mensen daar klaarblijkelijk (nog steeds) blind voor zijn. Ook met de kwalificatie het getimed ontlopen van "bepaalde momenten", net even langer wegblijven enz. Gisteren geen enkele reactie op de boordradio (althans niet uitgezonden) icm wederom een soort van suggestieve/sneer tijdens de persconferentie dat het niet aan hem lag, maar aan _de rest_. Dat was ten tijden van Rosberg ook al.

[YouTube: Nico Rosberg throwing the P2 cap back at Lewis Hamilton- USGP 2015]
Ja, ik dacht gister ook al te zien dat ie z'n Mercedes petje weggooide..
Na de race en het wegen. Vlak voordat hij de Post-race interview zou geven (Op de drone/helikopter beelden)..

| Security Management |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:28
CH4OS schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:36:
[...]

Ik ga er ook gewoon vanuit dat beslissing wdc hooguit na of met de vlag in Saudi Arabie valt (mogelijk heeft 1 van beiden dan 26 punten voorsprong.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JB schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:38:
[...]

Dat maakt IMHO heel veel duidelijk. En de vraag is, hoe hij daarvan hersteld als het gebeurd. Ik heb zeker een oranje bril maar Max verdiend tot op heden gewoon de titel. In alles blinkt ie uit tov HAM.
Dat zal voor Ham er vanaf hangen of volgend jaar de Merc de snelste van het veld is.
Zoja, geen probleem.
Zonee, seizoen lang sjacherijnige Ham.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
PWM schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:35:
[...]

Dat zeg ik toch, hij heeft niets te winnen. Toen Russell vorig jaar een keer in mocht vallen reed hij Bottas ook aan snot. Blijf het verdacht vinden dat net dat weekend echt alles mis ging in te pit.

Hamilton doet mee om zijn 8e titel op te halen, niet om te verliezen.

(En in zijn algemeenheid, geen enkele winnaar is een goede verliezer en sympathieke personen kom je in de topsport zelden tegen)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

ZeRoC00L schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:02:
[...]

Gastley mag echt niet voor snelste ronde gaan als de snelste ronde op dat moment bij Max ligt.
Gasly en Norris hebben wat dat betreft geen gelijkenis. McLaren hoeft en zal niets laten voor het eigen gewin en denkt echt niet aan Mercedes. Het is gewoon een klantteam. Dus die vergelijking gaat niet op en dus blijft de vraag waarom Norris dat belangrijke punt niet heeft gepakt. Ik ben wel benieuwd naar een officiële reactie van McLaren. Ze hebben de optie echt wel overwogen, omdat iedereen in de top 10 met een dikke pitstop aan marge dat simpelweg doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:23

d0s

sssst

Wat een spanning. Laten we hopen dat Perez z'n matige pace volledig kwam door uitdroging.
Mocht Verstappen toeslaan in Mexico en Perez 2e kunnen worden dan is het verschil in het WK al 22 punten.

Ik denk dat in Mexico ook Ferrari er goed bij gaat zitten (zoals in Monaco). Zeker met de PU upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Welke PU upgrade? Die PU upgrades zijn niet toegestaan dit seizoen, heeft RB weten af te dwingen na de overname van het Honda project.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bord4kop
  • Laatst online: 20:54

bord4kop

maximaal 100KB!

bord4kop schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:41:
[...]

Ja, ik dacht gister ook al te zien dat ie z'n Mercedes petje weggooide..
Na de race en het wegen. Vlak voordat hij de Post-race interview zou geven (Op de drone/helikopter beelden)..
Hiero:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HoLTZtN9yAyIft_WLjCvUgznlf0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XdM9qzUd8e04T9YCTVsYp3Wv.jpg?f=fotoalbum_large

maar het was zijn kniebeschermer oid :X

| Security Management |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
CH4OS schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:50:
[...]
Welke PU upgrade? Die PU upgrades zijn niet toegestaan dit seizoen, heeft RB weten af te dwingen na de overname van het Honda project.
Ferrari heeft wel een PU upgrade gedaan. Die hadden nog een token over daarvoor, pas vanaf volgend jaar zijn de motoren bevroren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:23

d0s

sssst

CH4OS schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:50:
[...]
https://www.planetf1.com/...py-result-engine-upgrade/

Ferrari had nog een token over. In elk geval hebben ze nog een upgrade gebracht. Vandaar ook de gridstraffen van Sainz en Leclerc laatste races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
Hann1BaL schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:43:
[...]

Gasly en Norris hebben wat dat betreft geen gelijkenis. McLaren hoeft en zal niets laten voor het eigen gewin en denkt echt niet aan Mercedes. Het is gewoon een klantteam. Dus die vergelijking gaat niet op en dus blijft de vraag waarom Norris dat belangrijke punt niet heeft gepakt. Ik ben wel benieuwd naar een officiële reactie van McLaren. Ze hebben de optie echt wel overwogen, omdat iedereen in de top 10 met een dikke pitstop aan marge dat simpelweg doet.
Een extra pitstop is ook een risico, daar kan ook van alles mis gaan.
En dan is ook nog de vraag of Norris de pace wel had om de snelste tijd neer te zetten, 8e eindigen valt toch ook wel wat tegen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:18
Ik denk dat Martin Brundle geen fan meer is van mevrouw Hengst.

YouTube: Megan Thee Stallion F1 Interview With Martin Brundle At The #usgp #f1

Hoe komt de organisatie er ook in hemelsnaam er bij om zo'n figuur uit te nodigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:47
renegrunn schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:09:
Ik denk dat Martin Brundle geen fan meer is van mevrouw Stier.

Hoe komt de organisatie er ook in hemelsnaam er bij om zo'n figuur uit te nodigen?
Was dat het interview op de grid waar de bodyguard van die vrouw Martin Brundle bijna tegen de achtervleugel van een auto die op het grid stond duwde? Dat vond ik ook wel een beetje een wtf momentje.

at your service

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:19

F1 wilt meer populariteit in de VS. En aangezien dat soort figuren in de VS als warme broodjes over toonbank gaan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renegrunn
ThomasG schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:14:
[...]
F1 wilt meer populariteit in de VS. En aangezien dat soort figuren in de VS als warme broodjes over toonbank gaan...
Dat zal. Maar als haar gevolg zich niet kan gedragen voegt het niet veel toe. Bedoel totaal geen besef dat ze te gast zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
renegrunn schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:16:
[...]

Dat zal. Maar als haar gevolg zich niet kan gedragen voegt het niet veel toe. Bedoel totaal geen besef dat ze te gast zijn.
Dat is inmiddels al jaren zo, en heeft al genoeg awkward situaties gegeven. Zoals Will Smith, Serena Williams, etc. En natuurlijk dat meisje dat in Canada de vlag een ronde te vroeg gekregen had 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:44

Mijn bloed begint gewoon te koken. De arrogantie druipt er vanaf.

Heb er verder geen woorden voor eerlijk gezegd.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
ThomasG schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:19:
[...]
Dat is inmiddels al jaren zo, en heeft al genoeg awkward situaties gegeven. Zoals Will Smith, Serena Williams, etc. En natuurlijk dat meisje dat in Canada de vlag een ronde te vroeg gekregen had 8)7
Ooh daar heb ik helemaal geen moeite mee. Wel als je gevolg journalisten aan de kant bonjourd. Heb ik Will Smith nog niet zien doen (laat staan die ie met bodyguards komt :+ ).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

renegrunn schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:16:
[...]

Hahaha wat een farce inderdaad. De internationale zenders en dan “no filming!” :')

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

ThomasG schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:14:
[...]
Max zorgt daar eigenhandig al voor. De Support voor Max in de USA is ook enorm gestegen. En nu al helemaal met zo'n winst.Vroeger kon die nog een beetje rondhangen in Miami zonder bekend te worden. Daar is nu ook al een einde aangekomen.

Zo'n race als gisteren is precies wat F1 nodig had voor de USA.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 20:42
[...]

2 weken aan die kant van de wereld rond hangen? Mij niet gezien, en Max ook niet zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:46

Vuvuzela

My spire is forming

[...]
Daar hebben ze toch begeleiding voor. In de aanloop naar een reis beginnen ze zich al thuis aan te passen aan de komende tijdzone, en daar passen ze zich evt. ook maar deels aan. Weet nog dat Lando tijdens een raceweekend om 2 of 3 uur 's nachts nog aan het gamen was. Dat was waarschijnlijk ook een gevalletje in het juiste ritme blijven.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:17
Bensimpel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:27:
[...]
Zo'n race als gisteren is precies wat F1 nodig had voor de USA.
Het was best een saaie race gisteren? Het einde werd het even spannend maar nooit echt spannend, aangezien we geen enkele aanval of DRS hebben gezien.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 19:36

Eerlijk is eerlijk, zij praatte wel met hem en gaf de bodygoard voor haar een tik van 'doe ff normaal'...

Die andere droeftoeter aan het einde is vooral een sneu geval (en verder moest ik haar naam ook even googlen want echt GEEN idee. Zowaar een poging gedaan iets te luisteren, maar na de helft van de tijd badaydayadyadyaydyaydaydayadydyayadyadydaydayydydddyayayayayayayaadyyaydyadyayyadya te horen dat ook maar opgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:50
Heeft HAM nou echt de hele race niet geklaagd over zijn banden? Ik heb bijna de hele race zijn onboard aangehad, maar niets gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 14:53

Dazzler2120

FP ProMod
screamhouse schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:50:
Heeft HAM nou echt de hele race niet geklaagd over zijn banden? Ik heb bijna de hele race zijn onboard aangehad, maar niets gehoord
Alleen na de eerste stop van Max dat zijn banden zelfs goed aanvoelden

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 20:42
Dazzler2120 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:52:
[...]

Alleen na de eerste stop van Max dat zijn banden zelfs goed aanvoelden
Terwijl Max erachter reed en rapporteerde dat Hamilton flink aan het glijden was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:09
Dat geklaag over banden zijn tactische mindgames, de strategie van Max zorgde er voor dat MERC moest reageren op zetten van Max en ze nooit echt mindgame spelletjes kunnen doen, hoewel ik niet het idee hebt dat ze echt gewerkt hebben dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:19
Volgens mij juist het tegenovergestelde, HAM gaf ergens aan dat zijn banden juist nog goed aanvoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 15:33
[...]

Misschien alleen Papa Verstappen? Maar eigenlijk moeten ze dat zelf maar uitzoeken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Uitnodigen á la, maar waarom heeft zij bodyguards nodig op de grid :? Verwacht ze dat Vettel of Hamilton opeens een mes uit z'n overall haalt om haar overhoop te steken ofzo? 8)7 Of dat er opeens hysterische fans om haar heen staan te gillen? Het zijn alleen maar professionals die op de grid (mogen) komen :/

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

naitsoezn schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Uitnodigen á la, maar waarom heeft zij bodyguards nodig op de grid :? Verwacht ze dat Vettel of Hamilton opeens een mes uit z'n overall haalt om haar overhoop te steken ofzo? 8)7 Of dat er opeens hysterische fans om haar heen staan te gillen? Het zijn alleen maar professionals die op de grid (mogen) komen :/
Omdat het er anders gauw uitziet alsof ze verdwaald is, en onbelangrijk. Dat was ook allebei waar, maar dit moest in ieder geval de indruk van niet wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:39
naitsoezn schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:59:
[...]
Het zijn alleen maar professionals die op de grid (mogen) komen :/
Ik zou de Amerikaanse (roddel) pers nu niet direct professional noemen, en ongeveer alle Amerikaanse pers die er rond loopt is ook onderdeel van de roddelpers ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:19
Het uitnodigen van celebs op evenementen is in de VS blijkbaar een dingetje als PR en de celebs weten dat. Organisaties betalen schijnbaar grof geld om die celebs op hun evenement te krijgen en ze zullen dan vast en zeker ook nog de nodige wensen/verzoeken/eisen hebben die de organisatoren voor ze moeten regelen. Zie bijv. ook die Shaquille O'Neil die op het podium langs de #1 mag staan, en die mevrouw Stier Stallion die met haar hele circus over de grid mag lopen. Only in America zullen we maar zeggen want dit zie je nergens anders zo (IIRC).

Edit: het blijkt inderdaad vaker voor te komen met inderdaad DJ sets en dergelijke. Inderdaad om meer bekijks te trekken en de F1 breder te promoten.

[ Voor 13% gewijzigd door PatrickPR op 25-10-2021 13:19 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 22:59

mark-k

AKA markkNL

PatrickPR schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:09:
Het uitnodigen van celebs op evenementen is in de VS blijkbaar een dingetje als PR en de celebs weten dat. Organisaties betalen schijnbaar grof geld om die celebs op hun evenement te krijgen en ze zullen dan vast en zeker ook nog de nodige wensen/verzoeken/eisen hebben die de organisatoren voor ze moeten regelen. Zie bijv. ook die Shaquille O'Neil die op het podium langs de #1 mag staan, en die mevrouw Stier die met haar hele circus over de grid mag lopen. Only in America zullen we maar zeggen want dit zie je nergens anders zo (IIRC).
Niet om het een of ander, maar een stallion is natuurlijk nog altijd een paard en geen stier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Thanks, vroeg het me al af maar ze "heet" dus Megan Thee Stallion. :D

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik heb toch maar even gegoogled wie Megan Thee Stallion was... heb nog steeds vraagtekens en waar komt dat mw Stier vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 14:53

Dazzler2120

FP ProMod
Het uitnodigen van celebs op evenementen is in de VS blijkbaar een dingetje als PR en de celebs weten dat. Organisaties betalen schijnbaar grof geld om die celebs op hun evenement te krijgen en ze zullen dan vast en zeker ook nog de nodige wensen/verzoeken/eisen hebben die de organisatoren voor ze moeten regelen. Zie bijv. ook die Shaquille O'Neil die op het podium langs de #1 mag staan, en die mevrouw Stier die met haar hele circus over de grid mag lopen. Only in America zullen we maar zeggen want dit zie je nergens anders zo (IIRC).
Ben je de DJ set vergeten van Mexico 2020 (?) van Tiësto vergeten, waar het podium wegdraaide? :+
Dit soort dingen komen steeds meer naar voren sinds de verkoop naar Liberty media, om zodoende meer bekijks te krijgen. O.b.v. de kijkcijfers van de F1, lijkt het ook nog eens te werken.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

YakuzA schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:41:
[...]

Dat zal voor Ham er vanaf hangen of volgend jaar de Merc de snelste van het veld is.
Zoja, geen probleem.
Zonee, seizoen lang sjacherijnige Ham.
Volgend seizoen heeft ie geen Bottas meer naast zich maar iemand die fluitend Bottas bijhield in een te krap autootje waarin hij niet gewend was te rijden. Dan moet HAM sowieso eerst in de eerste ritten van dat seizoen voor RUS zien te eindigen om de laatste in de bijrijdersstoel te forceren.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het uitnodigen van celebs op evenementen is in de VS blijkbaar een dingetje als PR en de celebs weten dat. Organisaties betalen schijnbaar grof geld om die celebs op hun evenement te krijgen en ze zullen dan vast en zeker ook nog de nodige wensen/verzoeken/eisen hebben die de organisatoren voor ze moeten regelen. Zie bijv. ook die Shaquille O'Neil die op het podium langs de #1 mag staan, en die mevrouw Stallion die met haar hele circus over de grid mag lopen. Only in America zullen we maar zeggen want dit zie je nergens anders zo (IIRC).
Die Stallion is gewoon pure show, niets bijzonders, denk niet eens dat dit vanuit FIA of F1 PR is gedaan, maar eerder beetje opdringen van die managers/waarnemers van dat.... mens. Zeker als je dan beetje show-off style je 'bodyguards' laat showen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Help!!!! schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:15:
Thanks, vroeg het me al af maar ze "heet" dus Megan Thee Stallion. :D
Wat op zich een hele vreemde naam voor een vrouw is.

Sylvester Stallone had vroeger de bijnaam The Italian Stallion (de Italiaanse hengst) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:53
SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Die Stallion is gewoon pure show, niets bijzonders, denk niet eens dat dit vanuit FIA of F1 PR is gedaan, maar eerder beetje opdringen van die managers/waarnemers van dat.... mens. Zeker als je dan beetje show-off style je 'bodyguards' laat showen.
De meeste celebs sturen gewoon een factuurtje na een bezoek..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThomasG
warp schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

Wat op zich een hele vreemde naam voor een vrouw is.

Sylvester Stallone had vroeger de bijnaam The Italian Stallion (de Italiaanse hengst) :+
Maar Stallone was zijn carrière dan ook begonnen als porno acteur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

n0pe schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

De meeste celebs sturen gewoon een factuurtje na een bezoek..
Natuurlijk, maar gaat er om wie ze bij de organisatie aanbieden, ik heb niet bepaald het idee dat er ergens in de organisatie iemand een dusdanige brainfart had om vanuit alle celebs beschikbaar, precies haar te halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ThomasG schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:22:
[...]
Maar Stallone was zijn carrière dan ook begonnen als porno acteur :+
Dat klopt, maar stallion is dus hengst (een mannelijk paard) dus waarom die rapster zichzelf hengst noemt? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:23:
[...]

Natuurlijk, maar gaat er om wie ze bij de organisatie aanbieden, ik heb niet bepaald het idee dat er ergens in de organisatie iemand een dusdanige brainfart had om vanuit alle celebs beschikbaar, precies haar te halen.
Dat wij haar niet kennen, betekend niet dat ze onbekend is in Murica. Als wij Andre van Duijn rond laten lopen staan ze ook vreemd te kijken. :P
warp schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:24:
[...]

Dat klopt, maar stallion is dus hengst (een mannelijk paard) dus waarom die rapster zichzelf hengst noemt? :+
Tegenwoordig kan alles, mischien kan ze nog als hengst dienen. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-10-2021 13:25 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord